Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ooh, lekker hoor even wokken Dobber!

Nou, ik wacht nog maar even met dat dekentje hoor.. ben dr een beetje beu van om te zoeken, haha!

net nog een vestje op de kop getikt via Marktplaats (4 euro).. ben echt erg bezig. Deze had ik destijds aan een vriendin van mij gegeven met bijpassende schoentjes. Schoentjes kreeg ik terug voor onze kleine (ze weet niet dat het een jochie is) en zag nu het bijpassende vestje! Vriendin had de kleren weggegeven voor het goede doel. Dus heb denk ik nog een leuk setje voor het begin!

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, ik zou ook even bellen. Doe je het tenminste goed..

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahahaha Sita, jij bent inderdaad echt erg aan het worden met je shoppen!
    Heb je niet al 20 pakjes ofzo? :D

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: heb mn vraag ff onder t kopje gezondheid gezet en als niemand t weet ga ik idd maar ff bellen. Mn man is heel lief vroeg naar huis gekomen, dus we gaan ook gewoon op tijd naar bed, scheelt ook weer. Leg zometeen gewoon alles vast klaar om aan te doen en om mee te nemen. Kan ik morgen op t laatste moment opstaan om te vertrekken. Tandenpoetsen moet ik morgenochtend ook maar een keertje overslaan.

Oh lekker zeg ff wokken dobber! Zit daar alleen altijd bommetje vol van!

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja zorg er inderdaad voor dat je morgenvroeg niet te veel hoeft te doen Engeltje! Dat zal vast schelen! Dat tandenpoetsen kun je inderdaad gewoon best een keer laten!!
    En wel lief dat je mannetje eerder naar huis is gekomen! :D

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Engel idd zal ook gewoon even bellen voor de zekerheid

Pluus haha ik ben dan zo iemand die zeker dat pakje gaat vergeten als de bevalling daadwerkelijk zou starten

goed bezig sita haha ze hebben ook zoveel dingen op marktplaats he... ik heb alleen met kleertjes dat als ik het tweedehand aanneem ik het wel van iemand wil hebben die ik ook echt ken ben als snel vies van andere (jaja en ik heb gewerkt met verslaafden en in andere vieze situaties haha zie je het al voor je)

Wij zijn zonder reden weze wokken. De ouders waren hier op visite en toen hebben we besloten om te gaan wokken haha lekker spontaan allemaal

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Leuk Dobber!!!! Gezellig!

@ Engeltje, ik ben ook ff aan het googlen voor je en daar staat dat kauwgum niet mag... maar niet of suikervrije wel mag... ga nog even verder zoeken!

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Leuk dobber zulke spontane acties! Ik koop zelf ook liever nieuw, maar goed.. we hebben een wasmachine en als ik het echt niet wat vind kan het naar de kringloop of het goede doel. ;)

Pluus, haha nee nog geen 20 setjes hoor! haha! had ook wat effen shirts voor als de kleine nog echt klein is en veel spuugt, maar dat zijn niet echt kleertjes om altijd aan te trekken. :) Morgen maar eens kijken thuis wat ik heb.
    Slecht hoor, op een boerderij zitten met laptop en Marktplaats, haha!

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahaha slecht inderdaad ;)

Morgen weer terug naar je eigen huis toch?

Ik heb een probleem... ben moe maar geen zin om naar bed te gaan :)

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja, morgen weer ons eigen huisje! Ook wel lekker hoor. Geniet er hier volop van, maar het is gewoon niet mn eigen huis. Zou er wel kunnen wonen, dat wel. ;)

Ik heb een ander probleem, wel moe.. maar kan nog niet naar bed. De paarden moeten straks nog eten krijgen. ;)

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hoelaat moeten de paarden eten dan?
    En moet dat echt op precies uur en tijd? Kan dat niet een uurtje eerder of later?

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Meiden ik ga naar mn bedje toe, laat jullie morgen weten hoe t gegaan is! Thnx voor jullie tips en steun ;) truste!

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heel veel succes morgen Engeltje! Hoop voor je dat het mee valt!!!

Ik ga ook mijn bed opzoeken voor ik hier op de bank weer lig te slapen! :D

14. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, succes morgen meis!

Badje en zitje, ik heb wel een zitje voor in het badje. En Liza kan nu pas sinds een week echt gebruik maken van dat zitje. Voor die tijd was ze er echt te klein voor! Ik vind het een heerlijk ding en zij vindt het ook geweldig! Lekker spartelen met beentjes en armpjes en daarnaast heeft ze ontdekt dat je niet alleen met water kunt spelen, maar dat je het ook kunt drinken! Dus...meiden, misschien verstandig om het badje niet vol te gooien met Zwitsal troep zodra je je baby in dat zitje gaat zetten..want dat drinken ze dan ook gewoon op. Ik heb het badje met zitje ook al eens in het grote bad gezet, kon ik lekker douchen en Liza lekker badderen in haar eigen badje. Kun je toch nog samen badderen wanneer je alleen thuis bent. Toen ik me af ging drogen zette ik het badje tegen de badkraan aan. Vond Liza super interessant, ze schopte steeds met dr voetje onder de kraan en trok hem er vervolgens weer onder weg. En lachen en kirren, zoooow schattig! Je moet er tijdens het afdrogen dan wel voor zorgen dat je de baby warm blijft houden, met name het hoofdje. Maar dat is goed te doen hoor.

