@ pluus: ohhh spannend zeg! Misschien is dit toch gewoon t prille begin Veel plezier op t feestje! @flier: fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, maar je zal wel verrot zijn nu! Ik heb gewoon schandalig liggen slapen tot 18.30 en toen ik wakker werd had ik hongerrr!! Gelukkig was mn vader zo lief dat ie een lekker andijviestamppotje had gemaakt, mmmmm....!
@ Flier, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Nee geen idee wat het was... mijn buik is nog steeds wel heel erg aanwezig... heb ook best wat harde buiken maar denk niet dat dit het begin is!! @ Engeltje, je had je slaap nodig!!! Lekker hoor andijviestamppot! Lust dat de hele zwangerschap al niet maar normaal vind ik het heerlijk!!!
Ha meiden, Ik breek eventjes in hier.... Wat gaat het allemaal snel bij jullie!! En wat vreselijk leuk om te lezen hoe het met jullie gaat! En spannend voor sommige van jullie. Ik heb maandag mn 1e IUI, dus ook weer een nieuwe ervaring. Vind het wel erg spannend!! Succes meiden. Ik lees soms nog wel mee hoor! Liefs jufaman81
Jufa ik ga voor je duimen maandag hoop dat het direct raak is..heel veel succes maandag liefs pluus SPANNENDDDDD!!!! Van mij mag je hoor hahah dan mag ik daarna hahaha
@ pluus: ja had t zeker nodig idd! Gisteravond sliep ikgeloof ik ook al voor 21.00, ben nog ff een uurtje wakker geweest toen mn man thuis kwam en werd pas wakker toen mn wekker ging om 7.00. Volgende week lekker een keertje maar 3 dagen werken, lijkt me ook erg fijn! Eindelijk wat meer tijd voor wat rust! Ga binnenkort ook ff lekker met mn collegaatje naar de sauna weer, stelde ze van de week voor echt leuk! @ aman: Nogmaals heeeeeeel veel succes maandag! Hoelaat krijg je je IUI? Zal aan je denken lieverd!
Juf, goed van je te horen! Spannend hoor, je eerste IUI! Hoop dat het gelijk raak is meid! Pluus, jij maakt het spannend! haha! Engeltje, ben benieuwd naar je jasje!
Ja ze hebben daar echt zulke leuke dingen en t is echt supergoede kwaliteit! ( mag ook wel gezien de normale prijzen ) Echt leuk he, kan niet wachten om ons mannetje daar in te zien!
Stoer jasje Engeltje! Ik kan niet wachten om hier alle kleertjes in zijn eigen kast of commode neer te leggen en er elke dag naar te gaan kijken, haha! Denk wel dat ik de klink van de deur af haal ivm nieuwsgierige mensen zoals mn moeder/schoonzusje. haha!
jeej wat is het spannend hier haha kan niet wachten tot er weer een mooie baby foto verschijnt heeft liz ook weer andere dingen die ze dan kan vergelijken/delen buiten alleen het zwanger zijn en de bevalling Jufa heel veel sterkte maandag!!!! @ hier nou mijn onderzoeken komen eindelijk dichterbij. Ik heb 11 juni om 8:10 (eigen verzoek zo vroeg) de eerste onderzoeken bij mijzelf... echt spannend vindt ik het. sorry is echt een vrij ego post.... moet echt weer eens vaker komen hiero altijd gezellig alleen heb het gewoon zo belachelijk druk elke week lijkt geen einde aan te komen.
Thnx sita! Hahaha ja dat lijkt me verstandig idd! Ga ik ook doen denk ik hoor, want we nemen waarschijnlijk een muursticker met zn naam erop @ Dobber: Ja echt spannend voor jullie meis! Ben benieuwd wat eruit gaat komen!
