@ liz: volgens de boekjes is dat zeker volgens de termijn, maar in de praktijk zie ik regelmatig dat de kindjes een stuk langzamer zijn En 12 weken alweer, jeetje wat gaat dat toch snel! Net vroeg een vrouwtje aan me hoe lang ik nog moest, 16 weken.... Dacht toen ineens 16 weken nog maar? Hè, dat is eigenlijk nog kort! Besef me nu dan ook des te meer dat ik er nog even heel erg van moet genieten! Ben ook zo blij dat dat nu gewoon echt gaat nu de misselijkheid dankzij de medicijnen voorbij is! Net ff lekker gelunched met mn moeder bij mn man op de zaak... Heerlijke zalm gegeten! Terug heeft me moeder me bij de winkels afgezet, moest ff naar de apotheek en ben dus terug gaan lopen, was maar een kilometer hoor, maar was echt niet lekker met dit benauwde weer, nen helemaal klam nu, bah!
Engeltje, gaat idd snel he! Met Liza gaat t ook snel.12 weken, maar ze ziet er uit als n baby van 6 weken. Dus wat dat betreft ziet ze er jonger uit dan ze is, net als dr moeder! Ik word ook altijd jonger geschat Ik heb net lekker geslapen, mn vriend heeft Liza ff meegenomen met wat afgekolfde melk. Jeetje, ben gewoon echt ff totaal gevloerd zeg. Gewoon eng zo moe en slap als ik nu ben! En heb gedroomd dat ik weer zwanger was!! Say what?! Pff..gelukkig was t maar een droom zeg, moet er even nog maar niet aan denken. Zo, ga ik me nu eens onder de douche gooien. Nog niet gedaan vandaag, had er echt de energie niet voor! Nu nog steeds niet, maar goed...
Nou alles er uitgegooit bij gyn..en wordt vooor 1 nacht opgenomen en kryg dan een spuit om te slapen en medicatie voor de pijntjes..maar helaas biks over dat ze me gaan helpen dat hij eerder komt of wat dan..baal ervan mja kan ze niet dwingen..maar ze had het wel met te doen..nu hopen dat het niet voor niks is en ik er weer tegen aan kan na morgen maar ben er bang voor..lig nu weeer aan ctg en heb weer bloed moeten prikken... Pluus hoe is het gegaan xxx
@ liz: hoppa lekker douchen jij en dan lekker slapen! Fijn dat je vriend liza even mee heeft nu, zorg maar ff lekker voor jezelf! @ danty: he wat een tegenvaller zeg! Hoop wel voor je dat het je ff een energieboost geeft zodat je er weer tegenaan kunt. Misschien krijgt je lichaam zelf wel zoveel energie, dat t alles zelf in werking gaat zetten, ik hoop t voor je in ieder geval! @ pluus: jij bent nu gestript, hoe was het? Voel je al wat? Sorry hoor ben een leek, dus geen idee hoe snel t kan gaan! Hier net ff lekker liggen tukken op de bank, had ook nog wel wat slaap in te halen van vannacht Helaas werd ik bruut wakker gemaakt door de deurbel.... De dolce gusto is binnen! Man ook weer blij lust zelf geen koffie, maar kan er ook ijsthee mee maken...mmmm!
Heej meiden, Ik ben echt enorm verdrietig en teleurgesteld... Het strippen is niet gelukt... mijn baarmoedermond zat nog te ver naar achteren dus ze kon er niet aan. Ze kon met heel veel moeite er komen maar als ze het dan zou doen zou het sowieso geen zin hebben zei ze. Ik baal zo Barste ook gelijk in tranen uit... Nu gaan ze het maandag nog een keer proberen en maandag gaan ze ook een fax sturen naar de gyn om te kijken wat die kan doen voor ons...
Ahhh pluus toch, wat vervelend!!! Heeeeeele dikke knuf voor jou! * beebje van pluus, jij kleine meid, zit je mama niet zo te plagen joh en kom nou eens snel eruit! *
Meiden, ben weer ff mobiel, dus kort: allemaal naar v&d, 50% korting op Lief!! Heb me net suf geshopt en kreeg er nog een te leuke Lief shopper bij ook nog!
pluus wat balen meis... Schiet niet op zo he... Nja vind jou bericht vervelender dan die van mij..jij bent al zover ik moet nog ff geduld hebben... Ik hoop zo dat het wel zelf op gang komt weet dat je graag thuis wil bevallen... Dikke knuffel
Pluus, meid...pff, kan me je frustratie en teleurstelling levendig voorstellen. Dit had je zo niet aan zien komen natuurlijk! Dan maar heel hard hopen en duimendraaien dat het maandag wel mogelijk is. En jij kunt dat hoor, tot maandag volhouden. Je bent zo stoer en zo sterk! Danty, bah meis...ook voor jou is het geen makkie meer. En het ene is niet vervelender dan het andere...het is gewoon kloten dat die laatste loodjes zoveel moeten wegen, terwijl je al een relatief zware zwangerschap achter de rug hebt ook nog. Dan vind ik gewoon echt dat jij heel erg het recht hebt op wat minder zware loodjes. Maar ook jij kunt het! Houd vol en houd moed en in die tussentijd lekker hier blijven spuien. Dikke knuffel voor jullie kanjers!!
