Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wolkje... ik heb dit verhaal al eerder gehoord... weet niet meer precies hoe en wat maar omdat ik het al eerder gehoord heb lijkt het me een oplichter...

Google het anders is...

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ook ik heb dit verhaal eerder gehoord, Wolkje. Ik zou het niet vertrouwen.

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    daar ben ik dus ook bang voor... dus ik ga t ff opzoeken.

maar ik denk dan meteen weer (met mn softe mama hart) wat nou als t wel echt is en ik weiger hem, dat is dan zo zielig!

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Tja dan zal hij wel op een andere manier aan zijn jurk komen hoor!

5. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Zooo.. meiden ik leef nog (half...)

@Flier... wat een prachtig ventje heb je.. en wat een prachtige grote ogen en donker bos haar heeft ie nog steeds joh!!
    Wat een onbeschofte schoonmoeder heb jij zeg... DAMN.. hopelijk komt ze niet zo vaak langs?! Hoe gaat het verder nu met je ritme? Voedt je nog steeds op verzoek nu?

@Pluus.. meid.. heb zo met je te doen... wat een drama nachten heb jij!! En wat raar dat Saartje alleen maar bij jullie inslaapt..! Het extra dekentje hielp dus ook niks? Echt.. ik zou toch naar een ostheopaat gaan of een chiropraktor helpt ooke rg vaak bij 'huilbaby's' niet dat ze dat is maar toch.. er kan haar iets dwars zitten/pijn doen natuurlijk..
    Je kan het altijd proberen meid..!

Gaat je bv nu al wat beter ook? Hoop het zo voor je..!
    Bedankt voor het vragen hoe het hier gaat! *knuf..* de spruw was (leek het) weg... maar heb nu weer velletjes steeds rondom mijn tepel.. dus ben maar weer begonnen met het zalfje..! Bah.... begon weer pijn te doen ook maar geloof dat ik nu op tijd ben want is nog niks open nu!

Meid.. zet m op! En echt.. probeer zo'n therapie.. wie weet heeft Saartje er echt superveel baat bij!! en dus jij ook!

@Sita.. zo te horen gaat het lekker bij jou!! Wat fijn dat Daan zo goed gegroeid is joh!! Lukt het bv afbouwen ook nog soepeltjes?
    En jaaah joh.. gesleep hé met kind boodschapjes halen..! Ik loop meestal meer heen dan.. gaat zowat sneller als met de auto! haha....

@Wolkje.. ow ik zou precies hetzelfde hebben als jij.. ene kant vind je het een maf verhaal en geloof je er niks van.. andere kant ben je zo goedgelovig dat je die beste 'manvrouw' dit zooo gunt! Dus... aan mijn advies heb je niks.. maar zo te horen aan de andere meiden is het niet echt!
    Hoe gaat het met Pim? Nog steeds een reusje reusje?

@GEboortekaartjes... meiden!!! Ben zooooo benieuwd naar jullie kaartjes..!!!

@Engel.. denk om jezelf meisje!

@Dobber.. fijn dat de operatie helemaal geslaagd lijkt.. nou hopen dat uitslag van het onderzoek ook beter is nu!! En wat enorm lang moeten jullie toch steeds wachten meid.. BAHBAHBAH!!

@hier..
    Ben zowat een week niet online geweest man.. heb het zo giga druk en ben zoooo moe!:(
    Half6 gaat mijn wekker door de weeks en Jesse is ook al een dikke week aan het spoken..! Zondagmorgen 5uur vond hij een prachtige tijd om op te staan! NOWAY dat hij ooit nog ging slapen.. 7uur nog 1 uurtje tussen ons in gelegen..
    ipv dat vriendlief dan ook een x alleen opstaat en Jesse meeneemt.. nee hoor.. ik moet altijd als eerste uit bed gaan dan volgt hij! (of niet...)

Ben gewoon kapot.. echt vind mijn werk heerlijk.. en vind het echt superleuk om weer onder de mensen.. maar pff.. half6 zeg!

