Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    OK, ik ga nu even proberen niet te hyper te worden. Ik heb sinds MN bevalling, en mn cyclus weer een beetje normaal is, steeds rond MN eisprong het "doorzichtige slijm" waar alle vruchtbaarheidsboeken het altijd over hebben. Vroeger viel me dat niet echt op, nu kan ik er vaak niet omheen. Als ik zeg maar een beetje druk zet voor een grote boodschap, dan komt er meteen een dikke vette klodder mee (sorry voor de details...) en moet ik t echt met bergen pleepapier wegvegen. Na een dag if twee gaat dit slijm over in gewoon afscheiding en wordt het ook weer wat minder in volume. Het blijft wel meer als ik voorheen altijd had, dus af en toe wel vervelend, maar OK.

Nu heb ik dus vanmiddag en net overduidelijk overduidelijk het doorzichtige slijm... En vandaag steeds eisprong steekjes.... En we hebben dus gisteravond gesext... (En hoe ;)) met aan allebei de kanten een flink happy ending met een flinke lading zwemmers zo huppakkee richting mijn op handen zijnde eisprong....

Omg....

Heb ik ineens een kortere cyclus dan anders denk Ik dus....

Omg....

Lalalala.....

1 mei een mooie datum???

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Wolkje, 1 mei is wel t uiterste hoor! Jij maakt t ook lekker spannend zeg! Het zou dus zomaar raak kunnen zijn. Wanneer is je nod??

Ok...nu ga ik echt maffen...truste!

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Waaaaahhh... spannend wolkje! !!

4. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, wel spannend, maar toch nog niet echt de bedoeling hoor! Vind het nog wel erg eng. Nou ja, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, van maar 1 keertje. Maar ik heb me echt misrekend... Ik dacht echt pas zaterdag mn eisprong te krijgen en nu was/is het gisteren/vandaag al zo ver. Gisteren er nog een ovulatietest tegenaan gegooid (had ik nog een paar liggen) en die gaf een dikke knalstreep. Nou ja, we zullen zien. Als het zo is ben ik blij hoor, maar vind het nog wel doodeng.
    Alhoewelbik t heerlijk vind mee te gaan in jullie enthousiasme is het bij ons nog wel een beetje te vroeg misschien. Afwachten dus!

Ik denk dat ik ergens rond de 20e m'n nod heb ongeveer.

En weet je wat ik in de gauwigheid ook even vergeten ben: we hebben een aanzienlijke kans dat m'n man niet eens vruchtbaar meer is door de chemo. Dus wellicht maak ik me druk om niks en blijkt het straks niet eens meer te kunnen.

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, wat maak je me nou? ;)
    Hier was t weer erg vroeg dag.. Denk dat t ook door zn kiesjes komt. Hij is gelijk al zo fanatiek aan het bijten. Maar goed.. die lach erna maakt t weer goed.

Fijne dag allemaal!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: zie je nou wel dat je in het andere rijtje thuis hoort? :p en misschien over 2 weken wel bij het bovenste rijtje!! Spannend hoor!!!!:D

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Oe Wolkje, spannend zeg! En die eisprong is gek he!! Dan weer zo en dan weer zo... ik kan er ook geen peil op trekken!
    Wij hebben 2 dagen voor mijn eisprong seks gehad...

@ Sita, he wat naar dat Daan weer zo vroeg wakker was! Vandaag weer goed je rust pakken he meid!

@ Liz, die foto van Liza was gisteren wel heel schattig!!! Zal Liza al snappen dat er een baby in je buik zit als je het gaat vertellen? Of is ze daar nog net te jong voor?
    En is het shirt al binnen? Wel foto maken he als die binnen is!

@ Beertje, veel succes vandaag!! Ik denk aan je!!

@ Engel, toch vind ik dat je nu ook voor een 2e moet gaan :p

@ Ukkie, fijn dat alles zo goed gaat!!!

