Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Nee lieve schat dat gaat het zeker niet meer..en anders jij ook op je achterste gaan staan hoor..laat je niet afschepen..genoeg is genoeg..en je bent ook stoer hoor..moet je mij zien loop al te zeiken met 37 weken..en jij loopt gwn overtijd:) mijn respect heb je hoor schat je bent echt goed bezig..

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow vervelend Danty!!! :(

Dikke knuffel!! En meis... wij herkennen allemaal wel iets van de ongemakken die jij hebt dus daarom is het voor ons ook makkelijk om je te steunen...
    Maar je uitkering is stopgezet? Krijg je dan helemaalg een vergoeding tijdens je zwangerschapsverlof?

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    O, genoeg is zeker genoeg hoor! Dat gaf de vk ook wel aan!

En jij hebt al het recht om te 'zeiken' (ik vind dat je niet zeikt hoor!!!!) jij hebt gewoon een hele zware zwangerschap dus is toch logisch dat je het niet meer ziet zitten!!!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Och meissie toch, heb zo'n medelijden met je! Verschrikkelijk als je omgeving niet snap hoe zwaar je het hebt! Zij zouden toch zeker moeten zien hoe je eraan onderdoor gaat? Zij maken je in t echt mee en als ze dat dus niet eens merken dan blijkt helemaal maar weer hoe stoer je bent! Je lichaam heeft zoveel moeten doorstaan deze zwangerschap dat je gewoon ff helemaal uitgeput bent! Meid wij steunen je hoor! Hoop voor je dat deze gyn wel wil ingrijpen en zo niet, gooi al je frustraties er dan maar gewoon hier uit! Hele dikke knuffel voor jou!

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja en dat is ook super!!!!...Maar in mijn omgeving ben ik 1 van de laatste die pas nu een kindje krijgt de rest waren me voor dus die hebben het ook allemaal mee gemaakt..Mja allemaal hele fijne zwangerschappen dus drm snappen ze mijn situatie niet denk ik...

Nou ik zit in de ziektewet uitkering en die gaat nu over naar zwangerschapsuitkering maar nou hebben ze dus de ziektewet stop gezet ivm overgang dus krijg pas als ik geluk heb rond 3 juli weer een keer geld... Maar nu zit er wel een gat in mijn financiele gebeuren..

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjewel XXX...echt super..en doet me ook erg goed ben blij dat ik toen de topic ben begonnen nooit geweten hier mijn steun en kracht in te kunnen vinden..Maar jullie zijn echt toppers!!!

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    We zijn inderdaad een heel fijn clubbie!!

En je mag zo veel kwijt als je nodig hebt hoor meid!! Al schrijf je 100 pagina's vol! Als het je helpt gewoon lekker doen!!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wij zijn je ook dankbaar voor dit topic hoor! En jij bent ook een toppertje! Echt vervelend van je uitkering! Nog een tegenslag :(

Als we t volgende topic gaan openen maken we er het stoere topper clubje van ;)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo nog 1 bakkie thee drinken en dan maar eens boodschappies doen en huisje opruimen en schoonmaken....

Ennuh.... Ik drink nooit meer suikerwater pluus! Tenzij t voor die test is dan ;)

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha Sorry Engeltje!!!!!!
    Het werkt dus niet en is kei smerig???? Sorry!!!!

En goede titel voor het volgende topic! Ben het helemaal met je eens! :)

Zo, ik heb even snel een wasje opgevouwen... Ga zo alvast koken. We eten lasagna, kan het na het vk bezoek gelijk de oven in!

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hoelaat moet je komen dan?

Lekker lasange:D

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat was precies de juiste beschrijving ja pluus hahaha

Mmmm lasagne! Dat klinkt een stuk beter! Is mn lievelingseten!
    Hoelaat eten we? :D

13. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg.. ben even de was ophangen en ik moet weer een pagina bij lezen :p

@Danty: Meis... lucht hier maar lekker je hart! Ondanks dat ik een zorgeloze zwangerschap heb... vind ik ABSOLUUT niet dat je zeurt... ik besef me maar al te goed dat ik er erg goed mee weg kom (tot nu toe :) ) En wat je omgeving zegt over die laatste loodjes... laat ze maar blaten.. jij hebt je hele zwangerschap met lood in je rugzak moeten lopen.... dan zijn die laatste weken met die extra loodjes toch echt wel vervelender!! 'ff op je kiezen bijten' helpt dan denk ik echt niet meer! Dikke knuf meis!

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahaha rond een uurtje of 6?

Moet er om 5 uur zijn dus vandaar dat ik daarvoor alles al klaar zet! :)

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Prima, we zullen er zijn haha!

Denk dat ik voor vandaag een lekkere pasta salade ga maken... :)

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Owww ook lekker Engeltje!!

Ik hoop zo dat mijn avondmaaltijd van morgen biefstuk is :D
    Heb daar zo'n zin in!

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ik ben blij voor je hoor dat je een fijne zwangerschap hebt zo hoort het ook ern geniet er maar lekker van dan geniet ik ook weer van je leuke verhalen en van de rest van de meiden hier....ik zeg ook tegen meiden om me heen die nog niet zwanger zijn maar het wel ooit willen..NIET NAAR MIJ KIJKEN HOOR!!! het kan echt heel anders ik heb gewn pech!!!

Nee idd..man zei gisteren in bed hahaha wel ff grappig..Als de gyn weer zegt over laatste loodjes leg je maar wat visloodjes bij der neer op tafel en zeg je hier heb je de laatste loodjes hahahahhaa

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    OOK dat kan ik me heel goed voorstellen...Daar heb ik ook echt heeeeeeeeeel veel zin aan...maar let op he meis als je BV gaat geven mag dat dus nog steeds niet;)

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Weld us he!! Bij bv mag je alleen geen alcohol enzo!! Biefstuk mag gewoon wel weer! Net als filet american!!!!!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Haha danty! Zo te horen kan jou man je gelukkig wel goed opvangen en aan t lachen maken!

Gewoon alvast in huis halen pluus! Jij eet morgen biefstuk!

Deel Deze Pagina