Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wauw Beertje! Mooi manneke hoor! Ben benieuwd naar je andere foto's! Geniet er lekker van dat je straks weer thuis bent.. ;)

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Oooooh.... wat een schatje!!! Gauw lekker naar huis... en genieten meis! ben ook benieuwd naar de rest van de foto's en verhalen!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beertje: wat een snoepie!! Ben benieuwd naar de rest van je verhaal en naar nog meer foto's van de mooie Jesse natuurlijk!
    Gelukkig dat de voedingen nu wel goed zijn gegaan, hoe voel je jezelf? Erg veel last van de keizersnede?

Hihi ik ga mn bed uit, mn. Man heeft de mobiel van woezel en pip aangezet :) is ook erg verleidelijk om steeds te doen als je langs de box loopt haha

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow Beertje! Wat een schatje!!!! Echt een heel mooi mannetje heb je zeg!!
    En wat fijn dat je naar huis mag!! Lekker thuis gaan genieten!!!
    Ik ben benieuwd naar meer foto's!!! Mooi hoor!!!

@ Juf, spannend maandag!! Heel veel succes en hopelijk slaat het gelijk goed aan!!!

@ Dobber, bij jou begint het dus ook al dichterbij te komen. Hopelijk kunnen ze jullie ook snel helpen!

@ Engeltje, wat een schattig jasje!!

@ Sita, slim om de deurkruk eraf te halen!!

@ Wolkje, fijn dat het leuk was! En wat betreft het plassen in je broek... zodra ik nies kan ik ook wat schoons aantrekken hoor... heel herkenbaar dus!!

Sorry als ik neit op alles reageer maar ik heb echt heel slecht geslapen. Had vannacht weer zo'n last van mijn darmen. Ik kon er gewoon niet van liggen. Ben dus vannacht op de bank gaan hangen... Ben 3 uur uit bed geweest ofzo... en lag er al best laat in. Alles doet me nu pijn en ben super moe!
    Vanmiddag dus maar even terug naar bed!

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, fijn geluidje is dat he, van de woezel en pip mobiel! Beter als al die mozart muziekjes! :D

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja idd haha weet jij toevallig of ze er ook een muziekdoosje van hebben? Kan ik die in de slaapkamer hangen namelijk :D

Vervelend dat je weer zo'm last hebt van je darmen! Weet je wel zeker dat t je darmen zijn meis?

Pff morgen is de dag van de GTT, maar niet teveel aan proberen te denken!

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ze hebben wel muziekdoosjes van Woezel en pip maar of dat hetzelfde muziekje is weet ik niet!

En ja het zijn echt mijn darmen! Heb de halve nacht ook op de wc gezeten! Ik denk dat ik gisteren iets gegeten heb waar ik niet tegen kan... een bepaalde kruiden!
    Gelukkig bracht de kruik verlichting!!

Ow jij had trouwens gevraagd of de vk vaak urine controleert he... Bij mij nog geen 1 keer!!!
    Ik zat me dat laatst ook al af te vragen of dat niet moest maar ben dat donderdag vergeten te vragen! Woensdag maar even doen dan!

En morgen je test! Meid, het komt wel goed hoor! Voor je het weet heb je het gehad!!!!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: gelukkig maar dat de kruik iets verlichting bracht dan!
    Ok bij jou dus ook niet gecontroleerd, dan is t in ieder geval niet raar dat t niet gedaan wordt, maar ik ga t denk volgende week toch ook maar eens navragen.

Heb net ff gezocht op een muziekdoos je ervan en je hebt er 2, of woezel, of pip en ze spelen beiden ook lalala. Die gaan we dus nog maar even ergens scoren :D

9. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje: Ook hier is mijn urine nog nooit gecontroleerd door de vk. Ik heb wel meegedaan met zo'n wetenschappelijke studie..., maar daar kreeg ik verder geen uitslag van (want dat was immers niet in mijn belang, maar in het belang van de wetenschap). Spannend morgen met je GTT. Ik denk dat het allemaal wel meevalt hoor!!! Mijn glucose test stelde echt niets voor..., maar die was ook iets anders opgezet dan de jouwe geloof ik.. hoe dat kan, snap ik eigenlijk niet helemaal....

