Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nee ben er nog niet klaar mee hoor! Valt wel mee maar wil gewoon de eerste blijven! :)

En een tip... hmmm even denken! Proberen wat rechtop te lopen? Dat helpt hier wel eens... ook niet altijd!

En leuk! Je pakje!!!!

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, ik heb geen tips, ben nog niet zo ver. haha!

Maareh, wat heb je allemaal gekocht bij de hema? ;)

3. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje: Misschien een lekkere warme douche? Of bad? (Mijn remedie tegen bijna alle kwaaltjes :p ) En was je HEMA pakketje compleet?

4. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik had nieuwe thee en handdoeken besteld, die kun je nooit genoeg hebben ;)

en daarnaast een quilt met oosters printje in blauw (had ik al weken in het vizier, een groot serveerbord en een schaal van het plastice buitenservies (ook met blauw oosters printje) en twee kussenhoesjes voor de bank.

helemaal leuk, kan ik mn bank een beetje in zomerstemming brengen. heb een grote bruine stoffen hoekbank en daar heb ik in de winter een wit pluchen kleed op en wat witte kussens en vond het nu wel leuk om wat blauw te hebben in de zomer, lekker fris!

het lijkt wel alsof kromo wat gezakt is, ben minder misselijk en mn rugpijn wordt minder; hopen dat dit doorzet! dalijk ff een wandelingetje naar de supermarkt, wellicht doet dat nog wat.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: balen dat je jezelf niet zo lekker voelt! Gelukkig maar dat t geen blaasontsteking is! Hopelijk voel je jezelf weer snel wat beter...

Cursus samen bevallen gaan wij ook doen! Start hier in augustus, ben erg benieuwd!

Hier nog geen vorderingen qua t kaartje. Mn broertje heeft t heel erg druk nu en de komende 3 weken ook nog, daarna gaat hij hem voir ons maken :)

Oh ben zo blij dat t nichtje van mn man bij ons op de vestiging werkt, zij was er gister bij toen ik instortte. Tis zown schat! Ze heeft vanmorgen gelijk mn naaste collega op de hoogte gebracht van wat er aan de hand was, dus toen ik binnenkwam zei mn collega: geef t maar aan als je t er over wilt hebben en zo niet ook goed, weet wat er speelt. Wat een schatten van meiden heb ik toch op mn werk, ben zo blij met ze!
    Vandaag ook een lekker rustig dagje gehad op t werk, vanmorgen 7 beebjes en vanmiddag maar 5! En oh er kwam een kindje van 8 weekjes wennen ( komt volgende maand pas voor t eggie, maar gaan nog op vakantie, vandaar zo vroeg ) en wat een heerlijk lief en tevreden hummeltje zeg! Wel al huge! Zat al in mt 62!

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, leuk leuk al die dingetjes voor in huis! Wel fijn dat het nu allemaal iets prettiger voelt in je buik. Wel grappig, ik zit er juist op te wachten dat ons ukkie wat hoger gaat zitten. Volgens mij is hij aardig gesteld op mijn blaas, haha!

Engeltje, super dat je zulke lieve meiden op het werk hebt! Scheelt toch een stuk en neemt ook weer een last van je af lijkt mij. En heerlijk zo'n rustig dagje.. En maat 62 al, haha!

Hier, mannetje is aan het werk. Vandaag om 5 uur begonnen tot 10. En... ons terras is zo goed als klaar! Alle stenen liggen erin met hoekjes, en mn kerel is vandaag bezig geweest met de rand langs het terras, zodat het gras er straks in kan en het zand tussen de stenen kan. Er komt dus schot in! Vanaf maandag zitten we weer in ons eigen huis, dus ook wel lekker dat we dan buiten kunnen zitten (als het nog mooi weer wordt).

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: fijn dat jullie terras zo goed als af is! Er is niks lekkerder dan lekker in je eigen tuintje te kunnen genieten van t lekkere weer!
    Zit jou ukkepuk ook al zo laag? De mijne ook echt tegen mn schaambot aan en ligt vaak ook al met zn hoofdje daar naar beneden, heerlijk gevoel haha
    Gisteren was hij volgens mij best onder de indruk van mn instortmoment, want hij had zich erg rustig gehouden. Hij begon pas te trappelen toen zijn papa bij ons in bed kwam liggen vannacht. Vandaag heeft hij net als ik energie voor 10, voel hem echt de hele dag door!

