Ik ben nu 1 dag overtijd en dit is de 2e ronde. Ik zou er dolblij mee zijn!! Maar is het niet raak, dan gaan wij lekker door met de voorpret! Het is beiden ok, maar het zou idd wel weer rap zijn.
1 dag overtijd... tja dat is wel 'verdacht' bij jou regelmatige cyclus!! Verder had je die rare smaak in je mond toch? Vanavond of morgen idd maar even testen! Ben nieuwsgierig
Ja idd...met vlagen een metaal smaak en gisteren wilde ik mn avond eten niet en zojuist mn Redbull in mn pauze ook laten staan. Verder niets noemenswaardig eigenlijk.
Haha toen ik zwanger was van saar heb ik na de test nog een aantal dagen met maandverband gelopen omdat ik bleef volhouden dat ik gewoon ongesteld zou worden!
Nou, bij de assistent geweest en mn bloeddruk en pols zijn prima. Niks aan de hand dus... mocht ik er woensdag nog last van hebben moet ik weer komen. t gaat nu al beter. Mn ouders zijn net even geweest en heb ook even met mn moeder kunnen babbelen, knap er ook al iets van op zo. Ben ook gewoon echt moe en moet mezelf meer me-time gunnen. Ik heb de knolletjes inmiddels aardig op, en geen direct naaste vriendinnen die kinderen hebben en dit goed begrijpen. Liz, je maakt t spannend. Ik zeg; testje! haha! Meiden, na die test vanochtend had ik toch wel even zoiets van.. goh, zou t ook geen ramp hebben gevonden om wel zwanger te zijn. Dan zou die knoop ook doorgehakt zijn. Manlief komt wat eerder thuis, dus kan t nog even lekker rustig aan blijven doen. (hopelijk komt hij zo voor weer een zure luier van Daan )
@engeltje: groot gelijk hoor, dis van IKEA is ook super leuk en een stuk schappelijker geprijsd! Ik had alleen die bon van die winkel die echt op moest... Dus ja We hebben nu ook echt een heel metrostation met alles er op en er aan Enzo, heel leuk! En uiteindelijk maar 4 euro voor betaald, dus goed te doen! @sita: niet zwanger dus! Let je wel een beetje op jezelf? Ga anders tegelijk met daan elke dag ff plat, al os het maar een half uurtje, dat helpt al zo goed! Rystug aan doen in ieder geval. Balen ook dat daan zo last heeft van zn tanden. Ik merk bijna niet aan pim, ze zitten er ineens en soms 1 of 2 zure luiers. Heb je ooit al eens gedacht aan een homeopaat? Die kunnen op dat vlak misschien ook wel wat helpen! Het is naruurlijk ook gewoon vervelend al die tandjes! Wat je zegt over " dan is de knoop doorgehakt", dat had ik vorige week ook toen ik dus te laat was. Ik dacht: als het wel zo is dan ben ik er wel blij mee, ook al is het niet gepland. En ik dacht toen ook: dan hoeven wr meteen de keuze niet meer te maken, haha! Misschien moeten wij ons binnenkort toch ook maar aansluiten bij het clubje 2e?
Wolkje, haha, ja misschien wel ja! Als t aan mn man ligt wel hoor. Maar we zijn het er beide over eens dat ik eerst weer wat fitter in mn vel moet zitten. Enneh, ik probeer de laatste dagen idd even plat te gaan als Daan ligt. Homeopaat zijn we niet zo van.. we moeten er dus maar gewoon doorheen. Thanks trouwens voor je lijstje, heb wel wat ideetjes weer voor cadeautjes!
Pluus, hahaha..dat deed ik ook toen ik net zwanger was van Liza! Vandaag ook de hele dag met n maandverbandje rond gelopen. Net bij thuiskomst maar weer af gedaan. Nog steeds geen druppeltje of krampje!! Ojeeeh, ojeeeh...wordt steeds spannender!! Morgen gaan we testen. Maar als er vanavond niets door zet, dan denk ik dat t gewoon raak is. Ik zou niet weten wat t anders is?! Ik had t in ieder geval echt niet verwacht...we hebben maar 3 keer gemeenschap gehad en ook nog voor mn eisprong. Maar nou vermoed ik wel dat ik vaak n vroege eisprong heb. Hoe dan ook...even afwachten wat er vanavond nog gaat gebeuren...of juist niet! Aaargh....ik ben altijd zo nuchter, maar word steeds onrustiger hoor! Als t raak is, is het nu al zooow anders dan bij Liza! En Wolkje en Sita ook voor n tweede?? Hihi...doen...leuk!!
Hahah! Dat deed ik bij Pim ook! Heb echt een paar dagen met eenaamdverband in gelopen omdat ik dacht dat ik t alsnog zou worden, haha! Maar spannend Liz, ik wacht op je streepje En had je bij Liza ook niet dat je alleen heel vroeg voor de eisprong had gesext en daarna niet meer? En toen was het ook raak! Sita: goedzo, lekker je rust nemen! En homeopathie moet je ook maar net liggen hoor, ieder z'n ding! En fijn dat je wat aan het lijstje hebt! Dat loopwagentje van Nijntje laat hij niet meer los, echt een hit! En we hebben trouwens ook zo'n loopstoeltje van chicco met lampjes en geluidjes Enzo er op. Die hadden we gekregen als kraamkado en nog steeds niet gebruikt omdat ik dat echt pas wilde als hij goed kon zitten in verband met de rug. Vreselijk ding vond ik het ook, haha! Maar we hebben hem pasgeleden in elkaar gezet en Pim is er helemaal wild van! Hij vindt het zo leuk! En alle geluidjes! Hij gaat er tegenwoordig al bij staan en dan gaat ie echt jammeren dat je m er in moet zetten en dan racet ie vervolgens de kamer door, hilarisch!
Oh Liz wat spannend zeg!!!!! Doe nu alvast maar testen!!!! Haha sita wij zijn ook niet zo van de alternatieve geneeskunde maar met saar zijn we naar een osteopaat geweest en... ongelooflijk! Saar zat ineens veel beter in haar vel!! Wolkje, die loop dingen zijn verschrikkelijk he! Wij hebben er geen maar mijn oom wel... saar wilt er daar ook steeds in! Nou ik ben bekaf! Saar gaat steeds overal proberen te staan en dan wordt ze boos al het niet lukt! Pfff vermoeiend!!!
Wolkje, Ja klopt...bij Liza was het overigens nog vroeger voor de eisprong! Pluus, kan nie testen nie...niks in huis. Nou is hier in de buurt wel een appie open tot 22u. Daar verkopen ze ook testen hihi. Maar...ik doe het morgen ochtend wel.
@pluus: ja ik vind het echt helemaal niks, dat wagentje (sorry voor degenen die er ook 1 hebben) maar echt, als ik zie hoe veel lol pim er van heeft! zo schattig! dat maakt een hoop goed. Ik zal eens even wat fotoś spammen!