@ Hier, wij zijn gisterenavond naar een andere auto gaan kijken... Hij is iets kleiner dan onze auto nu maar waarschijnlijk een stuk goedkoper in benzine! De auto die we nu hebben is echt de miskoop van de eeuw geweest dus die moet eruit voor oktober (apk). Deze auto staat in het bedrijf van kennissen dus hier heb ik iets meer vertrouwen in... Vanavond beslissen we of we het gaan doen of niet! Wel spannend!
    Van deze mensen hebben we ook een autostoel voor Saar gekregen! Gewoon zo maar... ze hoeven er niets voor te hebben... echt absurd! Van de week dus maar even een grote bosbloemen en een cadeau voor hun zoontje kopen!

En nog iets kei smerigs... onze container zit onder de maaien... al 3 jaar (sinds we hier wonen) zit ik er op te wachten tot het een keer gebeurt met het afval van onze konijnen... en nu is het dus zo ver!!! Zo smerig!!! Ik ga de komende week geen afval meer weggooien! Net zo lang tot manlief de container schoon gemaakt heeft!!! Brrrr enge vieze beesten!
    Maarja met die warmte kon het ook haast niet anders he...

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: he bah!!!! Mijn moeder heeft dat ook een keertje gehad, echt smerig is dat zeg!
    Maar.... Als je lang genoeg wacht hoeft je vent er niks meer mee te doen en vliegen ze vanzelf weg als je de bak open doet :p

En nee nee nee geen baby nog!!!!

Nick probeert me al over te halen om dan maar een konijntje te nemen.... Nou dat weet ik ook nog zo net niet.... Denk dat er pas een konijn komt als de volgende beeb er is en dat duurt nog lang!!!! :p
    Gaan overigens zometeen wel naar jonge konijntjes kijken van m'n collega ;)
    Dat wil zeggen.... Nick gaat zich samen met Quinten bezig houden met de konijntjes en ik doe een bakkie met m'n collega haha ;)

9. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Goede morgen meiden!
    Vanochtend de huisarts gebeld en die vertelde me dat ik gewoon contact op kon nemen met een verloskundige en dat ze me daar zo nodig door verwijzen naar ziekenhuis/ gynaecoloog als het nodig blijkt. Dus zojuist contact opgenomen met een verloskundige hier in de buurt en ze heeft me direct gerust kunnen stellen. Ik heb natuurlijk meteen gevraagd hoe het dan zit met die streptokkken bacterie en hoe dat dan deze keer in zijn werk gaat. Ik word in ieder geval goed in de gaten gehouden en er zal regelmatig op worden gecontroleerd. En ik mocht altijd bellen als ik onzeker word of het niet vertrouw. Super fijn dus! Verder vertelde ze me dat ik net 5 weken zwanger ben, en volgens mijn eigen berekeningen dus 4+3 weken. 3 september is de intake en dan wordt ook een afspraak voor de echo gemaakt. Aftellen dus maar weer. Hoewel ik nu al wel merk dat ik relaxter ben als bij de eerste zwangerschap. Het zal wel weer op zijn pootjes terecht komen!

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Aah fijn Liz!

Engeltje, succes met konijntjes kijken (en vooral dan met het niet kopen.. ;)) Is toch veel te schattig om niet te hebben? :D

Meiden, ik zit eraan te denken dat ik mn nek misschien wel vast heb zitten door de spanning/stress en daardoor misschien wel duizelig ben.

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Engel, konijnen zijn leuk!! Wel gelijk 2 nemen want dat is voor die beestjes veel fijner! En wat is er nou schattiger als 2 konijntjes die samen knuffelen? (natuurlijk wel een gecastreerd mannetje he... Anders krijg je er wel heel veel;))

Sita, die verschijnselen kunnen idd van je nek komen.... ff naar de fysio dus!

