@ Wolkje, wat een vage droom zeg!!! Gelukkig was het maar een droom!!! @ Dobber, ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet!! Maar meid, zoals je zelf al zegt... het is voor een goed doel!! @ Hier, we hebben niet meer geklust! Haha ik allemaal een grote mond tegen mijn man gisteren maar we gingen naar bed en ben als een blok in slaap gevallen. Maakte mijn man me wakker... we zouden toch.... Ik: ZIE JE HET AL VOOR JE MET DIE MEGA BUIK?????? En toen verder gaan slapen Ach lekker romantisch Maar goed Het wordt dus geen 6-6-2012 kindje... dat vind ik wel jammer!!!
Hahaha! Ik zie t al voor me: je man helemaal klaar voor de start en dan een vrouw die zoiets heeft van: ja doei!! Hihi! Gebeurt hier ook steeds vaker hoor. Heb nou eenmaal veel minder zin en alle pijntjes in rug en bekken helpen ook niet echt mee dan. Ik vond het vaak wel leuk om hem dan even te plezieren als ik zelf geen behoefte had, maar zelfs dat gaat steeds lastiger met de buik Dus ja, ze moeten maar even geduld hebben die mannen! En het kan nog steeds hè! Voor t zelfde elf krijg je over een uur weeën en is de kleine er binnen een paar uur, het kan snel gaan hoor ik soms wel.... Ik ben trouwens ook op een sommetje geboren: 5-10 en m'n broer op 2-4. Ik ben 26 juli uitgerekend, dus bij ons zou t ook nog wel 4-8 kunnen worden, lijkt me ook wel grappig!
Dobber, spannend hoor. kan me voorstellen dat je er wat tegenop ziet, maar meid.. voor het goede doel! Wolkje, wat een vage droom! Enneh.. misschien is het inderdaad wel een meisje. Vriendin van mij had het bij haar miskraam, een droom dat het een jochie was, en wist dus zeker dat het een jongetje was. Pluus, het kan nog hoor! Ik ben om 23.57 uur geboren, dus nog op die dag.. haha! En een vriendin van mij had een bevalling van 4 uur en de tweede 1,5 uur. haha! Kan me voorstellen dat je geen zin had.. zielige man van jou hoor! Hier vind ik het maar bizar nu om seks te hebben. Laatst begon de kleine vlak na de seks te schoppen, echt raar hoor! En tja.. de stand vrouw onder, man boven is ook niet erg prettig meer!
Nou meiden, het gaat echt neit gebeuren vandaag hoor!!! Net bij de vk geweest en het kindje ligt goed in gedaald maar nog steeds niet vast met het hoofdje. Ze is er dus nog niet klaar voor! We wachten maar gewoon geduldig verder af... Wel jammer!!! En verder was alles goed! Ook mijn bloeddruk blijft lekker laag dus dat is heel fijn! En wat betreft het klussen... ach ja mijn man snapt het ook wel hoor dus heel erg vind hij het niet!
Pluus, he.. dan maar een week wachten. Woensdag was toch de dag dat het moest gebeuren, haha! En wat betreft je man.. de mijne zou (en heeft) er ook alle begrip voor hebben! Hier mn vestje binnen en shirtje, en shirtje in maatje 62. Helemaal leuk! Vandaag nog 2 rompers (gewone witte) gekocht bij de hema in maat 62, dus we hebben daar ook iets in. Ik ga verder niet in maat 62 shoppen, denk dat we van die maat echt genoeg gaan krijgen. Helemaal geslaagd dus weer. Nu nog een keer de spulletjes in dé kast kunnen doen.. haha!
Haha Nee volgende week woensdag is iemand jarig die ik goed ken... dus dan wil ik niet Wat heb ik veel noten op mijn zang he! Maar je blijft lekker kopen he! Wanneer staat je kast er zodat je die kan gaan vullen?
Haha, oke Pluus. Volgende week woensdag niet dus. Zul je net zien... haha! Eind juni staat alles in de babykamer als het goed is. Dan mag ik de kleertjes leggen op de plek waar ze horen.
@ wolkje: hahaha wat een vage droom! T zou je maar gebeuren Bij jou moet t dan gewoon op 4-8 gebeuren, gewoon de traditie voortzetten @ pluus: Toch maar niet geklust hahaha, lijkt me idd ook niet echt een pretje meer met zo'n dikke toeter en tis net wat sita zegt.. Ik vind t ook heel raar dat je kindje direct na de sex begint te bewegen, we doen t nog wel, maar je moet er maar niet teveel bij nadenken Gelukkig is ie tijdens de sex wel stil @ dobber: t komt steeds dichterbij meis, spannend! Kan me voorstellen dat je er tegenopziet, want t is vaak toch wel confronterend en meestal komt er echt een bevestiging dat er iets is. Maar meis, ook al is t niet leuk, ze kunnen je dan wel gaan helpen! Knuf! Zo morgen weer naar de gyn, lekker vroeg om 8.30 al en daarna lekker met mn mannetje(s) naar de film. " what to expect when youre expecting " lekker toepasselijk haha hij lijkt me wel komisch! Oh en morgen kunnen we t shirtje en lakentje ophalen bij de hema en waarschijnlijk wordt ook t jasje dan bezorgd, ben zo benieuwd!!
