@ flier: hahaha t zal toch niet dat je ze kent he! Idd thuishulp ja en mn man werkt bij de scheepswerf. Ook nog een tijdje bij de koepel gewerkt van Savelberg....
@Engeltje: Ik ken ze vast niet... hahahhaa... sowieso is het al weer een tijd geleden!!! Ik kreeg ook telkens andere gezinnen, want het was toen net in die periode dat ze vonden dat je geen vaste gezinnen meer mocht hebben (wat natuurlijk grote onzin is!!! maar anders zouden de mensen zich teveel aan hun hulp hechten!)
Lieve engeltje, ik snap je wel hoor! Ik heb de eerste 7 maanden van mijn zwangerschap ook helemaal niets uitgevoerd... ik ken je schuldgevoel dus wel maar als je nu te hard van stapel loopt kom je je zelf wel weer tegen... Dus zorg dat je rem eens wat beter werkt! En Flier, ik kan me voorstellen dat je liever je ventje achterna ging dan hier blijven hoor! Zou ik ook hebben ook al ben ik nog zo gehecht aan deze omgeving! Ik heb mijn zwangerschapsdagboek maar weer bijgewerkt... die heeft niet zo veel blz meer... wel grappig om te zien!
Ok, nou ze hebben wel een vaste hulp gehad een hele tijd, tot zij de kantjes ervanaf ging lopen. Ze hebben net een nieuwe, ben benieuwd hoe dat gaat want t zijn schatten, maar niet de makkelijkste mensen hahaha. Ik ken trouwens wel een hoop mensen uit laakkwartier van de middelbare, mn ouders waren er altijd zo'n fan van als ik in mn ukkie die kant op ging naar vrienden.....not! haha
@Engeltje: Ik ken ze vast niet... er zijn ook zoveel mensen daar die hulp krijgen.. zou wel heel toevallig zijn! Wat is er mis met Laakkwartier???
@ pluus: ja en mezelf tegenkomen wil ik echt niet haha Heerlijk toch dat je dagboek bijna vol is! Ik was van de week ook zo blij dat ik over de helft ben! Moet zeggen nu mn verlof dichterbij aan t komen is, ga ik er toch wel een beetje t nut van inzien : D Mn man heeft trouwens vannacht gedroomd dat hij met onze uk door de efteling heen liep. Uk was al een jaar of 3 en had nog steeds t jasje van z8 aan haha oh ja en hij was bang voor langnek Niet alleen wij vrouwen hebben dus die leuke dromen
Haha niks mis mee hoor! Net als die rellen weer van gisteren.... Al ben ik van mening dat t gister ook weer behoorlijk is uitgelokt door de ME, de sfeer was gemoedelijk hoorde ik, tot zij ze naar huis gingen sturen.... Heb t bij ado 1 x meegemaakt en toen waren de reacties overduidelijk een actie op hoe de ME deed. Maargoed, je hoeft natuurlijk niet zo agressief terug te reageren
Wat een schattige droom Engeltje! Jou mannetje is er dus ook echt mee bezig!! Leuk is dat he!!! Ik zag van de week ook op tv ergens beelden waar de ME en rellen aan het uitlokken was... snap dat niet zo goed...
Ik ben een paar keer bij ADO geweest, zowel in Zuiderpark als het nieuwe stadion... en idd... het is altijd gemoedelijk... totdat de ME komt...
Ja hij is er heel erg mee bezig, echt leuk! Ja t lijkt gewoon vanzelfsprekend te worden hoe er nu in Den Haag gehandeld wordt, door beide partijen hoor! Ze hebben het gewoon veel te ver laten komen. Rellen zijn nu meer een ding wat erbij lijkt te horen helaas, terwijl t zo gezellig kan zijn.
Eerlijk is eerlijk.. er woont ook heel wat tuig in Laakkwartier... Maar het is echt jammer... van een gezellige volksbuurt gaat het meer naar een achterbuurt.. Idd super als je vent er zo mee bezig is... de mijne kan echt niet wachten.. hij is er heel druk mee... allerlei plannen maken van wat hij kan gaan doen met de kleine.. zoooo liefff!!! SMELT!!! Pluus... wat voor dingen schrijf je in zo'n dagboek? Ik heb er zelf geen..., maar heb ook nog niet het idee dat ik het mis. Heb van een vriendin wel 'Baby record book' gehad, voor als de kleine geboren is.. die wil ik wel helemaal gaan bijhouden...
Zo, er is weer heel wat afgeschreven. Heb ook niet alles gelezen. Ik heb het behang drama nog wel meegekregen en las dat Engeltje geen behang met structuur wil ivm muursticker. Wij hadden hetzelfde probleem met een muur waar een structuur in zit. Dus wij hebben de muursticker op een glasplaat geplakt en deze op een plank neergezet. Is erg leuk geworden! Dus misschien ook een tip voor jou?
Wat een leuk idee liz!! Uhm Flier, er staan gewoon allemaal vragen in die ik beantwoord. Zo staan er vragen over de naam, sterrenbeeld, hoe je je voelt, over het kamertje, de bewegingen in je buik, over of je borst of flesvoeding wil geven, over de familie etc etc etc! Ik vind het een erg leuk boek!
Liz: je bent geweldig! Wat een goed idee zeg! Dat kan natuurlijk ook gewoon! Ga t eens met mn mannetje overleggen @ fler: ja t is erg gemengd daar, maar heb wel t idee dat t knokken er daar bij iedereen in zit. Er hoeft maar iets te gebeuren en de hele straat staat op de stoep om je te helpen.... Jong of oud, dat maakt daar echt niet uit Ik heb t dagboek van pauline oud en daar staan vragen in die je moet beantwoorden, zoals wanneer je welke kwaaltjes hebt gekregen, maar ook hoe je echo's waren en wat je favoriete namen zijn enz.