maar weer even een NOD/uitgerekend lijstje opstellen dan maar? Kunnen we bijhouden wie allemaal wanneer wat heeft
Hihi echt superblij voor je!!! Hou je deze uk dan wel tot uhhhm wat is het... Half april binnen?? Nou als ik het goed heb komt er dus een maart beebje, een april beebje en wie gaat er voor mei?
Ja..weer een lijstje!! Wie is daar goed in? Ik merk nu namelijk al dat ik last heb van vergeetachtigheid. Gisteren op mijn werk was het echt heeeel erg, raakte alles kwijt. Eergisteren toen ik met mijn naaste collegaatje werkte, maakte ze nog de opmerking: 'En je bent niet eens zwanger!' Whaha...ze moest eens weten. Zij is overigens ook zwanger. Dat wordt dus nog grappig na de vakantie!
Engeltje, ja..is wel de bedoeling om het nu wat langer vast te houden. Niet weer zo vroeg, niet weer 3 weken couveuse....nee, nee, nee! Ooh wat spannend allemaal en deze zwangerschap begint al zooow anders dan mijn eerste zwangerschap. Toen had ik al heel snel kwaaltjes en moest ik heel veel plassen. Mijn avond eten begint nu sinds twee dagen wel weer tegen te staan. Sowieso lijkt mijn eetlust iets af te nemen. Maar echt pas een paar dagen voor dat ik ongesteld zou moeten worden, kreeg ik pas last van een paar kleine symptomen die nog steeds niet noemswaardig waren eigenlijk. Wel opvallend veel last gehad van een katergevoel de laatste tijd en zo nu en dan een metaalsmaak in mijn mond en wat lage rugpijn. Maar ja, dat zijn echt dingen die overal wel aan ten grond slag kunnen liggen en die je niet meteen aan een zwangerschap koppelt. Ik hoef niet meer te plassen dan anders deze keer en ik hoef er 's nachts ook niet uit om te plassen. En weten jullie nog die dag dat ik schreef dat fietsen een ware marteling voor me was? Dat was 22 juli. Misschien toch de innesteling geweest dan? Hihi! Moeders voor moeders sla ik over deze keer. Heb ik de vorige keer gedaan en dat was mooi en gelijk ook genoeg. Volgens de chinese kalender wordt het een meisje. We shall see!
Je hebt nu al in ieder geval bewezen dat je het echt niet zeker hoeft te weten als je zwanger bent van de tweede! En wat ik nu nog ga zeggen moet ik zelf nog geloven, maar de bevalling hoeft gelukkig zeker niet zo te gaan zoals je het nu meegemaakt hebt met Liza. Hopelijk wordt t lekker genieten van je zwangerschap tot half april! @ beer: hoe gaat t eigenlijk met jou meis?
Gezelligheid alom! Haha Engeltje, ik ga er ook niet van uit dat het hetzelfde gaat, maar ik zal er, zeker de komende tijd, waarschijnlijk best vaak aan terug denken. Ik ga nu sowieso in een ander ziekenhuis bevallen en niet meet in het OLVG. Ik wil in ieder geval een ziekenhuis waar je je kindje gewoon bij je mag hebben na de bevalling. We hebben nog even de tijd om dat te onderzoeken. En nou weet ik ook niet of ik een verloskundige moet bellen of gelijk al een gynaecoloog. Ik zal binnen nu en twee weken de huisarts maar eens bellen, die weet het vast. Dan komt er gelijk weer zoveel op je af!
En als ik even terug reken, dan lijkt het er verdacht veel op dat ik de innesteling idd de 22e was. Wat bijzonder zeg, dat je dat zo terug kunt herleiden! Geschatte datum van bevruchting: 21-07-2013 Eind van eerste trimester (12 weken): 29-09-2013 Eind van tweede trimester (27 weken): 12-01-2014 Geschatte datum van bevalling (40 weken): 13-04-2014 Hoe lang zwanger in weken: 2 weken, 2 dagen ( teruggerekend 21-07-2013) Oh..even een klein detail, ik heb gisteren een t-shirt besteld voor Liza met de tekst: 'My bro/ sis is under construction!' Hihi...heb nu al voorpret! Ojee...vrijdag op visite bij mijn paps en zijn vrouw, daar gaan we ook eten. Die hebben het echt wel in de smiezen denk ik!
Wat grappig Liz!! Ik had vorige week ook z'n last in mijn buik terwijl ik dat nooit heb... ook zo rond mijn eisprong..... Hmmm...........
Pluus, dat was voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik dacht: 'Zou het?', het was zo gevoelig en zo duidelijk. Dat heb ik normaal gesproken ook nooit zo. Rond mijn eisprong rommelt het altijd wel wat, ik voel het aan komen, maar dat ik er zo'n last heb...nee hoor. Was op zijn minst opmerkelijk te noemen toen. En deze keer maar weer het bewijs dat ik een vroege eisprong heb. Volgens de berekeningen was deze 22 juli en we hebben gemeenschap gehad op 17, 18 en 20 juli.
lijstje zwanger: Beertje (zwanger van een brusje voor Jesse)uitgerekend op: Liz (zwanger van een brusje voor Liza)uitgerekend op:[/COLOR] Klussers Pluus (wil graag een brusje voor Sarah)NOD op: Wolkje (wil graag een brusje voor Pim)NOD op: Flierefluiter (wil graag een brusje voor Daan)NOD op: Voorlopig nog maar even oefenen Sitalita ( mama van Daan ) Engeltje ( mama van Quinten ) Danty ( mama van Djayvanno ) Zoiets? Lekker gepriegel op de tel! Hopelijk niemand vergeten? Anders excuses!!
@ Liz, als jou idee waar is dat je het voelde... dan ben ik ook zwanger Nog maar een maandje wachten hoor!! @ Sita, mei zou wel een mooie tijd zijn @ Engel, brusje.... VER-SCHRIK-KE-LIJK woord!!! Haha