Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Het is idd een wel hele erge tuurtest! Maar geen bloed geeft moed ;)

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Het ziet er best treurig uit zo haha! Witter dan wit. Ik ben benieuwd of ik vanavond of morgen dan ongesteld ga worden. Morgen werken, heb ik voldoende afleiding. Daarna drie weken vakantie! Ik dacht dat ik er maar twee had hihi. Mooie meevaller.

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Als ik me morgen nog zo voel ga ik wel een testje doen ja. Misschien dat idee dan even uit mn hoofd werken, haha!
    Zou wel gek zijn want ben geen pil vergeten of zo.. apart hoor.

En Liz, dat is idd wel een hele erge tuurtest, haha! Ach ja.. je komt er vanzelf achter. ;)

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: ben benieuwd!!!

@ Liz: kijk dat is lekker!!!

Nou hier nog even de vorderingen van nu, ben nog niet klaar hoor!!

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nog steeds niet helemaal af maar moet nog ff showen hoor!

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Wolkje, gefeliciteerd met Pim!! Hopelijk hebben jullie een leuke dag!

@ Liz, jeetje dat is inderdaad een enorme tuurtest! Haha ik zie niks sorry! :)
    Maar wat is Liza toch een mooi meisje!! En dat staartje... GEWELDIG!!!!
    Bij Saar vallen de speldjes nog steeds uit, ondanks dat ze best veel haar begint te krijgen!

@ Engel, leuk zeg, die taart!! Ben wel heel benieuwd hoe het eindresultaat gaat zijn. Is het nu wel gelukt met de cake?

@ Sita, joh.... jij maakt het ook wel spannend zeg!! Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

@ Flier, hoe gaat het bij jullie met zwanger worden? Je hebt gewoon het t-shirt al in huis joh! :D

@ Hier, hier gaat het lekker hoor! Heb van de week echt even lopen piekeren over het zwanger worden maar intussen ben ik er wel helemaal klaar voor! Ik wil inderdaad wel die spanning mee maken, net als wat Liz zegt heb ik dat bij Sarah heel erg gemist maar als het wel zo is, is het ook goed! :)
    Dat is zo zenuwachtig was kwam ook gewoon omdat we het ineens zonder condoom deden... niet echt besproken dat we voor een 2e zouden gaan. Het gebeurde gewoon en dat bezorgde wat angst! :) Maar intussen ben ik er helemaal klaar voor!
    Inderdaad wat Liz zegt... het is wel heel spannend weer om er samen voor te gaan zonderd at iemand dat weet!
    Vandaag waren we bij vrienden en die hebben wel 2 keer gevraagd wanneer er een 2e zou komen. En wij maar zeggen... voorlopig niet hoor en dan tussen door een stiekeme lach! :D Erg grappig en fijn!

Saar is trouwens een 6e tand rijker sinds vrijdag... Ze komen met bosjes gelijk ineens! Gelukkig heeft ze er maar heel weinig last van! Dat is wel fijn!
    En ze wilt later tandarts worden! Heel de dag zit ze met haar vingers in mijn mond en met tandjes poetsen poets ik eerst haar tanden en dan moeten mijn tanden nog door haar gepoetst worden! Zo leuk!! Is echt genieten! Ze vind dat ook echt zo leuk om te doen! :D

O en ze heeft sinds de vakantie iets nieuws... ze gaat op onderzoek uit naar mijn zoogkompressen... Net zo lang friemelen tot ze er 1 heeft. Op zich niet erg want meestal doet ze het 's ochtends in bed maar van de vakantie deed ze het ook in het zwembad en als ik een dieper decollete heb doet ze het ook...
    En heeft ze er 1 dan moet die er ook weer terug in, en er weer uit etc etc etc :D
    En ze kan zo goed bouwen! Zo leuk om te zien dat ze hele torens bouwt! En staan is echt HET ding!
    Schatje dat ze is!!! Ik kan me soms niet voorstellen dat ik nog verliefder op haar kan worden en dat doet ze iets en dan stroomt mijn hart echt over! :D Moederliefde... ongelooflijk! :D

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: zo herkenbaar!! Wat kan je toch verliefd zijn op je eigen kind he! Wat goed dat Sarah al kan bouwen! En ook ineens 6 tanden, hier ook al zo'n explosie van tanden, zag daarstraks puntje 7 doorkomen!
    En ja, nu toch helemaal klaar voor een tweede? You go girl :D

Het is nu helemaal gelukt met de cake ja, dit is het eindresultaat.... Tatatataaaaaaaa!!!!

