OOh wel dus en tegen mij werd gezegd dat je dan nog steeds niks mag...ooh nou dan hoop ik dat het je lekker smaakt jij ging ook bv geven toch... Ik geef FV dus ik mag zowiezo alles weer...
Ja dat wel..Geweldige opmerking weer van hem echt...hij is het ook zat om zijn vrouw zo te zien en het doet hem erg veel verdriet want er is niks wat ie voor mij kan doen..Maar voor mij wel weer goed om te zien klinkt raar maar in dit soort tijden zie je ook weer even wat echte liefde is..Kan het niet goed uitleggen wat ik bedoel..
Dat vroeg ik me idd dus ook al af bij bv! Wat mag nou wel en wat niet? Moeten we ons nog maar ff in gaan verdiepen! Nou ik ben ff weg meiden! Tot straks weer waarschijnlijk! Pluus: als ik je niet meer spreek voor je naar de vk gaat, succes alvast! Wie weet moet ze straks wel naar jou toe komen
@ danty: voor mij hoef je t niet te beschrijven, ik weet precies wat je bedoelt hoor! Mijn man is ook zo'n schat die me ontzettend goed opvangt en dingen voor me doet als ik t zwaar heb. Hij worstelt er ook ontzettend mee af en toe dat hij niks voor me kan doen op sommige momenten! Nou nu ben ik echt weg haha
Ja dat hebben we zeker... Leuke opmerking he ja vond het ook echt leuk hahaha voor als ik je niet meer spreek hier want ga ff huishouden doen moet ook he Meis heel veel succes en sterkt bij de VK straks hoop dat ze wat voor je kunnen doen..Xx
Heerlijk lasagna..!!! Ik maak vanavond verse pasta met kipfilet en uitgebreide salade.... heb echt teveel gegeten in Polen, dus dit wordt een balansweek... nou ja.. heb woensdag en zaterdag wel een BBQ, dus weet niet in hoeverre dat gaat lukken
Sjonge meiden,.. ik kan jullie bijna niet bij houden, hihi! Danty, pff.. wat een nare opmerkingen uit je omgeving zeg! Kan me voorstellen dat je hier veel steun vindt, t is ook zo'n leuk clubje geworden! En goed op je strepen staan hoor bij de gyn.. gewoon blijven doen. Hier gaat iedereen er ook vanuit dat alles zomaar nog kan. Nou, we zijn een midweekje weg geweest en normaal zijn we best wel van het wandelen. Even door een stadje slenteren was al meer dan genoeg voor mij. Snapt mn schoonmoeder ook niet echt.. kreeg gewoon elke keer flink last van mn banden.Net als met t sporten, snappen mn vriendinnen ook niet helemaal. En dan heb ik verder nog niet veel te klagen hoor! Pluus, schiet op! hihi! Zit elke keer met spanning te lezen of er al iets is gebeurd.. haha! Ben benieuwd naar je bezoekje bij de vk. Hopelijk kan ze je inderdaad goed nieuws vertellen! Nou, hier wezen slopen net. En al een schuifkast geschilderd vanochtend. Ik kan het ook niet laten om weer wat te slopen op de babykamer, zo leuk om het af te breken en daarna weer op te zien knappen. hihi! Tja, ik ben soms best een beetje lomp... Zat net ook wat te slopen, en manlief is even 'shoppen' zoals hij het zei. Wel voor de radiatoraansluiting en wat houtwerk, maar goed.. was wel even omgekeerde wereld, moest er wel om lachen! haha! Hier om 18.15 weer controle,.. denk dat mn bloeddruk wel ietsje hoger is na het klussen vandaag. Ben vooral benieuwd wat ik ben aangekomen, heb het idee dat het de laatste 3 weekjes best hard gaat. Trouwens, hier ook een pasta-dagje! Tagliatelle met champignons, kip en wat spekjes. Dus niet super gezond, maar wel beter dan de vette hap van vorige week.
Zo net terug van de boodschapjes, dus dacht kijk nog maar ff snel tussendoor voordat ik vanavond 4 pagina's bij moet lezen, maar t valt mee gelukkig Pff ze zijn hier overal de straten open aant gooien en weer heel slordig dicht, met als gevolg dat mn winkelwagen net bleef steken wat ik niet zag aankomen....wagentje dus in mn buik! Heb echt staan vloeken joh op die gasten! Gelukkig gaf mn mannetje me weer ff een flinke schop, dus dat was erg fijn. Weer geluk bij een ongeluk dus. Dit was hopelijk t laatste voorlopig wat gaat gebeuren! Zo nu ff poetsen...
