Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Beertje, lekker joh dat wandelen!! Daar kijk ik ook zo naar uit! :D

En wat irritant van die buurvrouw! Hopelijk komt ze niet langs!!

Dank je wel voor je lieve woorden over het strippen! Ik ben erg benieuwd hoe het zal voelen! Ik zal mijn best doen om te ontspannen!!!
    Ik hoop zo dat het wat gaat doen! Ik ben natuurlijk wel overtijd... dat was jij nog niet he! Dus wellicht??????? Duim duim duim!!

Ik heb overigens wel heel de dag al wat rugpijn en een zeurderig gevoel in mijn buik... ik mag het nog geen rommelen noemen maar anders kan ik het nog niet omschrijven!

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    dat is een goed teken pluus volgens mij begon het bij mijn schoonzus ook zo...en ik moet zeggen hier heb ik het ook hetzelfde..rugpijn en zeurdige buik en dan beginnen vaak bij mij de voorweeen door...dus wie weet vanaaf of vannacht..en anders morgen door het strippen..Dikke knuff :)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: he, wat vervelend dat ze er nu zo over denken! Hopelijk gaan ze toch nog snel wat doen, hebben jullie binnenkort weer een afspraak of nog niet?

@ pluus en danty: Hoop zo voor jullie dat jullie je beebje snel mogen vasthouden!!!

Hier ff flink geschrokken vandaag. Ben met een kindje in mn armen gevallen. Mn eerste reactie was natuurlijk kind omhoog en buik beschermen, maar hierdoor ben ik erg ongelukkig op mn zij gevallen. T kindje heeft gelukkig niks en heb verder ook gern buikpijn ofzo en binkie beweegt goed, maar mn arm is flink gekneusd en ik vermoed dat er misschien een spiertje gescheurd is.... Verder is mn been blauw en heb ik wat schaafwonden, maar oh wat ben ik geschrokken zeg! Ben ook heel benieuw hoe t morgen is als ik opsta...

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Jeetje Engeltje, dat is inderdaad schrikken!! Ben je naar de dokter geweest?
    Probeer wel in beweging te blijven, dan heeft je lijf geen tijd om stijf te worden! Sterkte meid!!!

@ Danty, ik hoop zo dat het door gaat zetten!! Dan kan jij tenminste ook bevallen ;)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nee ik ben niet naar de dokter geweest, weet toch al wat hij zegt. Idd blijven bewegen, maar niet overbelasten. Heb ongeveer 10 jaar geleden een ongeluk gehad met paardrijden waarbij mn spier van dezelfde arm gedeeltelijk was gescheurd en dat voelde precies zo. Alleen was de kom van mn schouder toen ook verbrijzeld, hier heb ik heel lang therapie voor gehad. Als de ergste pijn voorbij is ga ik gewoon weer een paar oefeningen daarvan oppakken. Maargoed ben allang bij dat de kleine gewoon flink doorbeweegt en dat dat dus helemaal goed zit...

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja ik kan me voorstellen dat je je gelijk zorgen maakt om je kleintje maar die kunnen gelukig wel wat hebben!!
    Hoop voor je dat de pijn snel wegzakt!!!

Pfff heb zo'n zin in chocolade maar we hebben NIET! :(
    Heb ook zin in slagroom... maar ook die hebben we niet :(

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Pluus in de winkel hebben ze er genoeg en bij een benzinepomp ook ;) Hoop voor je meis dat het vannacht op gang komt en anders morgen dat strippen... ik vindt het zo spannend dat ik zelfs op me werk kijk of jij toevallig al wat andere teksten erop zou hebben gezet (haha hoezo ik leef met je mee ;))

Danty oehhhh ook bij jou is het spannend meis.. wie weet is het ook bij jou heel snel zo ver.

Engel dat is zeker schrikken!!! maar wel fijn dat de kleine beweegt is toch wel wat zekerheid dat het goed zit he. Idd blijven bewegen en een warm bad of een warme douche pakken. Hoop voor je dat het morgen niet al te erg is met de pijn.

