Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    1 tip, laat in ieder geval de luier onder zn billen liggen als je hem schoonmaakt en zorg dat de nieuwe luier alvast opengevouwen klaar ligt :D

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    hihi, thanks voor de tip! :D

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Graag gedaan :D

Zit te bedenken wat ik morgen mee moet nemen naar t ziekenhuis als ik daar 2 uur moet zitten. Mn man zowieso ;) Heb alle tijdschriften al gelezen, kwam er van de week wel 1 binnen, maar die heb ik dubbel... Heb ook niet echt boeken in huis ofzo. Zou t raar staan als ik een spel kaarten meeneem? Of hebben jullie nog andere tips om daar mn tijd te verdoen?

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    WOW beertje wist helemaal niet dat je al bevallen was. Super gefeliciteerd en wat een mooi manneke.

Ik ben niet over tijd haha alleen te lui om mijn banner te veranderen haha.

Hmm dat is niet zo mooi dat je incontinent bent danty, hopenlijk is dat na de zwangerschap wel minder.

Sorry ik moet weg ga uiteten... als ik terug kom doe ik wel verder reageren

5. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Over het badje ik heb een gewoon badje met zo'n standaart eronder. Wil denk ik wel nog zo'n zitje voor erin halen waar (ik geloof) engeltje het over heeft.

Ik heb zelf ook al heel wat rompertjes, slaapzakjes en wat lakentjes gekregen van een vriendin van me moeder. heb gewoon al vier tassen vol met wat van die spullentjes haha moet nog zwanger worden. Heb trouwens de box, maxicosi, fietsstoeltje voor en kinderwagen ook al staan hahaha.

Engel stomme vraag misschien (waarschijnlijk heb je het al lang aangegeven) maar wat ga je in het ziekenhuis doen?

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lekker uit eten geweest dobber? Ik hoop voor je dat je snel een kindje krijgt zodat je al die spullen lekker kunt gebruiken!

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Dobber, dan ben je al aardig compleet! Laat die kleine maar snel komen bij jullie! Wel ideaal hoor dat je zoveel hebt gekregen. Scheelt toch best wat geld!

Ik haal denk ik ook nog zo'n zitje.. helemaal als ze zo klein zijn lijkt t me best eng om vast te houden. Zal t nog even navragen bij de kraamzorg of zij het ook zo handig vinden.

Frustrerend, heb een mooie kleur deken gezien van Jollein die bij de rest van het kamertje zou passen, maar kan hem nergens online vinden. :(
    Bij babydump verkopen ze alleen een paar kleuren maar dus niet degene die ik mooi vind, haha!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Toch geen spijkerstof deken he sita? Hahaha

Ik zot ff naar leuke geboortetekstjes te kijken om inspiratie op te doen, kom ik deze tegen, haha vind um echt grappig :D

Na 9 maanden onschuldig zitten voor iets
    wat papa en mama hebben gedaan,
    heb ik dat stekkie op 1 mei 2014 verlaten
    om met zijn drietjes verder te gaan.

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, euhm... eerlijk opgebiecht heeft het wel iets van die kleur weg, haha!

Leuk gedichtje, was m ook al eens tegen gekomen! :D

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb je al bij villa vrolijk gekeken op de site? Volgens mij hebben ze daar heel veel dingen van jollein.

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej meiden,

Jullie zijn lekker aan het kletsen!!

@ Sita, bij bol.com kun je alle joleindekens bestellen... tenminste in enorm veel kleuren! Kijk daar eens!!

@ Engeltje, wij hebben een lijst wat je mee moet nemen naar ziekenhuis etc. van de kraamzorg gekregen. Dus jij zal dat ook wel krijgen! Kijk anders eens op de site van de kraamzorg. Daar staan ook vast lijstjes!!
    En ik zou gewoon kaarten meenemen hoor morgen! Maakt jou het uit... jij moet je vermaken! :)

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    ja klopt, daar verkopen ze wel de deken maar niet het waskussen in dezelfde kleur. Ze hebben de oud blauwe deken waarvan ze het waskussenhoes niet verkopen in dezelfde kleur, en ze hebben faded blue in allebei. Maar vind de oud blauw mooier.. zucht, haha! Denk dat het maar de faded blue moet worden dan. ;)

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, ook al gekeken.. Nog maar even verder zoeken dan.

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Jammer Sita!!!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor de tip pluus! Heb t lijstje inderdaad gevonden bij de kraamzorg op de site! Er staat 1 setje voor de beeb, maar meem er gewoon 2mee voor de zekerheid :) Ach voorlopig duurt t nog wel ff voordat die tas ingepakt moet worden. Daar is t verlof voor ;)

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik heb mijn tas wel klaar staan maar nog geen kleertjes inzitten. Deze hangen nog mooi te wezen in het kamertje! Ze zijn dan ook zo gepakt als ik alsnog naar het ziekenhuis moet! :)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ga je ze niet vergeten in een evenrueel stressmoment dan pluus? Dat zou mij en mn man echt wel overkomen. Zo ook bijv een muntje voor een rolstoel of de ziekenhuisstickers, dat moet hier echt wel klaar staan anders kan mn man 3 keer op en neer denk ik hahaha!

Even jullie advies gevraagd, ik mag over een uur niks meer eten of drinken ivm die test, maar zou een suikervrij kauwgompje wel mogen? Dat helpt mij namelijk erg goed tegen de misselijkheid, vooral snachts.... Ben t helemaal vergeten te vragen in t ziekenhuis, zo stom!

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nee joh! Ik wil graag thuis bevallen he! En mocht nodig zijn... er zit wel 1 pakje in hoor... maar die is niet leuk genoeg als eerste pakje haha!
    Ik denk dat als ik begin, ik het pakje er gewoon vast in doe... Ach we zien wel! :D

En wat betreft het kaugumpje... ik zou het niet weten eerlijk gezegd... bel anders gewoon even naar de huisartsenpost of dienstapotheek. Zij kunnen je vast het goede antwoord geven!

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    engeltje dat is wel een leuke tekst eigenlijk haha.
    Zijn weze wokken met mijn ouders en schoonouders.

Ohh bale is dat he sita als je perse een bepaalde kleur wil en juist die kan je niet vinden.

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Gezellig om te wokken Dobber! Had het een speciale reden of was het gewoon zomaar?

Deel Deze Pagina