Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Denk dat ik nog maar Verder ga krabben..... Weet zeker dat ik er geen hulp bij kan verwachten, want iedereen vindt t een K klus.
    We hebben vandaag wel mooi effen behang gezien, maar is wel 27.50 per rol, niet normaal! Mn moeder wil perse vlies behang om te behangen, maar dat is wel 2 x zo duur als ander behang....

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff... zo prijzig??? is er niets in de aanbieding?? (check alle websites van de doe-het-zelf-zaken)

Alvast veel suc6 voor morgen! Het is idd een K-klus.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ben al naar de gamma, hornbach, praxis en de kwantum geweest, maar die hebben gewoon niet wat we zoeken helaas!
    Er is 1 zaak in de buurt die t misschien ook heeft en daar kunnen we wel 10% korting krijgen, maar tis ook een speciaalzaak, dus waarschijnlijk is t daar ook gewoon zo duur....
    Iemand nog andere suggesties?

Ja dank je! Heb ik wel nodig denk ik!

4. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hij is 9,99 per vierkante meter..... Leuk instinkertje dus!
    Wil ook perse wit en blauw en er mag geen structuur inzitten ivm muursticker haha bn ook niet kieskeurig, maar bedankt voor de tip en t opzoeken!

6. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh sorry.. dat is idd een instinker... pfff....

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Geeft niks hoor, zijn leuke verkooptrucjes waar ik altijd erg allert op ben ;) doe de inkopen altijd op mn werk :D

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    He Engeltje, vervelend dat niemand je wilt helpen!
    En dan dat behang... Jeetje wat is dat DUUR!!!
    Wij hebben ons kamertje glad laten stucen en daarna geschilderd en dan zijn we nog goedkoper uit ook... Wellicht een idee voor jou?

@ Flier, lekker wandelen! Hopelijk blijft de zon zo schijnen al deze nu doet!

@ Hier, ik raak er steeds meer van overtuigt dat ik pas rond de 41 weken ga bevallen...

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!!!

Ik heb mijn wandeling er al weer op zitten. 6km in 63 minuten... en dat hier op de Veluwe..., ik vind dat ik heb gebikkeld.. en ik voel het al in mijn bovenbeen- en bilspieren!!! :D
    Even koffie zetten zo.. en dan nog 1 dagje bikkelen met studeren... Verder heb ik geen stress voor mijn examen, want eigenlijk interesseert het me niet zoveel of ik het haal of niet.. Als ik het niet haal, dan doe ik de herkansing over een half jaar. Ben een beetje studie moe :)

@Engeltje: Suc6 vandaag meis!!!!

@Pluus: 41 weken??? tja... je weet het maar nooit meid... ze zeggen dat seks of wat intensievere inspanning de bevalling op gang kan helpen. Nou is de marathon lopen misschien wat teveel gevraagd.., maar misschien een stukje fietsen of wandelen...? En dat elke dag herhalen???

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nou Flier, sex helpt niet! :D HAHAHAHA! :D Fijn he, van die details :D
    Maar wellicht zit er vandaag wel een wandeling in ofzo!
    Fietsen werkt niet met mijn bekken. Doet mega veel pijn.

Maar ik snap dat je studiemoe bent... maar nog 1tje... dan ben je klaar meid! Nog even volhouden!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: Daar kan ik idd ook nog even naar kijken ja hoe duur t is!
    Weet nog niet zeker of ik doorga vandaag, ben net opgestaan met ontzettende rugpijn! Vermoed dat ik te lang ben doorgegaan gisteren. Ga in ieder geval ff een stukkie fietsen strax, hopelijk wordt t daar wat losser van. Verder vroeg mn broertne gisteren of ik hem wil helpen met een opdracht voor school, mag ik ff lekker fotograferen :D
    Heb trouwens vorige week een groothoek lens besteld, kan ik nog mooiere portretten maken straks :) Hoop dat ie snel binnen is !
    Balen dat je ws overtijd gaat, maar aan de andere kant voel je jezelf dan misschien wel wat beter en is je rugpijn over. Je zal toch al je krachten nodig hebben straks!

@ Flier: Zo dan heb je idd stevig doorgewandeld meis! Vind de veluwe zo mooi om te wandelen of om paard te rijden! Hier hebben we wel wat bossen, maar dat is niks in vergelijking met de veluwe! Achja,ik heb weer t strand en dat is ook heerlijk!
    Succes met je studie vandaag!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wat leuk zeg Engeltje, dat je zo van fotograferen houdt!!!
    Wij geven daar helemaal niets om met als gevolg dat we maar heel weinig foto's hebben!

