Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden,
    Wil zeggen snel zeggen dat ik ongesteld ben geworden.
    Enorm balen, maar ik voelde hem aangekomen…
    Zondag weer beginnen met Chlomid en de echo’s en dan gaan we voor IUI ronde 2. Hopelijk zijn de guppie’s van vriendlief nu beter, anders krijgen we een gesprek voor een ander traject… IVF / ICSI ?

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Wolkje.. wat een overheerlijke idiote dromen meid!! :D;)
    En... al gebeld?

Om je misschien een beetje gerust te stellen... mocht er toch echt wat zijn geweest dan had de dienstdoende arts toch wel contact met jullie opgenomen? Bedoel.. als jou behandelend arts er niet is neemt altijd een andere arts die patiënten 'over' ... ! ;)

@Uk... en meid?! Ben nog aan het draaien hoor..!!

@Danty.. ik heb je facebook berichtjes gelezen vannacht! Haha.. had alleen maar 1 hand om te typen, andere had ik Jesse vast.. en op foon is dat niet handig..! ;)
    Balen dat je je zo voelt nu... maar met dit rotweer krijg je natuurlijk zomaar iets.. helemaal als je weerstand al niet veel soeps is!
    Hoop dat de dokter je kan helpen!!
    Als je voorhoofd verstopt zit.. zou ik echt zo'n zoutspoeling vesrtuif ding aanraden! Heb ik ook gebruikt toen ik zo snotteverkouden was in ene (ook rond 36 weken zwangerschap trouwens... ;) )
    En dan slaap je gelijk stuk beter omdat die druk in je hoofd minder is! Tis ongelooflijk goor.... maar helpt goed!

@hier...
    Jesse is voorbeeldig geweest vannacht!
    Gisteravond wassie wat van de mik.. heeft wel 1,5/2uur over een voeding gedaan.. viel steeds in slaap tussendoor.. dus ik weer alles inpakken! Schrikt ie wakker.. ging weer op zoek naar tepel.. ik weer uitpakken.. en zo ging het een tijdje door..! ;)
    Viel steeds in slaap met tepel in zijn mondje.. zo schattig gezicht! haha..!

Nou.. toen vannacht om half4.. en toen om half9 vanmorgen!! :D
    Ben helemaal blij.. hij heeft na de voeding vannacht wel even om gejeuzeld en af toe een gilletje.. maar is zelf in slaap gevallen na een half uurtje.. :D

En nu.. slaapt ie weer...! ;)

Word zo gek van dit weer man... zou zooooooo graag heeeeel even eruit willen! Zit verdorie al 2,5week constant binnen!! :(
    Ook al was het maar tot het einde van de straat met Jesse lopen... :(

Heb t zelfs steenkoud.. terwijl de kachel op 20graden staat.. (wat normaal altijd 17/18 was voorheen!) ;)

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Uk.... och meid..... hele dikke knuffel!!! :(

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Ukkie, he balen meid!! :( Hopelijk zijn de volgende zwemmers beter!! Probeer wel van de bruiloft te genieten vandaag! Dikke knuffel!

@ Danty, vervelend dat je niet lekker in je vel zit! Bespreek het goed met de vk/gyn he meis!!

@ Wolkje, wat enorm K dat jullie nog geen uitslag hebben! Laten we hopen dat geen nieuws, goed nieuws is!!
    Wel fijn dat je het rustig aan kunt doen nu, nu je verlof hebt!

@ Beertje, fijn dat je bv het goed doet en dat Jesse het zo lekker doet meis! Geniet er maar lekker van!!!

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    ukkie: he wat balen meid.... had zo voor je geduimd! inderdaad hopen op betere zwemmers deze maand, zodat t deze maand wel gaat lukken. knuffel!

beertje: mn man heeft net even gebeld, zijn arts was er weer niet, maar de dienstdoende arts zag geen reden om de afspraak van dinsdag te vervroegen. op zich denken we dus dat dat wel positief is, maar aan de andere kant: de afspraak is dinsdag en vervroegen zou betekenen dat het misschien maandag zou zijn, dus die ene dag maakt ook niets meer uit, zo lang het niets direct levensbedreigends is. nou ja, afwachten maar gewoon!

