Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    pff, dacht er met het eten uit te zijn met hem. Hij zei aan tafel, nou.. als je t echt zo graag wil weten, dan doen we dat. :) Even later zegt hij, tja.. maar weet niet of we het dan stil kunnen houden, mij lukt het misschien maar weet niet of het jou lukt. Dus ik weer, ja.. we moeten het wel beide willen.. Nu zit hij in zn stoel, ik op de bank, en zijn we er nog niet uit! zucht...

Op laten schrijven in een envelop, oke. Kan wel, maar... als ik het wil weten, wil ik het ook graag met eigen ogen zien of het echt zo is. hihi! Kunnen ze er ook gericht naar kijken en ons uitleg geven. Zo nog maar een keer over hebben.. En anders morgenochtend weer, en morgenmiddag voor de echo. Ik blijf gewoon net zo lang door vragen tot we het weten. haha!

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha Sita, wat zit jij in dubio zeg!!! :D Je weet het morgen gewoon hoor!!!! Wedden! :D

@ Dobber, fijn dat de medicijnen aanslaan! Hopelijk ben je er snel vanaf! Wel raar dat je nu ineens langs moet komen bij de ha en niet kunt bellen! Spannend!!

@ Beertje, je had je rust toch echt nodig he! :D

@ Engeltje, ik heb altijd een muts op tijdens het sexen :cool: Hahahaha

@ Hier, net wezen shoppen... heb een heel leuk jurkje gekocht, een zomer jurkje! Maar man ik ben er echt HOOGZWANGER in.... man wat was dat een schok in de paskamer hahaha maar hij is lekker koel! Heb hem nu ook aan om lekker af te koelen! :D

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: een slaapmutsje heb je op dan zeker haha :D
    En tsjaa 34 weken is toch ook echt wel hoogzwanger in mijn ogen hoor!
    Maarre, dat zomerjurkje heb je gekocht voor wanneer? Zomer is ver te zoeken, of heb je die nu bij je jurkje besteld?

@ sita: ben zo benieuwd wat jullie gaan doen! Jullie houden het spannend hoor! Maar mag ik vragen waarom jullie t dan graag geheim willen houden voor iedereen? Ik ben er denk net iets te nuchter voor om dat te snappen ;)

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha Engeltje, door die hormonen heb ik het continue warm!!! Ik heb hem nu ook aan en heb het nog warm!!!! Moet je dus nagaan! En ik geloof echt dat de zomer er nog aan gaat komen!
    Ach hij was 15 euro en erg leuk!!

Maaruh wij hadden net een discussie... wanneer ben je nou officieel hoogzwanger?? Weet iemand dat?

Haha en nee joh... geen slaapmuts... gewoon zo'n lekkere wollen die je over je oren kan trekken :p

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, je BENT hoogzwanger! haha!

Engeltje.. tja vind t zelf ook nog spannend wat we doen! Reden dat we t stil zouden houden, tja.. geheimpje tussen ons nog? Beide keren zwangerschap wisten onze ouders/broers/zussen/vrienden bijna direct. Toch nog leuk om iets als verrassing te houden. ;)

Maareh.. mn vent zegt nu eigenlijk dat ik t mag beslissen. Nou, makkelijk hoor. ahum! pff...

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Gewoon DOEN!!

Je kunt het echt wel geheim houden! Lukt Beertje en mij ook!!!

Ik ga lekker douchen en naar bed met mijn hoogzwangere buik... hahahaha

sorry maar moet echt wennen dat ik 'ineens' hoogzwanger ben.... hahahaha

(sorry ben echt melig!!)

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: als je in je laatste weekjes loopt ben je hoogzwanger, duidelijk toch? Haha, uhm als mensen zeggen dat je het bent? Als je nog maar 6 weekjes hoeft? :D
    Wordt je muts niet nat dan als je gaat slapen, of fohn je altijd eerst? Je wollen muts dan he hahaha ;)
    Droom jij maar lekker over hoogzwanger zijn, trusten!

@ sita: gewoon doen dan! Anders krijg je alleen maar spijt en wij zijn ook nieuwsgierig! :p

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    hahaha!
    Tja.. denk ook wel dat we sterk (en eigenwijs) genoeg zijn om het niet te vertellen. ;) Helemaal nu mijn moeder en beste vriendin zeggen dat ik het toch niet stil kan houden.. geeft mij alleen maar meer motivatie om het wel voor me te houden dan. haha!
    Net weer erover gehad, blijkt toch echt dat ik zelf moet kiezen.. haha!

