ooh dobber wou nog reageren op jou sorryyyyyy wat iets te enthousiast over djayvano ... maar wat vervelend van je oma dikke knuff...en heel spannend de echo..ik hooooop zo graag op goed nieuws en hooooop ook daf het voor jullie snel goed nieuws komt en dat je streepjes krijgt op een mooie test...dikke kus en knuff...
Flier, mooi ventje heb jij zeg! Dobber, jullie krijgen ook veel te verduren zeg. Hopelijk geeft dinsdag jullie eindelijk goed nieuws! Liz, wat een gedoe zeg... belachelijk dat je vriend misschien weer op zo'n wachtlijst hoeft! Hoop echt dat dit niet nodig is.. en dat jullie huisje snel verkocht wordt! Wat een prachtig meisje is Liza! Ze wordt echt al groot! Pluus, knap hoor hoe jij je zo blijft inzetten en stug door blijft gaan. Hoop dat Sarah snel door slaapt s nachts! Hier gaat het een stuk beter. Ik ben echt blij met de keuze om over te gaan op flesvoeding. We hebben nu zo'n tevreden ventje! En het geeft mij zoveel meer rust nu. De borstvoeding ben ik nu bezig om af te bouwen, dus kolf nog wel 3 keer op een dag, maar dat is net genoeg voor 1 voeding voor Daan. De productie gaat dus al goed omlaag. Hoop dat dit goed gaat en ik geen borstontsteking oploop. Ow.. en vanmiddag heeft een vriend van ons een fotoshoot gedaan van onze jongen! Wat deed Daan het goed zeg! Hij was zo relaxed (na de voeding dan)... Ben onwijs nieuwsgierig naar de foto's dus hoop dat ze snel komen! Trouwens.. vandaag ben ik 2 keer onder gespuugd door ons mannetje en daarbij ook nog eens 2 keer onder geplast. Hij moest me wel hebben vandaag! Apart dat je zo kunt genieten van zo'n kleintje, terwijl hij de boel zo smerig kan maken. haha! Onvoorwaardelijke liefde! Danty, ik ga nu je foto's bekijken. Hoop ook echt dat je vriend de knop om gaat zetten en je meer gaat ondersteunen!
Ik was van plan om op iedereen te reageren..., maar het gaat een ego-berichtje worden... sorry... heb zo'n kl*te avond gehad!!! Ik heb nog niet de rust gevonden om alle berichten van jullie door te lezen... Het begon al dat ze een kwartier later kwamen dan afgesproken... Op zich niet erg, maar zoals ik al had uitgelegd is het voor Adam belangrijk om na de voeding op tijd naar bed te gaan omdat hij anders overprikkeld raakt... Nou.. dat werd dus NIET geaccepteerd! Er stonden 3 mensen boven hem te hangen, allemaal (goedbedoelde) opmerkingen te maken... en aandacht te trekken. Toen we 'm naar bed wilden doen, vonden ze dat 'ongezellig', waardoor er discussie kwam.. moraal van het verhaal... Adam is een half uur langer opgebleven, met alle gevolgen van dien. Dus tijdens het eten moest hij af en toe huilen... kregen we commentaar dat we daar niet goed mee omgingen.. dat ik echt mijn tong moest afbijten... meneertje was overprikkeld en had gewoon wat krampjes... tja.. daar doe je ook gewoon weinig tegen!!!! Maar goed.. wat wij deden was verkeerd! Oh.. en nog een mooie... ze zouden toch het eten verzorgen... Maar ik moest wel de aardappelpuree maken voor 5 personen.. Gelukkig had ik gisteren aardappelen gehaald, want dat werd me een uur voor ze arriveerden medegedeeld.. en hier zijn de winkels niet op zondag open!!! Dus ik dat braaf gedaan.. kreeg ik nog een sneer dat er niet voldoende zout op zat... Ik weet nu ook waarom ze per se vandaag wilden komen.. omdat de komende maand ze niet kunnen (let wel.. de komende 3 weken)... dus 3 weken RUST!!!! Sorry voor mijn geklaag.., maar ik ben zooo boos.. alles wat we deden was verkeerd... onze opvoeding... het eten... hoe de tafel gedekt was... alles! :x:x:x Oh.. en speciaal voor Engeltje dan nog even DE foto van mijn mannetje
oooh wat erg flier ik snap je boosheid heeel goed....ik ken der niet maar wat eeen @#/$@@! vrouw is dat zeg... JULLIE ZIJN DE BESTE PAPA EN MAMA DIE ADAM ZICH MAAR KAN WENSEN!!!!!!!!!!!!♡♥♡ zo dat is eruit....wat is je mannetje een knap kindje oooh zij ogen en haar smelt smelt
@Danty: Superlekker ventje heb je!!! Wat ik me nu al een week afvraag... Volgens mij klopt jouw banner niet... Voor mijn idee staat daar al een hele tijd dat Djayvano 1 maand, 3 weken en 3 dagen oud is.., maar hij is toch al veel ouder!!! @Sita: Fijn dat de fv zo goed bevalt en dat het afbouwen van de bv goed gaat! Idd hopen dat je geen ontsteking krijgt! Ennuh.. wel de foto's van de shoot ook hier neer zetten he! Of misschien meedoen met baby van de maand??? En lekker dat ondergepiest worden he! Komt ook altijd op de momenten dat je net ff niet goed oplet! @Liz: Kijkers...?! SPANNEND! Ik zal voor jullie duimen dat het direct de kopers van jullie huis zijn! @De rest: Op jullie reageer ik later... computer loopt vast.. en Adam wil drinken!!!