Gadver dat da mens iets anders gaat doen en op z'n minst even feliciteerd en in de wagen kijkt. Bah kan niey zo goed tegen dat soort mensen "ikke ikke ikke". Je hebt een mooi kindje beertje en dat da mens erin stikt hoop dat ze morgen ziek is en nie kan komen :p

Voel me beetje beroerd al twee dagen. Ga zo lekker douche en me bedje opzoeken. Morgen werken en sporten. Vrijdag 8:10 ziekenhuis kijken of ik ondertussen een eisprong heb gehad (ik denk gisteren), dan nog even een roze shirt kopen, een verjaardags cadeau voor mezelf kopen want tja ik wordt vrijdag 26 en op 12:00 start de bruiloft van een vriendin waar ik de gehele dag voor ben uitgenodigd met me mannetje.... druk druk druk. Zit wel te balen dat ik me eigen verjaardag niet eens kan vieren dit jaar..

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ dobber: wat vervelend dat je jezelf zo beroerd voelt! Hopelijk voel je jezelf heel snel beter! Leuk een bruiloft! Ben je morgen ook jarig dan?

@ pluus: gewoon je man op pad sturen voor chocola! ;)

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Pluus: ik hoop echt voor je dat het nu echt gaat beginnen! of na t strippen morgen. komt vast goed! het kan nu niet lang meer duren!
    wel fijn dat je wat lekkerder hebt geslapen vannacht, probeer lekker dingen te doen die je fijn vindt, lekker in bad of een boek lezen of een film kijken of iets anders ontspannends, zodat je toch nog een beetje uit kunt rusten.
    Ik denk aan je!!

Engeltje: wat vervelend! lijkt me erg eng om te vallen! ik heb ook al een paar keer mn evenwicht geschrokken als ik iets aan t doen was (gebukt zat om de wasmachine te vullen ofzo) en dan laat ik me altijd maar achterover op mn billen ploffen, maar schrik daar ook altijd wel van. als je je zorgen maakt moet je overigens gewoon de vk bellen he! voor zoiets als dit mag je vaak ff tussendoor komen om even te hartje te luisteren enzo, zodat je weer gerustgesteld bent!

@dobber: jammer dat je je verjaardag niet kunt vieren! maar wel leuk dat je een bruiloft hebt! Ik heb volgende week een bruiloft, moet nog eens kijken of ik wel iets heb om aan te doen, haha!

@ hier: morgenochtend om half 9 hebben we een afspraak bij de oncoloog, dus dan zullen we horen wat de opties zijn en wat we allemaal kunnen gaan doen. ben erg benieuwd!

de echo vanmorgen was echt cool! baby is ondertussen al zo groot dat het hoofdje al het hele beeld vulde :)
    we zagen de lipjes bewegen en hij/zij was lekker aan het smakken! ze heeft nog een foto gemaakt van het geslacht die we krijgen na de bevalling, aangezien we het niet wilden weten. moesten dus weer braaf de ogen even dicht doen, want bij deze termijn is het flink aanwezig en goed zichtbaar in beeld schijnbaar. de rest van de echo heeft ze dus ook die area even vermeden! ik heb echt braaf niet gekeken, maar aan de glinstering in de ogen van mn ventje te zien naderhand heeft hij wel weer zitten spieken. bij de 20 weken echo ook al, maar toen kon hij niks zien zei hij. maar nu.... ik denk dat hij t heeft gezien, maar hij laat niks los, haha!

verder weer heerlijk aan het nestelen, vanmorgen een begin gemaakt met onze rommelzolder. flink wat dozen zooi uitgezocht en stof geruimd, want bah bah, wat een stoffige bende was dat! morgen kan ik het hopelijk afmaken en dan hebben we weer een klusje geklaard voor de baby er is!

merkte wel dat op de grons zitten niet meer zo goed voor me is, kon nadat ik vanmiddag ff had gelegen bijna niet meer de bank af komen, helemaal stijf en pijnlijk in mn bekken.... maargoed, ding al snel weer beter. blijven bewegen dus!

danty: is het bij jou nog wel rustig?