Vanavond gaan we lekker uit eten samen, hadden een dinerbon van 100 euro gehad op de bruiloft voor een restaurant in de buurt wat erg goed schijnt te zijn. dus die gaan we maar eens lekker oppeuzelen :)

en wat fijn dat jesse zo'n tevreden mannetje is! heerlijk! kijk er ook zo naar uit!

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    oh vraagje voor de dames die al bevallen zijn of beter thuis in dit soort zaken dan ik: wat moet ik allemaal in huis halen voor verzorgingsproducten voor de baby?
    Dus shampoo, badspul, loyion, olie etc? voor ik een keer los sla bij het zwitsal vak en van alles koop wat niet nodig is, of dingen mis die ik wel nodig heb.

7. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ukkie: Dikke knuf meis... heel erg balen van deze ronde. Maar we duimen weer volop voor de volgende!!

@Wolkje: Mooi dat jij het vraagt..! Ik vroeg me idd ook af wat je ongeveer in huis moet halen...! :D

Ik kijk nu naar 16 and pregnant op MTV... hahahaha... Ben toch blij dat ik geen 16 ben...

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    16 and pregnant: Woww... ze is zwanger met een eetstoornis... geen goede combi... en dan met 39 weken gaat ze pas de kinderkamer verven en in orde maken....

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    ik kijk ook vaak, kende deze aflevering al.... idioot he! en zo sneu voor die meiden. maar af en toe denk ik dan echt van: hoe dom kun je zijn???
    " ja slikte geen pil maar we hebben het toch maar zonder condoom gedaan" terwijl je weet dat je dan zwanger kunt worden. zo stom!

en dan zijn er zo veel mensen die dolgraag zwanger willen worden en bij wie t niet lukt.... oneerlijk af en toe!

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ukkie, balen zeg! pfff.. hopelijk zijn de zwemmers van je vent de volgende keer beter. Gun het je zo!

Wolkje,.. pff jullie blijven zo ook wel in spanning zitten zeg.
    Wat betreft je Zwitsal vraag; die vraag heb ik ook! :D
    Heb nu 2 dingen in huis, zo'n haarlotion en bad&wasgel lavendel dacht ik. Verder nog niet, maar heb toch wel sterk de neiging om elke keer los te gaan voor het Zwitsal-vak. haha!

Hier, eindelijk vakantie! haha! Het weer is nog niet zo, maar goed.. dat knapt hopelijk nog wel wat op de komende weekjes. Pluus, we gaan maandag een midweekje weg. Ben me hier net kapot geschrokken. We hebben een geweldig leuke hond die af en toe voor geen meter luistert. Waren net even samen voor het huis, hond los. Ziet hij de overbuurvrouw en sprint zo de straat over terwijl er net een auto aankomt. Dat scheelde echt bijna niks! Ben blij dat ie zo snel is, maar oow.. kan m wel schieten soms hoor! Ben echt gek met het beessie, maar zo'n hartverzakking hoef ik niet weer. Hij komt me ook echt niet meer los voor het huis. Moet er niet aan denken als hij er op zo'n manier in 1 keer niet meer is. Pff..

11. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed punt. Wat ik wel opvallend vond was dat deze tieners er samen echt uit probeerden te komen.. en dat die moeder ze aan alle kanten saboteerde!

Wanneer krijgen jullie trouwens de uitslag? Vandaag nog? Of na het weekend???