Even snel reactie... @Pluus... wat kl*te voor je meid!! Leef je zo toe naar deze dag krijg je zoiets... had ze dat vorige keer niet kunnen zeggen ook? Of heeft dat niks met dat verweken te maken? (want dat was je vorige week niet toch?!) Meisje.. ik heb zo met je te doen...!! Hele hele hele hele dikke knuffel!! Hoop echt met heeeeeel mijn hart dat je meisje vandaag/morgen vanzelf wil komen!! @Danty... meis.. hopelijk kun je dan vannacht eindelijk goed slapen!!! Pak je rust zolang je daar bent...!
Dank je wel voor de lieve berichtjes... Merk dat ik hierdoor echt nog erger er door heen zit... @ Danty, mag je vannacht al blijven? Hoop dat je hierdoor weer een flinke oppepper krijgt waardoor je er weer even tegenaan kunt!! @ Liz, dank je wel! Maar zo stoer en sterk ben ik niet hoor... @ Beertje, mijn baarmoedermond lag nog te ver naar achter. Vorige keer kon ze er niet eens in komen dus dat konden ze niet zien... Ik heb net een half uur onder de douche gezeten omdat ik zo'n rugpijn heb. Zo vervelend, onder de douche heb ik geen pijn maar zodra ik er uit kom begint het al weer... wordt weer zo'n lekkere nacht straks waardoor ik niet weet hoe ik moet liggen van de pijn... Komt gewoon omdat mijn buik gewoon veel te zwaar is voor mijn rug... hij zit nog steeds helemaal aan de voorkant... hangt totaal aan mijn rug dus.... Pfffff hoop zo dat ik dit weekend toch ga beginnen!!! Bedacht me net wel het volgende (om maar iets positiefs te zoeken) heb nu wel een week langer verlof...
Pluus dat lijken wel rugweeen...ze zeggen als het wegzwkt onder de douche is er niet veel aan de hand maar als het erger wordt of terug komt dan zijn het weeen...ik hooop ook dat je snel begint.. ja ik lig nu in ziekenhuis maar erger me nu alweer...moooie opmerkingen..laatste loodjes ooh je moet nog wel eeen paawr weken...Grrr ja dat weeet ik zelf ookk wel...pfffff sorry voor mijn gal spuwen...
@Pluus.. Goed dat je toch een positief puntje vind meid! Haha.. En meid.. je bent echt wel sterk en stoer hoor!! Persoonlijk vind ik de 22e een mooie datum.. Jesse kwam niet op de 22e.. dus moet jou meid maar dacht ik zo! Over dat baarmoedermond gebeuren.. ik bedoelde eigenlijk als ze vorige keer er al niet eens in kwamen... hadden ze je niet kunnen voorbereiden dat het dan misschien nu ook nog niet ver genoeg was.. Kan me zooo goed voorstellen dat je het zwaar hebt meid.. damn.. ik wil niet zeggen van 'kom op nog eventjes' ... want dat wil je niet horen nu..! Meid..... ik denk aan je... hou vol!! Dikke knuf! @Danty... precies hetzelfde voor jou... 'nog eventjes' of 'kom op de laatste loodjes' of ' je krijgt er zoiets moois voor terug' ... wil je nu niet horen!! Meid... denk ook aan jou!! Dikke knuf en hopelijk kun je goed slapen vannacht!!
en pssttt... echt.... geloof mij..... rugweeën zijn HELL!! Dan kun je echt niet ook zelfstandig douchen, lopen of wat dan ook dan wil je alleen maar 2 vuisten die enorm hard op je rug duwen... Dus.. sorry Pluus... ik denk niet dat het rugweeën zijn...
O ik weet dat dit geen rugweeen zijn hoor... Is gewoon mijn zwakke rug die opspeelt!!! En inderdaad... al die lieve woorden en smsjes etc zijn irritant nu he Danty!! Spuug maar lekker je gal hoor meid, doe ik ook! Het helpt wel moet ik zeggen!
Meiden, meiden...wat moet ik nu nog zeggen. Het is gewoon zwaar en kloten. En daar laat ik het maar bij. Mooier en lichter of makkelijker kan ik het toch niet maken. Dus kom op, hang on there girls! Beertje, hoe is het voeden nu gegaan? Nog steeds pijnlijk en moeizaam? Ik bedacht mij eerder vandaag dat Liza toen ze net een paar weekjes was af en toe ook moeite met happen had, want er stond af en toe best een grote druk op mijn borsten en zodra Liza begon te drinken, dan spoot het er echt uit en hoefde mevrouw eigenlijk alleen maar zachtjes te nippen of het puntje van mijn tepel in dr mondje te doen en dan kwam de melk wel. Ik heb toen een tijdje eerst 1 of 2 minuten gekolfd alvorens ik Liza aan de borst deed, dan was de grootste druk er af en moest ze moeite doen en dus goed happen om er melk uit te krijgen. Als ze op het puntje van mijn borst zuigt en dus niet de hele tepel in dr mondje doet, dan gaat het idd erg pijnlijk worden. En dat doet Jesse toch ook?
Liz super foto's weer van je engel. Pluus het zit je niet mee he... tja wie weet komt ze morgen... kan je mijn verjaardag ook nooit meer vergeten Nee ff zonder dolle hoop dat ze vanuit zichzelf komt en heeel snel. Hahaha engel is je beebje je nu al voor de gek aan het houden ja haha dat wordt nog wat Danty vrouwke lekker spuien als je daar behoefte aan hebt.... en kan me heel goed voorstellen dat je nu niet allemaal van dat soort kreten wil horen want jonge jonge wat heb jij een zware zwangerschap petje af hoor lieverd!