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: over de kleine maak ik me niet zoveel zorgen meer, heb hem nog zo vaak goed gevoeld vandaag. Gelijk nadat t gebeurd was begon hij al flink te trappelen alsof hij wilde zeggen " je hoeft je over mij geenbzorgen te maken mam! "
    Wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Nog een maandje, dan weet je wat t is!
    Jij heel veel succes morgen bij de oncoloog! Hoop wel dat ze toch gewoon iets willen gaan doen!

@ pluus: heel veel succes morgen met t strippen meis! Hopelijk heeft t snel effect en kan je morgen of overmorgen lekker je kleine meid in je armen sluiten!

Ik ga zo lekker proberen te tukken, zal lastig worden, want lig meestal op mn rechterkant te slapen.... Truste allemaal!

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Dobber, wat lief dat je je zelfs op je werk kijkt!!! :)
    En balen dat de bruiloft op je verjaardag is... maar goed, nu heb je wel een groot feestje op je verjaardag!!

@ Engeltje, ik heb maar chocolademelk gemaakt... krijg mijn man echt niet zo ver (helaas!)

@ Wolkje, wat leuk dat ze een foto van het geslacht gemaakt hebben!! Wij hebben er ook 1...
    Moet wel lachen dat je zegt dat je denkt da tje man gespiekt heeft! Haha lijkt me dat hij vast nog wel zijn mond voorbij praat dan! :)
    Fijn dat jullie zo genoten hebben! Daar waren jullie vast aan toe!

En morgen dus de oncoloog! Spannend!! Blijf je eigen gevoel en dat van je man goed volgen he! Hopelijk komen jullie samen op het gene dat jullie graag willen!
    Ik zal aan jullie denken!!

@ Alle meiden hier, wat zijn jullie toch een lieve meiden! Ongelooflijk hoeveel steun jullie geven! Is echt heel fijn!!!

@ Hier, ik voel me vandaag gelukkig wel wat beter als gisteren. Beetje minder depri!
    Ik hoop stiekem zo dat ik vannacht weeen krijg... maar goed dat zal wel niet! Dacht dat zondag ook al...
    Kindje is wel heel onrustig... heel de tijd gaat mijn buik van de ene kant naar de andere!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Slaap lekker Engeltje! Hopelijk heb je niet te veel pijn!

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja hier is het weer redelijk morgen naar de gyn controle..en dan maar is goed uit huilen en lopen zeiken hopen dat het helpt...vannacht weer geen oog dicht gedaan...

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    He Danty, ik hoop dat je beter slaapt dan ik deze nacht... Ik lig intussen al weer vanaf 4 uur wakker.. ben er maar uit gegaan want verveelde me zo...

15. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Pluus vandaag gaan ze je strippen toch (zo heet dat toch he?)
    Heel veel succes meis! Nog even en dan heb je haar in je armen!

Nou ik ben naar me werk anders kom ik te laat!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He, nog steeds niks gebeurd pluus? Hoelaat wordt je gestript? Succes! Hopelijk zijn dit echt de aller, allerlaatste loodjes!

@danty: succes bij de gyn meis, gooi alles er maar uit he! Hoelaat moet je?

Ik kom net bij de ha vandaan, moest t toch ff laten checken van mn werk. Heb ook zowat geen oog dichtgrdaan vannacht. Tis precies wat ik dacht, zwaar gekneusd en een scheurtje. Moet 2 dagen in een mitella zodat t goed kan herstellen en daarna weer langzaam bewegen, maar niet zwaar tillen....
    Hopelijk herstelt t snel en kan ik wel wat doen in mn vakantie volgende week. Maargoed, nu rust...