Dacht vanmorgen nog.. als ik nou geen bv meer gaf kon ik gewoon uur langer slapen ofzo!:$ Maar dan baal ik weer van mezelf dat ik zo denk.. ik ben vrij perfectionistisch (zeggen ze ;)) en heb mezelf het streven opgelegd om minimaal 6maanden vol te houden! En als ik mezelf iets opdraag doe ik dat.. (klintk dom maar zo zit ik in mekaar...;))

Baal dr zo van.. want heb eindelijk het idee of iets goed gaat en dan zou ik het op gaan geven omdat ik moe ben..;)
    Ach.. waait wel weer over hoor maar zo voel ik me ff...

Jesse vorige week dus weer prikjes gehad.. en is er nog ziek van! Steeds met vlagen verhoging en vanmorgen zelfs koorts..! Hij is ook helemaal niet tevreden en is vaak mopperig!
    Zelf het ik het vermoeden of doen de tandjes ook vervelend...;)
    Zondag heel poepdrama gehad hier.. nog nooit zo erg gehad...!:$
    Was de hele dag al bezig met persen en ontevreden zijn en savonds bij het tempen joh... 2 luiers vol, een onderlegger vol, aankleedkussen hoes vol! ships...!! :$ Maar goed.. hij was het kwijt!
    Verder geniet hij echt heeeerlijk van de hapjes die hij voorgeschoteld krijgt..! Mijn kleine grote beer! :D

Ventje is ook druk bezig met pogingen tot omdraaien.. van buik naar rug gaat al af en toe maar andersom doen we nog verwoede pogingen! EN owwwww wat kan hij boos worden als het niet lukt!;)

Weet niet of ik het al gezegd had maar vorige week op cb... lengte was 62,5cm en nu 63,5cm.. iets onder gemiddeld..
    hoofdomtrek was 43,4cm en nu 44,3cm.. mooi gemiddeld..
    en gewicht... jawel.... SHOCKING......
    was 7535gr en nu.....;) 8330gram.......:$

En dat op alleen bv.. jah en die 3x fruithapjes die hij tot dan toe had gehad... Noujah.. hoef niet te zeggen dat dit ver boven gemiddeld was natuurlijk!
    Veel info mee gekregen betreft hapjes, papjes, fruit enz die we nu op moeten gaan bouwen! Spannend!!
    Vandaag eetstoel besteld.. en owwwwjah!!!

WE HEBBEN EEN BEELD BABYFOON!! WHOOEHHOOEE!!:D:D Zo happy mee! (de oude was van mijn zus geweest en kon niet van de lader af... en piepte steeds midden in de nacht;)) Een Luvion... voor de andere dames die er 1 hebben.. kan je het scherm ook op uit doen snachts maar als Jesse dan wakker word ik m wel kan horen en scherm aan kan doen?!

Nou.. ik ga slapen.. morgen memmedag!! :D:D
    Lekker slapen!!

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha meiden,
    Nou ik heb t ff met m'n man overlegd en de man terug gemaild dat hij mag komen en wat hij er voor wil betalen.
    Had even gezocht en kon op 1 forum er iets over vinden en daar had de bewuste man een afspraak gemaakt en was vervolgens gewoon niet komen opdagen. Of hij belde nooit meer ofzo. Dus geen dramatische verhalen verder. Als hij niet komt opdagen, dan niet.
    En ik vond ook een forum voor travestieten waarin besproken werd hoe moeilijk t was om kleding en vooral trouwjurken (niet eens om in te trouwen maar meer voor het ultieme prinsessen gevoel) te kopen en dat veel mannen t proberen via marktplaats.

Dus ach, 50/50 denk ik dan. Eerst maar eens kijken of hij nog reageert op m'n mail. Heb natuurlijk nog geen adres of tel nummer gegevn hoor :)
    Merk t waarschijnlijk vanzelf wel aan de reactie.

Verder gaat t goed hier! Heerlijke vakantie gehad met z'n drietjes. Lekker weer, lekker eten en goed gezelschap, dus kon niet stuk!
    De autorit is ook super goed gegaan, Pim vond t prima en gaf geen kik, flesje er in, boertje, knuffeltje en weer in de auto en meneer sliep weer. Perfect dus!
    Ook in t campingbedje vond hij geen probleem en hij heeft op vakantie nog maar een paar keer een nachtvoeding gehad en slaapt nu gewoon door! Hooguit een keer wakker voor t fiepje en verder slaapt hij. Heerlijk dus en eindelijk!!!!
    Hij slaapt nu ook op Zijn eigen kamerje en ook dat gaat goed.

