Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Beertje, jij bent dus ook een eendje geworden! Waggel waggel!! Haha grappig is dat he... ineens waggel je!!

En wat betreft die dromen... ik geloof ook nooit in een betekenis... het enige dat het kan zijn dat ik bezig ben met een andere kooi omdat ik de box op de plaats van de kooi wil en de kooi nergens anders past.... Dat zou de enige verklaring kunnen zijn???

Wat betreft de kaartjes... Wees duidelijk tegen je man! Hij had het maanden geleden aan kunnen geven. nu heeft hij pech!

Wat is je hemeltje geweldig leuk trouwens!!! Echt schattig!!!

@ Flier, wat leuk dat je vriendin er is! Lekker gezellig beppen!! Heerlijk! En dan ook nog samen de catering!! Leuk zeg!!
    Maaruh... buikfoto???? :D

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Flier... mijn gedachte hiero ook... buikfoto!!!:D Nou ben ik ook benieuwd naar je buikje!! :D
    En... veel plezier nog met je vriendin en koken!!

@Pluus.. Ach.. tis zo onnozel over die kaartjes.. want hij wist zelfs niet eens meer hoe sommigen van achternaam heetten!
    Maar zijn moeder zegt ow.. die heb je 35 jaar ook mee gespeeld (hij is 27 ;) ) dus die moet ook.. ow.. en die weet je nog 50jaar geleden toen ging je met hun op vakantie!
    Dus... zijn moeder praat hem allemaal onzin aan.. en ja dat moet dan ook gebeuren heh! Want moeders hebben gelijk... :x NOT!!

@Hemeltje.. dankjullie wel voor de leuke reacties.. ben er ook zooooo blij mee!! :D

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow wat ben ik toch blij dat mijn schoonouders niet om de hoek wonen! Gelukkig zien we ze niet zo vaak en als we ze zien ben ik er altijd bij...
    Vervelend Beertje, dat je sm je vriend zo omlult!!

Heej Beertje, is jullie uk trouwens al ingedaald? Ik vraag me af wanneer dat bij mij gaat gebeuren!
    Ik heb donderdag de liggingsecho en ik vraag me af... wat als ons kindje dan nog niet ingedaald is....
    Ze ligt al wel een paar weken goed maar nog niet ingedaald volgens mij!

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ow, meiden jullie kletsen soms echt veel!

Ik ben er nog niet uit.. haha! Dat wordt echt als ik daar lig volgens mij... maar neig toch wel heel erg naar het wél willen weten! om 14.00 zijn we aan de beurt! Ben zo benieuwd naar onze uk.. Vooral hoe 'ie er nu uitziet!

Beertje, zeggen dat we het niet weten en dan wel weten lukt me niet. Kan echt niet goed liegen. haha! Enneh,.. mijn moeder en beste vriendin trappen daar denk ik echt niet in. ;)

Leeuwtje, je bent welkom hoor! Je rolt er vanzelf in hier. :D

Maareh.. waggelende eendjes, ik ga even wat eten en dan naar onze uk loeren! ;)

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, inderdaad.. die buikfoto wil ik ook wel eens zien!!!

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, dat dacht ik ook hoor!! Dat ik niet zou kunnen liegen maar niemand die heir weet dat wij het wel weten!!
    Het gaat me makkelijker af dan ik ooit gedacht zou hebben!

Veel plezier meis, geniet er zo lekker van en doe wat je wilt!!!

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    En het is een....

BABY!

een gezonde wel te verstaan.. alles klopte op de echo, en er was geen reden voor zorgen.
    Gelijk onze moeders gebeld over de echo dat alles goed was. Schoonmoeder wil het toch niet eerder weten wat het is. En mijn moeder vroeg gelijk 'en, wat is het?', waarop ik natuurlijk zei.. voor jou een vraag voor ons een weet. haha! Toen ik de telefoon op wilde hangen zei ze 'nou.. geniet lekker van je kleine meid.' haha!
    Maar mijn gevoel klopte meiden. ;)
    We hadden ook een super leuke vrouw die de echo maakte, ze zat zelf te lachen achter de computer. Onze uk is flink beweeglijk, en het schijnt dat mijn placenta voor ligt. Nou, dan moet je het minder kunnen voelen, maar ik voel de kleine nu al best duidelijk af en toe. Dat belooft nog wat! Hij lag al met zn billen naar beneden, dus lekker in de stuit.. scheelt dat hij zo beweeglijk is, dus dat komt vast in orde. :) Ooh.. ik zit echt te grijnzen hier achter de laptop!
    Ben ook zo blij dat het er allemaal goed uit zag...