@ engeltje: wat een leuk jasje!! erg stoer @ jufaman: succes met de iui meid! ik hoop dat t allemaal goed gaat en goed pakt. ik duim voor je! Hou je ons op de hoogte? @ sita: slim van die deurklink Hier kan niemand spieken, want we weten t zelf nog niet eens dus alles is heerlijk neutraal. Moet zeggen: t begint bij mij nu ook echt te kriebelen om de babykamer klaar te hebben. en dan ook echt klaar: alles gewassen, schone lakentjes, etc. ready to go dus. eerste stap is dus gezet met het wassen en nu is het wachten op de commode zodat ik ook die lekker neer kan zetten en in kan ruimen. nesteldrang!!! vandaag was trouwens erg gezellig, we zijn lekker met de trein naar amsterdam gegaan, hebben twee uur op een boot rond gevaren en daarna een paaldansworkshop gehad. Ik heb maar braaf toegekeken vanaf de kant, leek me toch niet zonder gevaar en met de buik kan ik niet echt rond die paal, haha! de vrijgezel ging helemaal los, erg leuk! we hadden heel fout allemaal oranje boa's om en de vrijgezel had een kroontje en een sjerp om ik ben na het paaldansen weer naar huis gegaan met de trein en gelukkig is alles goed gegaan. het was wel echt erg druk, maar gelukkig had ik een zitplaats. bij thuiskomst moest ik tijdens het koken enorm nodig plassen en toen kon ik het niet meer ophouden! dus mooi mn broek vol gepiest, fijn! helaas heb ik dat wel vaker en dat is toch vaak een teken dat mijn blaas aan t rommelen is, dus ik denk dat ik maandag nog maar even een potje ga brengen naar de huisarts. vind het toch wel verdacht! nou, ik ga zo mn bedje eens in, ben kapot! slaap lekker allemaal!
@dobber: jij ook succes meid! lijkt me wel spannend, de onderzoeken! maar zie aan je banner dat je overtijd bent.... ??
Wolkje...ik heb ook al 5 keer in me broek gepiest haha..klote he..draag nu ook echt maandverband want droog houden lukt me hier zowiezo niet meeer..ben echt zwaar incontinent pfff..
@ wolkje: Fijn dat t zo'n geslaagde dag is geweest en dat de vrijgezel t zo naar haar zin had! Mischien een paal geven als huwelijkkado? Vervelend dat je in je broek hebt geplast! Ik heb t helaas wel eens tijdens t spugen. Kan ook komen doordat alles wat weker wordt van onderen he. Ik doe er ook wat bekkenbodemspier oefeningen tegen. Maar t kan natuurlijk nooit kwaad om je urine in te leveren! Moeten jullie trouwens vaak je urine laten checken bij de vk? Is bij mij alleen de eerste keer gebeurt... Had t daar met mn moeder over en zij vond dat raar. Zij moest vroeger iedere keer urine meenemen.
ik hoef t bij de vk ook nooit te laten controleren. en idd: alles wordt ook weker, maar het was ook echt pijnlijk/gevoelig van tevoren. ik heb al 10 jaar ofzo chronisch blaasontsteking en dit had ik ook altijd precies zo voordat ik zwanger was, vandaar dat ik dus denk dat het niet helemaal goed zit. verder merk ik nu juist dat ik het voor een zwangere vrouw zijnde echt vet goed op kan houden. ik hoef helemaal niet vaak! heb een paar jaar geleden eens zo'n camera onderzoekje gehad in mn blas en toen zeiden ze al: jee wat heb jij een gespierde blaas! (ja logisch, na 100.000 blaasontstekingen) dus nu denk ik maar: heb ik eindelijk eens profijt van mijn gespierde blaas! en nu ga ik echt slapen
Meiden! Zou ff bijlezen maar internet dondert hier steeds uit... dus post wel en hoop dan morgen thuis te kunnen bijlezen! Hopelijk mogen we morgen naar huis... Onze kleine JESSE bleek vanmorgen teveel afgevallen.. bleek dat ie amper borstvoeding binnen kreeg.. zat meer wat om te lurken! Dus vandaag heel intensief mee bezig geweest en nu kreeg ie laatste voedingen.... ----------------------------------------------------------------------- Okay.. da was dus gisteren a getypt... Voedingen vannacht gingen super goed.. dus we mogen naar huis want Jesse is 50gram gegroeit!! Ben zoooo trots op mijn mannetje!! Vertel wanneer ik thuis ben mijn hele ervaring wel.. ga nu eerst douchen want we mogen eigenlijk vanmorgen al weg.. dus strakjes nog 1 voeding hier en don op naar huis!! Ook een foto van mijn kanjer!!! zoek later wel een close-up voor jullie!!