@ wolkje: jeetje meis dat is toch wel schrikken, ook al verwacht je t wel een beetje! Wel fijn dat ze er in ieder geval in een heel vroeg stadium bij zijn en dat ze wel gelijk gaan kijken wat ze kunnen gaan doen ipv afwachten totdat t zichtbasr is waar t zit. Goed dat jullie er zelf ook nog positief in staan, maar t zal natuurlijk wel heftig worden, want idd chemo is chemo! Nou heel veel sterkte ermee meis en een hele dikke knuffel! Ik ga zometeen eens kijken bij de buik van de maand verkiezing en dan natuurlijk op je stemmen! @ Dobber: wat vervelend dat je man zich zo schuldig voelt! Wel goed dat hij erover durft te praten, maar kan me voorstellen dat t best heftig was om dat op je werk allemaal te lezen. Meis, blijf vertrouwen hebben he, jullie beeb komt er vast echt wel! Knufff!! @ pluus: jeetje, nog steeds niks? Hopelijk laat je kleine meid nu echt niet lang meer op zich wachten. Het lijkt me geen pretje om niet meer zo te kunnen liggen in bed zoals jij het wil! En meis, je mag gewoon lekker zeuren hoor, geeft helemaal niks! Tuurlijk, er zijn altijd andere ergere dingen erger op de wereld, maar daar hoef jij jezelf niet voor weg te cijferen! Jij bent nu gewoon helemaal op en dat is niet gek ook! Kom op meis, nog heel eventjes! Wat eten we vanavond? @ beertje: wat fijn dat je jezelf weer wat zekerder voelt over de borstvoeding! En heerlijk dat je ff lekker bent wezen wandelen! Was ook echt superlekker weer vandaag! @ liz: Wat goed om te lezen dat je zo heerlijk geniet van liza en wat ze allemaal doet en kan! Lijkt me zo fijn om dat straks van je eigen kindje mee te maken! Ik geniet al van de kinderen op mn werk, laat staan strax van onze eigen kleine binkie! En ja ik ben ontzettend boos op de mensen die zomaar overvallen of inbraken plegen! Ze snappen niet wat ze andere mensen daarbij aandoen! Het personeel heeft er gelukkig niet veel last van en er waren ook geen gasten meer in t restaurant toen t gebeurde gelukkig. Hoop dat t nu niet snel meer gebeurt daar! Gelukkig viel er gisteren niet veel te halen, dus denk dan ook niet dat ze snel nog terugkomen. Op mn werk was t een zware dag.... We hebben ineens een uitbraak van de hand, mond en voetziekte, die echt mega besmettelijk is! De kindjes zijn er niet echt lekker van, maar ook weer niet zoek genoeg om thuis te blijven.... Verder was er vorige week een kindje met een opgezette klier in haar nek, die maar bleef zwellen en zwellen. Op een gegeven moment haalde ik haar piepend uit bed en had ze t dis best benauwd. Ze was al naar de ha geweest, maar t was gewoon een onschuldig virusje volgens hem. Wij hebben haar toch weer doorgestuurd naar de ha ivm de benauwdheid en de zwelling werd rood en paars, maar weer zei de ha dat t echt niks ernstigs was. Vandaag is ze dus met spoed opgenomen in t zh en wordt ze waarschijnlijk deze week nog geopereerd. Het blijkt een enorm abces te zijn, wat ze nog verder gaan onderzoeken.... T arme meisje toch! Dus lieve (a.s.) mama's, als je iets niet vertrouwd, niet aan blijven modderen met de ha, maar regelrecht naar t zh hoor! Heb vannacht heel slecht geslapen en heb vanaf 3 uur alleen maar liggen woelen en de lillypadz, doe zijn heel goed blijven zitten! Vanmorgen haalde ik ze er even af om af te spoelen en t enige wat ik meetrok was een klein propje opgedroogde melk. Hoefde ik dat tenminste ook niet meer eruit te peuteren... Haha lekker verhaal weer. Vandaag gewerkt met de padz op en t zweette totaal niet, terwijl ik verder wel echt helemaal klam was. Tot nu toe vind ik ze dus wel aan te raden! T enige is, als je ff een koude rilling krijgt, worden normaal gesproken je tepels hard, maar dat gaat nu niet doordat die padz vacuum zuigen, dus dat was wel ff een raar gevoel haha
Voor de damens die er bijna zijn (sorry) en vooral Pluus jullie zijn er bijna. Is natuurlijk niet een zin waar je veel aan hebt op dit moment maar het einde is echt in zicht. Pluus lieverd ik snap je heel goed meis je bent al over je due date heen en wilt gewoon heel graag je kleine in je armen. Wat de rest al zei je zeurt niet... ze zeggen niet voor niks de laatste loodjes zijn het zwaarste! Heel veel sterkte meis je kan het ik heb er alle vertrouwen in Beertje succes met je 5 zakken kleren haha dat is nogal wat. Fijn dat je mannetje het zo goed doet Wolkje dat is positief kl*te nieuws. Ga voor jullie duimen dat het idd met een klein kuurtje te verhelpen is. Wel echt heel veel geluk dat ze er zo vroeg bij zijn. Ook wel weer goed om te