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    ja inderdaad... hoe kun je je eigen dochter zo laten vallen! en dat terwijl ze zelf ook ooit in deze situatie heeft gezeten. ik snap dat ze baalt dat het haar dochter ook is overkomen, maar dan probeer je toch juist haar te helpen het zo makkelijk mogelijk te maken!

maarre.... ben bang dat we moeten wachten tot na t weekend, we hebben de afspraak staan voor dinsdag, dus waarschijnlijk horen we niets meer tot die tijd...

oh en alle restaurants waar we zin hadden heen te gaan zijn vol.... niet meant to be dus blijbaar dat wij vanavond gaan eten :)
    dus dat wordt lekker een pizza bestellen... of pannenkoeken bakken, ook al de hele dag zin in.... hmmm, zullen eens zien zo!

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    sita: dat zal wel ff schrikken zijn geweest zeg! zorgen dat ie niet meer zomaar de straat op kan idd!

14. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    wij gaan ook voor de eerste helaas mocht de vorige beeb niet blijven en heb k paar weken geleden een mk gehad maar we gaan dr weer voor:)

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje: Oh, dat is balen... weer een aantal dagen in spanning. Pizza is ook lekker... ik ga zo broodje hamburger speciaal maken... en morgen heb ik gegrilde zalm met salade... tja... je moet jezelf wel verwennen als je alleen moet eten... mijn hubby is het hele weekend weg :(

@Sita: Wow... dat is schrikken van je hond! Gelukkig is het goed afgelopen!

@hier: Net IKEA wastafel kastje in elkaar gezet. Geen mooi ding, wel goedkoop en functioneel.. dus perfect voor mijn huurwoning :p Morgen ga ik aan de keukenkastjes beginnen!!!!!!!!!

16. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    hoi prisje, welkom hier!
    wat vervelend dat je een mk hebt gehad. helaas kunnen er meer dames hier mee praten daarover, waaronder ik zelf, maar blijf positief en ga er weer voor!
    zoals je ziet aan mijn banner gaat het gelukkig daarna vaak weer wel goed :)

succes met zwanger worden en klets lekker mee!

@flier: groot gelijk, lekker verwennen als je alleen bent!
    en succes met je kastjes morgen :)

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Welkom 1981! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Prisje, ook ik kan helaas meepraten over een miskraam, maar ook over een goede zwangerschap tot nu toe. ;) Veel succes met opnieuw zwanger worden en sterkte met het verwerken van de mk!

Wolkje, hopelijk gaat je weekend snel voor bij dan. Scheelt weer wachten.

Ik heb hier net mijn kraampakket binnengekregen. Wat een verband zeg. Sjonge. hihi! Ik zei gister nog tegen mn man, ow.. heb absoluut geen stress om de bevalling. Maar als ik dat pakket dan zo zie met alle verband, haha! Zat trouwens wel het boekje Baby's eerste jaar van Pauline Oud bij, erg leuk dus van FBTO! ;)

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat ongemanierd van mij.. heb helemaal gemist dat er twee nieuwelingen zijn aangeschoven.....

WELKOM Prisje en 1981 (<-- goed jaartal)

@1981: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk heb je niet al te veel klachtjes qua misselijkheid e.d.

@Pris: Meis, wat naar... Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb natuurlijk wel meegekregen hoe erg de anderen hier, die het wel meegemaakt hebben, het er mee hadden. 't Is, zo aan je banner te zien, ook nog niet zo lang geleden. Veel suc6 met het zwanger worden.. en dat het de volgende keer lekker blijft plakken!!!

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita: Nou... hier had ik dus vorige week precies dezelfde shock.., maar inmiddels is die alweer voorbij hoor! :)

20. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Even snel berichtje vanuit me werk.. Vandaag weer cyclus onderzoek en wat blijkt ik heb gewoon 3 eitjes klaar staan voor deze eisprong :)
    Verder zag alles er goed uit bij me baarmoeder. Maandag weer terug om te kijken of ze al zijn gesprongen. Ben zo benieuwd naar 28 juni. Nou ik ga weer verder met werken

Deel Deze Pagina