Ja heel handig om ideeen uit te wisselen! Goed, ik ga nu de stofzuiger maar eens voor de dag halen... moet ook gebeuren he! Fijne middag als ik jullie niet meer 'spreek'!
Mn man vind t een super idee liz! Hij vond de foto echt helemaal gaaf! Kreeg ook nog ff op me kop van hem toen ik zei dat ik verder wilde gaan met t kamertje..... Hij is van maandag tm woensdag vrij deze week dus hij gaat verder afkrabben Nou ik heb nu de strijkplank naar beneden gehaald en ga lekker zittend op de bank strijken, doe ik toch nog iets Als ik klaar ben ga ik met mn broertje de foto's maken, lekker in een natuurgebied ook waar we heen gaan fietsen. Fijne dag nog meiden! Zuigse pluus en liz nogmaals thnx voor je topidee! Oh mn man kwam trouwens nog met een leuke link aan over koken voor je baby, is misschien ook leuk voor jullie strax! Babyhapjes maak je natuurlijk zelf! | Koken voor mijn dochter
@Liz: Wow... die muursticker is echt heel gaaf op het glas! @Engeltje: leuke site!!! Ook iets voor mijn vent... die straks de kleine mag gaan verzorgen overdag!
Leuke site Engeltje, ik heb hem bij mijn favorieten gezet! Zo, pfff stofzuigen wordt nu echt te zwaar... Heb heel de beneden verdieping gedaan, daarna naar zolder voor de droger en toen moest ik 10 min uithijgen... Man o man... het wordt tijd dat de kraamzorg het van me overneemt
@Pluus... hahah... misschien kan je de kraamzorg vragen of ze voor de geboorte ook alvast kunnen helpen
Vragen staat vrij toch.... Maarre... dapper dat je zo actief bent geweest. Is het bij jullie ook zulk prachtig weer?
Jup! Het zonnetje schijnt lekker! We hebben lekker de buitendeur open staan! We gaan zo even op bezoek bij mijn ouders! Altijd gezellig!
Zo weer een deel van de babystrijk gedaan! Heb nu al 2 wasmanden vol gestreken en dat is nog steeds niet alles haha echt erg! Maandag krijgen we ook nog 3 boodschappentassen vol met kleding van mn man zn neefje. Moet nog maar wat extra curverboxen aan gaan schaffen om daar de grotere maatjes in te doen. Merkte alleen net dat dit toch ook niet echt bevorderlijk is geweest voor mn rug...oeps! Naja nu ff aankleden en lekker de fiets op richting mn broertje om zo te fotograferen en daarna RUST. @ Pluus: ook jij moet rustig aan doen he! Wel mij op mn kop geven, maar zelf doe je precies tzelfde haha! Meid van de week lag je nog te creperen van de pijn, dus alsjeblieft denk jij ook een beetje aan jezelf? Ja leuke site he! Doe man van mij is ook zo'n toppertje Hier was t ook heerlijk weer, maar t begint nu wel een beetje te bewolken, ziet ernaar uit dat ik dus maar eens op moet gaan schieten! Misschien nog tot straks!
Wat een geklets zeg, haha! Moest gewoon bijna 10 pagina's lezen. Engeltje, niet teveel doen in 1 keer hoor meid. Enneh, een super leuk idee van Liz op zo'n glasplaat! En sjonge, wat een wasjes zeg... ik kom denk ik aan 1 wasje voor kleertjes terwijl ik dacht dat ik veel had, haha! Valt dus nog reuze mee. Heb hier verder al wat lakens/dekens eerder mee gewassen. Denk dat mijn was dus wel mee gaat vallen. Pluus, hoe gaat t nu met je meid? Doe je t rustig aan? Flier, nog 1 dagje bikkelen! Zet m op meid! Liz, hoe gaat het nu met jou? Hou je het een beetje vol? Hier een redelijk rustig dagje vandaag. Gisteren (te) veel gedaan en s avonds (vanochtend ook nog) goed last van bandenpijn. Buik is ook best gegroeid laatste weekje. Gaat nu volgens mij best hard. Hoewel mensen zeggen dat mijn buik nog wel mee valt. Nou, ik ga even een hapje eten en dan met de hond even het bos in. Fijne dag allemaal!