M'n man is echt een heel stuk opgeknapt!! De ab sloegen dus eindelijk aan en hij lijkt nu echt op te krabbelen en te herstellen. Meer energie en hij is weer een beetje z'n eigen vrolijke zelf. Vind ik ook erg fijn!

Verder had ik afgelopen ma weer moeten starten met werken maar ben ik dus ziek gemeld. Voelt heel gek maar ook fijn. Pim doet t goed, Joost wordt elke dag beter, dus nu ik nog! Merk dat de vakantie heerlijk was, maar dat een weekje rust het niet op lost. M'n gevoel is bij thuiskomst weer als vanouds. Goed dus dat ik morgen m'n afspraak bij de psych heb. Ben benieuwd!

@ jullie:
    Wat lees ik weer veel verhalen over jullie en hoe goed jullie t doen allemaal! Stuk voor stuk allemaal trotse en goede mama's! Super hoor!

Sita: goed dat je bent gestopt met je bv! Geeft je veel rust zo te lezen, fijn!

Liz: wat heb je toch een droppie! Lieve foto's weer!

Flier: wat vervelend van je schoonfamilie, zit je mooi met een mannetje wat helemaal overstuur is. Niet fijn!

Beertje: fijn dat je werk goed gaat maar balen dat je zo slecht slaapt! Ik hoop dat Jesse snel door gaat slapen weer!

Pluus: ook voor jou een dikke vette schouderklop! Goed volhouden met je bv zo lang je dat wilt, komt vast wel weer goed!

@dandy: hoe is het met jou?

Verder weet ik niet meer alles helaas!

Hier trouwens t eerste dagje Kdv er op zitten! Pim deed t super en was erg lief maar vanavond was hij totaal overstuur! Toch veel indrukken gehad met al die kindjes denk ik. Morgen mag hij weer!

Truste meiden!

7. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeej allemaal,

Ik ben d'r weer bij... :) Het was erg lekker om er even uit te zijn... en het was erg gezellig bij mijn ouders! Lekker gegeten en veel met de kleine gewandeld.

M'n vader had wel pittig eten gekookt.. en dat hebben we gemerkt met de bv.. oepsie... Ennnn... afgelopen nacht hebben we een cadeautje van Adam gehad... laatste voeding om 23.00u ongeveer... dus voor 00.00u in bedje.. en vanochtend meldde hij zich pas om 6.40u!!!!! Joehoe!!!! Hopelijk kan hij dat morgen weer! Ik werd ook zelf wakker omdat ik dacht dat ik op knappen stond.. en toen werd meneertje ook net pas wakker. (zou het door de McFlurry komen die ik gisteravond laat nog gegeten heb... ;) )

@Wolkje: Ik ben benieuwd naar de man die interesse heeft in je jurk... bijzonder verhaal.. zelf heb ik er nog niet eerder van gehoord, dus kan je niet vertellen of het een oplichter is. En superfijn dat het beter gaat met je man!!!!!!! en natuurlijk ook met je mannetje..!! :) Veel suc6 vandaag bij de psych.

@Beertje: tnx meis! We zijn ook erg trots op ons manneke :D Jesse is al een flink mannetje... maarre... mijn moeder zei gisteren nog tegen mij.. rond 4 maanden moet het geboortegewicht ongeveer verdubbeld zijn... dat klopt bij jou toch ook... want Jesse was al een beertje bij de geboorte! :) 't Is een lekker ventje!

@schoonfam: Ben d'r al weer redelijk overheen... ik was bang dat ik mijn ventje niet meer in z'n goede ritme zou krijgen.., maar dat gaat dus wel goed!!!! Heb er weer flink vertrouwen in.

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Goedemorgen meiden!

Dank jullie wel voor alle lieve woorden! Doet me echt heel erg goed!!

