Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Helemaal geen domme gedachte meis! Je vriendin is net overleden en dat is gewoon ontzettend Kt!!! Daardoor heb je ook niet het idee dat je vrolijk mag zijn.... Maar he, je bent niet vrolijk omdat zij doet is, daar ben je gewoon ontzettend verdrietig van! En dat concert van Robbie staat al zo lang gepland, niemand had dit toch vooruit kunnen zien lieverd? Het is gewoon een hele ongelukkige samenloop, maar ik weet zeker dat je vriendin had gewild dat jij ervan had genoten, dus probeer dat ook te doen meis. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor haar!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik kan het echt niet laten hoor.....

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, hopelijk kun je toch genieten, ondanks dat het dubbel voelt! Knuff..

Engeltje.. wauw! En wou dat ik zulke foto's kon maken.. ;) Neem zelf de tijd er niet voor om de foto's te leren bewerken en uberhaupt om het fotoalbum klaar te maken. :) Misschien vanavond maar eens doen. Manlief is de deur uit en kleine man ligt al lekker op bed.

Meiden, heb op marktplaats een zooi kleren gekocht en er zitten leuke broekjes bij van name it! Erg blij mee. Maatje 86, dus nog wel wat ruim, maar erg blij mee!
    Uiteraard ook wat mindere dingetjes maar daar maak ik iemand anders wel weer blij mee. :) Ow, en een gaaf tuinbroekje bij de hema in de sale, echt té leuk!! (Ben ook zeker NIET de hema in gegaan hoor)

Pff, vind t trouwens soms best emotioneel hoor hoe hard het gaat met ons kleine mannetje. Mensen vragen; loopt hij al? Nou.. dan krijgen ze als reactie dat hij daar nog wel eventjes mee mag wachten. hij gaat al snel genoeg.. ;)

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: thnx!!
    En is t nog gelukt om wat aan het album te werken? En jouw foto's van Daan zijn ook altijd mooi hoor :)
    Wat leuk dat je zoveel kleertjes hebt gescoord!

Ik ben druk bezig met een oefentaartje te maken voor Quinten zn verjaardag. Vind het weer erg leuk om te doen, was al zo lang geleden!
    Ik wil als de taart af is, Quinten er mee in het park zetten, zien wat hij ermee doet en daar foto's van maken voor de uitnodiging van zn eerste verjaardag!

Pfff ondertussen weer vuurwerk! Heb je een avondje geen getimmer of geboor, is t dat weer! Ja hoor, Quinten weer wakker! Ga maar snel naar hem toe!

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wilde eigenlijk nog 2 foto's toevoegen van de knutsels voor de taart, dus bij deze ;)

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Altijd jammer dat er maar 1 tegelijk kan op je mobiel...

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nu ik toch al aan t spammen ben, wil ik dan toch ook nog even wolkje als eerste feliciteren met haar kleine grote kanjer!!
    Maak er een hele leuke dag van meis!! En lekker veel foto's maken he! Ben ook heel benieuwd naar Pim z'n taart!!!

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, Gefeliciteerd met Pim! Hiep hiep hoeraaaa, 1 jaar!

Engeltje, wat een leuke taarten! Echt gaaf! IK ben er zelf niet goed in (niet vaak genoeg gedaan), maar ga ook iemand vragen om zo'n soort taart te maken. Daan is vanochtend weer vroeg... gaap..
    Gisteravond ben ik niet meer toe gekomen aan het album. Ik was s middags al duizelig in 1 keer, en dat is lichtelijk aan blijven houden. Gisteravond weer en daarna enorm aan het zweten. Ben dus om 21.15 de hond uit gaan laten en om 21.30 lag ik in bed. Daan was ook nog 2 keer wakker, dus heb een lekker nachtje gehad. Mn vent was van huis dus daar had ik ook niks aan. Maar goed.. hopelijk gaat t vandaag beter.
    Eerst maar even rustig opstarten. hihi!
    En wat een leuk idee zeg om zo een foto te maken voor de uitnodiging. Ik wilde laatst Daan met wat ballonnen op de foto zetten, maar meneer vindt ballonnen maar niks, haha!

9. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje: GEFELICITEERD MET PIM!!!! Heel veel plezier vandaag! Geniet er van!

@Engel: leuke taarten joh!!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx meiden! Dit zijn trouwens alleen nog maar de freubeltjes voor op de taart hoor! De cake was mislukt, dus als Quinten zo wakker is moet ik ff met hem naar t dorp racen om een nieuwe te bakken ;)

@ sita: wat vervelend dat je zo duizelig was! Hoe gaat t nu, nu je een beetje opgestart bent? Ff rustig aan doen maar meis en genoeg zout eten!
    Wat jammer dat Daan de ballonnen niet leuk vindt! Waarom koop je niet anders een slagroomgebakje en maak je daar foto's van? Is misschien ook leuk!! Wat dat betreft baal ik echt dat Quinten geen koemelk mag, hihi!

@ beer: leuk gehad bij Robbie?? Hopelijk heb je even lekker kunnen ontspannen!

Zo nu ff lekker aan m'n bakkie thee en de rest van m'n kersen oppeuzelen, ze zijn echt heerlijk!!
    Zometeen dus naar de winkels en heel misschien nog ff naar t varend corso fietsen. Al ben ik gisteren ook al geweest..

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Nou, gaat nog niet veel beter dan gisteren, helaas.. Begin van de ochtend leek het te gaan, maar nu niet meer. Daan is ook nog eens erg jengelig maar dat komt mede door mijn slechte humeur denk ik. en hij wilde gewoon niet meer slapen. Hoop dat mn kerel rap thuis komt, dan hoef ik t niet meer alleen te doen.
    Slagroomtaartje is een goed idee ja! Ga nog even verder denken of ik iets creatiefs weet, maar is een leuk idee!

Enneh.. veel plezier vandaag met je bezigheden! ;) Geniet in elk geval van het mooie weertje.

12. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Beertje, meid..gecondoleerd. Wat een treurig nieuws! Hoe is het nu met je? Heb je toch nog plezier kunnen hebben bij het concert? Ik begrijp je verdriet en je onmacht, maar schrik wel een beetje van de opmerkingen dat al het moois wat je meemaakt gecompenseerd wordt met iets naars en dat je maar beter bij jou uit de buurt kunt blijven. Lieverd, die dingen hebben toch niets met jou te maken? Daar heb jij toch geen invloed op? That's life en die dingen gebeuren nou eenmaal, met- of zonder jouw aanwezigheid. Probeer de negatieve dingen die je overkomen alsjeblieft niet op jezelf te betrekken. probeer door de nare dingen al het moois ook niet uit het oog te verliezen, anders kom je in zo'n negatieve spiraal terecht. En echt...het laatste wat ik zou willen als ik morgen dood neer val, is dat mijn dierbaren zichzelf de schuld gaan geven of zichzelf het plezier in het leven gaan ontnemen. Pak de momenten waarvan je geniet en waar je plezier uit haalt en bedenk je dat dit momenten zijn die niet voor iedereen vanzelfsprekend zijn. Knuffel voor jou en wees lief voor jezelf!

Pluus, wat tof dat jullie zo'n heerlijke vakantie hadden! En wat spannend dat jullie er ook weer voor gaan! En wat jij omschrijft over dat het best iets langer mag duren, dat herken ik heel erg. Van mij hoeft t ook niet meteen raak te zijn, bij Liza was het meteen raak en daarmee hebben we eigenlijk een beetje de voorpret en de spanning gemist. Dus daar geniet ik nu wel echt van. Zo leuk om er samen mee bezig te zijn terwijl niemand er nog van af weet. Zoiets van ons! Maar ik lees tussen de regels door dat je het misschien toch wel iets spannender vindt dan gewoon spannend? Want ik merk wel dat wanneer ik toch weer ongesteld word, ik toch ook wel een klein beetje teleurgesteld ben. Dat kan ik wel weer heel snel naast me neerleggen, maar daar uit kan ik wel opmaken dat ik er wel echt aan toe ben mocht het raak zijn. Jij hebt weer een totaal andere reactie, want jij hoopt juist dat het niet raak zal zijn.

