Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Pluus.. ja... ik zei ook al tegen mijn vriend in de maand dat ik gestopt was met de pil.. DAMN.. voel me zoooveeeel beter zonder de pil!!
    Moeten maar kijken wat we na een zwangerschap gaan doen!

Maar.. alles werkt hetzelfde.. alles zit hormonen in behalve dus de koperspiraal en condooms.. ;)

Dus.. achteraf had ik toch wel weer graag aan de pil gewild.. denk ik... ;)

Gesprek met de gyn heeft vast ook geen zin.. want jah ik weet dat ik niks anders mag.. :(

Haha.. en jah.. voor het zingen de kerk uit heeft zo geen zin! Haha.. ;)
    Helemaal als je bedenkt hoe snel het deze keer ging bij ons (zwanger worden..) dan heb ik straks binnen een jaar 2 kindjes misschien! ;)
    (al zou ik dat niet enstig vinden maar jah... dat mag weer niet.. ;) )

Nuvaring.. dat werkt ook met hormonen zeker? Anders had ik die optie ook wel gekregen denk ik... zucht...

@Pluus.. wat ga jij doen (denk je..) straks?!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja zitten ook hormonen in beertje, alleen iets gedoseerder, omdat t gelijk op de goede plek wordt afgegeven en dus niet eerst je hele lichaam doorhoeft...

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Nou lees ik weer:

Een koperspiraaltje houdt de bevruchting tegen: Het maakt de zaadcellen die uw baarmoeder binnenkomen onvruchtbaar. Het maakt het baarmoederslijmvlies ongeschikt voor de innesteling van een bevruchte eicel.

Maar als ze de zaadcellen onvruchtbaar maken.... komt er toch geen bevrucht eitje... ;)

Pfff... domme info overal hoor...

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik denk dat wij toch een tijdje gaan klungelen met condooms... Heb het er even kort met mijn man over gehad en die zag dat niet zo zitten maar ik zie het niet zo zitten om weer een paar jaar aan de pil te gaan of wat dan ook...

Maar daar komt bij dat ik ook geen jaren wil wachten voor een tweede... manlief is al 35 ... ik denk dat wij na 1 jaar voor een tweede gaan (we hebben het er nog niet echt over gehad hoor en het is natuurlijk kijken hoe het met de eerste gaat en hoe het allemaal loopt etc!

Maar mag jij helemaal nooit meer aan de pil of...?

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
  6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @Pluus.. nee.. mag nooit meer aan de pil of aan iets wat je hormonen in de war gooit!
    Wat een kl*teziekte eigenlijk.. die trombose! BLEGH!

Wij (of in ieder geval ik.. ;) ) heb ook zo in het hoofd om wanneer Jesse 1 is ongeveer voor een 2e te willen gaan.. ;)
    Natuurlijk afhankelijk van hoe alles loopt nu en reilt en zeilt.. maar dat is wel mijn wens tot zover..! ;)

@Engel.. maar die pil bevat wel andere hormonen.. kijk.. en die mag ik dus niet meer.. :(

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He das balen dat dat ook niet meer mag :(
    Moet je jezelf nu ook altijd blijven prikken meis?

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @Engel..

Nog 3 weken - 2 dagen nu..!! :D

Dus... geen 3 weken meer prikken!! :D

Wel wanneer ik weer zwanger wil worden/ben.. moet ik de HELE zwangerschap prikken!! :$:(

Kijk er nu al tegenop..... ;)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh wat fijn dat t nu bijna voorbij is! Daarna wel medicijnen slikken, of hoeft dat ook niet?
    Geen leuk vooruitzicht dat t bij een volgende weer moet, maar hé meis, je hebt t bij jesse ook overleeft!

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Jah.. maar bij Jesse was het maar vanaf 29feb... ;) dus laatste 3 maanden....;) (+6weken nu...)