@Pluus: Oh.. niet lekker meis!!! Hopelijk heb je komende nacht weer een normale nachtrust! Voel je je nu wel weer goed? Of nog steeds wat geirriteerde darmen?

@Juf: Super om weer iets van je te lezen!!!!!! Spannend de IUI! Hopelijk slaat het direct aan! Hou je ons op de hoogte? Dikke knuf!

@Groentje: Heb jij gisteren of vandaag nog een echte knaltest gehad???

@hier: gisteren nog echt een te fout pakje van mijn zus gehad... die ene van de H&M met tijgerbroekje en mutsje... (ik denk dat iedereen die regelmatig naar de H&M winkel gaat direct weet welke ik bedoel.. en zo niet.. check de website). Ik had 'm zelf in de winkel gezien, maar hier hadden ze alleen maat 80 en dat vond ik echt niet leuk.. maar in maatje 56 is die eigenlijk best wel schattig.... :D

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: hahaha die is echt fout!!! Ach als ze zo klein zijn kan alles nog!

Nou als t meezit gaat t goedkomen morgen, want heb nu net echt zoveel gespuugd.... Pff wel weer opgelucht nu en meestal gaat er dan weer ff een paar dagen overheen voor ik weer spuug, hopen maar dus!
    Had echt net mn moeder aan de foon toen t opkwam zetten, kon nog net uitbrengen bel je zo terug, echt erg, volgens mij schrok ze wel, want ze wist niet wat er was.....

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha ik heb even gekeken naar het pakje maar wat geweldig fout Flier!!! :D

En mijn darmen zijn nog steeds neit helemaal rustig maar niet meer zo pijnlijk als vannacht! Alles doet me nu zo'n beetje pijn! Ook pijn in mijn benen enzo... Zo maar even een lekker warm bad nemen denk ik!

@ Engeltje, wat ik alleen jammer vind van woezel en pip is dat ze die felle kleuren zo weinig meer hebben. Ik vind die zachte kleurtjes net niet zo leuk als de felle!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: ja dat heb ik ook hoor! Vind heel veel dingen daardoor ook net wat meer voor meiden geworden als voor jongens. Alleen die mobiel wilde ik perse door t liedje, zo ook dus met t muziekdoosje. Ik ben de mozart liedjes na 10 jaar kinderopvang echt zo zat! :D

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahaha ja dat snap ik!!!

Ik vind dit liedje ook zo leuk!!! Lekker rustig!

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, wow! Heb jij de box al staan dan? hihi, mooi op tijd! Bij ons staat de box nog in de doos.. weet niet voor hoe lang nog. Denk eind van onze vakantie, haha! Woezel en pip muziekdoosje kan ik je niet aan helpen.. geen idee!

Pluus, lekker in bad gaan dus en vanmiddag proberen weer wat rust te pakken!

Is het bij jullie ook zulk regenachtig weer? Hier wel.. geen bal aan!

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Beertje wat een mooie foto hoor zo samen..Fijn dat jullie lekker naar huis mogen:D..Geniet er maar lekker van:D...

mijn buik met 34 weken en 1 dag...al aardig gezakt:D...
    Bekijk bijlage 249641

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    mooi buikje Danty! zakt inderdaad al mooi!
    Nog even wachten op jullie mannetje. :D

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjewel en ja idd nog fftjes:D

Ging net ff mijn woeffie uitlaten en keek in de brievenbus een pakketje en dacht huh heb niks besteld..Van FBTO zorgverzekering nu ook het kraambezoek boek gekregen echt heel leuk en brief met succes voor de bevalling etc..echt leuk..heb 9 maanden dagboek, baby's eerste jaar en nu dan ook nog kraambezoek boek...:D

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ik ook maar even dan met mijn 24 weken buikje:

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Mooi hoor sita echt wel :D

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Aah leuk Danty!
    Wanneer kreeg je baby's eerste jaar? 9maandenboek heb ik ook al gehad ja.. Leuk hoor dat de FBTO dat doet!
    Zag laatst ook op de site van FBTO duidelijk staan dat zij ook de pretecho vergoeden tot 100 euro. Helemaal tof dus!

Deel Deze Pagina