sita sorrrryyy vergeet ik jou helemaal maar het is tocb goed je keuze geen zorgen veder over maken..de kleine heeft toch nog borstvoedi g binnen gekregenen heerlijk dat jullie beide nu tevreden zijn..je bent een goede en lieve mama dikke knuff
bij mij staat 3 maand en 3 dagen nu...wat raar dat het bij jou anders staat..en lieve lieve schat ik meen ook ieder woord..zo persoon is de moeite niet eens waard..ik ken jullie dan niet persoonlijk maar naar een jaar hier met zijn allen weet ik wel zeker dat jullie heleee goeie moeders zijn die knokken voor hun kindjes met alle problemen...de bv moeite wat jullie doen zo petje af...ik lees wel is en dan denk ik wel is geef gwn fv als het zo moeite is maar nee jullie knokken tot de laatste druppel..en ook jij!!! en andere bv meiden die nu net als ik fv zijn ook voor jullie petje af jullie hebben alles gegeven en ook jullie mogen tots zijn...iedereen doet hier alles wat nodig us en zoekt tot de bodem uit wat er aan de hand is als z huilen etc...en dan denken omgeving vaaak ff bijdehand te kunnnen zijn terwijl hun de deur achtdr zich dicht trekken en wij met onze mooiste achterblijveb hun hebben ff een uurtje lol en wij de problemen ervan maar wij lossen dat wel op...dus flier volgende keer kei en keihard zijn...en je bent niet perfect maar wel een liefhebbende trotse goeie mama♡♡♡ iedereen hier dikke knuff en dobber lieve schat voor jou ook een dikke knuff ook jullie knokken nu al voor een baby dus ook jullie petje af en respect... voor iedereen een digitale schouderklopje en een knuffel
Dobber, domme vragen bestaan niet hoor De reden dat wij gaan verhuizen is niet onze financiele situatie. Wij hebben dit besloten omdat we beiden vinden dat onze huidige woning wat te krap wordt met Liza erbij. Nu is het nog prima te doen, maar we hebben een bovenwoning, wel twee verdiepingen. Niet echt praktisch als Liza straks haar eerste stapjes gaat zetten. We hebben wel een ruim balkon, maar geen tuintje. En met het oog op een tweede kinderwens, wordt het hier helemaal te klein. Nu hadden we een buitenkans voor een eengezinswoning met tuin. Dus daar zijn we voor gegaan! Flier, nou ja zeg, die schoonouders van jou zijn gewoon ronduit onbeschoft!! Dsirespectvol naar jullie toe zeg. Het belang van Adam gaat toch voor hun eigen belang? Ongelofelijk dat zij hier anders over denken en hun belang zo doordrukken. En dan nog commentaar leveren ook? Het is wel duidelijk dat zij echt niet weten waar ze het over hebben. En deze situatie laat heel goed zien dat jullie je mannetje juist wel goed kennen. Knap dat je niet ontzettend uit je slof schoot en de eer aan jezelf hebt kunnen houden. Maar als ik jou was, zou ik ze de volgende keer niet zo hun gang laten gaan en voet bij stuk houden. Welk besluit je ook neemt, waarschijnlijk doe je t in hun ogen toch niet goed. Dus kun je maar net zo goed lekker doen waar jij je goed bij voelt. Bah, wat naar voor je zeg....deze bejegening verdien je gewoon niet. Je bent een super lieve en goede mama voor Adam. Je weet precies wat wel en wat niet goed voor hem is. Laat je niet uit het veld slaan hoor, je doet het hardstikke goed! Nu wel lekker drie weken rust, kun jij mooi broeden op een aanpak voor de volgende keer. Dikke knuff voor jou lieverd! Sita, wat fijn dat je berusting hebt kunnen vinden in flesvoeding. Heel knap van je dat je voor jezelf hebt gekozen hoor. Ik weet dat dit erg moeilijk is. Je wilt het beste voor je kleintje en men insinueert vaak dat dit hand in hand gaat met borstvoeding. Daar had ik altijd erg veel moeite mee. Dus als je flesvoeding geeft ben je een slechte moeder?! Ben ik het dus totaal niet mee eens. Ik ervaarde aan dit gegeven echter wel de nodige druk, maar heb geen seconde spijt gehad dat ik op een gegeven moment de borstvoeding ook af heb gebouwd. Ik had 3,5 maand mijn best gedaan, ik vond het wel mooi geweest. En ook jij hebt gedaan wat je kon, dus echt goed van je! Fijn ook dat je nu zo'n tevreden ventje hebt, dan was het dus niet voor niets. Knap staaltje werk meid! En eh...ook ik ben benieuwd naar de foto's hoor, wel ff showen hier he?! En je uk moest je wel hebben vandaag he, met al zijn lichaamssappen haha! Meiden, ik ga slapen. De wekker gaat weer om 06:00. Dikke knuffel voor alle toppers hier! En truste voor iedereen.