Engeltje, wel even laten zien he, het lakentje en shirtje! Ben nieuwsgierig! Nou,.. hier kunnen we weer verder met de tuin. Er is net een mannetje geweest om wat overig zand op te halen. Dus nu kan eindelijk het gras erin worden gelegd (zaterdag) en kunnen de borders gemaakt worden voor de planten. En... dan mag ik eindelijk wat doen, haha! Leuk hoor, plantjes poten. Vanmiddag nog werken, dus ga vanochtend maar even relaxed mn huisje poetsen en een paar kleine boodschapjes doen.
Heej meiden, Even een egoistisch berichtje... Ik ben vannacht wakker geworden met heel erg veel pijn in mijn rug. Heb een uur beneden gezeten maar de pijn was echt heel erg. Ik mijn man huilend wakker gemaakt. Die vroeg meteen of het geen rugweeen konden zijn. Dat waren het beslist niet! Het was een continue pijn die erin is geschoten na het draaien. Manlief heeft de huisartsenpost gebeld. Die waren er van overtuigt dat het weeen waren. Ik stellig volhouden dat dat niet zo was. We moesten de vk maar bellen. Dit hebben we gedaan en zij dacht inderdaad ook dat het geen weeen waren maar ze wilde wel even langs komen. Nou het waren inderdaad geen weeen, alles zat nog helemaal dicht van onder, had niet eens 1 cm ontsluiting en mijn baarmoedermond was nog niet verweekt. De huisartsenpost weer gebeld. Die wilde niets doen voor me dus de vk was een beetje boos. Die heeft het ziekenhuis afdeling verloskunde gebeld. In overleg zou ik het 2 uur aan kijken, goed warm houden etc. Vanmorgen dus weer terug gebeld naar de vk omdat de pijn niet minder was. Toen ben ik door gestuurd. Heb heel de ochtend aan de ctg gelegen en inderdaad... geen weeen. Wel heb ik blaasonsteking. De arts denkt dat die nu omhoog richting mijn nieren is geschoten vandaar de rugpijn. Heb nu ab. Maar ik ben zelf van mening dat de pijn ergens anders vandaan komt. Maar goed, we wachten maar een paar dagen af... Al met al kan ik amper zitten en liggen... lopen is het enige dat een beetje helpt. Heb vannacht dus ook geen oog dicht gedaan... Ben echt super moe nu maar goed... ga toch maar even proberen te liggen en wat te slapen nu...
@ pluus: jeetje wat vervelend meis! En wat vervelend dat ze je in t ziekenhuis eerst niet echt serieus namen! Hopelijk slaat de ab aan en is t idd daarvan, maar als t erger wordt en je het toch niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor! Sterkte in ieder geval! Nou bij de gyn was alles ( net ) goed. Uitslagen van de suiker waren 4.4 nuchter, 7.3 na 1 uur met suikerwater en 7.0 na 1 3/4 uur. De norm is 7.0, dus zat wel op t randje. Heb verder toch wel andere medicijnen tegen t spugen gekregen, hopen dat die wel werken! Ze begon wel weer over de dietiste, want die kon evt ook helpen bij t spugen enzo, maar ik zie t gewoon niet zitten! Heb er ongeveer een jaar gelopen zonder resultaat en eet gewoon gezond, dus baal een beetje dat ze erover blijft beginnen. Ik kom niet veel aan en de vk was ook gewoon heel tevreden, dus ik wil t gewoon zo laten, tenzij mn mannetje natuurlijk gevaar loopt, maar dat is niet zo. Echt wordt hier zo depri van, heb al jaren gelijnd en allerlei dieten gevolgd zonder resultaat en begon t eindelijk te accepteren....mjah, t zal altijd een issue blijven helaas... Verder deed ons binkie t gewoon hartstikke goed, hebben ook nog even kort een echo gehad en mijn gevoel klopte. Hij is compleet gedraaid! Zn hoofdje ligt nu bij mn navel en zn beentje beneden Verder zijn we lekker naar de film geweest en hebben we lekker gelunched in scheveningen. Oh en de kleertjes en t lakentje zijn binnen! Zal van t weekend ffies wat fotootjes plaatsen!
he jakkes Pluus! Zo wil je je laatste dagen niet door moeten brengen.. En dat ze je niet serieus namen! Gelukkig je vk wel. Heb je nog een dutje kunnen doen vanmiddag? Hoop dat je snel weer opknapt! Engeltje, kan me voorstellen dat je baalt dat ze er weer over beginnen. helemaal als alles wel goed gaat met je uk. Ben benieuwd naar je foto's!