Beertje jeetje meis, wat zal jij moe zijn!
    Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor over je gedachtes aan flesvoeding! Heb ik ook en ook ik blijf stug door gaan!
    Jesse doet het heel goed op je bv en is al zo enorm gegroeid op jou voeding! Jij zorgt er voor dat hij zo hard groeit! Je mag daar dus echt enorm trots op zijn!
    En schop je vriend gewoon 's nachts uit bed! Of je haalt Jesse op en geeft hem aan je vriend met de mededeling jouw beurt! Ik wil slapen!
    Ik heb dat ook een paar keer gedaan hoor omdat mijn man door sliep. Ik werk nog niet dus op zich vind ik het heel logisch dat ik het alleen doe maar soms trek ik het ook niet en dan moet hij het ook over nemen! doet hij overigens met liefde en plezier hoor...
    En wat vervelend dat de spruw nog steeds neit over is! Heeft Jesse het nog steeds niet? Fijn!!
    Voed je ook met een tepelhoedje? Op die manier is het minder pijnlijk en kun je het niet aan Jesse overgeven!

Je vroeg of de bv bij mij nu goed loopt. Gelukkig wel!! Ben daar zo blij mee! Ik moet alleen aankomend weekend weer ongesteld worden. De vorige keer zorgde dat voor die dip dus hopelijk blijft het dit keer wel stabiel! Dank je!
    Sterkte meid en beterschap met Jesse!

@ Wolkje, fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie!
    Ik vind het zo goed dat je nu hulp zoekt voor jezelf en je hebt ziek gemeld!! Nu is het jouw tijd om te herstellen van alles! Goed gedaan meissie!
    En hou je ons op de hoogte over die man voor je trouwjurk? Ik ben benieuwd!

@ Flier, fijn dat je zo genoten hebt en dat Adam zo goed geslapen heeft!! Lekker joh!!

@ Hier, we hebben een redelijke nacht gehad!
    Ik heb haar gisterenavond 1 borst gegeven. De andere had ik gekolft. Daarna 80 ml bv met rijstebloem. Dit is er helemaal ingegaan!
    Om 23.45 uur waren we klaar. Om 3 uur meldde ze zich weer dus weer gevoed. Ze was na de 1e borst compleet vertrokken maar ik wilde dat ze die andere borst ook nog nam dus met veel moeite heeft ze daa rook nog wat van gedronken.
    Om half 4 lag ze weer terug in haar bedje! Een uur later werd ze werderom wakker maar ik had echt geen zin om te voeden! Ze kon geen honger hebben dus ik heb een kwartier haar tutje in haar mond gehouden en mijn han op haar wangetje en toen sliep ze weer! Tot half 9 zelfs!!! Joehoeeee!!!
    Ik ben trouwens gestopt met liggend voeden 's avonds en 's nachts! Ik werd iedere keer in paniek wakker dat ik dacht dat Sarah nog bij me lag. Ik duwde dus me man weg als hij zich omdraaide omdat ik dacht dat hij op sarah zou gaan liggen en ik werd zelf in paniek wakker omdat ik haar kwijt was onder de dekens! Ik werd pas iedere keer weer rustig als ik haar in haar wiegje zag liggen. Pfff dat is niet goed voor je nachtrust! Dus ik ga nu maar weer zitten in bed!

Vandaag ga ik knutselen met Sarah! :D
    Mijn schoonouders vieren dit weekend hun verjaardag dus moet Sarah ook iets geven!
    Ik ga een bloem maken met haar! In het hartje van de bloem komt haar gezichtje en in de bloemblaadjes afdrukken van haar voetjes!

tja... ook al heb ik geen leuke schoonouders... ik blijf gewoon doen wat ik altijd zou doen! Trek me lekker niks van ze aan! :D

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Fijn dat Sarah uiteindelijk nog lekker heeft geslapen! En je hebt gelijkt.. ze kon nog geen honger hebben!!!! Echt leuk dat je gaat knutselen met haar. Je hebt me op een goed idee gebracht voor de verjaardag van mijn vader (2 nov). En heel goed dat jij je niet van de wijs laat brengen door je schoonouders!

@mannen: bij deze wil ik toch even zeggen dat ik een kei van een vent heb. hij heeft een eigen bedrijf en werkt voornamelijk in de namiddag en avond.. dat betekent dat hij me overdag altijd helpt met de kleine... met de voedingen.. in badje doen.. troosten.. etc.

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS.. hij is in te huren.. we kunnen onderhandelen over een mooi bedrag... :p

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahaha Flier, ik zou mijn man voor geen goud willen missen maar wat meer in het husihouden ja... dat zou wel lekker zijn!
    Lekker joh dat jou man zo enom mee helpt! Lekker van genieten!!!!

