Hahahaha dat krijg je dan inderdaad Flier!! Ze hebben nu al wel een doelpunt! Ow wacht... dat moet natuurlijk zijn
't Is echt ernstig... kijk hoeveel kansen NL kreeg.. net niet benutte... en hoeveel kansen DK in totaal kreeg... het wordt een zwaar weekend
Nou.... idd!!! Maar wie weten worden ze nu wakker geschud... volgens mij moeten ze wel winnen.., want D en P zijn toch lastigere landen om van te winnen en anders komt NL sowieso de poule niet door!
Hahaha ik heb er al weken zin in en vandaag toch maar eens mee genomen!! Het allervervelenste... er zaten er 4 in het doosje en we zijn maar met zijn 2en...
Goh wat vervelend.., maar jij hebt sowieso al recht op 2.. want jij bent met z'n tweetjes (dat is mijn excuus voor alle lekkere dingen... )
kan 't je nog sterker vertellen.. facebook is er net uitgeknald... kan er niet meer in... hahahahah... kreeg wel veel steunbetuigingen vanuit engeland.. met een geniale opmerking van iemand: Watching the Netherlands vs Denmark game & I think even Denmark must be thinking how are we leading this game and how have the Netherlands not scored.
Sjonge jonge jonge wat een stelletje prutsers zijn t af en toe toch! Hoorde ik iets over een tompouce?? Jammie! Hier ook niet in huis helaas....
Haha goede opmerking!! Ennuh... Engeltje... ze waren lekker hoor Krijg zo visite dus ben weer ff pleitte
Ik ga morgen nog 1 dagje bikkelen met studeren.. en een wandeling maken.. want ik merk dat niet alleen mijn buik dikker wordt..