@ wolkje: he getsie, weer een weekend in onzekerheid! Goed dat jullie ff saampjes wat leuks gaan doen voor de afleiding.... Dikke knuffel!!
@Wolkje.. hé gets...! Geniet lekker van zijn tweetjes(drietjes..) hoor! En.. tumormarkers zijn ontzettend gevoelig voor (zoals wij het noemen) carry-over.. Er mag absoluut niks anders uit dat (bloed) monster bepaald zijn wil je een tumormarker juist bepalen.. Er mag niks noppes nada in dat monster geweest zijn.. geen 1 naaldje van geen enkele machine..! Misschien willen ze nu toch uit sluiten of dat misschien gebeurd is.. (ik werk op een ziekenhuislab hé.. en het blijft tenslotte mensenwerk dus wie weet is dat fout gegaan..) Aan de andere kant.. stel... nu zijn de waarden goed.... wat dan?? Is er dan inderdaad wat fout gegaan ergens.. of.. zijn ze 'gewoon' weer wat gezakt.. Lijkt me ook zenuwslopend.. Meisje.. geniet lekker dit weekend van elkaar! dikke knuf!
@ Wolkje, jeetje wat vervelend die onzekerheid!!! Ik kan me voorstellen dat je er boos en gefrustreerd om raakt!!! Heel veel sterkte dit weekend! En goed dat jullie lekker uiteten gaan met zijn tweetjes! Dikke knuffel!
He meiden sorryyy... Heb heerlijkkkkkkk geslapen..was in coma geen pijn en niks gevoeld..nu duf en hoofdpijn..mja was net op kraamvisite miss iets teveel can het goeie mja had ik afgesprokwn en kleine is alweer twee weken dus toch maar ff naar toe geweest.. verder drankje meegekregen voor maagbrand/zuur en drie (nood)slaaptabletjes voor ik weer zo moe ben...en verder nu wekelijkse controle en verder volhouden net zoals jullie..mja heb iig ff geslapen...
Wat fijn Danty, dat je zo goed geslapen hebt!! Kijk je weer met wat meer goede moed er tegen aan of...? Die hoofdpijn zal vast snel minder worden!!! @ hier, dag 7.... Nog steeds geen voortekenen!
Dag meiden, even snel een berichtje. Gisteren weer teruggekomen van een midweekje weg. Was heerlijk! Even genieten en echt weg zijn. Er is veel gebeurd heb ik gisteravond gelezen,.. Heb niet alles onthouden, sorry. Ik reageer later even wat uitgebreider. Pluus, he.. nog steeds niks? pfff... wachten duurt laaaaaang!
@ Danty: Fijn dat je zo goed hebt geslapen en dat je wat van die pilletjes hebt meegekregen. Voel je jezelf nu ook wel wat beter ondanks de hoofdpijn? @ Pluus: Jeetje, nog steeds helemaal niks? Balen zeg! Ga nog ff heeeeeel hard voor je duimen dat je snel weeen gaat krijgen! @ Sita: Fijn dat je zo'n lekker midweekje hebt gehad! Nu door aan de klus? Mag vandaag weer heerlijk mn arm gaan bewegen en moet zeggen dat die 2 dagen complete rust voor mn arm erg goed zijn geweest! Bij sommige bewegingen voel ik nog wel een scherpe pijn, maar die pijn is niet meer constant gelukkig Zo lief, kreeg gisteren allemaal smsjes van mn collega's over hoe t was en of die kleine het allemaal nog wel goed deed...
@ Sita, lekker genoten van je vakantie? Fijn joh!!! @ Engeltje, wat fijn dat je je arm weer mag bewegen en dat je voelt dat de rust geholpen heeft! Nu rustig aan doen he, niet te veel in 1 keer willen.
Nee ik ga niks overbelasten idd, weet uit ervaring hoe t dan kan aflopen met die arm Hier nog ff een 5 maanden fotootje! Dinsdag wordt er behangen en als alles van de week is ingericht zal ik ff wat foto's plaatsen van t kamertje en wat laatste spulletjes die we hebben gekocht. ( Ja sita, ook die van het truitje en het lakentje )
Thnx Pluus! Wat toevallig dat we dezelfde buikband hebben Denk jij dat je die band nu nog past? Had laatst die oranje buikband gehad van Nick zn nichtje, maar die is van hele andere stof gemaakt, veel zachter en rekbaarder, vind ik bij deze een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Maargoed hij zit wel lekker nu nog in ieder geval Nou ik gaat mn man maar eens wakker maken. Hij wilde nog ff naar de bios met zn broertje die t weekend thuis is, maar weet niet hoe laat hij dat van plan is.....
