Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Goedemorgen allemaal!

@ Dobber, je bent vast al geweest... maar ik wilde je wel heel veel succes wensen... Heb je een beetje kunnen slapen?
    Hoe was het? Dikke knuffel!!

@ Sita, lekker hoor... nog maar een paar daagjes aanbikkelen nu dan!

@ Hier, ik heb weer foto's van mijn buik in mijn album geplaatst! Ik 'schrok' toch wel met het verschil van 34 weken. Ik dacht dat het wel mee viel maar.... pfff jeetje wat ben ik nog flnk gegroeit!!! Ik heb bewust ook 2 verschillende dingen aan zodat je het verschil goed ziet que kleding.

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Goede morgen!

Dobber, hoe is het gegaan?!

We moeten zo weg, gesprek met psycholoog....maar, wilde toch even vertellen dat ik volgende week maandag een sollicitatiegesprek heb!!! Het is niet mijn eerste keuze, maar ja...alles beter dan de baan die ik nu heb. Het is een KDV. Vorig jaar ook al eens een sollicitatie gehad bij een KDV en toen is me idd een baan aangeboden, maar ben niet akkoord gegaan met de voorwaarden. Ik zou een contract van 36 uur krijgen en dan hetzelfde verdienen als wat ik nu met 27 uur verdien. Dikke kans dat dit nu weer zo is. Maar goed, regelmatige werktijden, weekenden vrij, feestdagen vrij...pfff, is me ook heeeeeel wat waard! Daarnaast gaat het pas per september in, dus kan ik eventueel mijn verlof ook nog verlengen. Misschien wel handig in onze situatie. Hoe dan ook, ik heb er zin in en hoooop zo dat het wat gaat worden. Het zou voor mij nu een hoop zorgen wegnemen.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ dobber: hoe was t vandaag? Gaat het een beetje met je meis?

@ pluus: WOW, wat een mooie buik!! Dit kan toch echt nooit meer lang gaan duren?

Hier net weer apk gekeurd door de vk en alles was goed :) Van de week bij de gyn was mn bloeddruk 135/78, maar nu was ie weer 116/62, beiden goed dus, maar deze is mooier :D
    Gisteravond voelde mn zijkanten van mijn buik keihard aan en had toen t vermoeden dat ie dwars was gaan liggen en dat klopte helemaal! Zo grappig dat je nu kan voelen hoe hij in je buik ligt!
    Over dwarsliggen gesproken, meneer liet natuurlijk steeds zn gezicht al niet zien, maar nu ging hij tijdens t meten van zn hartslag steeds hard schoppen, waardoor de meting niet lukte haha. Uiteindelijk is t toch gelukt hoor, maar t duurde even. Hoe bedoel je ik ben nu al eigenwijs ;)

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: oh, spannend meis! En werken op en KDV is leuk hoor! Ik kan t weten ;)
    Succes zo bij de psycholoog! Hoop dat jullie een beetje vooruitgang boeken en dat er eindelijk een goed behandelplan uitkomt...

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, spannend dat je weer een sollicitatie hebt!!! Ik kan me voorstellen dat je salaris nu minder belangrijk vind dan de onregelmatigheid!!! Meid, volg goed je gevoel... dan komt het helemaal goed met de keuze maken!
    En inderdaad ik denk dat het heel slim is als je je verlof verlengt! Kun je dat al niet bespreken met het UWV? Dat je je nu al ziek meld?
    Maar vandaag een gesprek met de psycholoog. Ook al spannend! Hopelijk kan hij dit keer een betere hulp vinden! Succes meid!!

@ Engeltje, fijn da tje weer helemaal goed bent gekeurd! Grappig he, van die kleine dwarsliggertjes! Nu al een karakter! :D
    En wat betreft mijn buik... hij staat inderdaad op ploffen... maar ik had een aantal weken al niet meer verwacht dat die kon groeien en dat deed ie wel... dus wie weet... Ik heb nu trouwens wel striae op mijn buik... echt balen maar goed, het is niet anders!
    Ik denk dat ik de 19 of 26 ofzo pas ga bevallen... het zit er echt nog niet aan te komen!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Balen van die straie pluus! Ik heb t ook hoor, maar eigenlijk al zo lang ik me kan herinneren helaas en nu wordt t nog ietsje erger.
    Je kleine meid blijft t maar spannend houden! Blijkbaar zit ze lekker warm en veilig nog in je buik en heeft ze het veel te veel naar haar zin.