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wow Engeltje, zo onwijs gaaf die taart!

En Pluus, mooi dat je er nu echt helemaal klaar voor bent. ;) Denk dat ik t zelf ook 'eng' zou vinden hoor. Zit nu al in spanning.

Vanochtend nog steeds duizelig ook wat misselijk en lage rugpijn, snap er echt niks van. Lage rugpijn had ik al iets en die duizeligheid ook, maar tis wel meer nu. Blijf vanochtend dan ook maar thuis van mn werk. En ga zo eerst naar de bakker en langs KV.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sita: Thnx!! En al een testje gedaan? Hoe voel je je nu?

@ Pluus: Gebruik jij trouwens nog steeds zoogcompressen? Of is dat nu alleen omdat je aan het afbouwen bent?

@ Wolkje: Zag al mooie foto's voorbij komen van Pim op FB, is het een leuk feestje geweest?

Quinten ligt nu net weer in bed te tukken...kan niet wachten tot hij wakker wordt en we t park in kunnen gaan met de taart :D

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wow engel, wat een geweldige taart!! Hoe heb je dat water zo gaaf gedaan joh?
    En ja, nog steeds zoogkompressen nodig! Helaas want met die warmte is dat echt niet fijn!!

En sita? Weet je al iets???

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Pluus: Lijkt me ook echt niet prettig nee als ik ze weer zou moeten gebruiken, al moet ik zeggen dat ik die van Natusan in het begin ook niet heel erg broeierig vond, viel me echt reuze mee. Die van de etos kon ik echt niet verdragen.

Dat water heb ik met piping gel gemaakt. Er hoefde in principe geen kleurstof extra doorheen, maar heb ik wel gedaan voor een nog nooier effect ;)

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    goedemorgen lieve meiden!

@engeltje: wauwwwwwwwww!!!! wat een gave taart voor quinten!! super super vet! die van pim was iets simpeler hoor :) maar die van jou, wat een plaatje! heel gaaf!

@sita: dat klinkt niet fijn meid! misschien heb je wel gewoon een griepje, maar het klinkt idd verdacht! haha :) Ik heb het ook al een paar keer gehad hoor, dat ik daht: als ik niet beter zou weten zou ik zweren dat ik zwanger was. Allemaal van die klachten die zo bekend voor komen.

@liz: oh dat is spannend! morgen weer een nieuwe test? of ben je ondertussen al ongesteld geworden? het wordt straks weer druk met alle nieuwe babyś haha!
    en wat en heerlijke fotoś van je meisje! een staartje, hoe vet!

@pluus: en ook jullie al weer druk aan de gang voor nummer twee! goed hoor en het is ook echt retespannend! zo lang je maar wel zeker weet dat je er aan toe bent, maar zo te horen zit dat wel goed :) leuk leuk leuk!

