Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje: Ik heb het ook net gehoord bij RTL boulevard!

2. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje... hmm... lijkt er toch op dat het om de app gaat... dat je zo GTST kunt volgen tijdens deze zomer.. maar idd wel dat er een zomerstop komt...

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heb een deel gelezen Engeltje!! Leuk om te lezen!!!

En wat goed dat ze je opa nu zo goed helpen! Hopelijk knapt hij snel totaal op!!!

Ennuh... ik ben voor hoor voor geen zomerstop bij gtst!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja helaas idd. Kijk wel geaag gtst, maar zo'n app vind ik nou weer net ff te ;)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx pluus!
    Helaas toch een zomerstop dus....

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hmmm ik heb er inderdaad ook geen app voor over nee!

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondertussen heb ik nog een restje energie gevonden.. en ben bezig met de laatste keukenkastjes aan het boenen... tja.., ik moet iets doen om de tijd te doden voordat mijn vent thuis is en we kunnen eten... :D

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoe ging jou dochtertje ook alweer heten pluus? Of had je ons dat nog niet eerder verteld?
    Hoe is je man er eigenlijk onder dat t nu echt gaat gebeuren?

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had Pluus dat met ons gedeeld dan??? Ik dacht het niet.... Of speelt mijn amnesie weer op???

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lekker bezig flier! Ik ga binnenkort ook de keukenkastjes weer eens anders indelen denk ik. Moet toch ook wat slabbers kwijt kunnen beneden... ;)

Was echt blij met de tip van mn moeder van de week.... Ons invetspul voor ons leren bankstel was op, dus moest ff nieuwe halen, maar ze zei dat je net zo goed babyzeep kon gebruiken! Nou t werkt echt goed en ruikt nog eens lekker ook! Hihi lekker zwitsal huisje nu ;)

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Kan t toch proberen om de naam te ontfutselen flier.... ;)
    Dus sssstt.... Misschien ( herhaalt ) ze de naam nog wel een keer :D

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahaha hou dat inderdaad nog even voor me! :D

Nog een paar dagen geduld Engeltje!!!

Mijn man is wisselend... ene moment is hij een beetje zenuwachtig en volgende moment is hij te relaxt!
    Ik ben wel heel blij dat hij morgen mee naar de gyn kan!

@ Flier, jou mannetje is ook laat thuis dan!!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He, beetje jammer pluus :p

Flier, had nou niks gezegd, dan had ze t misschien verklapt!

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pfff! net terug van de vk, 4 kilo :)$) aangekomen in 3 weken! Volgens mij heb ik de laatste 2 weekjes teveel genoten van het (bijna) vakantie hebben.... :cool: Vk zei zelf ook dat die kilootjes niet alleen komen doordat de kleine goed is gegroeid. hihi, komende weekjes maar weer even goed gezond eten!

Trouwens, wel een mooie pretecho mee gekregen. Tis wel echt een kereltje om te zien hoor, lekkere stevige toet. hihi! En echt de kenmerken van manlief zn neus (zn oma is surinaams, haha!). In bepaalde posities leek ie ook wel weer veel op mij vroeger. Dus ben benieuwd!

Pluus, dat strippen klinkt niet fijn! Ben benieuwd of het voor morgen al wat heeft geholpen!

Engeltje, naar gedoe zeg met je opa... nog meer zorg nodig. Wel goed dat dit geboden wordt natuurlijk, maar wel rot dát het nodig is! Hopelijk knapt de wond snel op!

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sorry Engeltje.. mislukt... :D Maar gelukkig hoeven we niet lang te wachten voordat we de naam van Pluus horen... :p

@Pluus: Ja.., mijn vriend werkt 's middags en 's avonds... vanavond is hij om 20.30u thuis.. dat is voor zijn doen 'vroeg'. Op dinsdag en donderdag is hij bijv. pas om 23.10u thuis. Maar na deze week is het vakantie... dus dan is hij lekker bij mij :D

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: showen die echo!! Leuk dat je al zo goed kan zien op wie hij gaat lijken! Krijg je daar zomaar een pretecho, of heb je die aangevraagd?
    Ja erg vervelend idd weer van mn opa, het blijft maar bezig zo en je ziet hem gewoon hard achteruit gaan nu...
    Hopelijk doet hij straks wel weer ff een sprongetje vooruit als hij is opgeknapt! Heb een hele speciale band met hem en wil hem echt nog lang niet kwijt!

Wat doet jouw man voor werk dan flier? Ook kok, net als de mijne?

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Oke, 1tje dan! Haal m wel vanavond weer weg. :)

Pretecho kregen we niet zomaar hoor. Vorige week zaterdag hadden we een 3d laten maken, maar ons manneke zat de hele tijd met zn armpjes voor zn gezicht. Ze wilde het dus de volgende keer met controle wel weer proberen als hij er goed bij lag. Nou, vandaag lag hij dus wat beter en was rustiger met zn armpjes. Tis nog niet van de voorkant van zn gezichtje, maar wel beter dan de vorige keer!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ahhh wat een binkie zeg!! :D

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    lief he? ik vind het ook echt al een kereltje lijken.. is niet typisch een meisje om te zien. Of het ligt aan mij, omdat ik het al weet. haha!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik ben t met je eens hoor! Echt een lekkere bolle jongens toet :D

Wil ook weer een pretecho!

Ff een vraagje trouwens....
    Merken jullie ook dat t lastig wordt om in 1 x uit te plassen? Ik merkte t ineens omdat als ik iedere keer opstond van t toilet dat er dan nog een beetje uitkwam. Heb ik normaal nooit!
    Moet nu ook echt best veel moeite doenom t laatste beetje eruit te persen zeg maar, maar vind t wel belangrijk om te doen ivm mijn blaasontsteking verleden....
    Herkennen jullie dit?

Deel Deze Pagina