Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, benieuwd naar de foto's! Wat leuk dat die vriend dat voor jullie heeft gedaan. Ik heb een stiefmama die ook heel mooie foto's maakt, ze heeft echt een geweldige camera. Jij woont toch ook in Brabant? Zij namelijk ook. Misschien valt er iets te regelen?

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Er wordt te snel en te veel geschreven in korte tijd want eh...ik zie nu pas berichtjes die ik net gewoon nog niet kon zien. Weiiird....! Beertje...ik lees nu dus ook je uitgerekende datum. We schelen maar 10 dagen!!! Hoe cool is dat joh?!

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Liz.. 10daagjes eerder dan jij! ;) Mijn NOD was 25juli! ;)

Dankjewel voor je verhaal ook.. begrijp je ook volkomen hoor.. en waarschijnlijk heb je ook wel een beetje gelijk! Al laat ik zeker niet de negatieve dingen de boventoon krijgen hoor! Eigenlijk ben ik juist een extreem positief persoon.. Kan moeilijk met dingen zitten die ik niet in de hand heb (ergernissen bijv op het werk, verkeer enz...)

Bijvoorbeeld mijn vriendin heeft van het weekend ook een stuk gereden en joh zeg.. dr kwam een andere kant van haar boven.. tieren en foeteren op alle auto's enz... zegt ze tegen mij "heb jij dat nou niet" Nou... zeg ik "nee... vind ik doodzonde van mn energie zeg..." ..

Dus tjah.. Tis inderdaad zoals jij zegt... ik heb gewoon al zoveel meegemaakt in mijn hele leven..! Dus die heftige dingen koppel ik aan mooie dingen omdat die mij gewoon allemaal bij blijven...!

Namen... nou voor n meisje heb ik n naam in het hoofd.. die ik eigenlijk altijd al mooi vind! ;)
    N jongen... word MOEILIJK!!! :$:$

@Engel.. haha.. grappig!! Nou dan zal t wel een ventje zijn! ;) Volgens de chinese kalender ook.. dus moet bijna wel dan hé! ;)
    Pff... word weer puzzelen naar een naam!! :D:D

4. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    ERRRGGG cool!!! :D:D

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    heb ff gekeken... als het bij mij al raak zou zijn zou ik 24-4 uitgerekend zijn... hahaha doe mij maar een mei baby :D

6. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Beertje, laat de positiviteit zegevieren dan! Ik denk dat je er gewoon iets bewuster mee om moet gaan dan een ander, omdat er zoveel voor is gevallen bij jou. Probeer het eens om te keren, tegenover iets negatiefs juist iets positiefs plaatsen. Word je vast blijer van, zeker als dat ook meer jouw karaktertje is, zal vast een stuk natuurlijker aanvoelen! Dus bij ons is t namendilemma omgekeerd hahaha! Voor een jongen heb ik dezelfde als die ik voor Liza had toen ik zwanger was van haar. Voor een meisje zou ik het echt niet weten. Maar ja...we hebben nog een heeeule zwangerschap om daar over na te denken! Tenminste...als de baby tot het einde blijft zitten. Heel raar, maar wilde eigenlijk al 'ze' typen voor 'de baby'! Het is weer even omschakelen. Ik was het bij de zwangerschap van Liza zo gewend om het over 'ze' te hebben hihihi. Nu weten we het gewoon nog niet ;)

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Liz: Nee ik woon in het westland :D Maar lief dat je daaraan dacht!

@ Beer: Jaaa lekker brainstormen weer :D Heb je t al aan iemand verteld eigenlijk?

@ Ukkie: Zal ze zeker plaatsen hoor! Ennuh, jij moet ook wat meer gaan spammen hoor!
    Volgens mij ben ik je vergeten op t lijstje te zetten trouwens...shame on me! In welk rijtje wil je, of zet je het er zelf bij?

8. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus, maar 24-4 is toch april? Hoe dan ook....april of mei...allebei leuk en lekker dicht op elkaar! Zou stiekem toch wel erruuug leuk zijn hoor, als het bij jou ook raak blijkt :)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Pluus: Nee joh, ook lekker in april en Flier ook!

