Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje: Wat fijn dat ze je opa zo goed in de gaten houden. Geeft je denk ik wat meer rust! Moeilijk situatie wat betreft die verwaarlozing. Maar ik begrijp uit je verhaal dat de situatie wat gecompliceerd is. Hopelijk worden de ouders en het kindje snel geholpen.. daar is iedereen denk ik het meest bij gebaat.

@Sita: Wat leuk dat je kleine weer gezien hebt. Lijkt me gek om dan al te kunnen zien op wie die lijkt...!!! Kan je dat echt nu al zien? Bijzonder hoor!!!!! Mooi dat het nog steeds een jongetje is ... hahaahhaha.. maar anders had je wel weer een goede reden om opnieuw te gaan shoppen!!!

@Juf: Alles goed verder met jou?

@Liz: Wat een goede tips weer... ik besef me nu hoe stom het van me is dat ik ze niet allemaal heb opgeschreven.

@Pluus: Nog steeds niets????

@hier: Oh meiden.. ben zooo verwend door mijn ouders.. ben zooo blij! De meesten van jullie zijn wel bij de prenatal geweest he? Ik heb een deken van Nijntje gekregen, met bijpassende lakentjes!! Daarnaast een vrolijke kleur hoeslakens, hoezen voor om het aankleedkussen... en een neutrale luiertas. (Aangezien mijn vent voor de kleine gaat zorgen, wilde ik geen uitgesproken felle kleuren...) Ook heb ik nog een hoes voor over de maxi cosi gekregen... (ik heb een 2e hands maxi cosi, en met deze hoes ziet ie er weer helemaal leuk uit!)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: die lillypadz absorberen niet, maar schijnen t zo af te sluiten dat alles dus binnenblijft. Een vriendin van mn beste vriendin gebruikt ze en die is er heel erg over te spreken. Heb er ook wat reacties over gelezen en de vrouwen die t gebruiken zijn er best positief over.

@ flier: ja tis idd behoorlijk gecompliceerd. De moeder was minderjarig toen ze zwanger was en de vader van bijna 50 is niet meer in beeld.... Dat is dus op zich al een verhaal apart, maar t is nog veel meer als dat. Maargoed we komen er hoe dan ook uit, dat moet voor dat meisje!

3. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Flier, graag gedaan! En eh...dan is de terugscroll functie toch nog ergens goed voor hihi. En anders dan vraag je t gewoon nog eens, kleine moeite om antwoord te geven. En jeetje joh, wat ben jij even flink in de watten gelegd! Leuk!! Kun je lekker frutten met je nieuwe spulletjes.

Engeltje, gaat dat dan niet irriteren aan je huid? Lijkt me erg broeien. Ik wacht jouw ervaring er mee af, ben heel erg benieuwd.
    Ik had nog niet eens gereageerd op je vervelende berichten. Heftig allemaal zeg! Kun je het wel een beetje behappen allemaal? Heb je wel mensen waarbij je je verhaal kwijt kunt en de situatie kunt ventileren en overleggen? Lijkt me erg moeilijk namelijk om mee te dealen, want je voelt je toch verantwoordelijk he.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Bij die vriendin dus niet, maargoed t lijkt mij ook dat t een beetje gaat zweten enzo, maargoed ik ga t gewoon eens uitproberen en zal dan zeker laten weten of t werkt!

Ja t is een hele lastige situatie. Gelukkig kan ik er met mijn moeder over praten. Zij staat er net zo dichtbij als ik. Zij is namelijk bevriend met de oma en ik met de tante van het kindje....
    Mn moeder heeft van de week een heel goed gesprek gehad met de oma en haar ogen goed geopend en verteld wat voor stappen ze nu moet gaan nemen.
    Mijn vriendin wil ook wel een melding doen, maar is ook bang dat die kleine dan straks naar een pleeggezin moet. Erg lastig dus allemaal en vooral heel dubbel!

5. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engel: Als er sprake zou zijn van uit huis plaatsing... zouden ze dan niet eerst kijken of er een veilige plek bij een familielid is? Dat zal wel afhankelijk zijn van de ernst... maar als die oma zich nou aanbiedt??? (Zoals Connie Breukhoven heeft gedaan bij haar kleinkinderen....) Zou dat geen optie zijn?
    Wel idd een heel bijzonder verhaal.....

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: in principe is oma al voogd, ze gaat nu kijken met een advocaat wat haar rechten zijn. Het plan is ook dat de kleine bij oma in huis gaat, maar daar is de moeder t natuurlijk niet mee eens en die dendert zo over haar moeder heen. T is echt zware ellende daar....

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh.. bah wat naar!!! Hopelijk wordt er snel in het belang voor het kind gehandeld... en ik hoop dat de moeder snel inziet dat het kindje beter bij de oma af is.. dan bij een vreemde...!!

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, ik kan me voorstellen dat je je flink zorgen maakt om je opa!!
    En goed dat je voor jezelf een ultimatum hebt gesteld voor dat kindje! Ik hoop voor je dat het hele gezin snel geholpen is!

