@ Wolkje: Heerlijke foto's! Hahaha dat koppie van: mama, moet dit nou?? Lekker binkie hoor!!! @ Liz: Jeetje meis je houd het wel heeeeeel erg spannend zo!! En idd heel herkenbaar van dat maandverbandje! Bij Quinten was ik een week voor mijn Nod er echt van overtuigd dat ik zwanger was, maar op mijn Nod zei ik sochtends tegen Nick: Nou ik geloof toch echt dat mn lichaam me in de maling neemt hoor, heb zulke krampen, ik doe maar een maandverbandje in! @ Sita: Vervelend dat je zo moe bent en dat je jezelf zo rot voelt! Vraag gerust om hulp bij de mensen om je heen he! Dat heeft mij ook heel erg geholpen! Het is echt gewoon heel erg pittig als je het meest van de tijd in je uppie bent, weet er alles van met een man in de horeca Plan idd ook echt tijd voor jezelf in dat is hard nodig en schaam jezelf er vooral niet voor om hulp te vragen! Dikke knuffel! Nou....de taart was een succes hoor hahahaha heb de foto's in mn album geplaatst, maar hier nog even een voorPROEFJE
@engeltje: super leuke foto's! Quinten weet dus precies wat ie er mee aan moet, haha! @Liz en en en en en en en en?????? Nog niet ongesteld???
Liz, ik wacht in spanning af!! Enneh.. zou echt super snel zijn weer zeg! En Wolkje, wat een leuke foto's! Meiden, ben gewoon echt moe. Vanochtend weer 6.30 uur (gaap!). En merk nu ik even wat met Daan doe dat ik weer duizelig wordt. En dan zul je net zien dat hij de laatste ochtenden niet meer wil slapen. Dan is hij wel moe, maar als ik hem in bed leg gaat hij elke keer brullen en weer staan. Leg hem nog een paar keer weer neer maar zodra ik me omdraai staat hij weer. Denk dus dat hij naar 1 slaapje gaat. Laten liggen in bed helpt niet, ook al geprobeerd, dus we zitten even weer in zo'n fijne overgang nu.
liz; Spannuuuuuuuuuund!!!! Als het goed is sta je nu aan de kassa.... snel naar huis fietsen en die test er tegenaan gooien! Woehoeee!! (ik zit helemaal te stuiteren achter mn bureau hier!) @ Sita: meid toch, dat is echt niet tof.... zo vroeg wakker en dan ook niet willen slapen weer... Misschien dan toch wel een tip om zo'n looopwagentje te kopen. Klinkt stom, maar als ik pim daar in zet is ie zo een uur zoet en je hoeft niet zo op te letten omdat ze nergens bij kunnen of op kunnen klimmen, vallen, etc. best een veilig ding om ze in rond te laten racen. Dus met andere woorden: dan heb jij even rust terwijl hij zichzelf moe maakt (en dan hopenlijk daarna weer beter slaapt). Succes vandaag en even een digitale dikke knuffel voor je! *Knuffel!*
Liz.... het is 9.20.................. Sita, dat is niet grappig!!!! Kun je daan niet een nachtje bij je ouders laten logeren zodat jij even bij kan tanken? Sterke meis!
Vergeet door de spanning voor Liz gewoon op de rest te reageren... Wolkje wat een leuke foto's zeg!!! Dat kroontje is echt leuk!! Engel, super zeg die foto's! Je bent echt creatief met je taart en mooie foto's!!!
@ Liz: hopelijk hang je ondertussen al met je test in een bekertje!!! spannend!!!!!!! @ sita: ohh meis toch, begrijp toch zo hoe je je voelt!! Is er idd niet iemand die eventjes 1 of 2 daagjes op Daan kan passen of misschien iemand die gewoon even bij jou thuis komt zitten om op hem te letten terwijl jij even goed uitrust? Voel je vooral niet schuldig om daarom te vragen he! Je zorgt heel goed voor je lieve mannetje, maar het klinkt alsof er nu echt eventjes voor jou gezorgd moet worden!
Thnx voor jullie reacties meiden!! Hihi dat vergat ik weer te zeggen. Ben een beetje met veel dingen bezig op de vroege ovhtend Zit ook te appen met een van de meiden van de pufclub. Zij kampt nu dus ook met de zelfde problemen als ik.... Zo sneu! Maar aan de andere kant ook heel fijn om er samen over te kunnen praten!
Is ook niet zo goed vast te leggen op een foto. Op de foto zie je minder dan in het echt. Want in het echt staat er gewoon echt een goede streep, kun je niet omheen! Liza krijgt een broertje of een zusje!!!! Als de theorie van snelle/ trage zwemmers klopt, dan zou t een zusje moeten worden haha