Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist mijn eerste luiertaart gekregen!!!!! En ik vind 'm zo cool dat ik 'm met jullie ga delen :D

Bijgevoegde bestanden:

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @flier...super gave taart man!!

@pluus.. Vond die rozejas ook weg mooi! Waar had je die gezien dan? En wat voor 1 heb je nu?
    Meid... Kan dat? Dat je in ene minder voedingsstoffen zou hebben? Na 3 maanden'rijke' bv?.

@Sita.. Meid.. Ik kolf ook never nooit van zijn levensdagen niet wat jesse zou drinken hoor! Jesse drinkt flessen van 210cc en ik kolf als het beetje mee zit 100cc..
    Maar meid.. As jij je lekkerder voelt zo.. Groot gelijk dat je gestopt bent! Daan heeft niks aan een moeder die niet lekker in haar vel zit!

3. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een tevreden mannetje na de voeding...

Bijgevoegde bestanden:

• Blij.jpg
      Blij.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      3
  4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    #224 Pluus, 12 okt 2012
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012
    O meiden het is weer zo'n drama geweest vannacht laatste voeding waren we om half 1 klaar mee en om 4 uur kwam ze weer! 20 minuten de ene borst en toen liet ze los. Toch nog de andere geprobeerd maar die wilde ze niet. terug in de wieg gelegd en binnen een paar tellen sliep ze weer. na een kwartier was het huilen, proberen te troosten, lukte niet. De niet gedronken borst aangeboden en ze dronk m gulzig leeg en tevreden. weer terug in de wieg. weer huilen. Ik intussen ook! ik was eecht gefrustreerd dus Saar met wieg en al naar haar kamer daar begon ze te krijsen dus hup er weer uit. manlief zat intussen dat we idd maar moeten overgaan op fv. ik nog harder huilen en boos. manlief Saar troosten, hielp niet... schone luier... hielp niet... nog een borst... weer leeg gedronken en tevreden. uiteindelijk is ze om 6.30 in slaap gevallen tussen ons in. Dit is nu al de zoveelste spooknacht... ik kan niet meer!

5. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Jemig meis, je bent erg druk geweest vannacht!!!! En wat een moeite heb je weer voor je meisje gedaan.. bewonderenswaardig weer! Maar als de strot van zo'n kleintje opengaat en je geen idee hebt waarom, kan dat zo frustrerend zijn.. en kun je je zo hulpeloos voelen. En dan de goedbedoelde opmerking van je man viel natuurlijk helemaal verkeerd... Ligt ze nu nog vredig te slapen? Zorg je ervoor dat je vandaag ook je rustmomenten pakt??? Dikke knuf!

Zou het aan het weer gelegen hebben? Adam spookte vannacht namelijk ook na de voeding van 04.00u... hij had al twee borsten leeggedronken.. daar kwam echt niets meer uit.. een nucleaire explosie in z'n luier en tijdens het verschonen weer.. :( toen ik 'm in bedje legde ging het een half uur goed... daarna huilen... vriendlief heeft 'm 3x een speentje gegeven... en uiteindelijk heb ik 'm om 6.30u uit bed gehaald en bij mij gelegd... dat ging redelijk tot 8 uur.. toen had ik weer wat voeding.. dus heb ik 'm meteen aangelegd. Overigens had ik ook een spokende vent vannacht... enorme krampen en diarree... dus die heb ik om 3.30u moeten verzorgen met venkelthee en een warme kruik... en ik besloot om 'm op de bank te leggen, dat is dichterbij het toilet. Nu is hier weer alles onder controle...

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Pfff Flier, jij hebt dus ook flink afgezien vannacht!!!
    Voor jou ook een dikke knuffel! Je bent een kei meis!!

