@ sita: jeeej wat leuk weer een boy erbij! Goed gevoeld hoor hihi en nu nog 20 weken je mondje op slot he, gaat je vast lukken! Fijn dat t shoppen nu veel makkelijker is he! @ dobber: He das even schrikken meis! Ben benieuwd wat de verdere stappen gaan worden, sterkte ermee en een dikke knuf! @ liz: jeetje wat een verschil wua grootte zeg!! Wel super qute om te zien! Nou mn opa is vandaag alweer naar de neuroloog geweest, want hij had ontzettende hoofdpijn! Plannen zijn nu iets verandert, moet maandag nog wel met hem naar t zh, maar ze gaan nog niet opereren, ze willen toch eerst liever een MRI maken en dan een week erop als ze hier de uitslag van hebben gaan ze opereren....pff blijft spannend dus...
hihi, ja leuk he! heb al een vestje op mp gespot van Lief. Echt super! 20 weken stil houden gaat vast lukken. Is nu al grappig om de reacties te zien van mensen die zo onwijs nieuwsgierig zijn en het gewoon niet weten, terwijl wij het wel weten. Maareh.. schrikken van je opa zeg. Hij houdt het dus nog wat langer spannend... Hopelijk komt alles toch goed!
Ja tis weer ff schrikken idd. Al moet ik zeggen, normaal zit ik nu zo ongeveer tegen het plafond aan van de spanning, maar heb er nu ineens zo'n gevoel bij dat t gewoon goedkomt met hem, weet niet wat t is...... Heb ook gewoon zown speciale band met hem, hij weet t wanneer t met mij niet goed gaat en andersom is dat ook zo. Ben zelf vroeger een huilbaby geweest en alleen bij hem was ik stil, misschien dat we toen al zo'n enorme band hebben opgebouwd. Hoop dat mn gevoel me nu niet in de steek laat en dat t inderdaad gewoon goed zit en dat de hoofdpijn voornamelijk van de spanning komt.
@Sita... YEAH!! Join de mannekes-club!! Wat een kereltjes gaan hier geboren worden zeg!! Jij.. Engel.. Danty.. en ikzelf natuurlijk! (meer? Sorry dan..vergeten.. ) @Pluus.... HELEMAAL NIKS!! is ons manneke ingedaald!! Ligt wel goed in het bekken.. gelukkig dus draaien zit er niet meer in.. maar hij zal wel denken hoe meer ik naar onderen ga hoe meer het me tocht om t hoofd! Doen we niet... Eigenwijs dingetje..! Gyn zei toch 2 weken terug (bijna) dat hij er wel mee mocht beginnen.. dus noujah.. Ach.. hijs met alles laat (omdraaien, groeien, indalen).. net mijn vriend.. En zeg... hebben we al eens een buikfoto van jou voorbij zien komen!? Ben benieuwd!! @Engel.. hé wat erg van je opa nu weer..! Hoop zo dat je gevoel helemaal goed is en het allemaal 'goed' komt! @Dobber.. meid wat een rotnieuws!! Aan de andere kant.. nu weet je waarom het de 'gewone' weg niet soepel gaat! En.. wie weet met een beetje hulp heb je zo een mooie test in je handen!! Duim voor je meid! En wat gaan ze bij jou onderzoeken dan?! @hier.. vanmiddag zat ik aan tafel te puzzelen en... boem... daar gingen mijn oogjes..! Was zooooo moe! Denk.. ga niet op bed.. hou toch op zeg.. heb vandaag zowat niks gedaan waar kan ik moe van zijn! Rond 15.30 toch even op bed gaan liggen... en werd 17.30 weer wakker van mijn telefoon!! Damn... blijkbaar heb ik wat slaap nodig zeg deze weken!! Beebje is ook heeeeerlijk druk vandaag.. heb lekker genoten van het buik gewiebel!!
Engeltje, dan moeten we er maar vanuit gaan dat het goed blijft gaan. Beertje, ja de jongens zijn goed in de meerderheid. Maar.. misschien maken de meiden straks wel een inhaalslag. haha! Nou.. ik ga zo maar eens slapen met mn mannen. haha! Die van mij lag trouwens ook in stuit nu. Gelukkig heb ik nog 20 weken, haha!