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Weet je wat?! We maken er een zwanger-clubje-april van! Nu we toch zo lekke bezig zijn met zijn allen haha

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Zeg Beer....weet je t al? Dat wij binnen zeer afzienbare tijd een heel lief, klein en schattig beebje verwachten?! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @Engel.. ik ben voor!! :D:D

@Liz.. Zal t proberen meid! Klinkt inderdaad erg simpel zoals jij het zegt... tegenover elk negatiefs iets positiefs..! ;)

Haha.... herkenbaar gevoel zeg!! Ik heb het ook al over hij.. gewoon automatisme..! (of voorgevoel?!)
    Zoooo gaaaaaaf hé!! :D

Jaaaahhh... man.... april.... hebben wij een klein ukkepukje in onze armen!! :D:D:D Overspoel nu al van liefde joh!! :D:D

En jaaaahh... denk wel dat we het willen weten...! Enerzijds niet.. want die spanning lijkt me ook erg mooi om mee te maken wanneer de baby er dan uit is van oewww wat is het?
    Anderzijds ben ik veeeeeeel te nieuwschierig.... en wil ik mezelf ook ietwat voorbereiden.. ;)

want stiekum hoop ik ooit toch n meisje te krijgen.. (ik wil graag 3kindjes...;) ) en ook al ben ik heus niet teleurgesteld als dit weer een jochie is... tis toch fijn om me daar een beetje op voor te bereiden! ;)

Allemaal niet raar bedoeld hoor.. echt ik hou nu al zielsveel ook van dit kindje!!

13. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Dat gaat mij echt niet lukken; veeeel te nieuwsgierig en veel te ongeduldig haha! Ik vraag mij wel af wat ik nu het beste kan doen? Verloskundige bellen of de huisarts. Ik vraag me namelijk af of ik niet gelijk naar een gynaecoloog moet, vanwege mijn vorige zwangerschap/ bevalling. Ik bel de huisarts wel eventjes, die weet het allemaal vast wel. Hoeft ook nog niet op stel en sprong. Was de mevrouw van moeders voor moeders nou al langs geweest bij je? En moet je nu weer piesen in die heerlijk riekende potten?!

14. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Beertje, is toch niet gek om een voorkeur te hebben? Dat had ik bij Liza ook enorm! Nu heb ik het t eigenlijk niet. Ik vind het allebei prima! Maar er zit geloof ik wel een soort van taboe op om een voorkeur te hebben. Vind ik een beetje onzin. Er is toch niets mis mee? Dat betekent toch niet dat je meer of minder van je kindje houdt als het toch het andere geslacht blijkt.

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Nou ik denk gewoon de vk hoor meis..

Ik vind het ook erg frappant dat zelfs ik.. met bloedverdunners... naar de vk moet/mag....;) Vink gevoelsmatig erg krom..!

Maar inderdaad... gewoon de HA bellen en die weet t vast!!

MvM mevrouw is langs geweest ja.. dus ik mag weer raak piesen!! ;)

Ach... maakt mij niet zoveel uit.. als desnoods maar 1 pot van al die potten die ik ga verzamelen gebruikt word voor het juiste doel dan heb ik toch geholpen! Ik vind het zooo vreselijk voor mensen waarbij het maar niet wil lukken om hun grootste wens in vervulling te laten gaan!

Dus ach... kleine moeite! ;)

16. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Dankje...;)

Noujah... die voorkeur is er dus wel wat... Vandaar dat ik het waarschijnlijk wel wil weten om me voor te bereiden mocht het niet een meisje zijn... en ook ben ik veel te nieuwschierig! ;);)

17. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ik ga duimendraaien voor een meisje voor jou! Dan ga ik gewoon voor een jochie deze keer. Deal?! Spannend!

18. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    DEAL!! :D:D

Erg spannend... en mijn hemel... nog 14 weken wachten tot ik het weet!! :D:D:$:$

19. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ik heb me voorgenomen om het er lekker van te nemen die eerste weken. Die echo's die komen vanzelf wel. Na de 20 weken gaat het in ene heeeeel erg snel. En nu heb ik nog geen dikke buik die in de weg zit. Zo leuk, als ik nu over straat loop dan ziet niemand het nog aan me. Het is nog echt zoiets van ons tweetjes! Precies zoals ik het wilde. Het had nog wel heeeel ietsie pietsie langer mogen duren eer het raak was, maar ik heb twee maanden van de spanning mogen proeven, dat is al een maand langer dan bij Liza haha! We wachten ook nog eventjes met vertellen aan de naaste familie hier. Als het me lukt hoor... Maar zo bijzonder dat wij al weten wat er te gebeuren staat en de rest van de wereld nog niet. Behalve jullie dan haha

20. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Lieve meiden, ik ga lekker maffen. Deze idiote dag verwerken! Slaap lekker allemaal skatjes!

Deel Deze Pagina