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja, volgens mij echt laag. Denk wel dat hij inmiddels gedraaid is, lijkt me dat hij met zn beentjes zo aan het schoppen is en ik dat zo laag voel. Of hij ligt wel heel raar, maar goed.. kan nog alle kanten op.
    Als ik hier te druk ben voel ik de kleine ook weinig hoor, placenta ligt ook nog eens voor.. Maar er zijn van die tijdstippen dat ik zelf even pauze neem en dan voel ik hem echt wel! standaard tegen 15.00 uur en rond 22.00 uur en de laatste dagen ook s ochtends als ik wakker word wel eens en tegen koffietijd en met de lunch, haha! Nu begint ie ook weer, lekker kind!

Ik ben trouwens echt slecht bezig.. heb net weer 2 shirtjes via marktplaats geritseld. 1 longsleeve gestreept met stoer! erop maat 56 en maat 62 een donkerblauwe longsleeve met stoer! haha! Nu hopen dat het weer goed gaat met het pakketje ontvangen.

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Sita en engeltje: bij mij zat ie in tot een week of 25 ook steeds zo laag, kreeg elke keer flinke schoppen tegen m'n blaas, fijn is dat hè! Nu zit kromo al een paar weken met t hoofdje beneden, rugje rechts, billetjes rechts onder m'n ribben en de beentjes links. Links heb ik dus nergens last van maar alles zit nu steeds rechts helemaal vol! Haha!

Ik heb gisteren m'n eerste babywasje gedaan, alle lakentjes en hydrofiele luiers. Vandaag de kleertjes en dan zijn alle spulletjes lekker fris en schoon! Ga ook fijn een lijstje maken met wat we allemaal al hebben, dan kan ik eens kijken wat we nog nodig hebben. Komende week komt de commode (os de oude waar ik ook op heb gelegen, is m'n pa aan het opknappen) en dan kan ik alles een plekje gaan geven en is het kamertje klaar! Fijn!

Vandaag vrijgezellenfeestje van een goede vriendin! Heb er zin in maar zie er ook wel een beetje tegenop. We gaan naar Amsterdam en het programma is best heftig. Heb al gezegd na het paaldansen af te haken (ben benieuwd hoe je sexy om een paal kunt glijden met 32 wkn zwanger!) maar dan moet ik dus weer alleen terug met de trein. Helemaal niet erg, maar t is gewoon balen dat het zo ver weg is, als er dan iets is ben ik nog niet zomaar thuis. Hopen maar dat ik me vandaag een beetje fit voel dus!

Fijne dag allemaal dames! En beertje: fotooooo!!!

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, veel plezier vandaag en sterkte! Hopelijk kun je overal gewoon lekker van mee genieten en voel je je toch fit. ;)

Leuk he, die wasjes draaien? Wel veel werk, maar ook zo leuk om tussen dat babyspul te zitten lijkt mij. Ik heb hier en daar wat grote dekens/lakens gewassen, maar de kleertjes verder nog niet. Ik heb ook nog even, haha!

Volgens mij heeft onze uk mijn opmerking van gisteren gehoord dat hij zo laag zat. Vanochted werd ik wakker en kreeg ik meer een schop aan de zijkant van mn buik, links van mn navel, dus toch echt wat hoger. Moest er wel om lachen!

Meiden, 24 weken hier alweer! Nog 16 te gaan.. Ik merk dat ik wat meer begin af te tellen in weken. Eerst ging het me te snel, wil zo lang mogelijk genieten van het zwanger zijn, maar aan de andere kant word ik steeds nieuwsgieriger naar ons kleine mannetje!

Beetje, ik ben ook erg benieuwd hoe het nu bij jullie gaat meid!

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Goedemorgen meiden!

Ik moet zo lachen om jullie met het liggen van de baby...
    Mijn buik zit echt OVERVOL!!! Niks laag, hoog, opzij of wat dan ook nee echt overal op een heel klein stukje links in mijn buik na.... Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ons kindje nog groter gaat groeien!
    Nu heb ik ook geen extreem grote buik dus wat dat betreft snap ik wel dat mijn buik zo vol zit!!!

@ Wolkje, succes vandaag en probeer ondanks je zorgen wel te genieten!!! Veel plezier!!

@ Sita, al weer wat gekocht! :D Leuk!!!

@ Engeltje, fijn dat je collega's zo veel rekening met je houden! Prettig is dat!

@ Hier, lekker rustig dagje weer tegemoed! We gaan weinig doen vandaag! Mannetje mag lekker uitrusten van de pijn en ik ga denk ik nog wat poetsen in de keuken... tja moet ook gebeuren he! :)
    Ook denk ik dat ik met het schrijven van de enveloppen ga beginnen, vergeet dat steeds! :D
    En vanavond hebben we een feestje! :D

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, haha! Kan me voorstellen dat je erom moet lachen! Hier is onze uk alweer gezakt.. Voel m nu nog alleen onderin. Succes met enveloppen schrijven! Leuk hoor, komt zo dichtbij bij jou nu he...