En meid, doe maar lekker rustig met je rug! Ook de jouwe moet langer mee!!
    Kan je mannetje niet wat mee helpen met dat behang afkrabben?
    Of anders je broertje? Jij helpt hem, hij helpt jou? :)

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: O ja.. ik was even vergeten van je bekkenpijn. Maar wellicht een lekkere wandeling.... tja... ik hoop het voor je...

@Engeltje: Ai.. dan heb je gisteren idd te lang doorgewerkt! Doe maar rustig aan! Lekker dat je even kan fietsen en fotograferen. Ennuh.. ik heb ook 2 jaar in Den Haag gewoond en ging dan altijd heerlijk of de duinen in.. de stranden op.. of de bossen in... hartstikke lekker daar ook!

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Flier, jij hebt ook overal gewoond he! :D
    Leuk!!!
    Ik ben echt een huismus... woon zelfs in de buurt waarin ik opgegroeit ben... moet er niet aan denken om in een andere wijk te wonen! :D

En die bekkenpijn valt wel mee hoor... fietsen moet ik gewoon niet doen maar zolang ik er rekening mee hou is de pijn eigenlijk heel minimaal! Gelukkig!!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Mijn man is weer aan t werken natuurlijk.... Morgen kan hij vast wel helpen hoor, hij zal wel moeten haha
    Mn broertje heeft t de komende 2 weken nog heel druk met school hij zit echt dag en nacht te studeren, gisteren was hij ook om 01.00 bezig toen ik bij hem wegging. Leuk joh een opleiding als reclamemannetje ;) Over 2 weken moet t afkrabben ook gebeurd zijn want dan komt mn moeder behangen, is t enige weekend wat voorlopig kan namelijk en wil t toch binnenkort af hebben, nu ik alles nog kan ;)
    Achja, t wordt gewoon ff op mn tanden bijten, doe strax wel mn bekkenband om als ik doorga, is denk wat verstandiger, net als vaker pauze houden :D

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh echt waar? Waar heb je ergens in Den Haag gewoond? Ik woon in Wateringen ( het westland ) Net naast Den Haag dus :D

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Ik heb idd op veel plekken gewoond. Ik hecht me niet heel erg aan een plaats, maar wel aan mijn spulletjes die altijd mee verhuisd zijn. 't Is idd leuk om veel gezien te hebben..., maar een nadeel is dat je niet van die hele hechte buurtvriendschappen sluit (met uitzonderingen natuurlijk).

@Engeltje: Ik heb echt in Laakkwartier gewoond.. hahahaha... ik was er 3 weken geleden nog... maar de buurt holt nu nog harder achteruit.... Heb nog steeds geweldig contact met mijn oude buren.. ondanks dat ik al sinds 2007 al weg ben uit DH. Dat zijn echte Hagenezen... met een hart van goud! Heerlijke mensen!

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Engeltje, pas je wel goed op jezelf? Wat ik net ook al zei... je moet nog langer mee dan vandaag he!
    Zoals je zegt heb je nog 2 weken... je mannetje is morgen vrij, en volgende week maandag ook toch?
    En hij heeft vast nog wel meer vrije momenten dat hij het kan doen!! Meid, pas echt op jezelf hoor!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Flier: Daar wonen de opa en oma van mijn man ook! Hagenezen in hart en nieren :D

@ Pluus: ja, ik doe het rustiger aan als gisteren en krijg ik ergens last van dan stop ik gewoon gelijk hoor! Maar wil t gewoon zo graag af zien! Maar dank je dat je me een beetje remt, heb zelf een rem die niet zo goed werkt ;) Ben gewoon zo blij dat ik eindelijk weer wat energie heb, kon de agelopen weken haast niks doen in t weekend en sja dan komt er weer schuldgevoel bij kijken naar mn man toe die echt zoveel al voor me doet terwijl hij ook nog eens 60 uur werkt in de week...

20. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje: Bij welk restaurant werkt je man??? Hebben die opa en oma thuiszorg/alfahulp? Ik heb toentertijd ook 1 jaar schoongemaakt in de thuiszorg terwijl ik aan het afstuderen was... en daarna een jaar bij de, jawel, CASEMA gewerkt.. hahahahaha... en toen bedacht ik me dat ik liever m'n vent achterna ging naar Denemarken... :D
    Doe maar rustig aan meis! Pluus heeft gelijk.. je hebt nog wat weken voor de boeg en je hebt er niets aan als je straks bedrust voorgeschreven krijgt omdat je nu te eigenwijs bent om je rust te pakken... (zei ik op zeer strenge toon!)

Deel Deze Pagina