Ik ga het knutselen vanavond doen! Als het af is zal ik een foto maken! :D

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @flier... Hoe doet je vent dat dan joh? Mijne heeft ook een eigen bedrijf maar die vertrekt rond 9uur.. Kont rond 19uur weer thuis en als het beetje tegen zit (of mee .. Maar net hoe je het bekijkt) moet ie savonds ook nog naar een klus! Hij heeft t.. zo druk joh...

@pluus.. Wat een leuk idee van het knutselen! Mijn ouders zijn bijna 35 haar getrouwd ga ook iets met verf doen! Wat weet ik nog niet... Haha..
    Mijn vriend gaat er snachts ook wel uit hoor als jesse roept.. Ik schop m vaak wakker want aangezien hij wer op bed kan kruipen als ik weg ben vind ik dat ik snachts mag slapen! :p

@flier.. Echt? Verdubbeld het gewicht normaal in 4 maand? Dan doet mijn grote beer het inderdaad gewoon goed! Haha..!

@hier.. Had lekker peer geblendert... 3 happen valt meneer in slaap... word net weet wakker (na 15 minuut ongeveer) maar nu is het hapje helemaal bruin.. Verdorie...
    Ligt nee nu met grote ogen aante kijken van waar blijft mijn fruit! Haha..

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Beer, smaakt het ook niet lekker meer dan?
    Ik heb wel eens gehoord dat fruit wat verkleurd nog gewoon lekker is! Proef het anders zelf nog even! :)

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Mijn vriend heeft een sportvereniging.. 's middags geeft hij bijv. les op een BSO en dan 's avonds de eigen vereniging.. en in het weekend naar het buitenland of het land in voor toernooien. Maar doordeweeks overdag is hij dus veel vrij (omdat hij geen schoolprojecten meer heeft aangenomen, omdat hij straks ook voor de kleine gaat zorgen).

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Over dat voeden in bed.. ik voed niet in bed.., maar ook ik heb af en toe dat ik wakker schrik omdat ik denk dat Adam in bed ligt en dat ik op 'm ga liggen ofzo.. heel creepy!! Vaak droom ik dan dat hij in bed ligt tussen ons in...

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Bizar is dat he flier! ik had dat toen sarah geboren was ook heel vaak maar had het nu al maanden niet gehad!

Maar je vriend is dus ook een sporter! leuk!

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa... heel bizar!!!!

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teleurstelling... Adam kwam vanochtend al weer om 5.10u... nadat hij om 00.30u in bedje lag... nog steeds wel een flinke tijd geslapen.., maar ik had natuurlijk gehoopt dat hij net zo zou doorslapen als die dag ervoor :p Vandaag toch maar weer een McFlurry eten ofzo... :D

Overigens huilt hij bijna niet meer! In het begin deed hij dat ook nauwelijks.., maar de afgelopen 2 weken was hij meer gaan huilen... nu is het weer rustig!!!

@Beertje: Hoe was je mama-dag???

@iedereen: Wat is het hier de laatste dagen rustig.... Gaat alles goed met iedereen?

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS.. ik wilde ook nog even kwijt dat ik het belachelijk vind dat ik al weer ongesteld geworden ben vandaag...!! :x

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hoi hoi,

Flier, dat wordt toch een mcflurry vandaag dan :D
    Balen meis, dat hij niet weer zo lekker heeft doorgeslapen!!

En ongesteld... jij dus ook al zo snel! Balen is dat he! Ik ben het nu ook weer... :(

Het is inderdaad erg stil hier, was me ook al opgevallen! Iedereen is lekker aan het moederen natuurlijk :D

@ Hier, ik heb een vermoeden waarom Saar niet meer doorslaapt...

Ik merkte vannacht dat ze wakker wordt net voor of net na dat ze kei harde scheten laat.

Ik heb vanmorgen gegoogled en krampjes op deze leeftijd kunnen te maken hebben met koemelkallergie.

4 weken geleden liep mijn productie terug. Ik ben toen begonnen met warme melk met anijs te drinken en ook eet ik sinds kort weer yoghurt. Sinds 3 weken slaapt Sarah niet meer door...

Ik vermoed dus dat het hiermee in verband staat!! Ga dus een week proberen geen melkproducten te nemen. Helemaal zonder melkproducten zal nog niet lukken denk ik maar ga het wel proberen!!

Deel Deze Pagina