Zo ik zit te wachten tot het flesje warm is... Flier wat vervelend dat ze zo deden zeg! Hoe reageerde je vriend hierop? Fijn dat je nu 3 weken rust hebt en blijf de volgende keer gewoon bij je standpunt! Jij kent adam het beste en jij bent zijn supermama!!! Je doet het heel goed!!! Fijn sita dat het nu zo goed gaat! Goede beslissing geweest dus! Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's ! Fles is warm.. truste alvast!
En liz, zijn de kijkers al geweest? Hier is de nacht goed gegaan! Gisteren het flesje bv met rijstebloem gegeven. ze geeft 100cc op. Om 5 uur kwam ze weer! Bv gegeven en daarna een nieuwe warme kruik en mevrouw sliep tot half 9! Ik hoop dat het zo blijft gaan of nog beter want dit is wel vol te houden!
@ flier: snap niet dat ik over die foto heen heb kunnen kijken zeg, wat een spetter!!! Echt een leuk wijsneusje om te zien En Pfff wat irritant van je schoonouders zeg! Zou ik ook boos om worden hoor, je bent vast reuzeblij dat je nu ff 3 weekjes rust hebt @ sita: ben benieuwd naar de fotoshoot foto's hoor! Wel showen hè Fijn dat t nu met de fv wel goed gaat en dat het je een hoop rust geeft! Goed dat je je gevoel hebt gevolgd hoor! Hier gaat t echt met ups en downs... Ben eergisteravond toch uiteindelijk naar de hap geweest. Ik bleef maar iedere keer weer bijna wegvallen en daarna werd m'n pols steeds torenhoog... De arts gaf aan dat dit wel eens vaker voorkomt na een ks, maar t kan ook nog komen door de ab. Zeldzame bijwerking... Ik gaf aan dat ik het echt doodeng vond, omdat ik dit tijdens de ks ook had gehad en opgepept moest worden met medicijnen.. Ik had nu ook echt t idee dat als ik m'n ogen zou sluiten dat t dus gewoon niet meer goed zou komen.... De arts legde uit dat doordat m'n Bd omlaag ging, dat m'n hart dubbel z'n best ging doen om me weer bij te krijgen, vandaar de hoge pols iedere keer. In het ergste geval zou ik wel buiten bewustzijn kunnen raken, maar wel voor echt maar hele korte duur.. Zodra ik t voel aankomen moet ik wat zouts nemen of bijv zoethoutthee en dan zou t ook snel weer recht moeten trekken. Verder echt heel goed op m'n voeding letten en veel rust nemen en dan zou t vanzelf over moeten gaan. Is dit niet zo dan moet ik weer terug naar de ha. Verder had ik ook nog wel wat eiwitten in m'n urine zitten, dus over een paar daagjes zowieso ff laten checken of het dan weg is. Quinten is nu savonds af en toe wat onrustig, krampjes en aan t clusteren, dus dat is wel ff pittig! Gisteren was hij gelukkig goed te troosten met een schuimbadje en daarna ff douchen met papa. Echt zodra hij in t water ligt is hij stil, hij geniet er van! Oh en vandaag is eindelijk z'n navelstrengetje eraf gevallen, precies toen ik hem aan t verschonen was, erg fijn!
He engeltje wat naar! Ik kan me voorstellen dat je het eng vind!! Het lijkt me ook heel vervelend voelen dat je zo wegvalt!! Hou jezelf goed in de gaten he meis!!
