Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Dobber.. ik krijg dat ook van die pleisters hoor..! Zo maf..! Gelukkig dat de prik meeviel..! ;) T stelt ook weinig voor maar heel veel mensen zijn er bang voor..( ik ben zo'n gemene prikzuster:D )
    Spannende dag voor jullie morgen! Hopelijk krijg je alles duidelijk nu!!

@Sita.. man... ik had de heeeele dag door maagzuur!! of in ieder geval dat het me omhoog kwam..! Heb heeeel wat flessen antagel weggewerkt zeg!
    WONDERMIDDEL.. voor mij dan..;)
    Fijn dat je eindelijk je ramen nu erin hebt.. en dat ze bevallen!;)

@Liz.. Haha.. jah zal proberen morgen foto's te plaatsen.. ben nu echt op gewoon! Pfff.. wat maf zeg.. jij bent normaal bevallen dus inclusief placenta gebeuren enzo.. bij mij is die eruit gehaald en alles schoon gemaakt.. en ik vloei nog steeds!
    T stelt niks voor.. echt ieniminie beetje elke dag.. maar toch... bah...
    wil dat t over gaat...;)

@Wolkje.. goedzo meid.. klein beetje aan jezelf denken.. begrijpt je vriend vast! Hoe ging de kuur van vandaag?

@engel.. slaat dat nou weer op? Korting is korting toch? maakt niet uit wie je gesproken hebt.. wat een on-klantvriendelijk mens!
    Goedzo dat je klacht heb ingediend!

@Pluus... Denk aan je meisje.. je bent zo stil... niet omdat je down bent hoop ik?.. hopelijk ben je aan het bevallen!!

@hier..
    Engel.. tis echt vreselijk om mezelf te prikken.. af en toe valt het mee hoor met de pijn maar soms echt jank ik erover zo pijnlijk kan een prik zijn.. heb er zoooo schoon genoeg van!! Zit echt ONDER de bulten en blauwe plekken over mijn heeeele buik..! Want kan nu ook gewoon in de voorkant prikken! Ben echt aan het aftellen.. nog 2 weken nu... pfff....

Zo.. nu ga ik plat op de bank onder mijn dekbedje tot vriendlief thuis komt.. dan heeerlijk op bedje.. ben zo bekaf!!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Sorry dobber! Zal er niet meer over praten!

@ beertje: ja lijkt me echt heel naar meis! Heb t een tijdje bij mn oma gedaan omdat ze t zelf niet durfde en als mn opa t deed dan deed t pijn.... Vond dat al verschrikkelijk om te doen bij iemand die zo dichtbij je staat, laat staan als je t bij je zelf moet doen....brr! Heb respect voor je dat je t kan!
    Slaap lekker alvast meid!

3. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Beertje, normaal bevallen of niet, je hebt in beide gevallen gewoon een wond in je baarmoeder toch? De placenta laat een flinke wond achter en daar bloed je oa ook van. Mij viel het vloeien alleszins mee hoor. Ik had al enge verhalen gehoord over stolsels zo groot als je vuist. Nou, heb echt geen stolsels gezien hoor! Het leek meer op een gewone menstruatie. En ja, die eerste paar dagen bloedde ik wel flink, maar daarna nam het heel gauw heel erg af. Ik had veel meer last van al mijn organen die weer op hun plek vielen. Auw, auw...dat deed echt zeer en daar heb ik ook echt last van gehad! Ik had er waarschijnlijk meer last van, omdat ik eigenlijk niet normaal heb kunnen herstellen van mijn bevalling. Ik was echt binnen een uur na mijn bevalling weer op de been en de dagen erna steeds op en neer gelopen naar de couveuse afdeling. Ik weet zeker dat wanneer je je verdverdiende rust neemt en krijgt, je hier veel minder last van hebt. Dan krijgt je lijf gewoon de kans om in alle rust alles weer op zijn plek te laten zakken. En eh...die foto's daar houd ik je aan!