@ Engeltje, tuurlijk doe ik rustig aan!! (waar is die smiley van dat engeltje??? ) Lekker is dat he, zo veel was weg werken! @ Sita, vervelend dat je zo veel bandenpijn hebt! Maar zal inderdaad wel te maken hebben met de groei van je buik! Doe maar lekker rustig aan meid! Hier gaat het wel redelijk hoor! Voel mijn rug nog steeds wel goed en moet heel vaak naar het toilet maar we gaan gewoon lekker door en van de week mijn urine nog maar een keer laten controleren als de ab op is... We zullen zien!
Zo.. dat moest ik eerst even kwijt... @Pluus.. geloof dat wij aardig dezelfde smaak hebben hé! Zelfde kaartje, zelfde gedichtje.. Hoe gaat je meid heten..? Jessie?! En meid... ik dacht op het laatst ook dat ik over tijd zou gaan lopen.. En meid.. ik gun je echt dat je vannacht gaat bevallen.. want damn wat is dat mooi!! En... ook al denk je op het moment van de weeën misschien anders... echt.. geniet er van.. die hele bevalling! Achteraf gezien heb ik echt een mooie dag gehad 30 mei...! Ondanks de pijn en de niet geplande afloop! Maar wat een mooi iets dat je lichaam dat aankan! @Engel.. Rustig aan hé met dat krabben..! Morgen kan je man misschien helpen en gaat het (hopelijk) stukken sneller! @Sita.. vervelend zeg van je bandenpijn!! Wel een teken dat je misschien wat rustiger aan moet doen!? @hier.. vandaag eindelijk een dagje alleen met Jesse en Danny thuis! Geen bezoek.. Danny hoefde niet weg, geen bezoek gepland! Heeeeeeerlijk uitgeslapen tot 10uur ofzo! Tussendoor Jesse lekker op bed voeding gegeven.. Heerlijk relaxdagje met zijn 3en.. hadden we nog niet gehad..! Dus... gaan nu nog eventjes verder genieten --> samen filmpje kijken en even lekker knuffelen met zijn 2tjes!
Gaaf kaartje beertje! Hihi ik vond die tekst ook altijd geweldig, maar mijn werk heet "Zo" dus dan vind ik t voor mezelf niet leuk om het op een kaartje te zetten. Misschien moet ik toch ook maar op t fries overgaan haha Hoe is je eerste dag zonder kraamhulp en zonder man om je heen gegaan? Vast heel goed! Ik lig nu lekker met mn beentjes omhoog op de bank tv te kijken, wilde eigenlijk naar bed, maar de tv boven doet t ineens niet Eerst hier maar ff goed moe worden en uitbuiken van een onverwachte bbq
@ beertje: oh war heerlijk zon relax dagje met zn drietjes! Kan me voorstellen dat je daar zeker van genoten hebt! Knuffelse!
Dank je wel voor je lieve berichtje Beertje!! We hebben inderdaad dezelfde smaak! Leuk!! Ons meisje gaat alleen wel anders heten hoor En ik zal zeker proberen te genieten van de bevalling! Heb er ook erg veel zin in dus denk dat het wel goed gaat komen! En wat lekker dat je vandaag zo'n relaxt dagje gehad hebt! Heerlijk!!! Fijn dat je er zo van genoten hebt! @ Engeltje, gezellig zo'n bbq! Zijn de foto's vanmiddag mooi geworden? Hier doet mijn rug weer veel pijn... heel irritant! Maar goed, we drinken maar lekker door en probeer niet te zwaar 'werk' te doen voor mijn rug!
Even een ego post. Morgen om 8:10 in het ziekenhuis zijn voor me onderzoek. Vindt het zo spannend dat ik op het moment helemaal vol twijfels zit. Ben erg emotioneel en heb het idee elk moment in tranen uit te barsten. Hoop dat ik een beetje kan slapen vanavond. Slaap lekker allemaal
Dobber, succes vandaag meid! Beertje, mooi kaartje hoor! En lekker genoten van jullie dagje met zn 3-en? Lijkt mij ook goed om zulke dagen regelmatig in te plannen tussen de kraamvisite door. Anders loopt je agenda over en komt het samen genieten er niet van. En ja, hoe is je eerste kraamdag gegaan zonder Danny? Vast goed! Vandaag een dagje werken. Nog 1 weekje en dan vakantie. Heerlijk! Ben er echt aan toe! Goed moment om nu al onze vakantie te hebben.. Fijne dag allemaal!