@Dobber: Veel suc6 voor jullie morgen met de echo!!!! En wat naar van jullie oma.., bahbah! @Liz: En hoe is het met de kijkers afgelopen... Hebben ze serieuze interesse? @Engel: Geeft niets hoor En wat eng dat je gedoe blijft houden met je bloeddruk!!! Heerlijk dat de navelstreng er af gevallen is..! Ik vond dat op een gegeven moment er toch niet helemaal lekker uitzien!!! Zodra die er af viel vond ik Adam ook net wat meer mensje.. @Pluus: Oh fijn dat Saar het weer beter doet. Gaat helemaal goedkomen met haar! Wat betreft mijn schoonouders... Mijn vriend was ook echt not amused en steunde ons standpunt, maar daar hadden ze weinig boodschap aan. Hij ging Adam op een gegeven moment verschonen en in bed leggen.. en ze gingen met z'n drietjes met 'm mee de kamer in.. terwijl dat niet past.. en mijn schoonmoeder ging er echt bij staan zo van.. laat mij dat maar doen.. maar dat liet mijn vriend niet toe.. die is nog beschermender dan ik Ik heb vandaag dus wel pret met de kleine na die actie van gisteren.. Hij kwam vannacht ineens om 3 uur.. en toen om 6.30u.. en nu is hij de hele dag al onrustig en probeer ik 'm weer in het goede ritme te krijgen... heel irritant.
Oh... het lijkt erop dat Adam eindelijk weer rust gevonden heeft... en nu ga ik zijn ritme weer strak aanhouden!!! @Wolkje... Hoe was jouw vakantie meis??? Ben je al terug?
@Iedereen: Nog bedankt voor jullie steun gisteren en vandaag..! Heeft me enorm goed gedaan!!! Tnx schatjes!!
O Flier, wat k*t dat je zo veel naweeen hebt van dat vervelende bezoek!! Ik zou de volgende keer toch duidelijk zijn en zeggen dat je dat niet wilt! En anders ze 's nachts op bellen met de mededeling... bedankt he dat wij nu wakker zijn door jullie... (ik zou dat zelf niet durven hoor haha maar het klinkt wel leuk!) Ik heb zaterdag mijn schoonouders ook weer gezien op een verjaardag... wat is mijn schoonmoeder toch een apart mens! Ze had amper interesse in Sarah en alleen als andere mensen iets zeiden dan ging ze naar Saartje toe. Het is dat iemand zei... ik knuffel haar nog even voor ze weggaat waardoor ze opstond om Saar nog even te knuffelen maar anders had ze haar niet eens bekeken... Ongelooflijk vind ik dat.. Maar goed... ik maak me ern iet meer druk om! Ik heb het er met mijn man ook al meerdere keren over gehad en ik snap dat hij nog regelmatig naar zijn ouders wilt maar ik heb hem laten weten dat het van mij niet hoeft omdat ik niet wil dat ze hem weer kwetsen! Heb het er ook kort met mijn schoonzus over gehad en die begreep mij wel gelukkig! Ach ja... je vriend/man kun je uitkiezen. Zijn familie krijg je er gratis en voor niets bij! Haha! We hadden zaterdag toch iets trouwens... Sarah was in de kinderwagen aan het slapen en ineens begon ze kei hard en kei hoog te gillen. Ging echt door merg en been! Net of een brandalarm afging. Zo zielig! We wisten niet wat er gebeurt was en nadat ze getroost was ging het gelijk weer goed. We waren daar echt van geschrokken! Nu lag ze net weer te slapen in de huiskamer en ik was in huis bezig! Ik gooide even wat dingetjes in de blender en ze kwam gewoon weer met haar gilletje boven de blender uit zo hard en hoog.. Ze schrok dus... Waarschijnlijk is ze dus zaterdag ook geschrokken! Ze was nu ook weer gelijk te troosten hoor maar poe wat kan ons meiske toch gillen! Ongelooflijk!! Helaas is ze nu wel wakker waardoor ik niet meer even het eten kan voorbereiden ben ik bang... Ga het toch even proberen en anders maar in de wipstoel erbij!
@Pluus: Hahhaa.. ik durf dat ook niet hoor!!!! Maar ik kan er wel hard om lachen als ik er zo aan denk... 't is hier nog steeds dat hij wegzakt en dan weer hard gaat huilen... ben er maar druk mee... maar de perioden van slapen worden steeds langer... Kan je nagaan.. ik heb schoonouders die zoveel interesse hebben in Adam dat hij niet volgens zijn ritme naar bed kan... en jij hebt schoonouders die zo weinig interesse hebben dat ze Saar bijna niet zien staan. Bizar hoe mensen zo kunnen verschillen... Knap van je dat je je er niet meer druk om maakt. Lijkt me niet makkelijk. Kan me goed indenken dat je die mensen niet te vaak hoeft te zien (heel herkenbaar). Ennuh.. Saar maar niet meer laten schrikken he!!!