Engeltje, Ach ja, this too will pass....wijze woorden van mijn paps. Ik focus me er maar gewoon niet al teveel meer op. Blijkbaar heb ik eventjes die ego fase nodig ofzo. Misschien wel een logisch gevolg ter afsluiting van een periode waarin ik er voor mijn gevoel maar weinig toe deed. En ja...het gaat zeker de goede kant op. Of eigenlijk zitten we al een tijdje weer aan de goede kant en kan het alleen maar beter worden! Ik heb trouwens ook gestemd op je mooie ventje! Had je al gemaild over die schroeven? Dat kan idd echt niet! Hoort gewoon veilig te zijn. En wat ontzettend goed dat de therapie zijn werk doet en dat je er lekker je ei kwijt kunt. Echt goed van je dat je er zo hard aan werkt. Keep up the good work!
    En dan nu die fijne buurvrouw van je; ene oor in, andere oor uit. Je weet van wie het komt! Ze weet duidelijk niet waar ze t over heeft. Niet leuk, ben ik het mee eens. Maar laat je niet opfokken door zo'n onnozele opmerking. En wat heb je weer heerlijke foto's van Quinten gepost, knapperd! En wat heb je weer prachtige kunstwerkjes gemaakt in de vorm van cake/ taart. Leuk idee voor de uitnodiging hoor!

Sita, wat een prachtige foto's komen er weer voorbij. Nog zo'n knap ventje! Je had t over loopwagens. Wij hebben die van Nijntje, ook met een activity centre aan de voorkant en elementen aan de zijkant. Er zit ook een bakje achter waar je speeltjes in kunt doen. Dat bakje is vooral nu heel erg interessant, ze vindt erg leuk om er dingen in en uit te doen. Ze probeert zelfs om er zelf in te gaan zitten, onbegonnen werk natuurlijk...maar goed, wel het proberen waard en erg vermakelijk om naar te kijken! Wat leuk dat je zoveel bruikbare kleertjes hebt gescoord op Marktplaats hihi. En wat je schrijft over dat emotionele omdat t zo snel gaat. Dat heb ik ook in vlagen hoor. Laatst had ik het toen we op pad gingen in de wandelwagen thuis lieten, Liza loopt zo goed...dus je hebt dat ding gewoon minder nodig. Dan denk je echt; waar blijft die tijd toch! Aan het einde van deze maand is het al weer twee jaar geleden dat ik positief testte! Voel je je inmiddels al wat beter?

Hier: Nou meiden, vandaag moet ik dus eigenlijk ongesteld worden. Tot op heden niet gebeurd en vanochtend alvast stiekem getest, maar word er niet veel wijzer van. Er leek een heel subtiel streepje te verschijnen, met het blote oog haast niet waarneembaar. Dus ik wacht vandaag maar gewoon af. Ook niet echt aanwijsbare symptomen. Ik had de afgelopen dagen alleen wel zo nu en dan een metaalsmaak in mijn mond en vaak het gevoel van een kater te hebben gehad. Maar ja..dat zegt natuurlijk ook helemaal niets. Als het vandaag of morgen niet komt, dan dinsdag nog maar eens een testje wagen. Maar ik verwacht eigenlijk wel dat het vandaag in de loop van de dag wel door zal komen. Als ik zwanger zou zijn, dan had ik nu toch wel een duidelijkere resultaat op die test moeten zien denk ik. En het was een test van de Kruidvat die 2 voor 5 Euro en daar lees ik ook weer wisselende verhalen over. Afwachten...meer kan ik nie doen nie :)

We hebben gisteren nog heel stoere schoentjes voor Liza gekocht, waren in de aanbieding. Eindelijk een winkel waar ze eens leuke kinderschoentjes hadden en niet van de kitscherige en lelijke spul. Daar houd ik zo niet van!

Stoere Braqeez Meisjesschoenen - Kindermode Zomer 2013 - Kleur: Roze

Maar mocht ik toch zwanger zijn, dan heb ik al helemaal uitgedacht hoe we het bekend gaan maken aan de opa's oma's, tantes en ooms! Dan laten we een t-shirtje voor Liza drukken met de tekst: 'My bro/ sis is under construction!'. Niet heel origineel, maar wel erg leuk...vind ik dan haha!