Meiden super bedankt. Ze zouden bij mij ook nog onderzoeken of alles in orde is. Ik houdt jullie natuurlijk op de hoogte. Ga nu me bedje in is toch veel allemaal om te verwerken. Slaap lekker en sorry dat ik de rest niet echt heb gelezen
he dobber, wat naar! maar wie weet, jullie weten nu een mogelijke oorzaak, wellicht kun je nu met een beetje hulp wel zwanger worden. dikke knuffel voor jou in ieder geval. beertje: leuk hemeltje! we hebben trouwens t zelfde bedje van ikea heb m hier al vaker voorbij zien komen, is populair wij hebben ook de kledingkast uit die serie, zo leuk! sita: woehoee! een jongen!!! gefeliciteerd! echt super voor jullie! en ook fijn dat alles goed was met de kleine frummel! geniet er van engeltje: vervelend van je opa.... ik hoop dat jouw voorgevoel klopt en hij er weer helemaal bovenop komt! @hier: vanavond de trouwringen opgehaald! en ze zijn mooi! meteen bij de schoonouders in de kluis gedaan, vond het maar niks als die dure dingen hier in huis zouden liggen. verder ben ik echt gesloopt! lange dag gehad naar den haag met veel file op de terugweg. ben van kwart voor 10 tot half 4 van huis geweest voor een meeting van 45 min waarin eigenlijk niks besproken is. dat doen we dus ook niet meer! trouwens: over gekke dromen gesproken: het hoeft niet aan de zwangerschap te liggen, ik was straks bij mn broer en die vertelde dat hij had gedroomd dat hij een enorme bult op zn elleboog had, en dat die open ging en hij er allemaal stronkjes broccoli uit haalde..... over vreemde dromen gesproken! hahaha! maar ik heb dat ook hoor, ik slaap heel onrustig, veel wakker en zweten enzo en droom de meest vage dingen. zal er wel bij horen zo, ik ga lekker naar mn bedje, morgenochtend komt schoonpapa in de tuin werken en mn moeder komt helpen bij mijn schoonmaakwoede: we gaan de keukenkastjes opruimen en uitsoppen truste!
@ beertje: gewoon lekker aan die vermoeidheid toegeven hoor! Je lichaam is zich vast alvast aan het voorbereiden op wat er straks gaat komen! @ wolkje: groot gelijk dat je ze in de kluis legt, zou ik ook doen hoor! Wilde ze in eerste instantie niet eens meememen op huwelijksreis, omdat ik ringen altijd af doe met zwemmen. ( man is namelijk zm verlovingsring een keer kwijtgeraakt met zwemmen, wel weer terug, lang verhaal ) Maar mn man zei hallo we gaan op huwelijksreis, dat doe je niet zonder ringen, hihi had ie wel gelijk in Je had vanmiddag wel ff een bakkie kunnen komen doen dan als je toch in de buurt was Slaap lekker meiden, ik wacht nog ffies lekker tot mn ventje thuis is van t werk......
@dobber: dat is idd heftig nieuws. heel veel sterkte! lekker veel mekaar blijven knuffelen en blijven praten. heel spannend voor jullie. dikke knuf @engeltje: wat spannend weer van je opa. duim-duim-duim @wolkje: pff.. ik zou zulke dure dingen ook in de kluis doen!! mooi dat de ringen helemaal naar jullie verwachting zijn!!! nog eventjes.. en dan de grote dag! leuk joh!!!! @hier: net de cupcakes opgeleukt met het logo van het toernooi... teveel werk, maar wel gezellig om te doen. zo snel naar bed en morgen op tijd eruit zodat er geboend en gekookt kan gaan worden. nog eventjes bikkelen en dan is het weer voorbij. slaap lekker allemaal (maar ik denk dat jullie allemaal al slapen )
Ukkie, wat een super mooie echo meid! Ik was echt teleurgesteld over de foto's van de 20 weken echo die ik mee kreeg. Ik herkende er niets in! En fijn dat alles goed is met jullie knulletje, wat een geruststelling he? En...een knulletje, wat geweldig leuk!! Geniet er van meid. Nu ben je helemaal niet meer van je blauwe wolk af te slaan he?! Flierefluiter, jaaaaah, fotoooooow!! Ik ben heel benieuwd naar je buikje hoor! Dus laat je vent maar mooi opschieten met een foto Dobbermama, jeetje...dat valt je dan toch even rauw op je dak he? Ik kan me voorstellen dat je je hier even goed rot door voelt hoor. Dikke knuffel voor jou!! Engeltje, wat naar van je opa joh! Veel sterkte. Hopelijk komt hij er goed doorheen. Beertje, jouw kleintje en de mijne zijn precies het omgekeerde haha! Liza was ruim voor de 30 weken al ingedaald en jouw mannetje neemt er lekker de tijd voor. Geef 'm eens ongelijk! En voor jou alleen maar prettiger, want zodra hij in gaat dalen, dan ga je dat echt wel merken hoor! Indalingsweeën en je blaas moeten er dan echt aan geloven. En waarschijnlijk heb je al genoeg last van je blaas, nou..ik kan je vertellen, dat is dan niks meer vergeleken bij de periode voor de kleine in was gedaald. En eh...de laatste loodjes wegen het zwaarst, dus lekker je rust pakken wanneer je deze nodig hebt hoor. En wat een leuk hemeltje meis! Heel schattig! Wolkje, oooh leuk, de trouwringen! Nu kun je nog meer gaan zwijmelen. En idd, berg ze maar goed op hoor. Flierefluiter, nachtbraker...hihi, slaap lekker! Hier, momenteel ook aan het nachtbraker, want dat kleine, schattige handenbindertje van ons....die had het om 04:00 wel bekeken met dat slapen. Die vond het tijd om er uit te gaan. Lekker in de box gelegd, met grote ogen rond zitten turen naar haar speeltjes en nu...huilen, want hongerrrrrr! Dus ik ga de melkfabriek maar weer opstarten
Liz, jij bent er vroeg bij! hihi, inderdaad een handenbindertje! Ik denk dat de tekst die je bij Ukkie hebt geschreven, voor mij bedoeld was. Hopelijk heeft Ukkie ook snel zulk goed nieuws. Ben echt super blij met ons ventje. Was ik ook geweest met een meisje, maar was toch ook even omschakelen geweest, omdat mijn gevoel de laatste tijd zo sterk een jochie was. Ik heb hier 2 foto's van het gezichtje meegekregen (zijkant), 1 van de voorkant waarbij hij recht naar ons kijkt, en 1 foto met bijna zn hele lichaam erop van de zijkant. Maareh, ben je lang bezig met borstvoeding geven? Ben wel benieuwd hoe dat straks allemaal in zn werk gaat.