@hier: wat hebben wij een druk weekend achter de rug zeg! Allemaal super bedankt voor de felicitaties. 1 al weer, wat gaat het hard he.... jeetje!
    We hadden zaterdag feest van mijn schoonouders, die zijn komende week 40 jaar getrouwd. Zaterdag werden we daar dus de hele dag verwacht en uiteindelijk hebben we de hele dag geholpen met van alles. Het feest begon om 16.00 maar wij waren er al om 13.00 uur en toen het feest eenmaal aan de gang was heb ik alleen maar gerend met drankjes en glazen en lege borden. Er waren zoń 100 man achter in de tuin, hartstikke leuk, maar wat een drukte. Ik vond het ook echt niet fijn dat ze het feest op de dag voor Pimś verjaardag hebben gepland. Van Mijn schoonzus hoorde ik dat ze het feest eigenlijk op zijn verjaardag wilden doen, maar dat heeft zij ze toch maar een beetje ontraden. Stom toch, dat doe je toch niet? en ze hadden het feest toch prima volgend weekend kunnen doen?
    Uiteindelijk hebben wij dus amper iets kunnen voorbereiden voor Pim's verjaardag en hebben we, na een mega vermoeiende dag zaterdag en een kind dat helemaal oer de zeik was door de drukte, gisteren alles nog vlu moeten doen. Niet ideaal dus. En op de uitnodiging hadden we vanaf 13.00 uur gezet, kwamen mn schoonouders pas om half 5 aankakken! half 5! Maar goed dat we niet hebben gewacht met de taart aansnijden op hen, want anders hadden we nu nog met de taart gezeten. Ik was echt woedend! Dat zij er voor kiezen om hun feest de dag voor de verjaardag van hun kleinkind te vieren, prima, maar dat ze dan pas zo laat komen om dat ze "ook even moesten uitrusten"... sorry hoor! eigen schuld en dat wisten ze van tevoren. En als ze nou iets hadden laten weten, dat ze later wilden komen, maar ook niet. we hebben dus een uur gewacht met de taart en daarna maar aangesneden.
    Mn man en ik waren dus allebei mega pissig en toen ze er eenmaal waren zeiden ze nog heel verbaasd:"oh, ik hoorde dat jullie ons al eerder verwacht hadden?" dus ik had gezegd dat we inderdaad hadden gewacht met de taart en dat dat jammer was en dat ik het wel graag had willen weten dat ze later kwamen zodat we niet hadden hoeven wachten. En dat ik het jammer vond omdat Pim toen al weer in bed lag. Zeiden ze: "ach, maar die is dalijk wel weer wakker. en ja, wij moesten ook een beetje bijkomen even van gisteren." Had dan om 13.00 uur gekomen en was om 15.00 uur weer gegaan.....
    Anyway, het blijven dus schoonmonsters en ik vond het echt niet leuk.

Pim heeft het wel super naar zn zin gehad en heeft enorm genoten van alle aandacht en van zn taartje! Het duurde even voor hij door had wat je er mee kon en dat het heel lekker was, maar toen ging het rap en was ie zo weg! haha! Verder lekker het badje neergezet en alle kindjes van vrienden en neefjes en nichtjes hebben zich prima vermaakt, heerlijke dag!

Wij hebben hem een houten trein set gegeven. Ikhad nog een bon van een winkel met alleen houten speelgoed, nog gekregen van mn collegaś als kraamkado en nog steeds niet opgemaakt. Daar zijn we flink mee los gegaan, want die bon was voor 100 euro :) Mn man wilde heel graag zoń treinset (van Brio) en dat is flink duus, dus ook al is hij er nu nog wat klein voor, dan hebben we het vast in huis. en voor 100 euro konden we een flinke set met extra baandeeltjes kopen. super leuk dus!
    verder heeft hij nog gekregen (wellicht inspi voor jullie verjaardaslijstjes!)
    - het nijntje loopwagentje van hout, zelfde als liza!
    - een houten vrachtwagen oplegger met autootjes
    - een houten raket die uit elkaar kan met magneetjes
    - een emmer, schepje, zeefjes, gietertje etc
    - badbeestjes
    - een bad speelding van chicco
    - kleertjes
    - een voelboekje van de boerderij (waa je de vachtjes kunt voelen)
    - een water baan met bootjes (zo een die je ook uit kunt breiden)
    - my little farm, zoń hele set met boerderij met geluidjes en poppetjes enzo, heel leuk!
    - een ballenbak van nijntje
    - een zelfgemaakt stoffen kroontje van mn schoonzus

En het aller aller aller leukste kadootje (maar hiervoor moet je wel even wat broers of zussen inschakelen): Hij wordt grote neef! Mijn broer en zn vriendin zijn 5 weken zwanger en hadden hem een kaartje gegeven van zn nichtje/neefje! Super super super leuk!

zal nog ff wat foto's posten!

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engel, die van ah of natusan zaten allebei hetzelfde bij mij dus heb nu van ah want die zijn een euro goedkoper dan die van de ah! :)
    En ik kon een tijdje overdag wel zonder maar nu niet meer... het is niet veel dat ik lek hoor... maar toch wel wat druppels en tijdens het voeden loopt het nog steeds wel heel hard aan de andere kant..
    Ach soms doe ik ook wel eens een inlegkruisje doorknippen en de helft erin. Dat zweet wat minder en is ook voldoende!