Hier net huilend op het consultatie bureau gezeten... HEt was inloopspreekuur en weeg moment. Ik er heen!
    Ze weegt nu 5532 gram en groeit dus enorm goed!
    Die verpleegkundige had ook geen idee en voor dat ze Sarah goed bekeken had zei ze..bij voeden. Nou ik weer huilen! Toen keek ze naar haar groeicurve en zei ze dat dat inderdaad niet nodig is want ze doet het heel goed! Heeft goede plas en poepluiers, is vrolijk en alert...
    Ze wist het ook niet! Nou lekker advies dan!

Zelf maar gevraagd of ik de lactatiekundige weer mag bellen. Is die vrouw die ik de vorige keer gesproken heb uitgevallen. Ik het telefoonnummer van de vervanger...
    Bel ik net. Nee ze is er vandaag niet maar je kunt haar vervanger bellen. Ik bellen, nee die werkt niet op vrijdag bel dit nummer maar...
    Uiteindelijk net de voicemail ingesproken. Hoop dat ze vandaag terug belt!! Anders ga ik mensen spammen geloof ik!!

En als klap op de vuurpijl heeft Saar net weer een explosie gehad... ze zit tot haar nek onder! (was net haar jasje aan het aandoen op het cb) hopelijk zit de kinderwagen en haar jasje nu niet onder maar had geen fut om daar te gaan verschonen!
    Nu maar even moed verzamelen want ze wordt weer wakker!

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh... jemig... de trend zet dus vandaag nog ff door bij jou.. mooi dat Saar netjes op de curve zit en bijvoeden niet nodig is. wel gek dat ze het ook niet weten daar op het cb... als leek denk ik dat ze in een groeispurtje zit en dus gewoon even minder lekker in haar velletje wat betreft de voedingen... dus dan zou het ook over moeten gaan... toch?!! En idd... gewoon de mensen stalken tot je een bevredigend antwoord hebt!
    en jij ook heerlijke luiers daar... ielll!!!!

Adam meldde zich rond half 12... dus ik pakte 'm uit z'n bedje... loop naar de bank en ga zitten.. en meneertje slaapt weer... ik laat 'm nog maar eventjes pitten!

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja hoop dat het een groeispurt is maar dan had het volgens het cb niet al 2 weken moeten zijn... Pfff weet het ook niet!

Fijn he die luiers... alles zat weer onder... romper, ligging.en jurk... alles.maar.weer in de week staan!

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieellll.. het houdt je van de straat, zeg maar ;)

jaaa.. 2 weken is ook wel lang... maar niet onmogelijk toch? heb je het al gegoogled?

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    hmm dank je.... hoop dat het dat dan maar is en weer snel over is.... ben echt sjaggie en kortaf... arm kind!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: hè meis toch wat verschrikkelijk rot voor je! Eerst ff een hele dikke knuffel! Meis ik vind je een kanjer dat je zo doorzet! Vervelend van het cb dat ze je niet konden helpen en dat je bij de lactatuekundigen van het kastje naar de muur gestuurd wordt, hopelijk bellen ze je snel terug!
    Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar helaas kan ik dat niet!

@ flier: hè jij dus ook een spooknachtje achter de rug, bah! Hopelijk knapt je man weer snel op!

Ohhh echt erg hè dat ik de namen hier zo door de war haal! Postnatale dementie heb ik geloof ik haha!
    Gisteravond had ik ff een dipje, m'n beste vriendin was hier, hartstikke gezellig en m'n broertje belde ook nog ff op of hij Quinten nog ff mocht knuffelen voor hij een weekendje wegging.
    Hij kwam alleen vrij laat en ik was beneden wat nog best wat inspanning kost en ik moest dus naar de wc en dat lukte maar niet, niet leuk als je visite hebt en toen liep de druppel dus ook even flink over! Nick heeft mij en Quinten dan ook lekker op bes gelegd en de visite naar huis gestuurd... Om 11.30 heb ik ons mannetje nog ff gevoed en Nick zei al dat hij vannacht anders wel ff een flesje bv zou geven zodat ik ff goed m'n rust kon pakken. Heb uiteindelijk dus goed geslapen tot half 8 vanochtend, toen moest ik erg nodig plassen. Quinten was toen alleen nog maar een beetje aan t woelen, dus heb nog ff gedoucht en daarna om 8.15 heb ik hem lekker aangelegd. Nu ligt hij voor t eerst echt in z'n eigen kamertje te tukken en ik in m'n eigen kamer te rusten, erg grote stap voor mij, maar kan hem zien op de babyfoon en hij ligt er tevreden bij, geeft mij toch ook wel een fijn gevoel!