Goede morgen Nou het is dan eindelijk zover hahaha. Ja ja, als je zwanger wilt worden is dit niet iets waar een vrouw op zit te wachten, maar ik nu wel..... IK BEN ONGI , dus het klussen kan nu echt voor mij beginnen. Alles functioneerd ( hoop ik ). Ik ga er voorlopig vanuit dat mijn cyclus nu 32 dagen duurd. Ik wens jullie een goed weekend toe. Knuffel
@Leeuwtje.. gelukkig maar dat het niet een monstercyclus is geworden!! Nu kun je inderdaad een beetje inschatten rond wanneer je ei gaat komen..! Al kan je cyclus natuurlijk rare dingen doen hoor! Goodluck!! Duim voor je! @Wolkje.. wij hebben ook de kledingkast van die serie.. haha! De commode niet.. want ik vind een wat grotere commode mooier dan 1 zo'n ieniminie kastje waar je je kindje dan op moet leggen.. Maar ze zijn inderdaad mooi he!! Ben er ook superblij mee allemaal hoe het geworden is! @Liz.. Jah joh... mijn mannetje is dus net als zijn vader niet de allersnelste... hopelijk komt ie niet 2 weken te laat want god wat een praatjes zullen we dan krijgen! Toen we iedereen vertelden dat we zwanger waren.. vroeg men wanneer ik uitgerekend was... zei zowat de hele familie... Ow... als het dan op Danny lijkt dan komt het toch 2 weken te laat.. Zo staat mijn vriend beetje bekend.. aghum.... @Sita.. jah.. ik had dat dus wel hé.. die hele omschakeling.. zo apart joh.. want natuurlijk ben je blij wat het ook is zolang het maar gezond is..! Maar toch.. had ik even paar dagen nodig om een klein manneke voor me te zien ipv een meiske! Gelukkig was jou gevoel helemaal goed! @hier... mensen wat heb ik belabberd geslapen zeg... pfff... had zere rechter bekken.. wist niet hoe ik mn been moest houden joh! En mijn buik stuiterde op en neer! Dus was drama om in slaap te komen..! Gelukkig daarna wel beetje redelijk kunnen slapen maar ben me toch partij niet helder nu.. ook al gedoucht.. helpt niks! Baal zo.. tis een rotzooi in huis.. en wil alles tegelijk doen.. maar komt gewoon niks uit mijn handen zeg... :x En zeg... kreeg me toch een rekening van mijn ziekenfonds joh...! (eigen risico eerst zelf betalen..) Weet je wat die k*tspuiten kosten die ik elke dag moet gebruiken!! €10,- per stuk!! Dus elke dag spuit ik €10,- in mezelf..!!! Schrok me wild.....! Blij dat ik nu gelijk door mijn eigen risico heen ben.. hoef ik niet nog meer van deze hoge rekeningen te verwachten..!