Kaartjes, vandaag komt de laatste proefdruk binnen. Ben benieuwd of dit m wordt!

Verder vanochtend weer wezen sporten na 2 weken, viel me best tegen, maar wel lekker om even weer te doen. Gelijk maar even een wijziging doorgegeven dat ik van augustus t/m oktober sowieso niet sport, en dus ook niet betaal. Dat is dus ook weer geregeld. ;)

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lekker hoor dat je weer bent gaan sporten!

En wat leuk dat je proefdruk vandaag binnenkomt! Wordt het bij jullie ook weer wat echter en dichterbij!!! Leuk!!

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja, komt steeds dichterbij!
    Pff.. ben blij als ik over 2 nachten weer in mn eigen huisje kan zijn. Vind het heerlijk hier op de boerderij, en zou dolgraag willen ruilen.. maar het is nu nog steeds wel het huis van een ander. Wat fijn om straks weer tussen mn eigen spulletjes te zitten en elke ochtend/avond even in de babykamer te kunnen gluren.. En weer een keer heerlijk uit te kunnen slapen! haha! Onze hond slaapt gerust tot 9.30 uur uit.. Nu ben ik elke ochtend om 7.00 uur wakker. ;)

Trouwens, zag net gewoon mn buik bewegen toen onze uk weer druk was, haha! Zo leuk!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: Kan me voorstellen idd dat t lekker is om straks weer lekker in je eigen huisje te zitten! Oost, west, thuis t best!

Zo mijn werkweek zit er lekker op! Vandaag goed de zaak gepromoot op de braderie, collega's zijn nog hard bezig . Moet zeggen, het was wel erg gezellig :) Heb natuurlijk alleen weer veel te veel gedaan, dus heb flink last van mn heup. Nu lekker neergeploft in een stoel met mn benen omhoog en sta voorlopig niet meer op! Ff lekker genieten van dat kleine druktemakertje in mn buik en misschien doe ik zo ook nog wel ff lekker een tukkie!

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, tuk maar lekker! Mijn tukkie zit er alweer op! ;) Wel goed je rust nemen hoor meid!

Denk dat ik binnenkort maar eens richting Leenbakker ga. Heb er leuke opbergboxen gezien voor de babykamer en een vloerkleed. Neig toch wel weer naar jeanskleuren.. haha!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow een tukkie klinkt lekker! :D

@ Engeltje, leuk hoor een braderie!!!

@ Sita, jeanskleuren passen goed bij jou! Weet niet waarom maar je komt er steeds op terug! :D

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nou meiden,

Ik dacht 2 uur geleden dat ik ging beginnen... Ik kreeg echt heel erge buikpijn. Ik kon amper recht staan!
    Maar omdat ik zo moe was wilde ik toch even gaan liggen... Dat gedaan en de pijn werd maar niet minder.
    Uiteindelijk eens goed gaan nadenken... Ze kwamen niet met vlagen... het was een constante pijn die niet echt wegtrok. Dit konden dus geen weeen zijn.
    Heb nu ook wel wat last van mijn rug...
    De buikpijn is nog wel wat aanwezig maar niet meer zo erg. Ik voel het... dat is het dan ook wel weer!

Dus ik zeg net tegen mijn man toen ik uit bed kwam... Ik dacht net... Hij meteen een big smile! :D
    Echt? :D:D:D:D:D
    Dus morgen heb ik misschien wel mijn dochter vast... weer een big smile! Zo grappig!
    En wat betekent het dan... blablabla Zo grappig en lief!!

Maar goed niets aan de hand dus! :D

Nu me ff klaar maken voor het feestje! :D

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Ladies,

Vandaag een soort symposium gehad ivm het 50 jarig bestaan van de beroepsvereniging.. en dat was zeer geslaagd! Leuke lezingen, cabaret, en goochel/illusie act. Nu thuis met de BBQ die aan het opwarmen is en zo komen mijn zus en zwager gezellig eten...
    Vandaag ook de kleertjes van de C&A ontvangen.. en ze zijn leuk!!!!!!

Sorry dat ik op de rest niet reageer.. maar ben beetje gaar van de dag! Fijn weekend allemaal!

20. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh... dat was spannend!!!!!!!!!! Het had idd zo maar gekund! Heb je nu al enig idee wat het wel geweest kon zijn???? Veel plezier met het feestje zo!

Deel Deze Pagina