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Dobber, ze gaan me inderdaad vandaag strippen! Vanmiddag om 15.00 uur ben ik aan de beurt... ben erg benieuwd wat het zal gaan doen!!

@ Engeltje, wat vervelend dat je arm inderdaad gekneusd is en je een scheurtje hebt! Ga je wel werken nu? Nee toch? Rust maar goed uit dan genees je het snelste! Hopelijk heb je snel minder last!!

@ Danty, succes vandaag meid!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gaat je mannetje mertje mee vanmiddag pluus?

Nee ik ga niet werken hoor, heb me vanmorgen gelijk ziekgemeld. Mn vakantie is nu dus ook al wat eerder begonnen....helaas niet zoals ik r wilde, maargoed laten we maar zoveel mogelijk van die 2 extra dagen genieten en goed uitrusten. Vanmiddag gaat mn opaatje ook weer onder t mes, dus dat wordt spannend....

19. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Dobber.. ik dus ook niet..! Blegh.. t ergste is we delen de oprit.. en nou hebben ze keurig een hoge schutting om hun tuin (wij ook..) maar aan hun kant is 'hun' schutting.. behalve het allereerste stukje.. dat is een meter hoog ofzo..!
    Dus als wij achter huis zitten.. zien ze dat.. heb ik deur open.. zien ze dat.. zitten we buiten te eten.. zien ze dat! :x
    Baal er best van dat dat laatste stukje zo laag is.. maar is denk ik puur zodat zij kan zien of je buiten komt ofzo en ze haar verhalen kan vertellen! BLEGH! :x
    Hoop hier niet lang meer te wonen ook al wonen we hier pas een jaar...

@Pluus.. Ik was 39w2d toen ze me stripten... Dus nee geen 40nog.. Weet ook echt zeker dat ik 'zelf' niet voor de 40 weken zou zijn bevallen als ik niet was ingeleid!
    Maar misschien komt het ook wel dat het bij mij niet hielp omdat Jesse niet was ingedaald hé.. en jou meisje is keurig ingedaald!

Dus meid... hoe laat moet je vk morgen?! ;)
    Weten we dat we vrijdag een moooooie foto kunnen verwachten! :D

@engel.. oew.. schrikken meid! Hoop niet dat je veel spierpijn krijgt! En.. gelukkig zit je kereltje in een lading water hé.. dus die heeft er hopelijk niet ernstig veel van mee gekregen!

@hier..
    Hele avond in de weer geweest met Jesse.. om 18.10 gevoed.. en hij kon daarna maar niet in slaap komen.. hing er steeds tegenaan en heeft veel krampjes waarvan hij in ene weer wakker schiet!
    Zo rond half 9 weer gevoed.. en weer hetzelfde verhaal.. veel krampjes/scheetjes..

------------------------------------------------------------------------

Oké.. dat was dus gisteravond.... geen eens tijd gehad om te posten.. Jesse was helemaal van slag!
    Sliep eindelijk rond half12 ofzo.. en 2uur wer wakker voor voeding.. tot 4uur! :$ Daarna wel geslapen tot half9! :$

Zal zo even alles bijlezen wat na gisteravond nog gepost is! ;)

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nee Engeltje, mannetje gaat helaas niet mee! Hij werkt nog niet zo lang bij deze werkgever en hij moet 3 kwartier rijden voor hij thuis is... is dus niet zo heel gemakkelijk plannen helaas! We hebben wel afgesproken dat als het niet doorzet en ik moet naar de gyn volgende week dat hij dan wel mee gaat!
    Nu gaat mijn lieve moeder mee! :)

Pfff Beertje, dat is echt vervelend van je buren! Kun je de schutting niet verhogen? Of een hoge boom voor zetten of iets in die trant?
    Niet grappig als je daar pas zo kort woont en dat je nu al weg wilt door de buren!!!

Maar jij hebt dus ook een lekker nachtje erop zitten met Jesse! Vervelend meis!

Deel Deze Pagina