horen hoe snel ze al iets op het spoor kunnen zijn he op dat gebied. Liz wat goed en leuk zeg dat je de huiltjes van liza al uit elkaar kan houden. lijkt me toch wel makkelijker aangezien je dan iets beter weet wat ze nodig zou kunnen hebben. Flier dan moeten we je een tijd gaan missen meis. Heel veel plezier in Polen Engel meis dat zijn wel hele drukke dagen zo met die zieke kindjes...Fijn dat je pads werken haha scheelt toch weer wat ellende elke keer. @ hier bah vandaag vervelende dag op me werk gehad, was veels te rustig en de dingen die ik wel kon doen waren niet leuk om te doen. Nou me ventje doet het wel weer goed, we hebben het gister avond maar even goedgemaakt samen.... tja en is een leuke manier en wie weet krijgen we wel goedmaak/troost kindjes haha (sorry haha). Ben ook echt super blij dat hij het tegen mij zegt inderdaad, ik praat wel en doe dat ook zeker als ik ergens mee zit maar idd bij mannen is dat vaak iets anders. Heb hem gewoon vaak vastgepakt en laat hem vaak genoeg weten dat ik van hem hou en ik blij ben dat ik dit samen met hem mag meemaken. (jaja had liever op de natuurlijke manier zwanger willen worden, maar als ik het met iemand mee moest maken dan zeker met hem)
Jeetje, Engeltje, dan schrik je wel van dat kindje! En wat fijn dat je pads werken! Dat korstje herken ik wel ja Haha! Ik peuter ze meerdere keren per dag weg Hopelijk worden niet meer kindjes ziek op je werk! Lijkt me heel vervelend nu! Hopelijk slaap je vannacht beter!! @ Dobber, troostkindje!! Ik hoop het voor je meid! Je zult nu je eisprong wel hebben of niet? Aangezien er 3 eitjes aan het komen waren.... Ik snap je opmerking wel hoor, dat als je dit mee moet maken dat je blij bent dat dit met hem is... jullie houden niet voor niets van elkaar! @ Hier, het was gehakt met rode paprika, champignons, prei, aardappelschijfjes en aardappelanders bacon ui met kaas erover... ZO lekker!! Heb alleen te veel gegeten nu! Nu staat mijn buik helemaal op knappen!!!
Flier, hihi...leuk dat je mijn verhalen met je vriend deelt *blush*. Toch wel een compiment dat jullie mijn verhalen leuk vinden, voor 't zelfde geldt wordt er gedacht: 'Get, heb je haar weer met d'r gebabbel over d'r koter!' Goed bezig met je stage verslag, geeft een goed gevoel denk ik he?! En een bruiloft in Polen? Toe maar, leuk hoor! Maar wel vermoeiend voor je denk ik, dus goed op je grenzen letten he? Maar vergeet vooral geen plezier te hebben! Pluus, klinkt jummieeeee! Ik heb zojuist gekookte aardappels met bietjes en een kaassoufle op, een stuk minder culinair dan jouw hoogstandje En nu lekker uitbuiken! Haha, lekkere dubbele betekenis. Engeltje, Schrikken van die uitbraak en dat kindje met dat absces zeg. Dat zie je natuurlijk liever niet gebeuren zulke dingen. Hopelijk knapt dat kindje gauw weer op en speelt ze binnen de kortste keren weer vrolijk bij jullie op 't kdv. En top dat de Lillypadz zo goed bevallen. Toch wel handig dat je ze alleen maar af hoeft te nemen en dat je ze dan gewoon kunt hergebruiken. Maar ik ben toch benieuwd wat ze doen als je behoorlijk lekt. En dat zal nu bij jou nog wel meevallen, maar ik kon vannacht en vanochtend tot 2 keer toe een schone BH en pyjama aantrekken omdat mijn andere borst ook mee begon te doen tijdens de voeding. Zoooow irritant! Dan heb ik het te laat in de gaten en dan ben ik zeikes nat....grrrr!! Dobber, goed maken is altijd leuk en hopelijk deze keer met goede consequenties hihi! Mooi om te lezen dat jullie zo goed met elkaar blijven praten. Echte liefde! Zoow...Liza gaat helemaal los hier!! Hongerrrr!! P.S. weer een nieuw album geplaatst vandaag
@ dobber: wat vervelend dat je een rotdag hebt gehad op je werk! Hihi misschien is dat wel t recept om een kindje te maken..... @ pluus: ja, zag t eigenlijk wel aankomen, want zelfs een leek kon zien dat t niet goed was. Maarja moet zeggen, dat kindje heeft nu ruim een jaar in mn groep gezeten en moest toch echt wel ff slikken toen ik t hoorde vandaag hoor! Hoop dat t snel achter de rug is allemaal en dat t snel goed gaat met t kleine meiske! Maar echt, sommige huisartsen...... Je zou ze af en toe!! Mmm klinkt goed! Hier toevallig bruine bonen met aardappel anders bacon ui op heerlijk! Alleen zullen mn darmen vast flink gaan rommelen van de bonen haha da wordt vuurwerk vannacht onder de lakens
@ Engeltje, eet je dat met bonen? Dat lijkt me nou werkelijk helemaal niets! Maar goed, ik hou ook niet zo van bonen!! @ Liz, ik ga even kijken naar je album!