Engeltje, pfff...wat een loos argument om geen korting te geven zeg, muts! Goed van je dat dat je heerlijke dag niet heeft verpest. Maar een volgende keer moet je gewoon finaal door het lint gaan, kun je je hormonen dan mooi de schuld van geven. Zeg je gewoon:'My hormons made me do it!'. whaha

Wolkje, heel verstandig dat je ook aan jezelf denkt. Als je niet goed voor jezelf zorgt, kun je er ook niet voor een ander zijn. Keep that in mind!

Sita, wat naar dat je zo'n last hebt van maagzuur. Ik had er tijdens mijn zwangerschap nauwelijks last van, gelukkig. Wat dat betreft had ik echt een voorbeeldige zwangerschap. Nou ja..tot de 32 weken dan ;) En wat een heerlijk gevoel dat de raamkozijnen zo mooi uitvallen en de babykamer zo nog meer vorm heeft gekregen.

Dobber, gelukkig heb je dat geprik weer achter de rug. Ik moest wel even lachen om je opmerking: 'oorlogswondje', hihi! Spannend wat er morgen uit gaat komen!

Pluus, ook ik denk aan je kanjer! Zet 'em op!

Had ik trouwens nog helemaal niet verteld, maar behalve prikjes is Liza natuurlijk ook weer gewogen. En onze dame is weer lekker gegroeid. Ze weegt nu 4300 gram! En ze is 54,5 cm. Yes! Ze ziet er wel uit als een baby van zeven weken, maar ontwikkelt zich verder als een baby van 13 weken. Zo bijzonder!

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Liz liza is ook een bijzonder kindje daar zal het wel aan liggen :p

haha engel kan het wel hebben hoor ben er gewoon echt geen fan van en dat te bedenken dat ik wel op beide schouders een tattoo heb staan...

O beertje ben jij zo'n prik zuster haha. Het lijkt me trouwens wel een raar gevoel om zo in iemand anders z'n arm ofzo te prikken..gaat ook zo snel staat zo weer buiten.
    Nou beertje die twee weken hoop ik voor je dat die zo om zijn ben ook jij van dat prikken af

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Sorry meiden dat ik vandaag zo stil was maar heb echt heel de dag zitten huilen...

Nu ben ik om iets voor 3 uur wakker geworden omdat ik naar de wc moest... sindsdien krijg ik zo om de 3 tot 7 minuten enorme harde buiken of enorme rugpijn die een halve minuut tot 1 minuut aanhouden...
    Ik heb dus weeen!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben nu een kwartiertje beneden omdat ze steeds pijnlijker worden maar nog heel erg goed op te vangen zijn... bed lag niet lekker!
    Manlief weet nog van niks, die is niet wakker geworden van me.
    Zit nu dus met mijn telefoon en kladblok op de bank....
    Enige nadeel is dat er steeds een mug rond mijn kop zoemt op het moment dat ik zo'n lekkere kramp heb... die is irritant!

Maar meiden!!!
    Ik hoop zo dat het echt doorzet en geen voorweeen zijn...

Ben echt de gelukkigste vrouw op aarde op dit moment...

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Jeuj! Mijn vijand de mug is dood! :)

7. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Jeuj Pluus zet em op!!! Ik zit hier Liza te voeden, kwam vandaag een half uur tot een uur vroeger dan anders vandaag. Dus ze voelde t zeker aan hihi ;) Hoe is t nu? Zet t goed door?

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej Liz online! :)

Ze komen nu vanaf 3.58 tussen de 5 tot 7 minuten... Heb er nu vanaf die tijd 7 gehad...
    Merk dat ze steeds pijnlijker worden dus denk dat het wel door gaat zetten ja! :)

9. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ooh Pluusje, wat mega-blubber-power spannend!! Nog heel even en dan kun je met Beertje en mij mee keuvelen. Maar eerst even een topprestatie leveren...THUIS!! Ik ga jou in ieder geval alvast een voorspoedige bevalling wensen! Zo fijn voor je!