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engel: Goed van je dat je voor jezelf bent opgekomen!! En lekker dat je man je zo goed kan helpen.

@hier: Met mijn vriend gaat het nu beter... na een kopje VENKELTHEE! Ik had dat tegen de krampjes van de kleine in huis gehaald.., maar het werkt ook voor mijn vriend :D

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe!!! Mijn kleine ventje kon net continu zijn hoofdje opgericht houden toen hij op zijn buik lag!!!

Oh.. en nog ff een genant detail... hij ging net drinken... en trok ineens zijn hoofdje weg.. bleef m'n tiet maar doorspuiten.. zooooo bizar... hahahahahaha... ik kwam niet meer bij van het lachen!!!

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    He Engel wat naar dat het naar de wc gaan zo veel moeite kost! Dan kan dat inderdaad de druppen zijn als je zo moe bent! Goed dat je man voor je opgekomen is en je zo goed helpt!!

@ Flier, ik heb dat inderdaad vaker gehoord... van die spuiters! Ivm het tepelhoedje heb ik dat dus niet...
    En wat knap dat hij zo goed zijn hoofd recht kon houden!! Snap dat je trots bent!!

Hier nog steeds geen telefoontje gehad! Ik had Saar daarnet in de kinderwagen gelegd toen ze in haar oogjes begon te wrijven. Maar nee hoor mevrouw wilde niet slapen! Even gewandeld, maar nee hoor! Ze heeft ruim een uur gehuild!!!! Heb haar nu in het voedingskussen naast me liggen maar ze is klaar wakker! Pfff ben zo moe! :( Zou het liefst me vent op bellen dat hij naar huis moet komen om Sarah te halen! Maarja daar schiet ik ook niks mee op en het kan ook niet... hoop zo dat ze alsnog in slaap valt! :(

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    pluus zijn het geen krampen...want djayvano had dat ook zo erg dat gehuil..en dat waren krampen en zijn problemen met nek en schouders...of ze heeft echt honger...

hoop dat ze snel bellen...

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Mijn moeder zette altijd een kinderplaat op... nou snap ik dat dit wat ouderwets is.., maar misschien helpt het om een cd'tje met een sprookje aan te zetten? Dat het rustgevend is qua geluid...?

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Geen krampjes.... die herken ik wel...

Heb al een babycd opgehad maar daar huilde ze gewopn bovenuit.
    Heb net m'n man gesproken hij probeert naar huis te komen!

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och meis.. heb met je te doen... ik heb geen goede ideeen meer... en als ze bij jou ligt.. slaapt ze dan wel? (Misschien door je lichaamswarmte?? Dat werkt bij Adam)
    Dikke knuf meis!!!!! Ik hoop echt dat Saar snel weer de oude is..., want dit is erg pittig voor jullie!

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    nou pluus saar heeft djayvano gesproken het is vandaag nationale ikmaakmamagek dag..zucht hier ook schreeuwennnnnn..krijsen...niet normaal en hij sliep werdt wakker haal hem lachend uit bedje en INEENS...nu weer stukje rustig hij ligt op mij...pluus heb het met je te doen echt lieve schat weet wat het is een schreeuwde huilende baby en je niet meer weet wat je moet doen...een wat ze heeft..dikke knufffel voor jullie beide...xxx

Deel Deze Pagina