@iedereen: Nou... ben dus een paar daagjes offline De neef van mijn vriend trouwt, dus we worden wel echt verwacht op de bruiloft! Ben benieuwd... mijn Pools is te beroerd om een fatsoenlijke conversatie te voeren... en Poolse bruiloften zijn berucht vanwege de drank consumptie... We gaan alleen voor de bruiloft, helaas kon ik niet meer vrij krijgen om er een vakantie aan vast te plakken, dus zondag komen we al weer terug. Zal ik iets heel geks vertellen.. Ik droom al twee weken (en daarnaast een raar voorgevoel) dat het vliegtuig gaat neerstorten. Ik weet dat het nergens op slaat.., maar het zit me toch niet lekker. We vliegen eerst naar Warschau en dan met een city hopper naar Szczecin of zoiets.... Nou ja... Ik moet maar gewoon proberen er van te genieten.. Het stomme is dat ik weet dat het onzin is.., maar tegelijk laat het me maar niet los. Alvast fijn weekend allemaal!
Flier, de meeste dromen zijn bedrog he. Houd die maar in je achterhoofd. Maar ik begrijp dat je er enigszins onrustig van wordt, dromen kunnen zo echt lijken en dat gevoel kan helemaal in je systeem gaan zitten. Althans...dat heb ik best wel eens bij dromen die blijven hangen bij me. In ieder geval heel veel plezier!!
Trouwens, gisteren zat ik nog te vertellen dat Liza per voeding van 1 borst drinkt. Vandaag had mevrouw ineens niet meer genoeg aan 1 borst en wilde nadat ze mijn ene borst leeg had gedronken, ook nog van de andere drinken! Dit heeft ze zo de laatste twee voedingen gedaan. Ben benieuwd of dit zich zo voort zet. Meiden; trustuuuh! Ik ga lekker naar bedje.
@ flierefluiter: als dromen uitkomen gaat mijn baby dus uIt mijn buik "vallen" via de zijkant of ga ik bevallen van een kitten (jaja, vannacht weer gedroomd...) die ik vervolgens ook borstvoeding ga geven. Dus zou je niet te druk maken Veel plezier!!
Oh trouwens, we zijn gisteren nog gebeld door de uroloog nadat er overleg is geweest met een oncoloog. Omdat er niets te zien en te voelen is stelde die voor af te wachten tot het wel zichtbaar is.... Dat is toch achterlijk!!!! Dit is niet de oncoloog die wij ook krijgen, dus nog eveb afwachten wat die gaat zeggen, maar ik vind afwachten terwijl je weet dat er ergens kankercellen in je lichaam zitten te broeien nou niet echt een fijn idee... Als het goed is horen we vandaag wanneer we terecht kunnen bij de oncoloog. Oh, en zo dadelijk om 8.15 uur onze laatste echo! Ben benieuwd!
Tnx wolkje... nu weet ik zeker dat het wel goed zal gaan.. want idd.. jouw droom is zoooo belachelijk.. die kan niet uitkomen... Dus de mijne ook niet! Suc6 vandaag!
Wolkje dat is echt belachelijk inderdaad waarom w8 terwijl je nu alle allende goed voor kan zijn.. Heel veel plezier bij de laatste echo is toch weer een mijlpaal Nou ik ga maar eens werken, zo geen zin haha ben toe aan vakantie maar dat heb ik pas in september
Jeetje Wolkje, dat is niet het antwoord dat je wilde!! Hopelijk denkt de oncoloog waar jullie bij komen daar toch ook anders over! Anders gewoon je gevoel uiten hoor... dat je niet wilt afwachten etc!!! En wat grappig dat je denkt langs de zijkant of van een kat te bevallen... Ik roep heel vaak dat ik het gevoel heb dat ons kindje langs boven eruit wilt (bovenkant buik) omdat ze daar zo vaak tegen aan zit... Maar goed, dat zijn gelukkig allemaal geen waarheden! Hoe was je echo? Lekker genoten? @ Liz, ze drinkt dus uit 2 borsten, hongerig meissie heb je dan Ach, zolang ze het zo goed blijft doen is dat lekker toch @ Dobber, werkse meid! @ Hier, vannacht ietsjes beter geslapen als de nacht ervoor... Verder wel wakker geworden met rugpijn en wat buikpijn maar het voelt niet als dat het rommelt of iets in die trant. We wachten vandaag dus maar gewoon weer af... Morgen word ik gestript! Ben erg benieuwd!