Ik had de band te groot gekocht per ongeluk... dus ik denk dat ik hem nog wel pas ja... maar vind hem te donker nu met het mooiere weer, heb ook geen shirtje waar ik hem nu nog op kan dragen. Ik zal straks wel even passen voor je Is jou man ook zo'n slaapkop! De mijne is er voor zijn doen vroeg uit... hij stapt net de huiskamer in
Ja, alleen die van mij werkt natuurlijk ook tot middernacht Heb jij mooi weer dan! Haha Ik draag um meestal op een licht shirtje nu, maar als t echt warm is dan draag ik um ook niet hoor!
Ik droeg hem vooral op donkere shirtjes zodat je de bovenkantovergang (snap je??) niet zo goed zag... Ja dat is een goede reden voor jou mannetje! De mijne is gewoon lui
Nou Engeltje, ik pas mijn band nog... Ik had geen 2 cm groter moeten zijn want dan zou die strak zitten maar nu zittie perfect!
@buikband... zo onnozel.. heb er ook 2.. 1tje speciaal laten maken met een tekst.. en.. heb hem NOOIT gedragen..! Geen 1x... Vond het mij niet staan... Zonde eigenlijk.. nu zou ik hem GRAAG aan willen.. Haha... @Engel.. fijn dat je arm al weer beter aanvoelt! en mooie buik hoor!! @Sita... lekker bij getankt? En nu aan de klus.. of niet? @hier.. Jesse heeft ons laten slapen tot 10.10!! Normaal gesproken wil ie altijd eten rond half9..! Had om 5uur gehad.. daarna zo klaarwakker als wat.. rond 6uur bij ons in bed gelegd en toen sliep ie als een roosje! En toen dus 10.10!!! Was wel even lekker voor een keertje.. maar nu moesten we juist vroeg! Haha.. vriendlief moest om 13uur wer weg te.. jawel... optreden! En moesten nog boodschappen halen en huis beetje poetsen enzo.. is dus niks van terecht gekomen! Jah ik heb boodschappen gehaald.. kon hij ook even een x oppassen.. (half uurtje ofzo maar okay..) Hij nog zo.. jah dan ga ik wel even afwassen als jij weg bent en dit en zus en zo... Jesse zat in zijn wipstoeltje.. Kom ik terug.. alles ligt er nog en hij zit op de bank met Jesse.. jah.. hij werd wat onrustig! Dus... heeft hij ook ervaren waarom ik soms niet aan alles toekom wat ik wil! Haha...! Verder... kan ik om het hutjemutje wel janken... Weet niet of jullie het nog weten maar ik heb ooit verteld groot fan te zijn van een band (ging elk jaar naar Ierland/UK/Schotland voor concerten...) die dus dit jaar hun laatste tour zou doen dan gaan ze uit elkaar... Vandaag is dus het aller aller aller laatste concert.. al die meiden van onze club zijn heen... en ik zit hier... thuis... en mis gewoon het LAATSTE concert.. 14 jaar lang groot fan... Dus... ben verdomd emotioneel... Nooit zal ik ze meer zien... Begrijp best dat sommigen van jullie me niet snappen hoor.. maar ze hebben me echt door alles heen gesleept! (dat gedoe met mn moeder, verraden door mijn 3 BESTE vriendinnen (nooit meer een woord gewisseld..), geen zelfvertrouwen hebben enz...) Zal Jesse nu voeden.. melktijd.. en dan ligt dat hummeltje tegen me aan.. en weet ik dat ik NOOOOOIT zou willen ruilen (wel concert.. geen Jesse) maar toch voel ik me zo verdrietig..!
