Jammer dat ze niet zo'n smiley hier hebben met een rits voor de mond pluus hahaha Haha Sita, t komt vast helemaal goed met je stoere lieve kamertje! Zo ik heb echt geweten dat ik gisteren zei dat ons binkie gisteren te rustig was naar mijn gevoel. Denk als hij in totaal vandaag 2 uur stil heeft gelegen dat t veel is! Hij drukte net zo hard tegen mn buik dat t leek of ie er gewoon zo uit wilde komen..... Nog ff en mn buik is ook nog bont en blauw
Hahaha ik weet wel welke smiley je bedoeld hoor En meid, ons kindje denkt soms dat hij aan de bovenkant van mijn buik eruit moet... Ken je gevoel dus wel! Maar fijn dat hij weer zo druk is... weet je tenminste dat alles goed is
Ja ben dr erg blij mee, kan zo van zn bewegingen genieten! ( nu nog wel ) haha Verven is toch ook superleuk! Oh ben zo blij als t kamertje deze week af is!! Wanneer gaan jullie verven?
Zeker is verven super leuk! Heb ook geen spijt dat we er toen structuur op hebben gedaan. ik hoop dat we eind van de week kunnen verven. Het weer moet een beetje mee zitten om dubbel glas te plaatsen. Hoe eerder dat kan, hoe sneller ik kan verven. haha! Maar begin volgende week zit de verf er zeker op, daar zorg ik persoonlijk wel voor. haha!
Oh ja, jullie zitten natuurlijk met de kozijnen die eerst nog moeten! Ik zal mn kamertje showen hoor pluus! Waarschijnlijk dinsdag of woensdag !
Pluus, bij mij waren de weeën ook al begonnen zonder dat ik het door had hoor hihi! Ik had destijds toch die thuismonitoring, kwam er dagelijks iemand langs die een ctg scan maakte. En toen bleek dat ik contracties had die ik zelf niet eens voelde. Voor die mevrouw reden genoeg om me naar het ziekenhuis te sturen, waar Liza de volgende dag dus werd geboren. Maar goed...het mag nu wel duidelijk zijn dat jouw meisje haar eigen plan toch wel trekt! Dus we wachten maar gewoon weer verder af... Sita, leuk dat jullie zo lekker met het kamertje bezig zijn! En eh...wij hebben een jeans wandelwagen hihi Engeltje, fijn dat je vandaag weer volop beweging had....joepie! En niet leuk van je lieve opa. Hopelijk is de ellende gauw voorbij.
Liz, haha! Hier geen jeans kleurige wandelwagen, wel donkerblauw. Telt dat ook? Meiden, ik ga zo mn hond even uitlaten en dan richting bed. Slaap een stuk lichter de laatste tijd, dus toch maar wat uurtjes proberen te pakken. Trusten!
Slaap lekker Sita!! Ow en wij hebben een jeans maxi-cosi @ Liz, laten we het hopen dat ik inderdaad al wat contracties heb... maar vermoed het niet hoor! Inderdaad, zoals je al zegt... ons kindje trekt haar eigen plan!!! @ Engeltje, ben benieuwd naar de foto's
Ik vraag me trouwens even af hoe het met Wolkje gaat... Zijn jullie goed het weekend doorgekomen? Succes morgen in het ziekenhuis!
Hey lieverd pff wat schrijven jullie veel in een paar dagen tijd haha (wel heel gezellig natuurlijk) Ik kom maar heel even kort kijken of dat Pluus al was bevallen (wat zo te zien nog niet het geval is) en natuurlijk iedereen bedanken voor de felicitaties. Nou spannend weekje, woensdag even bloedprikken en donderdag horen mijn mannetje en ik wat de uitkomst is van mijn onderzoeken en wat ze willen gaan doen. Sorry ik ben er weer vandoor ga snel me bedje in ben al een paar dagen niet fit en morgen moet ik gewoon weer werken. Slaap lekker allemaal en hoop jullie verhaaltjes morgen een beetje bij te kunnen lezen
Goedemorgen allemaal!!! Nog steeds helemaal niets aan de hand hiero.... Ik weet niet meer wie het gisteren vroeg maar iemand vroeg of ik vandaag wel op tijd bij de vk kon zijn... Nee... ze hadden eigenlijk geen plek en ze hebben mij dus helemaal achteraan gezet anders kon ik pas morgen maar dat vind ik eerlijk gezegd niet heel erg hoor... @ Dobber, hopelijk voel je je snel wat fitter!!! Veel sterkte deze week!!! het fijne hiervan is, is dat je weet dat er stappen gezet gaan worden waardoor jullie hopelijk ook snel zwanger zijn!!! Dikke knuffel!
@ pluus: misschien vind jij t niet erg, maar wij zitten weer de hele dag in spanning Wel fijn dat ze je nog achteraan hebben gepland meis, hopelijk gaat t dan vannacht echt is een keer doorzetten! Heb je zelf al t gevoel dat ze nog een beetje gezakt is of niet? @ dobber: heel veel succes deze week meis! Hoop dat je jezelf ook snel wat beter voelt! @ wolkje: succes vandaag in t ziekenhuis meis! Hoop zo voor jullie dat ze het gewoon verkeerd gezien hebben en dat jullie een hoop ellende bespaard blijft! Knuf! Hier ook een jeans maxi cosi
Hahahaha Engeltje... sorry dat ik jullie in spanning laat zitten... had het liever ook vroeger gehad maar dat was niet zo... Ik heb niet echt het gevoel dat er nu iets gaat gebeuren maar ben wel sinds gisterenmiddag kleine stukjes slijmprop aan het verliezen... dus misschien toch???????
Kijk, dat is t echte begin pluus! Al kan t dan ook nog wel eventjes duren, maar toen dit bij mn vriendin gebeurde was het binnen 2 dagen gebeurd! Hoop t zo voor je!!
Ja ik hoop het ook!! Nu zit er nog een thuis bevalling in... over een paar dagen niet meer!!! Duim duim duim duim!!!
Duim heel hard met je mee!! Vanaf wanneer mag je niet meer thuis bevallen? Zo er zit weer zo ontzettend veel slijm dwars, iemand nog tips om t weg te krijgen? Echt zo heerlijk als ik straks mn medicijntjes weer mag gebruiken! Had gehoopt dat mn lichaam t nu eens zelf zou gaan oplossen, maar daar denkt mn lichaam niet t zelfde over helaas haha
Uhm ik heb wel eens gehoord dat suikerwater slijm oplost???? Geen idee of het echt zo is hoor!!! En ik weet niet precies wanneer ik niet meer thuis zou bevallen... vanmiddag even vragen hoe en wat nu verder... was vorige week te erg overstuur toen het strippen niet lukte om die dingen te vragen!
Dus dan moet ik gewoon weer ff naar t zh nog een GTT doen, krijg ik een zeer goed suikerdrankje...mmm! BLEGH! Thnx voor je tip, ik ga t gewoon ff proberen, maar dan wel op eigen recept Kan me voorstellen dat je dat de vorige keer niet gedaan hebt meis.... Neem aan dat ze daar zowieso vandaag wel even uitleg over geven...