O, ik moet nog even iets grappigs vertellen... Niemand weet dat wij het geslacht weten... Mijn zwager en man hadden gisteren een gesprek... Ik pak vanavond mijn creditcard en ga er mee voor haar vagina zwaaien... Als het een meisje is komt dat handje er wel uit, dan grijp ik die gewoon vast en dan trek ik haar eruit... En bij een jongetje doen we dat gewoon met een flesje bier.... Nou ik lag krom kan ik je vertellen
Meiden, wat dromen jullie toch allemaal joh! Hilarisch! Ik had ook de meest vreemde dromen tijdens mijn zwangerschap. De gekste was nog wel dat ik de baby vanuit mijn buik hoorde huilen en me besefte dat dit helemaal niet goed en het niet normaal is dat je je baby door je buik heen hoort huilen. Helemaal in paniek raakte ik in mijn droom! En verder had ik vooral heel erotische dromen. Ik geloof dat ik met iedereen in mijn omgeving wel eens seks heb gehad, inclusief mijn eigen broer *Say what?!*.....ieuw!! Verder heeft Liza ook vannacht van twee borsten gedronken en vanochtend ook weer. De laatste voeding had ze weer genoeg aan een borst. Ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat Nu met een vriendin afgesproken...leuk! Fijne dag meiden!
@ Dobber, ja grappig he! @ Liz, bij mij vallen de dromen nu wel mee maa rbij mijn moeder en zus... die hebben de meest bizarre dromen over mijn bevalling!!!! Echt grappig!! Geniet lekker van je afspraakje met je vriendin!
@Liz.. jah dat is hier dus ook zo... soms heeft Jesse dagen genoeg aan elke voeding 1.. soms willie in ene 2..! Sta ze gewillig af want damn wat doet de borst waar hij niet aan drinkt eerst pijn zeg! Die zegt iets van IK WIL OOK.. ofzo... @Pluus.. Morgen word je gestript meid..!! Hoop zo dat het bij jou meer gaat helpen dan het bij mij heeft gedaan!! En.. echt.. je moet vet relaxt daar liggen hoor.. geloof me.. dan voel je er zowat niks van! Laat het over je heen komen! Wanneer je daar met beetje zenuwen heen gaat heb je ongemerkt ook zenuwen in je bekken aangespannen.. en des te pijnlijker is het.. Zeggen ze hoor.. ik was vet relaxt toen ik gestript werd en voelde echt bijna niks! Terwijl het (zoals men zegt) vrij pijnlijk kan zijn! @Wolkje.. wat een kl*te nieuws.. ene kant wel positief klo*tenieuws..! Maar toch.. ergens zitten dus celletjes.. die er niet horen! Dan ga je toch niet afwachten zoals die uroloog zegt!! :x Die cellen moeten uit dat lichaam!! Ze horen er niet..! Hoop dat jullie snel mogen starten met een behandeling.. hoe sneller hoe beter (denk ik.. ) @Flier.. fijne vakantie meid!! En geniet van de bruiloft.. je zal je waarschijnlijk wel vermaken toch..!? Al die dronken lui bekijken met je nuchtere hoofd! Haha.. @Hier.. vandaag weer buiten weze lopen.. moet niet gekker worden hé! Daarna zelfs buiten gegeten tussen de middag!! Vanmiddag even tukje gedaan op de bank.. merk wel dat wanneer ik inderdaad hier aan toe geef ik veel beter ben nog savonds..! Kwam de buurvrouw tegen op straat.. echt.. wat een zeikmens..! Pff.. ze verteld me altijd haar hele leven en kwaaltjes.. voornamelijk die van haar man want die heeft een erg kwakkelende gezondheid..! Nou was dokter zondag weer geweest.. ja pas om 11uur ofzo.. niet eens bloeddruk opgemeten kreeg ab-kuur.. had ze bij haar..! BLABLABLA..... ze wil morgen langs komen.. heb er nu al geen zin in..! Stond ik daar met de kinderwagen en ze heeft niet eens gekeken! :x Alleen haar dramaverhaal weer verteld... :x BLEGH... Zal Jesse nu voeden.. die kreunt alsof het een lieve lust is in die wagen..