@ Wolkje, wat een geweldig verjaardagscadeau, grote neef!!!
    En wat vervelend van je schoonouders! De mijne zijn niet eens geweest op de verjaardag van Sarah... mijn schoonvader had buikgriep... Ook later zijn ze niet geweest. We zijn uiteindelijk het cadeau gaan halen want ze kreeg een zandbak van ze en ik wilde dat Sarah daar lekker mee kon spelen in de vakantie!
    Dus tja... Schoonmonsters zijn het!! (bijna) alle schoonouders! :D
    Maar hij is wel goed verwend zeg! Mooie foto's kwamen er op fb voorbij!! Pim lijkt echt veel op jou! Zo leuk om te zien! Echt een mannetje! :D

Ik heb nog even een vraagje trouwens...
    Hoeveel drinken jullie kleintjes? Saar drinkt echt zo weinig... ik krijg er al niet meer in! Geef haar bewust al andere dingen als water en roosvicee want dat drinkt ze helemaal niet!
    Ze drinkt nu 2 borstvoedingen op een dag (geen idee dus hoeveel dat is) en 200 tot 300 ml sap... niet erg veel dus!
    Ze plast nog wel maar niet zo veel als in de wintermaanden...
    Ow en melk drinkt ze 30 ml per dag... ook bar weinig dus!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Wolkje: Wat leuk dat Pim een neefje of een nichtje krijgt! Quinten krijgt van ons trouwens ook de houten treinbaan, maar dan wel van de ikea, is wat meer betaalbaar voor ons ;)
    En pffffff wat een verschrikkelijke smonsters! Zoiets verzin je toch niet?!?!
    Thnx voor je compliment!! En jouw nijntje taart vond ik ook erg mooi hoor! Ik heb nog nooit zo'n puzzeltaart gemaakt, zou dus echt niet weten of dat zo goed zou lukken ;)

@ Pluus: Quinten drinkt ook niet megaveel hoor en plast ook wel een stukje minder nu.
    Hij krijgt 3 x bv, waarvan ik gok dat dat tussen de 300 en 400 cc is. Roosvicee drinken gaat wisselend. De ene dag 50 cc en de andere dag 250 cc. Volgens mij moeten ze tussen de 500 en 600 ml vocht binnen krijgen op de dag, dus het zou wel voldoende moeten zijn.
    Als hij echt heel slecht drinkt dan geef ik hem gewoon een waterijsje of extra fruit in de middag, zit ook vocht in!

Zo nu ffkes mn mannen wakker gaan maken, in ieder geval de grootste ;)

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hmmm dan drinkt ze denk ik net genoeg... ik vind het zo weinig!
    Ik geef inderdaad ook extra fruit en soms ook extra yoghurt.

Succes met je mannen wakker maken! Gaan jullie nog wat leuks doen? Je man is altijd vrij op maandag toch?

Mijn man is vandaag weer werken voor het eerst na de vakantie! Wel stil zo!

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Nou, niet zwanger in elk geval hoor. ;) Voel me nog steeds duizelig. Ga straks als mn ouders er zijn even naar de huisarts om mn bloeddruk op te laten meten.
    Ik heb mn vermoeden dat het met oververmoeidheid te maken heeft. Ik trek het soms maar slecht hoor, zoveel alleen te doen. Manlief doet ook veel, maar hij is er overdag niet. En Daan heeft nog steeds flink last van zn kiesjes die doorkomen.

17. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Wolkje, nee..nog steeds niet ongesteld geworden. Dus als t vandaag ook uit blijft, dan morgen weer testen. En wat n verhaal van je schoonouders zeg! En wat n planning ook zeg. Maar ja, lekker laten gaan...voor de rest hadden jullie n super dag! En wat is ie verwend zeg...leuk!

Engeltje, wat n geweldige taart! Inmiddels al in t park geweest en plaatjes geschoten? Wel spammen dan he :)

Pluus, Liza drinkt ook heel wisselend, maar op zich wel goed. Niet bijster veel. Maar ik ben ook geen grote drinker, dus maak me niet te druk.

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Liz, wat spannend zeg! Morgen idd maar weer testen!

@sita, idd slim dat je even naar de ha gaat! Misschien heeft die ook nog wat tips voor daan zijn tandjes!

19. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus, jaaaa...begint nu wel n beetje spannend te worden. Ik ben eigenlijk altijd stipt. We wachten t maar gewoon af. Vanavond of morgen weten we meer...denk ik.

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hoeveel dagen ben je nu overtijd?
    Ennuh, qua spanning missen van de vorige zwangerschap... zou je het al graag willen?
    Zou nl wel weer snel raak zijn he!

Deel Deze Pagina