Engeltje, wat is er met je arm gebeurd dan? Heb dat stukje gemist denk ik.. moest ook 20 pagina's bijlezen gisteravond! Enneh.. ben erg benieuwd naar je foto's! Wolkje, wat heftig allemaal zeg meid... pfff.. kan me voorstellen dat nog zo'n weekend zenuwslopend is! Probeer wel te genieten van de mooie/leuke momenten he?! Danty, fijn dat je wat noodtabletjes hebt en je wat hebt kunnen bij slapen. Pluus, kan me voorstellen dat je er nu dik zat van bent. Letterlijk en figuurlijk, haha! Beertje, zo te lezen geniet jij volop van het moederschap! Heerlijk hoor! Enneh.. vriendinnen van me hoor ik ook vaak over het feit dat als je zelf een keer ergens op tijd moet zijn, de kinderen dan juist lang slapen en als je zelf kunt uitslapen ze vroeg wakker zijn. Denk dat het er een beetje bij hoort. Hier, ja heerlijk midweekje gehad! Echt genoten van het eruit zijn met zn 2en (eigenlijk 3en)! Is ook maar goed dat we weg zijn geweest, anders waren we gelijk weer doorgegaan met allerlei nieuwe klusjes in huis, na zo druk te zijn geweest met de tuin. Vandaag is alweer zo'n dag dat we van alles te doen hebben. haha! En inderdaad, komende week komen er nieuwe kozijnen/dubbel glas en dan kunnen we heerlijk met de babykamer aan de gang. Heb er zo'n zin in! Daarna ook eindelijk de kleertjes in zijn eigen kastje leggen.. haha! Trouwens, onze uk protesteert steeds vaker als ik op mn zij lig. Schijnbaar slaap ik best vaak op mn zij of word ik daarop wakker. Maar zodra dat gebeurt word ik wel wakker geschopt hoor. hihi! Zo leuk! Afgelopen week lag mijn man met zn oor om te buik om te kijken of hij wat kon horen, krijgt hij toch een schop, haha! Zo gelachen..
@ Beertje, meid huil maar lekker hoor en luister maar lekker vaak naar de muziek van je band! Ik kan me het heel goed voorstellen dat je het er heel moeilijk mee hebt! Dikke knuffel!!!!! @ Sita, geweldig die schop tegen je man! Leuke dingen zijn dat! Ons kleintje reageerde (nu wat minder) ook heel erg op mijn man zijn hand! Kwam er altijd naar toe!!! En ja, ik ben het behoorlijk zat... vandaag een week overtijd... pffff ben er zo klaar mee! Alles, maar dan ook echt alles doet me pijn, kan bijna niets meer ondernemen zelfs boodschappen doen lukt me niet meer, slapen doe ik amper... Ik word er zelfs heel onzeker van... net of mijn lichaam niet kan bevallen ofzo... weet niet, kan het niet goed omschrijven maar mijn sterke houding die ik zo'n week of 2 geleden had is totaal weg... ben een heel onzeker wrak aan het worden
@ beertje: kan me goed voorstellen dat je er flink verdrietig van bent hoor! Zeker als die muziek je door zulke moeilijke periodes heen heeft gesleept! Dikke knuf voor jou! @ sita: ben benieuwd hoe je kamertje wordt hoor! Fijn dat jullie saampjes zo genoten hebben. Ik was met een kindje in mn armen gevallen op mn werk. Kindje heeft niks en heb mn buik ook goed kunnen beschermen, maar er is een spiertje in mn arm gescheurd en mn arm is flink gekneusd.... @ pluus: jij mocht toch ook slapen met zo'n pilletje net als danty? Moest je bij de vk aangeven dan toch? Of moet je daarvoor ook overnachten in t ziekenhuis? Kan me zo voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en dat t slopend is voor je! Dikke knuf meid! Meiden, ik voel mn beebje bijna niet vandaag Half uurtje geleden, voor t eerst een klein kriebeltje, maar verder niks..... Wil niet gelijk de vk opbellen hiervoor, maar hebben jullie dat ook wel eens gehad een dagje? Is t normaal dat je t een dag bijna niet voelt, of moet ik toch maar gaan bellen als t morgen nog steeds zo is?
Engeltje, sjonge! Dat is even schrikken zeg als je zo valt! Gelukkig is met je buik en het kindje alles goed. Ik begreep dat je met je arm nu al weer iets mag doen? Wat betreft de beeb bijna niet voelen, heb het hier ook wel eens een dagje. Soms komt het dan s avonds alsnog bij mij. Zou niet gelijk bellen. Las ook dat het niet erg is de uk een dagje minder te voelen. Mocht het morgen toch nog heel anders voelen zou ik bellen, puur voor de zekerheid maar waarschijnlijk zal er niks zijn. Pluus, kan me voorstellen dat je erdoorheen zit. Maar kop op meid! Nog even en je houdt je mooie meisje eindelijk in de armen vast! Enneh.. niet twijfelen of je lichaam wel kan bevallen, komt vast goed! Ben zelf ook benieuwd hoe het kamertje wordt. We hadden vanochtend bijna de commode in elkaar gezet, maar toch niet gedaan. Hoop dat we het alsnog wel doen. Ben zo benieuwd hoe die kast er gewoon uitziet in ons huis en in zijn kamertje. haha! Ach ja.. De ruimte kunnen we ook nog wel even goed gebruiken met de kozijnen vervangen. Dus we zien wel..