Oh kwam net mn buuf tegen op straat....ze is ook zwanger, 10 weken nu, gezellig! :D

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow wat leuk van je Buuf! Gezellig!! Kunnen de kids straks lekker samen spelen!! :D

en ik heb ook al heel veel striae maar op mijn buik had ik nog niets... nu dus wel... maar goed, het is voor een goed doel!

Ow, en blijkbaar is de verjaardag van ons kleintje nog niet gekomen... we wachten dus maar gewoon verder :D

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wow Pluus, wat een buik zeg! Is echt nog enorm gegroeid de laatste 4 weekjes.

Liz, super dat je een sollicitatiegesprek hebt! En inderdaad, de regelmaat is nu belangrijker dan het geld, denk ik.. Trouwens, langer verlof lijkt me ook niet gek in jullie situatie nu. Veel succes met het gesprek vandaag! Hopelijk krijgen jullie snel de juiste hulp.

Engeltje, hier voel ik ook steeds beter hoe de kleine ligt. Vind het soms nog wel lastig in te schatten, maar goed.. had laatst de indruk dat ie weer met zn billen naar beneden ligt, voelde zoveel geschop/gewoel onderin mn buik. En een andere keer lijkt het weer alsof hij dwars ligt. Leuk trouwens dat je buurvrouw ook zwanger is! Hier ook een aantal in mn omgeving, erg leuk om het er samen over te kunnen hebben.

Striae, hier een beetje, nog niet veel. Had al wel wat op mn heupen, maar dat komt doordat ik teveel ben aangekomen in korte tijd. Maar goed.. Nu wat striae rond mn navel. Ach, ik zie wel hoe het is als ik de zwangerschap ben doorgekomen. haha!

Maareh, Engeltje. Ik ben nog steeds erg benieuwd naar je lakentje met naam, haha!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja erg leuk idd dat ze ook weer zwanger is! Ze heeft al een ventje, die s nu bijna 1 jaar.

Leuk he dat je t steeds beter gaat voelen! Ik vind t ook lastig om in te schatten hoor, maar mn vermoedens worden nu steeds meer bevestigd door de gyn en de vk, dus krijg er ook steeds meer gevoel voor nu! Ja die foto's moet ik nog steeds maken, net als een 5 mnd foto. T probleem is alleen dat ik van mn kleine camera de oplader kwijt ben en met de grote camera vind ik t wat lastiger om een buikfoto van mezelf te maken.... En t lakentje show ik t liefste als t bedje straks is opgemaakt :D over 2 weken kan dat als t goed is en dan kan ik gelijk showen hoe t behang dan geworden is. We gaan er zometeen weer ff voor shoppen :D Lukt t om nog zo lang te wachten? Haha

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, ja hoor dat moet lukken! Ook zoveel zin om het kamertje klaar te maken? Hier wel.. nog 2 weekjes geduld en dan mag ik.. haha!
    Ben ook benieuwd of ik het zaterdag goed heb als we de pretecho hebben. Eens kijken of ik het dan weer goed voel.. haha!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja wil t gewoon af zien nu met behang erop, maar t moet er eerst nog af. Mn rug had t gisteravond en vanmorgen toch echt begeven. Gelukkig heeft een warme douche en fietsen net weer een heel eind geholpen. Gooide vanmorgen perongeluk 2 glazen kapot en kon ze niet eens oprapen, kon wel janken. Gelukkig heeft mn mamnetje t voor me gedaan en hebben we net samen t huisje aan kant gemaakt. Ik het wat lichtere werk, en hij t zware werk.
    Morgen gaat hij t kamertje verder behangvrij maken en idd nog 2 weekjes hier ook! Heerlijk om t lekker in de vakantie te kunnen doen he!
    Leuk dat je zaterdag een pretecho hebt! Ik wil er ook weer 1 haha, kon je dat apperatuur maar gewoon thuis hebben....

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    ja, ben echt blij dat we er dan alle tijd voor hebben. Ben ook erg nieuwsgierig naar die pretecho! haha!
    Maareh, doe je t wel rustig aan meid met je rug? (en ja.. dat zeg ik, haha!)

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Succes met je sollicitatie Liz !

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja hoor ik zal t rustig aan doen ;) Zeg wel waar alles moet haha.
    Zo net ff naar de ikea geweest, plank gehaald voor boven de commode en strakjes behang uitkiezen :D

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Pffff jeetje! Ik 'even' boodschappen doen samen met mijn ouders... We zijn 2 uur weggeweest! 3 keer staan kletsen met mensen... pfff ben nu wel op moet ik zeggen! Haha niks meer gewend!
    Nu even uitpuffen want er komt zo een collega op visite!