Nou, hoogzwangere Pluus, duik snel je bed in! En pas op dat je die dikke buik niet weer stoot. :D

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Als ze dat doet dan heeft ze dr muts te ver over dr ogen getrokken;)

10. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    hahahahaha pluus je bent hoogzwanger als je buik zo groot is dat je voorover valt van het gewicht hahahaha (sorry maar hoogzwangere lopen heel anders haha lijkt dan alsof ze voorover vallen als ze niet zo gaan lopen)

Lieve Sita ga lekker slapen meis bij je mannetje in je armen en morgen als je daar ligt voor de echo weet je wat te doen ik weet het zeker. en zo niet nou dan zeg je tegen je mannetje zeg het maar en laat je hem de keuze maken... mannen gaan daar toch heel anders mee om als vrouwen.
    en tja de rede van engel daar kan ik me wel bij aansluiten ;)

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Meiden, even kort. Ik had vandaag 2 vriendinnen op kraambezoek. En een van hen heeft ook een kleintje van 7 maanden. Natuurlijk Liza er even naast gelegd, dit is het resultaat:

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    #112 Wolkje85, 4 mei 2012
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
    Sita: doe wat je zelf wilt. Ik weet het niet en twijfelde de week voor de echo ook. Iets er na was ik heeel even wel teleurgesteld dat ik het niet wist, maar ik ben dan ook mega nieuwsgierig met alles en kan geen geheimen bewaren Hahaha!
    Maar daarna vond ik het meteen al niet erg meer. Een verrassing is ook leuk! En nu weet ik: wr kunnen er nu niks meer aan veranderen dus er zit niks anders op dan braaf afwachten! En dat gaat me eigenlijk goed af. Dus mocht je twijfelen en bang zijn dat je anders de rest van je zwangerschap gek wordt van nieuwsgierigheid: dat valt bij mij echt reuze mee.

Maar als je het wel wit weten, dan sluit ik me aan bij de andere meiden en wil ik het ook heel graag weten bij jou!! Haha!

Nou, ik ga eens douchen, moet straks voor 1 vergadering van 1 uurtje helemaal naar den haag! Pfff! Geen zin in! Dus ik doe verder ook niks vandaag, nu ik halve dagen werk zijn dit soort dagen dus echt onproductief, alleen reistijd en m'n werkuren zitten er al weer op!

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @beertje: ik heb hier zojuist een zelfde soort actie van mijn vent zoals jij had met de kaartjes!
    We hebben nog geen bedankjes voor de bruiloft. Een tijdje geleden had ik al zitten zoeken naar van alles en ik had onder andere van die snoephartjes gevonden waar je een tekst op kon laten drukken, of lolly's en zelfs mini m&ms die je kunt laten bedrukken met naam en datum. Die krengen zijn best duur, dus niet gedaan.
    Zojuist heb ik het met hem over de bedankjes, dus ik zeg: ik ga vanmiddag eens naar de sligro en daar leuke snoepjes kopen en zakjes en zelf lekker knutselen dit weekend. Zegt ie: ja, die leuke bedrukte dingen, kunnen we dat niet meer doen???

Euh nee, ten eerste hebben we het hier een maand geleden al over gehad en vonden we het te duur, en ten tweede is de levertijd 3 weken, dus zijn we al te laat. Daarom heb ik t een maand geleden al met je overlegd!!!! Grrrr!!! Mannen!!!

14. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Hallo iedereen.....
    Bedankt voor jullie WELKOMSGROET !
    Wij gaan gewoon rustig door met liefde voor elkaar ( en daarbij klussen :p ). En maar hopen dat het lichaam snel reageerd > Ongi of Zwanger.... als het maar 1 van de 2 is.
    Verder hoop ik jullie te kunnen volgen hahah, want blijkbaar kennen jullie elkaar al aardig en is het voor mij nieuw en veel hahaha. Maar ik ga mijn best doen.
    Ierdereen een fijne dag en mocht ik jullie om wat voor reden dit weekend niet spreken: Een goed weekend !!

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lieve meiden! Dank je wel! Ik lig al weer dubbel met wakker worden!!! Love jullie! :D:D:D

Ennuh... dobber... ik val niet om maar waggel wel als een eend... telt dat ook? :D
    Nee ik snap wel wat je bedoeld... als ik lang sta ga ik ook helemaal met een holle rug staan en dan ben je toch uit evenwicht! :)

@ Liz, jeetje wat een verschil!!! Leuk zeg!!!

@ Sita, en en en???? Jij kan echt wel je mond houden!!! Maar niet tegen ons he

@ Wolkje, succes met de vergadering vandaag!! En je moet inderdaad lekker zelf creabea zijn voor je bedankjes! Daar kan je veel geld mee besparen!!

@ Leeuwtje! Wij zitten al een hele lange tijd met dit clubje in 1 topic... vandaar dat wij elkaar nu al wel 'kennen' maar dat sluit niet uit dat je van harte welkom bent hoor!

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow ik moet mijn droom even delen... heb weer zo bizar gedroomd!!