@ Sita, die koffiepads zijn vrij dik. Je kunt ook gewoon een inlegkruisje gebruiken… dat doe ik wel eens… Niet dat het zo erg is hoor maar gewoon voor de frisheid!
    En fijn dat de echo leuk was, wel jammer dat je zijn gezichtje niet goed kon zien maar zo te horen heb je wel enorm genoten! :)

@ Flier, wat fijn dat je zo verwend bent meid! Het is je gegund!!

@ Juf, thanks! Lief van je!

@ Liz, ik kan me voorstellen dat dat erg genant is ja… Voor de zekerheid dus maar een schoon shirt en bh in mijn tas dus als ik ergens heen ga waar ik niet zelf ga voeden…

@ De lillypadz, vraag af of het werkt… het is toch niet goed als het erin blijft? Krijg je er geen borstontsteking van dan? Het zal mijn voorkeur niet hebben eerlijk gezegd…

@ Hier, nog steeds NIETS hoor!!! Heb net wel ananas op haha had er zin in en dacht… wie weet!
    Vanmiddag lekker wezen lunchen met zijn tweeën! Toch nog een beetje genoten op deze rare dag!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Flier: ik denk dat ze dat nooit gaat inzien, die denkt alleen maar aan zichzelf! Heb nog nooit zo'n naar iemand meegemaakt! Ken haar helaas al mn hele leven en toen ze zwanger raakte vroegen wij ons allemaal al af hoe het zou gaan.... In t begin ging t best aardig, maar nu.....

@ pluus: leuk dat jullie lekker gelunched hebben! Is je man niet ondertussen al zenuwachtig aan t worden?
    Mmm ananas, heerlijk! Heb je ook t hart ervan gegeten dan?

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, idd een lastige situatie. En dan heb je ook nog je opa waar je je zorgen over maakt. Komt weer allemaal tegelijk!

Pluus, niet onverstandig idd om een schoon t-shirt en bh bij de hand te hebben en een kolf bij je te hebben als je op pad gaat zonder kindje. Daar kun je een hoop ellende mee voorkomen. En idd ja, volgens mij kun je wel degelijk borstontsteking krijgen van melk dat niet goed wordt geabsorbeerd. Op de verpakking van de koffiepads staat ook dat je regelmatig moet verschonen en ook na iedere voeding om borstontsteking en spruw te voorkomen. En als je borstcompres goed vochtig is, dan kan dat ook al gaan broeien. En je ziet na de voeding rond het mondje van Liza ook dat het huidje al aardig de neiging heeft om rood te worden en trekkerig aanvoelt als je dat niet goed schoon maakt en houdt en dat geldt ook voor mijn borsten. Maar goed...ik heb er verder geen ervaring mee, zijn alleen maar speculaties.

En nu lekker naar bed! Morgen weer een nieuwe dag. Slaap lekker lieve meiden!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja het is ook zo als t wel gelekt heeft dat t regelmatig verschoont moet worden hoor! Maar ik laat me in ieder geval eerst nog ff goed informeren in de winkel ;) T schijnt ook als je een hele erge tsr hebt, dat t dan niet werkt.

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lastig is dat dan Engeltje!!

En ik heb een stukje hart op ja! :D Haha ik lijk wel gek! :D

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hmmm Ik ben er vandaag echt niet bij... weer de laatste pagina niet gezien :D

@ Liz, slaap lekker meid!!

En inderdaad... goed oppassen voor borstontsteking en spruw!!!

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ga naar mijn bedje... Morgen wacht keuken deel 2 op me :D

Weltruste allemaal!!!!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Trusten meiden!

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Slaap lekker allemaal! :)

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Goedemorgen!

Hier is nog alles rustig! ;)

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen...!! Allemaal lekker geslapen???

@Pluus: Nog niets dus? Het is natuurlijk ook nog geen dinsdag... ;)

@Hier: Heerlijk zo'n weekend als je niets aan de studie hoeft te doen!!!! Ga zo eerst mijn wandeling maken en daarna verder met de keukenkastjes.. :) Heb nu toch bedacht dat ik het anders wil indelen... :p

Hebben jullie nog wilde plannen voor vandaag??? ;)

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lekker hoor Flier! Hier zijn de kastjes ook weer compleet netjes! :)

Maar je hebt gelijk, het is nog geen dinsdag haha

we gaan straks naar mijn vader en we hebben 2 verjaardagen. Schoonvader laten we deze keer zitten omdat ik niet meer zo lang in de auto wil (is een uur rijden).
    Verder ga ik zo een ontbijtje op bed maken voor manlief!
    Tja, hij is toch bijna vader he!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Ja heerlijk geslapen hoor, ben alleen strontverkouden wakker geworden helaas....
    Zometeen lekker ontbijten bij mn ouders voor vaderdag en vanmiddag naar mn opa en oma voor vaderdag. Vanavond natuurlijk voetbal kijken, maar heb mn oranje buikband niet meer omgedaan, misschien brengt dit meer geluk haha

@ flier: succes met je keukenkastjes! Ik moet hier ook nog een plekje gaan maken voor de slabbers en spuugdoekjes etc.....

Oja mn schoonvader slaan we deze keer ook even over, misschien dat mn man morgen nog in zn eentje daar naartoe gaat, maar denk t niet...

Deel Deze Pagina