Voor de rest is er weer heeeeeel wat afgeschreven, teveel om bij te houden. Dus..ik laat het hier maar bij. Ik heb een off day gehad de afgelopen twee dagen. Ik was heel erg sjagrijnig, had mijn buik echt even helemaal vol van de situatie waarin we nu verkeren. Ik werd er zo moedeloos van en vond het leven eventjes niet zo leuk meer. Een en al ellende op mijn pad gehad en dan denk je dat je dat allemaal achter je hebt gelaten en het geluk je nu eindelijk toe lacht...krijg ik weer een bak ellende over me heen!! Als we hier uiteindelijk uit gaan komen, wat krijg ik daarna dan weer te verduren? Moeilijk om er nog op te vertrouwen dat het ooit nog goed komt hoor. Nou ja...genoeg gedachten dus om stront sjagrijnig van te worden.

15. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: dat klinkt idd als een vervelend weekend. En je hebt gelijk, je zou eigenlijk hartstikke moeten genieten van deze momenten en het is absoluut niet eerlijk dat dat niet lukt. Hopelijk verlies je niet het vertrouwen in jullie, want dat heb je wel echt nodig om er weer uit te komen! Sterkte en dikke knuf!!

@engeltje: Veel suc6 vandaag!!!

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ow Liz, super veel sterkte meid! Kan me zo indenken dat je loopt te balen van alles.. maar vergeet jullie mooie kleine meid niet. ;) Er komt een uitweg hoor.

Engeltje, succes vandaag! Hopelijk zonder spugen de ochtend door gebracht. :)

Pluus, ik had de paarden al later eten gegeven gister, dus om het ritme er in te houden moest ik nog wel even wachten.. maar het is gelukt! ;)

Ben nu druk met alles weer inpakken, het huis hier netjes achterlaten (en de tuin nog een beetje), de stallen moeten nog schoon en dan wachten tot ze terug komen. Eind van de middag kan ik thuis nog aan de poets, in elk geval stofzuigen en onze slaapkamer.. Is echt een zooitje daar door al dat zand van het terras.
    Nou, ik ga snel weer verder..

Beertje, ben benieuwd naar hoe het met jou/jullie gaat!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, he meid, vervelend dat je je zo rot voelt! Wel heel begrijpelijk hoor! Maar meid, je bent en blijft een sterke meid en ook hier ga je weer sterker uit komen!! Dikke knuffel!!!

@ Sita, flink aan de poets vandaag dus! :)
    Succes!!!

@ Engeltje, je zit nu midden in het onderzoek! Hopelijk gaat het allemaal goed!

@ Hier, heb heerlijk geslapen vannacht! Dat was weer even geleden!

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Zo.. home sweet home! mn hond ligt gelijk al weer te slapen.. haha, arm beest, helemaal moe!
    Zelf nog even wat wasjes draaien en opruimen. Gelukkig is het slecht weer, haha, anders stel ik het alleen maar uit denk ik.. Vanavond maar even met een lap door de slaapkamer heen.. Manlief heeft het huis al gestofzuigd, helemaal super! Kan het ook al weer in mn rug merken dat ik veel heb gedaan vanochtend, dus maar een beetje in relaxed tempo. En tussendoor maar pauze nemen tussen de babykleertjes, haha!

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lekker rustig aan doen Sita! En inderdaad lekker genieten van het kleine spul rond je heen! :D

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    hmm.. zit net tussen alle babykleertjes. Zien jullie nog iets dat ontbreekt?

maat 50 heb ik nog niks... maar in maat 56:

3 spijkerbroekjes
    1 cargo broekje
    1 grijs joggingachtig broekje (wil daar nog 1 blauwe van, lekker zacht voor de kleine).
    4 longsleeve shirtjes effen
    1 truitje
    2 t-shirts
    4 mouwloze rompers (50/56),
    3 korte mouwen rompers (50/56)
    1 lange mouwen romper (50/56)
    1 boxpakje
    1 pyjamaatje
    2 paar schoentjes
    6 paar sokjes t/m 3 mnd
    1 jasje (50/56)
    (nog 1 vestje onderweg en 1 truitje )

maat 62:
    1 longsleeve shirt
    1 romper korte mouwen
    6 paar sokjes t/m 6 mnd
    (nog 1 longsleeve onderweg)

maat 74:
    1 pyjama

Oef, als ik dit zo zie heb ik best veel in maatje 56. Nog 1 boxpakje en joggingbroekje en dan is dat wel compleet in maat 56.
    Maatje 50 nog maar even kijken voor 2 setjes of zo en maat 62 komt dan wel, denk ik.. haha!

Deel Deze Pagina