Sitaliate, ooh...foutje, sorry! Dat krijg je als je de hele nacht in de weer bent. In totaal ben ik met de borstvoeding zo'n 45 minuten bezig, waarvan ze meestal 15 minuten drinkt. De overige 30 minuten gaat op aan uitbuiken, boertjes, keuvelen. Want na een voeding krijgt ze meestal wel even last van dr buikje. Nou is dit goed te doen hoor, maar ze moet de melk gewoon eventjes verwerken. Tussen het drinken door neemt ze vaak ook wat pauzes, soms gaat ze tussendoor al even over de schouder voor een boertje en meestal moet ze ook even uitpuffen tussendoor en dan gaat ze daarna weer verder met drinken. Leeuwtje, ik had jou nog helemaal niet verwelkomt! Dus bij deze; welkom bij de club en veel succes met zwanger worden! Beertje, haha...laten we het maar niet hopen! Liza, 6 weken te vroeg...en ook toen had ik al een knip nodig En breek me de bek niet open over dat ziekenfonds..pff, wat een bedragen gaan daar in om he?! Een paar jaar geleden eens een aanrijding gehad waarbij ik mijn borstbeen kneuzde en naar het ziekenhuis moest met de ambulance. Een ritje van 5 minuten, bijna 1000 Euro!! Zo...en de melkfabriek moet weer open!
JEEJ! 20 weken! haha! Alweer op de helft... en ik hoor meerdere mensen zeggen dat het na de 20 weken nog harder gaat. Nou, dat wil ik eigenlijk helemaal niet. Lekker lang genieten! Liz, haha, daar gaat dus nog best wat tijd in zitten! Lijkt me wel heerlijk, die tijd ook samen... Nou, net met mn schoonzusje wezen sporten. Ze vroeg niet eens of we nu weten wat het is. haha, mooi makkelijk zo! Ik ga mn best zo maar eens even doen in huis.. Ben weer niet fit, verkouden en voel me een beetje grieperig. Denk toch mede door de spanning van de echo gisteren. Heb afgelopen nacht wel weer wat beter geslapen. hihi! Wolkje, leuk he... de trouwringen ophalen! Kan hier nog steeds wegzwijmelen bij onze ringen.. en dat is in oktober alweer 4 jaar geleden. Blijft mooi zo'n dag!
Wat is vanille kwark met heeeeeeeeeel veel slagroom toch lekker!!!! Zo...dat moest ik gewoon heel eventjes kwijt...
Sita, het kan wel korter hoor. Maar ik vind het gewoon belangrijk dat ze de kans krijgt de melk goed te verwerken. Soms klokt ze alles heel snel weg, dan weet je bij voorbaat al dat ze daar last van gaat krijgen. Dus liever even wat trager en langzamer met wat tussenpozen en boermomentjes. Dan heeft ze veel minder last van dr buikje. En inderdaad...het zijn wel heel intieme en gezellige momentjes samen met je kindje!
@Liz.. Ja... ow god.. nou.. ik ga er vanuit dat ik een knip ga krijgen hoor.. Ik heb zelf dat ik tijdens de sex al uitscheur! Ook al is het allemaal vochtig genoeg en gebruiken we ook nog glijmiddel! (sorry...) Moet je nagaan als er dan zo'n hoofdje uit moet... pfff.. dus.. ik stel me er op in dat ik die knip krijg en flink wat hechtingen nodig zal hebben! Kan het alleen maar meevallen! Hoe vaak moet je er snachts uit om Liza te voeden? Beetje nieuwschierig wat mij te wachten staat strakjes! Haha.. @Sita... geloof mij.... de volgende 20 weken gaan echt veeeel sneller! Dus geniet er van.. ik baal als een stekker van mezelf dat ik die trombose mij ervan heb laten weerhouden in het begin! :x @hier... heb zo'n dipdag... ben boos op alles en iedereen en jank de hele dag door man! En om de domste dingen ook!
Beertje, dat is n goede instelling denk ik. Maar..echt, over die knip maak je je straks tijdens het bevallen het minste zorgen hoor! Je voelt er ook niets van, wordt netjes verdoofd, net als t hechten. De volgende dag is t vervelender Liza krijgt rond 00:00, 03:00 en 06:00 voeding. Soms wijkt ze er hier en daar wel eens een uurtje of een half uurtje van af. Ze meldt zich zo om de 2 a 3 uur. Een emkele keer zit er ook wel eens 4 uur tussen, dit gebeurt overigens steeds vaker. Dus over n tijdje zal de grootste hectiek er wel vanaf zijn.
Leeuwtje... Oke, vol goede moed door naar de volgende rond Ik zal hier iets minder aanwezig zijn, ben een van de weinige die nog niet zwanger is hier.. Sorry maar heb ook steeds minder te melden heb een toic gevonden met allemaal meiden die langer dan 1 jr gestopt zijn en ook in de mmm zitten... Wil er niet té veel mee bezig zijn dusdanig het word me allemaal een beetje teveel.. Kan niet zo veel meer hebben... Meiden die na 2 rondes zeuren dat ze nog niet zwanger zijn of zeggen volgens mij word ik nooit moeder.. Sorry voor mijn gezeur maar zit rr even doorheen !!!! Ik blijf zeker hier en daar meelezen en reageren hoor maar niet meer elke dag, hopelijk snappen jullie het... dikke kus