Ach, en als we dan toch aan het spammen zijn, dan kan ik ook wel eventjes mee doen. Op de ene foto zie je hoe knap Liza kan zwaaien en daar dan enthousiast; 'Dahaag' bij zegt. Zo lief Op de andere kijkt ze gewoon heeul ondeugend <3 En eh...voor de oplettende kijker, Liza heeft een echte paardestaart in! Ok..staartJE dan hihi

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: tuurtestje delen met ons????? SPANNEND

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke schoentjes trouwens!!!!! En Liza is weer uberschattig!!!!

Wij hebben hier het T-shirt "Grote broer" al in huis.... ;)

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Haha, ik had zelf gister ook bijna het shirt 'ik ben de grote broer meegenomen'. haha! En dat terwijl we niet eens aan het proberen zijn. ;)
    Gaat inmiddels wel wat beter, maar nog niet helemaal goed. Zou zelf bijna denken dat ik zwanger ben, zo duizelig/flauw en vanochtend had ik lage rugpijn. Hoef niet ongesteld te worden, ben dit pas geweest (nou ja, onttrekkingsbloeding dan/ben aan de pil). Vaag hoor. Zou er bijna zelf een testje tegen aan gooien als ik ze in huis had.

16. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Flier: haha...nee joh, ga hier geen tuurtestje plaatsen. Als t met t blote oog al nauwelijks is te zien, dan zal t op n foto al helemaal waardeloos zijn ;) Hihi...jullie dus ook aan de bedrukte t-shirts als t zo ver is! Leuk :) En ja...wat n dotje is Liza he?! <3

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Liz: waarom niet? Ik had bij Quinten op mijn NOD ook maar een tuurtestje hoor!! Een week later pas echt duidelijk!!
    Hihi hoop zoo dat je niet ongi wordt!!!!
    En idd, het gaat nu gewoon hartstikke goed en dat moet je vooral zo zien te houden en de rest maar laten rusten!!

@ sita: misschien komt t gewoon door de warmte? En als je t niet vertrouwd, op zondag zijn er ook zat winkels open voor een test te halen :p
    Maar hopelijk trekt t allemaal snel helemaal weg!

Hier net toch maar naar t corso gefietst en even een bolletje sorbet gegeten bij Nick in t restaurant. Was heerlijk zo aan de waterkant!
    Quinten ligt nu net weer op bed, maar kan de slaap niet echt vatten geloof ik!
    Zo maar eens de cake gaan bakken, kan ik vanavond de taart afmaken :)
    En dan strakkies eerst met m'n kleine lieve binkie ( lees: kleine draak die zn speen weer uit bed gooit nu en maaaama roept om hem te pakken ;) )pannenkoekjes eten!!

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, helaas zijn er hier geen winkels open op zondag. ;) En de warmte lijkt me sterk, heb het helemaal niet zo warm eigenlijk. Vind t wel zo apart.. mn moeder vroeg ook al of ik niet zwanger was, omdat ik dit schijnbaar toen ook met Daan had. Nou,.. t zou wat zijn. Hoop dat t gewoon een licht griepje is of zo.

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Liz: vergat helemaal te reageren op de mooie foto's van Liza!! Ze zijn supermooi! Heerlijk moppie heb je toch!

Sita: dat is jammer! Ga je dan morgen een testje doen voor de zekerheid?

20. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Sita: maak jij t ook even spannend dan whaha! Het zal toch niet?! Nou...ook maar ff testen dan hihi.

Engeltje, aah..lief, thnx! Nou, ik heb een foto gemaakt hoor, van de test. En op de foto zie je dr he-le-maal niets meer van terug, sterker nog...ik voel spontaan menstruatie krampjes opzetten als ik er naar kijk whahaha! Maar goed...ik zal m dan ffies plaatsen. Dan kunnen jullie ook zien hoe mooi wit hij is ;)

Deel Deze Pagina