Even eerst wat uitleg... omdat ik vocht in mijn handen vast hou kan ik mijn trouwring bijna niet meer aan maar ik vind het ook niets om hem thuis te laten als ik weg ben... direct wordt hij gejat ofzo... moet er niet aan denken! Dus ik doe hem wel regelmatig aan en dan na een kwartier doet hij pijn en dan doe ik hem af....
    gisteren dus tijdens het shoppen ook... ik had hem in mijn portomonnee gedaan...

Nu lag ik dus te slapen en droomde ik dat ze ingebroken hadden via de voordeur. Ze hadden het rolluik gesloopt , vervolgens raampjes in geslagen en naar binnen gekomen.
    Mijn eerste reactie was dus... Mijn trouwring... nou die was er nog... de laptops... waren er ook niet... de tv, dvd etc... ook dat was er nog allemaal...
    Ik ging dus verbaasd op de bank zitten en toen kwamen mijn konijntjes bij me zitten op de bank... dus ik knuffelen met ze... bleek dat het 2 andere konijnen waren.
    Ze hadden dus niets gestolen maar 2 konijnen gebracht!!!

Bizar he!!!!

17. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Pluus... ja... bij mij viel het kwartje laatst ineens... IK WAGGEL!! ;) Was voor mij een teken dat ik toch echt hoogzwanger ben!
    Normaal zei ik altijd tegen vriendlief.. als we een hoogzwangere voorbij zagen lopen.. Wat loopt die apart.... Nou..... zo loop ik nu ook wel een beetje denk ik... ;)

@Wolkje.. ja mannen!! Daarom moest hij er in januari al over nadenken van mij!! Wie hij een kaartje wil sturen!! Nou niet gedaan natuurlijk en ik dacht toen ach stik er dan maar in.. bestel gewoon zoveel extra..!
    Maar toen kwam ie ineens met allemaal namen (ik ken ze niet.. ;) ) waardoor die extra buffer al op is.. en nu komt ie hier weer mee!!
    GRRRRR....
    Veel succes met je vergadering meid!!

@Leeuwtje.. wat pluus zegt.. je bent niet minder welkom hoor! Kom gewoon lekker mee kletsen en je kent ons binnen no-time! ;)

@Sita... wij zeggen gewoon tegen iedereen dat we het niet weten..! Verspreek je je dan eens.. hebben ze niks door! :D
    Dus.... ben je er al uit?! Want...... IK.... ben heel nieuwschierig wel! Haha...! :D

@Liz... zo... kun je je nu al indenken dat Liza over een half jaartje ook ongeveer zo groot al is!? Raar idee toch! Haha..

@Hier.. heb gisteren het hemeltje gekregen!! Ben er helemaal blij mee!!
    Nu is het kamertje gewoon echt helemaal af..!:D

18. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Haha Pluus... wat een geweldige droom joh! :D
    Wat zou het betekenen?! ;)

Al denk ik dat onze dromen momenteel weinig betekenis hebben .. ik droom ook echt de idiootste dingen!!
    Lijkt me sterk dat ze iets betekenen.. zo dom! Haha...! :D

19. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hoogzwangere Pluus: hahahhaa... wat een bizarre droom!!!!

@Leeuwtje: WELKOM!!! Veel suc6 en plezier met zwanger worden. Gezellig dat je komt meekletsen.

@Sita: Veel plezier vandaag bij je echo!!!! Ben benieuwd of we straks horen wat het gaat worden... :D

@Beertje & Wolkje: Wat betreft die kaartjes aan verre (nooit gekende) familieleden... Dat blijft altijd lastig...! Zelf probeer ik het te voorkomen door alleen kaartjes te sturen naar directe familieleden (dus mijn ooms, tantes, neven en nichten, maar geen oudtantes etc.). Aangezien we dat heel consequent doen hoeft niemand uit die lijn zich achtergesteld te voelen t.o.v. een ander... dit is mijn oplossing voor het probleem.

@Liz: leuk zo'n foto met 2 kleintjes.. al moet ik zeggen dat Liza wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein lijkt vergeleken met de andere 'kleine'! :D

@Dobber: Spannend allemaal meis! Ik duim voor jullie!!!!

@hier: De vriendin uit Londen is hier.. en het is hartstikke gezellig. We gaan samen de catering doen voor het toernooi van de sportschool van mijn vriend. Vanavond beginnen we met cupcakes met het logo van het toernooi erop. Morgen gaan de quiches en fried chicken bereid worden... :) En later dan nog de pasta-salade en andere dingetjes.
    Mijn buik blijft maar doorgroeien... maar ik vind 'm erg mooi worden.. Krijg er ook veel complimenten over, en dat is ook wel errug leuk :D Echt zo'n trots geeft me dat... hahahaha...
    Zometeen ga ik nog even wat hempjes met extra steun scoren... (weet even het merk niet meer, maar dacht van mamalicious)

Fijn weekend allemaal alvast.

(als ik iemand vergeten ben... SORRY!)

20. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi hemeltje beertje!!!! Me Like!

Deel Deze Pagina