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow wat geweldig Sita!!!
    Ik zit heel de middag al in spanning!!
    Je gevoel was dus goed!!!!! :D:D:D:

Heb je trouwens terplekke besloten dat je het toch wilde weten of toch vooraf?

Leuk om te zien he, dat jullie kleintje het zo goed doet!!!

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja, eigenlijk al grotendeels vooraf besloten. Mn vent zei dat als ik het echt wilde weten, hij met mij mee zou gaan in mijn beslissing. Heb gezegd dat ik toch wel erg nieuwsgierig ben, maar wil wachten tot ik daar lig met echt beslissen, had even zoiets van 'ik hoef t toch niet te weten', maar ze begon gelijk bij het kontje omdat hij zo laag lag, en anders bang was dat hij nog verder zou zakken met zn billen (ivm de ruggengraat controleren). Nou, toen keek ze recht van onderen,.. ene beentje, andere beentje.. Ja, dan heb ik het niet meer hoor! Dus ik vroeg of ze kon zien wat het was. Toen draaide ze iets bij met dat ding en was het goed zichtbaar! Geen foto van gekregen, maar we hebben het allebei gezien. Later nog een paar keer. ;) Ze zei voor 90 procent zeker, 100 procent zou ze natuurlijk ook niet zeggen om zichzelf in te dekken.
    Vind t echt super dat mijn gevoel de laatste tijd ook echt klopte!
    En.. vind t ook echt leuk dat mijn moeder het fout heeft. haha! Erg he... mn zusje droomde ook van een nichtje.. nou, dus niet!

10. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita: EEN JONGEN!!! Gefeliciteerd!!! En dat heb je idd goed aangevoeld!!!

Ik zal mijn vriend vragen de een foto te maken ergens dezer dagen... Komt goed... Eventjes geduld! :)

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Hierbij een fotootje :)
    Ik haal m er vanavond weer af, maar dan kunnen jullie even loeren. :D

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Mooi zeg Sita!!!!

En ik kan me voorstellen dat je het grappig vindt dat je moeder het fout heeft! Hier zeggen ook een aantal mensen dat we een jongetje krijgen... Haha niet dus!!! :D

Geniet er maar goed van meis!

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    ja is zeker grappig. Ze roept het al vanaf het begin. Beste vriendin denkt ook een meisje,.. Dus niet!

Enneh.. ik geniet er echt van! Alleen gek om nu niet meer naar uni kleertjes te hoeven kijken.. haha! Ben echt zo blij!

14. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sita een BOY wat leuk ben zo blij voor je!

Hier niet zo goed nieuws.
    De zwemmer van mijn man zijn goed maar het zijn er heeeel weinig. Maandag moet hij naar de ha en dan moet hij daar de verwijzing naar het ziekenhuis halen. En ik ga een afspraak bij die van mij maken voor woensdag om verdere stappen te bespreken.

Sorry ben niet in de stemming op dit moment om meer te typen

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Aah.. Dobber! pff.. wat een domper is dit zeg.. enig idee wat de verdere stappen kunnen zijn?

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Ik denk dat een natuurlijke zwangerschap kans heel klein is.
    Denk dat wij wat hulp gaan krijgen maar dat is wat ik nu denk weet niet hoe de dokters het allemaal zien.

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    dat moet even zeer doen.. ben benieuwd wat de artsen zeggen. Hoe is je vent eronder? Lijkt me voor hem ook moeilijk.

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Hij vindt het heel moeilijk maar vindt het vooral moeilijk voor mij de schat heb hem net flink vastgepakt en toegesproken.

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    goed zo!.. pff, zou mijn vent ook echt onwijs moeilijk vinden denk ik.. veel sterkte samen en vooral blijven praten met elkaar en lekker knuffelen!

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    He dobber, wat ongelooflijk naar!
    Ik kan me voorstellen dat jullie het erg moeilijk hebben!!
    Veel sterkte meis en hopelijk kunnen jullie snel verdere stappen ondernemen zodat jullie snel zwanger zijn!
    Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina