Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja mag idd mn arm weer bewegen, alleen nog niet tillen enzo. Dat wordt dus laten klussen deze week ;)

Goed om te lezen dat jij het ook wel eens hebt, stelt me wel gerust. Heb um tot nu toe gewoon zo sterk gevoeld iedere dag dat t onwijs opviel! Misschien komt t wel doordat ik mezelf nu ook 2 dagen rustig heb moeten houden ivm mn arm.... Naja wie weet gaat ie straks wel tekeer tijdens de film, begint pas om 19.15, dus we gaan zo ff ergens eten en dan naar de bios.

Fijne avond meiden, ik zal t nog wel ff laten weten hoe uk t verder gaat doen

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, kan maar zo dat hij onder de film lekker druk wordt! haha!

Hier voel ik de kleine denk ik niet zo sterk als jou (placenta voor), maar t valt wel op als hij een dag rustiger is.

Pampers-vraag; hoeveel hebben jullie er?
    Ik heb nu 2 pakken newborn maat 1 en 2 pakken newborn maat 2. Nu kan ik met de kruidvat-kaart nog 2 pakken bijkopen, maar vraag me af welke maat dan. Is wel een goede aanbieding, dus vind t jammer om dit te laten liggen (50 procent korting).

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @muziek..
    dankjewel meiden.. tis gewoon echt kl*te dat ze juist nu.. juist deze maanden hun laatste tour deden! Idiote planning van ze! :(

Vooral zo wrang omdat ik wel elk jaar daarheen vloog.. kapitalen uitgegeven aan concerten/hostels/merchandise/vliegreizen.. en dan bleek dat ik mijn allerlaatste concert al gehad had...
    Kan het gewoon voor mezelf niet afsluiten nu.... :(

Gelukkig word ik wel gebeld vanavond tijdens het concert... krijg ik toch wat mee nog! ;)

@Engel.. god.. ik had dat ook zo vaak dat ik Jesse niet voelde.. dan pas savonds in bed kwam hij tot leven!
    Maar nou moet ik eerlijk bekennen dat ik sowieso weinig voelde vergeleken met anderen (denk ik...) heb niet echt dikke trappen gehad of pijn in mijn ribben van een schop ofzo..
    Jesse kriebelde meer met zijn handjes.. lekker vlindertjes in de buik ofzo leek het wel!

Merk het nu ook.. hij is heel druk met zijn handjes en voetjes amper..! ;)
    Maar meid.. als je morgen weer zo'n dag hebt en je hebt hem niet gevoeld tussendoor.. moet je gewoon bellen hoor!
    Daarvoor zijn ze en ze kunnen je dan vast gerust stellen!

@Sita.. ik had maar 3 pakken pampers op voorraad.. niet veel.. maar ik hoor zo vaak dat babytjes dan niet over een bepaald merk kunnen ofzo..!
    Stel je hebt 8pakken en je kindje blijkt niet goed over je pampers te kunnen! Zit jij met 8 pakken!

En ach.. ze zijn elke week wel ergens in de aanbieding.. ;)

@Hier...

Jesse was na de voeding van 18uur zooo wakker!! Hebben echt hele gesprekken gehad en heb wel 5 geweldig mooie echt glimlachen gekregen!! :D:D

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, als je je ongerust maakt om je kindje moet je gewoon de vk bellen hoor!!
    Wat ik meestal deed als ik ons kindje niet zo goed voelde bewegen dan ging ik echt rustig zitten of liggen en dan kriebelde ik mijn buik... kreeg daar meestal wel reactie op!

En jij vroeg van dat slapen he?
    Ze hebben me inderdaad toen met de blaasonsteking aangeboden dat ik een nachtje in het ziekenhuis mag overnachten maar dat wil ik zelf nu liever niet. Ben wel echt gebroken maar stel dat ik daar nu ga slapen en ik begin toch met de bevalling... Nee, daar moet ik niet aan denken!
    Het kan geen weken meer duren voor ik weer wat beter zal slapen, ondanks de nachtvoedingen... Dus probeer het nog wel vol te houden!

@ Sita, Ik heb in totaal iets van 4 pakken maat 1 (3 gekregen) en 1 pak maat 2 en 1 pak maat 3. Wat beertje ook zegt... ik zou niet te veel halen, stel dat ze er niet tegen kunnen... daarnaast zijn er echt iedere week wel pampers ergens in de aanbieding dus...

@ Beertje, meis, over een aantal jaar houden ze een reunie en dan sta jij lekker vooraan hoor!!! Dikke knuffel!!

@ Hier, een te drukke dag gehad, veel gedaan maar had daar even behoefte aan! Heb nu wel mega rugpijn maarja had ook wel pijn in mijn rug gehad als ik het wel rustig aan gedaan had...

5. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, ik heb Liza tijdens mijn zwangerschap ook wel eens een dagje wat minder gevoeld hoor. Maar hou het in de gaten, als je je er morgen nog niet lekker bij voelt...idd, gewoon even bellen. Een check up is zo gedaan!

Beertje, niet leuk dat je dat laatste concert nu niet mee kunt maken. Maar vergeet niet dat je wel andere concerten mee hebt gemaakt en wat een fijne en mooie herinneringen je daar aan hebt. Herinneringen zijn in mijn ogen het mooiste bezit wat je kunt hebben, en dat neemt niemand je meer af. Neemt niet weg dat je er ontzettend van mag balen dat je dit concert niet meer mee zult maken. Wel lief dat ze je nog ff bellen, zodat je toch een beetje sfeer kunt proeven en wat stemgeluid op kunt vangen!

Sita, was even rustig rondom jou de afgelopen dagen. Lekker er tussen uit geweest, heb je genoten?! Ik begrijp dat het kriebelt om de commode in elkaar te zetten. Nog heeeul eventjes geduld hihi

Beertje, genieten is dat he, die interacties en de lachjes-parade?! Ik word in de ochtend nu ook steevast met een parade aan lachjes begroet, soms zelfs al met een te lief geluidje erbij! Geweldig leuk vindt Liza het wanneer ik haar op haar buikje blaas met een geluidje en dit ook in dr nekje doe en dan vervolgens met een hoop bombarie haar een kusje op dr mondje geef. Dan gaat dat mondje open en krijg ik een kusje terug!

Pluus, tjonge, jonge, jonge zeg...gewoon 7 dagen overtijd en het dan nog weten te presteren teveel te doen. Hoe krijg je t voor elkaar! Moet er stiekem wel een beetje om lachen hoor! Maar ja, wat moet je dan ook anders? Snap je wel hoor. Die kleine van jou maakt het wel spannend hoor, jeetje.

Hier, we hebben het kamertje van Liza vandaag half verbouwd:) Het werd tijd dat ze ging verhuizen van haar kleine bedje naar het 'grote' bed. Ze was er echt een beetje uit aan het groeien en ik vond het een beetje eng worden dat kleine bedje. Ze wil in haar onrust nog wel eens naar boven schuiven en dan zit ze zo tegen de achterkant aan...en die is hard, als ze daar met haar hoofdje tegen aan stoot. Geen fijne gedachte! Daarnaast wil ze nog wel eens enorm met haar armpjes zwaaien en die ruimte werd ook een beetje beperkt in het kleine bedje. Vandaag ook voor het eerst zo'n trappelzakje/ slaapzakje aangedaan. En die past haar al prima! Ik zat alleen enorm met mijn handen in het haar of ik er dan nog een dekentje overheen zou doen of niet. Uiteindelijk heb ik er alleen een lakentje overheen gedaan, anders leek het me wel heel erg warm worden voor d'r. Want als ik er nog een dekentje overheen zou doen, dan zou ze dus in principe onder twee dekentjes liggen. Eens kijken hoe we de nacht door gaan komen zo. Tot nog toe ligt ze prima in d'r grote bed! Ik moet wel goed naar Liza zoeken nu hoor ;)

En voor de rest blijf ik een onstilbare hongerrrrr houden! Wat ik ook eet, hoeveel ik ook eet....die verdomde honger gaat maar niet weheeeeg! Van borstvoeding geven krijg je hongerrrrrr...

En vooruit, nog wat leuke plaatjes van mijn kleine popje:

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor jullie geruststellende woorden meiden! Vanavond heb ik hem gelukkig wel wat meer gevoeld, maar niet zoals ik hem normaal voel. Maargoed hij zal wel gewoon een dagje rust nodig gehad hebben ofzo ;)

@ beertje: wat lief dat ze je nog even bellen vanaf t concert! Kun je ze toch nog even horen in hun laatste avondje!

@ pluus: jammer dat je er dan perse voor naar t ziekenhuis zou moeten! Kan me voorstellen dat je dat niet wilt! Hopelijk slaap je vannacht iets beter meis! Heb Klaas Vaak vast even voor je gebeld ;)

@ liz: wat een heerlijke plaatjes weer van liza! Echt superleuk dat je ze steeds met ons wilt delen!
    Is wel lastig idd wat betreft t dekentje en slaapzakje, maar denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt hoor!
    Weet niet hoeveel graden het bij haar in het kamertje is, maar op mn werk is het altijd 19 graden en dan doen we de kleintjes ook naar bed met een slaapzakje en een lakentje...

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, wat verwen je ons weer met mooie foto's!!!
    Lijkt me wel raar hoor, dat ze ineens in haar grote bed ligt... wat wordt ze dan al in ene groot!!!!
    En wat Engeltje ook al zegt... slaapzakje en lakentje is prima! Heeft ze er goed op geslapen?

En wat betreft het vele doen is eigenlijk niets hoor... ben even met de auto naar een tuincentrum geweest, heb de kortste route genomen dus binnen 5 min stonden we weer buiten, even een stukje gelopen over de braderie (10 minuten gelopen in totaal, we waren er met de auto heen gegaan) en even met mijn ouders met de auto naar een winkeltje (5 minuten staan).
    Dus zoals je hoort... 20 minuten activiteit verspreidt over de dag met lange pauzes en dat is veeeeeeeeeeeeeel te veel!!! Maar ben het niets kunnen doen ook wel een beetje zat aan het worden, wordt er alleen maar depri van!

@ Engeltje, was de bios leuk? Welke film heb je gezien?
    Fijn dat je jullie uk weer wat voelde bewegen... kijk het vandaag goed aan he, en als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen!!

@ Hier, ik heb volgens mij definitief een spier in mijn rug vast zitten... heb zo net boven mijn bil toch pijn en dat trok afgelopen dagen 's nachts wel weg om in de middag weer terug te komen maar nu kon ik er vannacht niet van slapen... kon er niet mee op mjn zij liggen want dat deed zo'n pijn...
    Dus.... heb op mijn rug gelegen wat ook weer niet gaat met mijn buik dus zo om de 5 min gedraaid... maar ondanks dat ik dus weer niet kon liggen heb ik wel matig tot redelijk geslapen.

Vandaag dus weer dag 8....

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: wat vervelend dat je weer zo'n last hebt van je rug! Gelukkig dat je wel redelijk hebt kunnen slapen, maar hoop voor je dat je de komende nacht gewoon heerlijk kan slapen! Jeetje alweer 8 dagen over tijd en nog steeds niet t gevoel dat t gaat beginnen? Erg frustrerend meis!
    Hopelijk lukt t strippen morgen wel en kan je nog lekker thuis bevallen!

Nou heb mn uk vanochtend al meer gevoeld als dat ik hem gisteren over de hele dag heb gevoeld gelukkig. T enige wat nu opvalt is dat hij alleen maar trappelt op hetzelfde plekje bij mn schaambot, terwijl hij normaal vaak helemaal rond draait. Maargoed hij zal natuurlijk ook steeds minder ruimte krijgen om te draaien, dus dat zal t wel zijn....
    We zijn gisteren naar de dictator geweest, was wel grappig ;) Moest natuurlijk een luchtige film zijn ivm de handicap van mn zwagertje... Die kwam echt niet meer bij op sommige momenten haha. Na de film zijn we ook nog met hem wezen karten ( ik heb gekeken natuurlijk ;) ) Maar zijn dag kon in ieder geval niet meer stuk! Vind t echt heerlijk om te zien hoe hij hiervan kan genieten, terwijl hij t normaal altijd zo moeilijk heeft!
    Oh en hij heeft heel lief kleertjes voor ons mannetje uitgezocht echt superleuk! Een blauw wit geruit blousje en een beige broekje :D

9. Liz81

Liz81 Niet meer actief

#1689 Liz81, 24 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2012
    Goede morgen lady's!

Pluus, wat naar dat je weer zo'n last van je rug hebt. Nie leuk nie! We moeten je meisje eens streng toespreken denk ik. Ik begrijp dat het heerlijk vertoeven is in je buik, maar het wordt nu toch echt tijd om de buitenwereld te komen verkennen en kennis met dr papa en mama te komen maken. Wil je dit even tegen haar zeggen namens mij en de dames hier op t forum? Liza heeft trouwens een prima nacht gehad in haar 'grote' bed. Was natuurlijk even wennen aan die slaapzak die met haar beentjes mee omhoog gaat als ze beweegt, maar daar had ze al gauw vrede mee en is lekker gaan slapen. Ook regelmatig even onder dr dekentje gevoeld of ze t niet te warm of te koud had en t voelde prima. Liza zelf gaf ook niet aan dat de temp niet goed was. Dus ik vertrouwde er wel op.

Engeltje, en dan houd ik mij nog in he, met het plaatsen van foto's! Hihi, als het aan mij ligt gooi ik het hele forum plat met foto's van Liza, kan er geen genoeg van krijgen! En fijn dat je je beeb weer goed voelt, stelt toch weer gerust he? Wat leuk dat je zwager zo genoot van de film! Ik kan me voorstellen dat je daar zelf ook helemaal blij van wordt. En wat vertederend dat hij kleertjes heeft uitgezocht, echt heel erg lief!

Zo en nu gaat ons popje lekker in bad!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je daar geen genoeg van krijgt liz! Tis ook gewoon prachtig! Baal er zelf wel eens van dat er vroeger nooit zo heel veel foto's werden gemaakt in onze babytijd. Heb wel wat foto's, maar niet veel helaas! Heerlijk toch dat we dat wel aan onze kinderen mee kunnen geven later!

En ja ik werd er helemaal blij van om hem zo te zien genieten! De afgelopen week was hij ook weer erg onrustig geweest en weer weggelopen uit de instelling en zo, dus dan is dit ook gewoon superfijn om te zien!
    Verder had ik t met mn mannetje tijdens t eten ff over onze uk en dat ie gelukkig weer wat aan t bewegen was en daar stelde hij ook ineens heel veel vragen over. Hij verbaasde zich er dan ook heel erg over dat je zo'n baby in je buik al helemaal kon voelen bewegen. Je zag hem echt helemaal glunderen en opleven hiervan. Helaas bewoog ons binkie niet zo hard dat hij t ook kon zien of voelen, maar nu ook de echo's steeds duidelijker worden, wordt t steeds wat tastbaarder voor hem. Mn man liet hem ook zien hoe groot de baby nu ongeveer is en nu snapt hij ook waarom mn buik zo groeit haha. Echt hij is bijna 18 jaar, maar je moet hem de uitleg geven als aan een peuter, zo apart, maar wel heel leuk dat hij t nu eindelijk een beetje gaat begrijpen.

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, Mijn moeder heeft juist heel uitgebreid een baby-foto album bij gehouden met hele verhalen en best veel foto's. Ook heeft ze een zwangerschapsdagboek bijgehouden. En die boekjes zijn mij nu zoveel waard! Vandaar dat ik nu ook heel veel tijd steek in mooie foto albums en veel schrijfwerk. En ook in het zwangerschapsdagboek heb ik heel veel tijd en energie gestoken. Maar...jeetje, het is de tijd en energie echt zo waard. Nog regelmatig blader ik er door en dan merk ik dat je best veel vergeet in zo'n korte tijd, want er komt zoooooveeeeel op je af, zoveel nieuwe indrukken en prikkels. Dus ja, heel erg blij dat ik alles zo nauwkeurig bij houd. Ik heb nu een een zwangerschapsdagboek en twee foto albums met schrijfwerk. En ben ik nu al in de derde bezig die ik nog steeds regelmatig bij houd. Lijkt me geweldig om die boeken later met Liza door te bladeren en te vertellen over de zwangerschap en samen naar de baby foto's te kijken als ze een stukje ouder is.

Wat fijn dat jullie je zwager na zo'n onrustige week lekker mee uit kunnen nemen. Daar knapt hij vast van op. Positieve energie doet vaak wonderen! Dat zie ik in mijn werk ook vaak hoor. Ik heb het afgelopen jaar met 2 'mannen' gewerkt. De een lvg en zwaar autistisch, de ander heeft wegens zuurstofgebrek bij zijn geboorte hersenschade opgelopen en functioneert nu op het niveau van een peutertje van +- 1,5 jaar. Vooral met die laatste heb ik veel gewerkt en dan merk je dat hij heel gauw geprikkeld raakt omdat hij niet optimaal kan communiceren. Verder dan wat woordjes en gebrabbel komt hij niet, hij communiceert heel veel non-verbaal, En hoe positiever je hem benadert, hoe meer rust hij heeft. En dat is de kunst, want wanneer je niet duidelijk kunt maken wat je wilt of bedoelt, is het niet meer dan een logisch gevolg dat je hier uiting aan geeft op een agressieve wijze. En dat doet hij middels tikken uitdelen. Dit is voor hem hetzelfde als voor een hond zijn staart. Misschien een gekke vergelijking hoor, maar de staart van een hond geeft ook zijn gemoedstoestand aan. Wanneer hij zachtjes tikt, is dit meer een vorm van enthousiasme en dat hij in zijn element is, hier kan hij ook grapjes mee maken. Als hij wat meer gestresst is, dan worden de tikken harder. Hij is verder heel gauw overprikkeld, kan niet veel onverwachte geluiden verdragen en kan daar heel fel op reageren. Dan kan hij echt met alles gaan gooien en hard gaan schreeuwen, dit zelfde doet hij ook wanneer er een overgangsmoment plaats vindt. Dus bijvoorbeeld wanneer hij thuis komt van zijn dagbesteding of wanneer we gaan eten of wanneer hij naar de wc moet. Het is de kunst om dan relaxed te blijven en je niet mee te laten trekken in zijn onrust. Menig collega is al gillend bij hem weggerend. Maar ik speel gewoon een poppenkast spelletje en geef hem op zo'n moment aan dat Liz even naar kantoor gaat en wel weer terug komt wanneer hij weer een beetje rustig is. Dan kan hij je echt zo aankijken van: 'Huh, maar dit was mijn bedoeling niet!'. Dan vraag ik hem of hij al wat kalmer is en dan knikt hij soms van wel, maar soms moet hij nog even verder uitrazen. En dat is prima, maar ik heb geen zin om in zijn razernij te zitten en zeg hem dan ook dat hij maar even in zijn eentje boos moet zijn en dat hij op zijn kamer moet blijven en dat ik wel weer naar hem toe kom wanneer hij weer wat kalmer is. Dit werkt vaak erg goed. Dat is blijkbaar een manier waarop zijn overprikkeldheid wat doorbroken wordt. Hij krijgt de ruimte voor zijn onrust maar ook de keuze wat hij ermee wil.
    Jeetje...wat een verhaal weer zeg, naar aanleiding van je zwager! Hihi Maar daar deed het me een beetje aan denken. Je kunt bij hem heel gauw alles in het negatieve benaderen, terwijl hij juist zo goed gedijd op het tegenovergestelde. Dus fijn voor hem dat hij zulke fijne mensen als jullie in de buurt heeft. Ik zie in mijn werk dat familie niet altijd even goed raad weet met de cliënten. Zo sneu! Dat resulteert maar al te vaak in weinig tot geen bezoekjes en dus maar weinig leuke dingen of uitjes.

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Een heel herkenbaar verhaal wat je verteld liz. Mn zwagertje is ook autistisch en heeft pdd nos. Frustratie uit zich bij hem ook in aggressief worden, weg lopen en op zoek naar drugs gaan...
    Het vervelende is dat hij helemaal aan de andere kant van het land woont en dat t niet snel haalbaar voor ons is om naar hem toe te gaan. Mijn man werkt natuurlijk heel t weekend en op maandag moet hij natuurlijk naar school of stage. We moeten dus echt een dag vrij plannen daarvoor. Verder is t voor hem ook niet goed als we te vaak komen, daar raakt hij van in de war, krijgt heimwee en dus weer driftbuien als we dan een keertje niet kunnen. We zien hem nu dus in ieder geval 1 x per maand als hij thuis is en als hij vakantie heeft komt hij vaak een weekend ook bij ons logeren....

13. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, toch respect dat jullie zo veel tijd voor hem vrij maken! Dat is echt bijzonder en doet niet iedere familie hoor. Het is helemaal niet vanzelfsprekend wat jullie doen, erg bijzonder. En inderdaad, ivm zijn beperking is het belangrijk dat hij veiligheid en structuur blijft hanteren, veel bezoekjes en ongeplande bezoekjes zullen hem alleen verwarren en uit zijn ritme halen. Werken jullie en/ of de instelling ook met picto's?

14. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Pluus weer een hele dikke knuff pfff wat heb je het moeilijk ik kan het me echt wel voorstellen...Kom op Babymeiss van pluus...Mama is het zat en je mag nu wel komen....Xxx

Engeltje..Mooi buik hoor en ik heb ook dezelfde band als jij...

Liz Wat een mooie foto's weer...

Beer wat leuk die lachjes van jesse..en wat balen van je band..

Ben de helft kwijt:(...heb alles wel bijgelezen...maar ben het kwijt sorryyyyy

Hier: Tja gisteren weer spuug aanval gehad van vrijdag nacht 2.30 uur wakker geworden met extrme maagpijn waarschijnlijk maagbrand en om 04.00 uur begonnen met overgeven tot gisternacht 01.00 uur dus weer uitgedroogd..gelukkig vannacht geslapen en niet meer gespuugt..dus ben mezelf nu weer aan het bijtanken maar meiden wat ben ik op zeg had zo gehoopt dat het weg zou blijven...voel me zo kut dat me dit weer gebeurd in de laatse 3 weekjes..Bah

15. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, vergeet ik toch helemaal te vermelden dat je zo'n mooie buik hebt! Dus bij deze :)

Danty, heel kort: k*t! Dikke knuff voor jou.

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjewel liz..

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, fijn dat Liza goed geslapen heeft in haar grote bed!
    Ennuh dat streng toespreken heb ik al meerdere keren gedaan hoor, helaas!

@ Engeltje, fijn dat je zwager er zo van genoten heeft!
    En wat goed dat je je kleintje weer goed voelt!!

@ Danty, jij ook een hele dikke knuffel meis! Had zo gehoopt dat je door het bijslapen je beter zou voelen en dan ga je weer spugen... Niet echt bepaald grappig!!!
    Sterkte meis!!

@ Hier, tja... wachten duurt zo lannnnnnnnnnngggggggggggg!!!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx liz! En ook lief wat je zegt wat betreft mn zwagertje. Zelf voel je jezelf altijd namelijk heel schuldig omdat je hem maar zo weinig kan zien. Maargoed, als het meezit komt hij binnen een jaar ongeveer weer wat meer deze regio in...

@ danty : thnx meis! Jeetje wat vervelend dat je weer zo hebt moeten spugen dat je weer uitgedroogd was, moest je ook weer t ziekenhuis in, of mocht je wel thuis blijven? Hoop voor je dat je je kleine mannetje snel in je armen mag sluiten en dat alle ellende met het spugen enzo voorbij is. Sterkte meis en een hele dikke knuf voor jou!

@ pluus: pff iedere keer als jij je zo stil houdt hier dan denk ik, zou het nu? Maar helaas dus...:(
    Morgen moet t strippen gewoon lukken!! Dinsdag moet jij gewoon opzeker je kleine meid kunnen vasthouden!!

Net ff bij mn opa geweest en helaas zijn nu beide wonden ontstoken.... Dat wordt dus morgen weer op naar t ziekenhuis :(
    T moet nu wel heel snel overgaan voor hem hoor, dit is echt niet grappig meer. Merk ook echt dat t um nu uitput. Hij viel net continu in slaap en heeft hartstikke hoofdpijn....arm opaatje

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha Engeltje, ik ben mijn man aan het overhalen voor sex! Hoop dat dat gaat helpen ;)

Maar als ik me stil hou dan is er nog niks hoor... laat het wel weten als ik begin... in het begin zal ik zeker nog wel online kunnen komen dus dan laat ik het weten!

En wat vervelend voor je opa! Hebben ze hem geen antibiotica preventief gegeven? Zeker met je opa zijn vorige wond.... :(
    Sneu dat je ziet dat het zo veel van je opa vergt! Hopelijk knapt hij heel snel op!!

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Pluus goed verleiden:D....Maar zelf ook ontspannen zijn...Klinkt stom maar je moet ook klaarkomen samen..volgens vk hier dan..want stofje wat erbij de man in zit en het samentrekken van de bm moet wonderen verrichten....Ik hoop het voor je...

Deel Deze Pagina