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat is waar, wil ook niet zeggen dat t een makkie is hoor meis....
    T is gewoon vet irritant dat t moet, maar helaas kan je er niks aan veranderen.... Knuf voor jou!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier ff een komisch verhaal. Had net mn man aan de foon en die wordt volgens mij echt in de zeik genomen op zn werk haha vast een verborgen camera actie ofzo...
    Er zit een man daar met zn hond aan tafel ( vrij luxe en culinair restaurant, komen ook echt nooit honden mee normaal gesproken )
    De man besteld voor zichzelf, maar ook voor zn hond een salade nicoise......!
    Maargoed de klant is koning, dus mn man heeft voor die hond ook een salade gemaakt in een hondenbak. Krijgt ie net een klacht dat t jammer is dat t niet op een bord ligt, zodat de man t ook even kan proeven en de hond vind de saus niet zo lekker! Hahaha dit is een giller toch! Ik zei al tegen mn man je neemt me in de maling, maar t is gewoon echt waar en zn collega bevestigd t hahaha

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nóg geen baby's ? :(
    Pluuuuuuuuuus

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nee helaas Ukkie :(
    Hoe is het met jou? Nog kunnen genieten van de bruiloft vorige week?

@ Engeltje, wat een geweldig verhaal!!! Als je man op tv komt met zo'n lach programma laat je het wel weten he :D
    Kan haast niet anders toch? :D

@ Beertje, vervelend meis, die trombose! Dat je daar de rest van je leven rekening mee moet houden... pff heftig!! En dan inderdaad als je straks nog een keer zwanger bent de hele zwangerschap spuiten... nee dat is beslist geen pretje! Ik kan me voorstellen dat je daar tegen op ziet!

@ Hier, ben net even met mijn moeder naar de winkels gewandeld... dat was toch iets te veel van het goede (100 meter ofzo...) ik kon op de terug weg niet meer! Ik was zo blij dat mijn vader per toeval langs reed met de auto! Ben dus aan het begin van de straat in gestapt om vervolgens hier voor de deur weer uit te stappen! (zo'n 20 meter!!) ben nu echt gebroken!
    Had echt enorm last van mijn banden! Mijn buik is echt te zwaar nu voor me... :(

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: Wat een geluk dat je vader langsreed! Lijkt t je niet gek dat je straks ineens van t ene op andere moment een stuk lichter bent? Lijkt me erg gek, maar ook heel fijn!
    En tuurlijk laat ik t weten als hij op tv komt! Geloof alleen dat t toch echt serious buisness was, want ze hebben verder niks gezegd haha

@ Wolkje: al nieuws meis?

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    O echt? Was het ECHT serieus?? My God!!!! Wat hilarisch!!! Je zou maar zo'n persoon zijn :D:D:D:D:D::D:D:D Dan spoor je echt niet :D:D:D:D

Om eerlijk te zijn kijk er zo naar uit om van die zware buik af te zijn! Lijkt me echt heerlijk!! Begin mijn buik echt steeds meer zat te worden, ik kan me schoenen en sokken niet echt meer zelf aan doen, het lopen is te zwaar, het liggen lukt niet meer... allemaal doo rmijn buik!!

Maar goed, liz en nog meer mensen hebben gezegd dat ik hem nog zal missen... Kan me daar nu niks bij voorstellen!

En inderdaad, Wolkje is er al nieuws?

En vraag me ook af hoe het met Danty is!!

17. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @pluus... je gaat hem echt missen!! ;)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat kan ik me ook heel goed voorstellen hoor meis! Zeker in jouw geval!

En ja echt hilarisch he! Zie ook al helemaal voor me hoe mn man erop reageert :D Zo jammer dat dit niet gisteren gebeurde toen ik daar was haha

Idd danty is ook stilletjes vandaag, hoe gaat t bij jou?

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha ik kan me er niets bij voorstellen Beertje! :)

@ Engeltje, hadden zijn collega's het maar opgenomen :D

20. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Op de scan is niks te zien....
    Nu willen ze maandag weer bloed prikken, om zeker te weten dat de waarden wel goed bepaald zijn (zou fraai zijn als alles goed blijkt... Foutje bedankt!) zijn de waarden dan nog steeds zo hoog, dan weten ze gewoon niet waar t zit en dan gaan ze maandag voorbereidingen treffen om dinsdag te starten met chemo.

Ben echt helemaal van slag/boos/ geïrriteerd! Had gehoopt om eindelijk duidelijkheid te hebben, ben die onzekerheid zo beu! Grrr! Weer een weekend geen duidelijkheid!

Nu lekker met mn schatje uit eten, lekker samen iets leuks doen!

Deel Deze Pagina