@Sita: Oh.. heel herkenbaar! Afgelopen dagen heb ik ook wat extra wandelingen afgeslagen... En ik kreeg niet het idee dat mijn schoonmonsters begrepen dat het soms wat teveel was... 29 graden... vanaf 09:00u 's ochtends tot 's avonds na het diner op stap... dat lukte echt niet meer... Gelukkig steunde mijn vriend me heel erg.. en daardoor kon ik 's middags tussen 13.00u en 15.00u wel even chillen op de hotelkamer... De bruiloft heb ik ook niet helemaal meegemaakt... maar goed.. dat hadden de meesten toch niet in de gaten aangezien er heel wat wodka doorheen ging! @Engeltje: Grrrrrrrrr... irritant!!! Ik zou idd ook vloeken.. zowel op het winkelwagentje als op de werklui Gelukkig liet de kleine direct weten dat hij er nog was
Nou heb mn driftbui ook nog ff op de schoonmaak afgereageerd haha ben nog nooit zo snel klaar geweest geloof ik Mn bank heb ik zo hard geboend, met links nog wel en hij glimt als nooit tevoren.... Ook wel een beetje dankzij zwitsal hoor haha Irritant dat sommige mensen niet zoveel begrip kunnen tonen he over dat sommige dingen nu gewoon een beetje te zwaar zijn. Maar hoe komt t nou toch dat t altijd de zelfde mensen lijken te zijn....? SCHOONMONSTERS!!!!! Flier, nog maar 1 dagje en dan heb je al weer 3 kwart van je zwangerschap erop zitten!! 30 Weken alweer, weer een mijlpaal bereikt!!
@Engeltje: Goh.. je hebt gelijk!!! Dan zit ik idd al weer op 30 weken... jemig, de tijd vliegt! Nog maar 6 weekjes werken! Oh.. en je hebt ook gelijk wat betreft de schoonmonsters
Ja nog maar 2 mijlpalen te gaan dan flier! Eerst verlof en dan bevallen!!! Over bevallen geproken..... spannend! Nog 10 min en dan wordt ons pluusje gestript! Hopelijk kan t nu wel, of is t niet meer nodig
Vond de volgende info net nog op de website van het universitair verloskundig centrum utrecht: ---------------------------------------------------------------------- Uw bevalling stimuleren U leeft toe naar uw uitgerekende datum en dan ... nog steeds geen baby. De kans dat dit gebeurt, is reëel. Het is heel normaal dat u ergens tussen 37 weken en 42 weken zwangerschap bevalt. Onze verloskundigen krijgen in die periode nogal eens de vraag of er niet iets is om de bevalling op gang te brengen. De bevalling een zetje geven; alleen strippen werkt Er is dus in principe niets mis wanneer u pas twee weken ná uw uitgerekende datum bevalt. Maar voor u kan het vervelend zijn om nog langer te moeten wachten. Uw redenen kunnen heel divers zijn. Op internet kunt u vinden dat tepelstimulatie, seks en frambozenbladthee zouden kunnen werken. Vriendinnen raden wonderolie, ananas en tonic aan. Maar werkt dat ook? Een Nederlandse verloskundige deed er onderzoek naar. Zij kwam tot de conclusie dat alleen het strippen van de vliezen een zetje aan de bevalling kan geven. Wat is strippen? Uw baby ligt met het hoofd naar beneden in uw baarmoeder. De vliezen zitten vastgeplakt aan de binnenkant van uw baarmoeder. Wanneer u 41 weken zwanger bent, is er een redelijke kans dat al een beetje ontsluiting heeft. Dan kan uw verloskundige via inwendig onderzoek met twee vingers bij deze vliezen komen en proberen ze los te maken van de baarmoederwand. Dit heet strippen. Na strippen maakt uw lichaam een stofje aan: prostaglandine. Dat maakt uw baarmoedermond "rijper". Bovendien kán het binnen 48 uur uw weeën opwekken. Vanaf 41 weken zinvol Uit het Nederlandse onderzoek bleek dat strippen zinvol is tussen 41 en 42 weken zwangerschapsduur. Andere conclusies zijn: strippen maakt sowieso uw baarmoedermond rijper; na strippen is de kans groter dat uw bevalling spontaan op gang komt; vooral de eerste keer strippen is succesvol; op de rest van de bevalling heeft strippen geen invloed; strippen op zich geeft geen risico's; u kunt echter wel wat bloedverlies en pijnlijke harde buiken krijgen; ook als u voor het eerst gaat bevallen, heeft strippen effect. Indien u aan het eind van de zwangerschap denkt dat strippen voor u een goed idee is, dan kunt u dat natuurlijk met ons bespreken. Soms zullen wij het bij 41 weken zwangerschap aankaarten, omdat we uit dit onderzoek weten dat strippen de kans verkleint dat u langer dan 42 weken zwanger bent.