@Pluus: Oh meis.. wat een klote-nacht heb je achter de rug!! En wat een stomme huisartsenpost!!! Hoe is het nu met je? Is de pijn wat gezakt??? Dikke knuf!!! @Engeltje: Fijn dat je weer goedgekeurd bent!!!! Gaan ze je wat betreft de suiker toch nog meer in de gaten houden?? Of niet? @hier: net het kraampakket uitgepakt.. ik word er niet blij van.. met al die verbanden... krijg spontaan wat angst! Er zou ook 1 luxe artikel bij zitten.... ik dat ding 2x nagekeken, want ik kon het niet vinden... tot dat het lichtje ging branden... het zat allemaal in een soort emmer.. ik heb een Tummy Tub er bij gekregen! Nou ben ik blij dat ik die nog niet gekocht had Vandaag laatste stagedag gehad... maandag nog even examen en daarna stageverslag maken, maar daarna even helemaal niets!!!! Ohhhhh... ik kijk er naar uit!
Hahaha flier, zou ook een actie voor mij zijn hoor Moet um ook binnenkort eens gaan aanvragen! In principe moet je die test 2x doen, nu dus nog een keer rond de 30 weken. Ze gaan verder niet extra checken tenzij ik klachten krijg. Moet nu ook pas met 30 weken weer nasr de gyn, hopelijk zonder leerling, die was er vandaag bij en ik denk dat ze daarom ook zo anders was. Vorige keer was ze namelijk veel begripvoller. Moest ook wel weer lachen, want die leerling mocht voor de eerste keer een echo bij mij maken, was duidelijk dat hij t nog nooit had gedaan, hij aaide mn buik echt met dat apparaat, heel schattig en lief, maar je zag daardoor niet een heel scherp beeld. Gelukkig nam de gyn dat nog even over...
@Engeltje: Maar tussendoor ga je nog wel naar de vk neem ik aan? Nu snap ik ook wrm jouw test zo anders was dan de mijne..., want ik had mijn glucose test bij de vk. Ik heb het kraampakket aangevinkt toen ik de kraamzorg aanvroeg.... Maar die heb je denk ik al aangevraagd... of niet?
Ja moet gewoon om de 4 weken naar de vk, maandag mag ik daar weer gezellig heen Zei al tegen Nick dat t maar goed is dat ik straks verlof heb als ik iedere week moet voor controle. De enige vrije dag die we samen hebben in de week hebben we nu iedere keer afspraken staan in t zh of bij de vk, was blij dat hij vandaag een dagje extra vrij was Kraamzorg heb ik al asngevraagd, maar t kraampakket moet ik apart bij mn zorgverzekeraar aanvragen...
Hahahaha... waar je verlof al niet goed voor is Ik heb idd mijn kraamzorg via mijn zorgverzekeraar aangevraagd en daar kon ik het bij aanvinken... Maar was het eerlijk gezegd al weer vergeten Wat ik me nog afvroeg engeltje, omdat je gyn begon over dieten, heb jij werkelijk zoveel overgewicht? Ik stel me je blijkbaar heel anders voor...
Heej meiden, Bedankt voor de lieve reacties! Het gaat hier op en neer... heb nog steeds heel veel pijn!! Gelukkig kan ik nu wel een beetje zitten! Heb vanmiddag nog een half uurtje geslapen. Hopelijk gaat het vannacht beter! Maar het is inderdaad niet hoe ik mijn laatste loodjes voor ogen had... hopelijk gaat het snel over!!! @ Engeltje, fijn dat alles goed was! Wel spannend van je suiker! Hopelijk blijft die goed!!! @ Flier, wat leuk dat kado!!! En lekker hoor dat je je opleiding bijna afgerond hebt! Toch een hele opluchting lijkt me!! Lekker!!
@ flier: das ook t fijne aan een trouwjurk! Daar kan je zoveel onder verstoppen! Was ook de eerste dag sinds heel lang dat ik me mooi en slank voelde! Mijn BMI is 37, dus heb echt veel overgewicht. Zit voornamelijk op mn heupen billen en mn benen, heb wel een slanke taille en ben 1.74 dus daarom valt t in mn trouwjurk niet op Kon ik hem maar iedere dag dragen........ Maar echt dieten en heel erg letten op mn voeding moest al op de basisschool, dus zo ongeveer mn hele leven al en ben daardoor ook best wel depri geweest. Heb t denk pas sinds een jaar van me af kunnen zetten.... Tis zoals het is, helaas, maar echt niks aan te doen, ook niet volgens de ha. Ja behandelingen in een ziekenhuis en dan geen maagband, want daar eet ik te weinig en te gezond voor. Maar voor vet wegzuigen pas ik, dat gaat me te ver. @ pluus: hoop voor je dat je vannacht wat beter slaapt! Verschrikkelijk dat je nog zoveel pijn hebt! Sterkte meis.