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Dank je wel!!!!!!!!

Ben ook zo gelukkig met dit!!! Zit gewoon te glunderen op de bank hahahaha volgens mij zelfs tijdens een wee! :D

Succes nog met je meisje voeden...

ik ga zo denk ik maar even mijn man wakker maken en vertellen dat ik bezig ben! Daarna mag hij weer verder slapen maar ben een beetje enthousiast geloof ik haha

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ja, ga gauw je man wakker maken! Hihi, kan ie lekker beginnen met zenuwen. Ik kruip zo mijn bedje weer even in. Pluus, lieve schat, zet 'em op he!!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nou ik heb even onder de douche gestaan om te kijken of ze door zouden blijven zetten....
    Nou dat doen ze!!!!

Ze komen intussen om de 3 tot 4 minuten. Ze houden alleen nog geen minuut aan... zo rond de 45 seconden.

Manlief reageerde net wel heel lief... zijn 1e reactie was... moet ik straks wel gaan werken of niet???
    Dus ik dubbel van het lachen... en toen kwam er weer een wee :D
    Na de wee vroeg hij het nog een keer... ik: SCHAT ik heb weeen... O! Was zijn reactie. Moet ik al gaan bellen? Moet ik iets doen? Toen kwamen er 100 vragen hahaha om vervolgens nog een keer te vragen... moet ik straks gaan werken.
    Vervolgens kwam er een stom gegrinnik uit... straks hebben we onze kleine in onze armen!! :D

HAha zo schattig die duffe man van me! :D

13. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @pluusje!

Yeeaaaahhhhh!! Zit gewoon met kippenvel hier!!

Meid wat ben ik bij voor je!!

Raar.. Had ook zo'n voorgevoel.. Zit jesse te voeden en dacht laat ik kijken.. Wat ik normaal niet die tijdens voeden!

Meisje... Zet m op!! Denk aan je...

Nog eventjes heb je ook zo'n heerlijk wurmpje om over te kletsen met liz en mij!!

Yeeeaaaahhhh!!

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Dank je wel Beertje!!!

De vk is net geweest... heb 2 cm ontsluiting. De weeen komen nu steeds vaker en gaan steeds meer pijn doen...

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Yesssssssssss, pluus is aan t bevallen!!! THUIS!!!
    Kom op meisje je kan het!!

Ik ga nog ff verder tukken, zo slecht geslapen, maar ben blij dat ik ff keek :)

16. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    PLUUS you go girl! YES!

17. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus, hij gaat goegoooeed! Het is nu gewoon echt begonnen! Je kiest er trouwens wel de dag voor uit zeg....heeeeet vandaag ;)

18. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Joehoeeee!!! Pluisje aan het bevallen!!!

Moest ff lachen, zag t helemaal voor me: pluus wordt wakker na een dag down te zijn geweest en gaat helemaal uit haar dak omdat ze weeën heeft! Hihihi!!!

Maar super fijn meid!!! En lekker thuis bevallen: yesssss!!!

Hoe gaat ie nu? Hoe vaak komen ze?

Heel veel succes!! U can do it!! En over niet al te lang heb je je meisje in je armen!

Wauw! Zit hier met kippenvel en tranen in m'n ogen, wat gun ik je dit zeg! Ben helemaal blij voor je!

Jeeeeee!!!!

Succes!!

19. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @pluusje..

Meid.. Hopelijk gaat alles goed daar.., en zit hé inmiddels toch wel op de 3a4 cm!
    Kun je de weeën wat makkelijk weg puffen?

Inderdaad een geweldige dag zeg heb je uit gekozen... Zou vreselijk warm worden..!
    Hopelijk is het in je huis niet te benauwd!

Denk aan je!

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Pluus wat goed eindelijk is het zover voor jullie..kom op je kunt het meisss...succes en sterkte vandaag..

Deel Deze Pagina