Maar Sita, enorm is mijn buik ineens he!! Had het zelf niet zo door maar de foto met dat jurkje.... Die met mijn zwarte broek en hempje daarop valt het nog mee maar die met dat jurkje... Man o man! :D

@ Engeltje, rustig aan meis! Wat niet gaat, dat gaat niet! Probeer er vast een beetje aan te wennen want er komt een tijd dat zelf je sokken aandoen al een ramp is... en ga zo maar door... Meid, het hoort erbij en voor jullie kleine wondertje is het echt beter als je wat rustiger aan doet!!

@ Ukkie, hoe is het meid?

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, haha! Wij moeten ook nog een plank voor boven de commode. Denk dat we die mn schoonvader laten maken, net als zo'n commodeverbreder. Van Bopita heb je wel hele mooie, maar dan betalen we er bijna 60 euro voor, net als de wandplank, ook 55 euro. Nou sorry, ga ik er niet voor betalen.

Pluus, ja je buik is echt enorm hoor! hihi, en kleding maakt erg veel uit. Hier trek ik nog kleding aan waarbij mn buik groter lijkt, haha! Maar straks hoop ik denk ik kleding te kunnen vinden waarin mn buik niet zo enorm lijkt. :D

Ukkie, hoe gaat het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje?

Hier, hele dag gewerkt, maar ben nu op. Heb de keuken uitgebreid van binnen lopen schrobben bij de mensen waar ik werk. Was hoog nodig, en dacht.. ik kan het beter nu doen dan dat ik het straks moet doen als ik bijna met verlof ga. haha! Maar goed, nu dus last van mn rug. Vanavond maar weer braaf niks doen dus..

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wat leuk om te lezen hoe het allemaal met jullie gaat.

Bij mij is vorige week de IUI niet doorgegaan, want zaad was niet goed...

Net de gyn. aan de lijn gehad. En ze wil toch nog een keer een zaadonderzoek doen bij mn vriend. Eerste onderzoek was perfect, tweede onderzoek minder maar nog wel in orde en vorige week was het echt heel slecht waardoor de IUI niet door kon gaan. Waarschijnlijk is dit een nasleep, want hij is half april een week ziek geweest met hoge koorts. Dit blijft je ongeveer 3 maanden merken aan het kwaliteit van het sperma. Na 3 maanden moet het eruit zijn. Maar omdat ze bij ons op het ziekenhuis een zomerstop hebben (ook voor IUI!! 6 weken geen inseminaties) heb ik pas voor half augustus een afspraak staan.

Aan de ene kant baal ik enorm dat ik nu 2 maanden moet wachten op actie. Maar aan de andere kant is het misschien wel fijn om even niet 2 a 3 keer per week op en neer te hoeven rijden naar het zkh. Misschien geeft het ons wat meer rust... Ik moet er alleen even aan wennen!

Grts jufaman81

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    he Juf, dat is niet echt bericht waar je op zou hopen. Hopelijk is het zaad de volgende keer wel weer goed! Goh, wist niet dat koorts zoveel impact op het zaad kon hebben.
    Misschien inderdaad ook wel goed om even de rust te kunnen hebben, maar kan me voorstellen dat je ervan baalt! Sterkte meid!

Ik vind t wel heftig hoor, dat de meesten hier wel zwanger zijn, maar het bij 3 gewoon nog niet is gelukt.. Zou zo graag willen dat het voor iedereen wel lukt!

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja inderdaad Sita, je gunt het iedereen zo om via de natuurlijke wijze zwanger te kunnen worden... Het maakt je zo bewust dat het echt een wonder is...

Heftig hoor Juf, een zomerstop... Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is! Ene kant is een beetje rust wel lekker maar aan de andere kant ben je weer zoveel weken verder!
    En ik wist ook niet dat koorts zo veel impact heeft op het zaad... Heftig! Hopelijk trekt het snel weer bij!!
    Dikke knuffel!!

Hoe is het met je afstuderen? Ben je al bijna klaar?

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ aman: he wat balen zeg meis! Vervelend ook dat jullie nu weer zo lang moeten wachten, maar hopelijk is de kwaliteit dan tegen die tijd dan zo omhoog gegaan dat t dan wel gelijk lukt. Dikke knuf voor jou!

@ Sita : ja dat kan je maar beter nu dan alvast gedaan hebben idd, maar wel echt ff rustig aan doen dan nu hoor!

Wij hebben net behang gekocht, echt supergaaf! Als t goed is is het deze week nog binnen, want t moest wel besteld worden. Het is effen blauw geworden en wit met blauwe sterretjes.

Deel Deze Pagina