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, heb net gebeld. Schijnt hier een hele goede te zitten in ons gehucht, en die heeft mijn werkgevers ook als cliënt. Dinsdagmiddag pakt ze mij er dus gelijk bij. Duurt nog wel eventjes, maar denk dat t goed is dat ze eens naar me kijkt/voelt. ;)

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: nek en rug klachten kunnen zeker heel goed door spanning komen hoor! Idd tijd voor fysio dus, maar ook om te kijken waar de spanning vandaan komt en hoe je die voor een deel weg kan nemen! Knuf en sterkte! Hopelijk gaat t snel beter met je!

@ pluus: .......

Ok, ok ik ben gezwicht..... Nick kon me echt niet overhalen, maar wat moet je hier nou tegen in brengen als je je kind zo ziet stralen?

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dus ja er komt gezinsuitbreiding! En niet 1, maar 2!!!
    Ze zijn nu nog geen 2 weekjes oud, dus eind september na onze vakantie gaan we ze halen!!!

Dat grotere konijntje waar Quinten mee op de foto staat is trouwens hun oudere zusje ;)

Wij nemen de grijswitte op de foto aan de linkerkant en t kleine grijsje aan de rechterkant!

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Aaaah gossie Engeltje.... daar kun je echt geen nee tegen zeggen! Die Quinten... Wat leuk zeg!

En die spanning/stress komt vooral doordat ik mezelf geen rust gun en teveel in mn hoofd loop te malen.. ook wat betreft een tweede (en of ik het wel aan kan, terwijl ik echt altijd gedroomd heb om mama te worden en een groot gezin te hebben en voor kinderen te zorgen die het moeilijk hebben), wat anderen wel niet van me denken (wat een bullshit) en gewoon van alles.. pff. Mn hoofd loopt soms gewoon over. Daarbij loopt er een belangrijke vriendschap stuk om echt niks.. dus mis dat ook.
    Ik gun de rest alles en wil het voor iedereen goed doen, maar vergeet mezelf vaak (meestal eigenlijk). Tegen mn vent zeg ik absoluut dat ik behoefte heb aan er even tussen uit met hem, maar hij ziet nu pas dat t echt nodig is. En is onwijs lief voor me hoor. Hij probeert me op het moment in alles te ontlasten.
    Hoop gewoon dat die nek/rug snel overgaat en ik die 'knelpunten' aan kan pakken. Bleeh.. vind t echt niks zo hoor.

Ik wil echt dolgraag gezinsuitbreiding (en dan geen konijntjes... ja later misschien ;)), maar hoe ik me nu voel durf ik het niet.

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Lieve Sita! Meis, pas je wel goed op jezelf? Zo te horen heb je te laat aan de bel getrokken!! Hopelijk helpt de fysio je lichamelijke klachten te verhelpen zodat je verder aan je zelf kan werken! Sterkte meissie!!

@ Engel :D:D:D:D:D Hahaha ik dacht al wel dat je overstag zou gaan! Leuk joh!! Konijnen zijn zulke leuke beestjes! Die van ons zitten in de huiskamer en Saar gaat er de hele dag even bij kijken! Zodra ze beneden kom 's ochtends roept ze een van de namen al! Ze is echt helemaal gek op ze! En die beestjes vinden alles best! Zit geen kwaad in!
    Zo leuk is dat!

Als je nog goede konijneninformatie wilt heb ik nog wel een goede site voor je! :) Kun je je wat in gaan lezen!

Hier is net een hele goede vriendin geweest... ze is vrijdag uitgerekend! Zo leuk om lekker bevalling/baby praat te hebben! Ze raadde alleen half dat wij al weer voor een tweede gaan... ik liep rood aan dus ze heeft het half geraden... daar baal ik wel een beetje van maar goed, heb gezegd dat het niet lang meer gaat duren voor we er aan toe zijn maar dat ik nog wel wat twijfels heb etc! Hopelijk trapt ze er in! :D

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: Goed dat je zelf wel weet waar het vandaan komt.... Zo te horen is het nu gewoon heel hard nodig dat er Sita tijd ingepland gaat worden! Gelukkig ziet je vriend dat nu ook in en helpt hij je wat meer. Probeer ook echt goed je rust te pakken op de momentjes waar het kan he meis! Sommige dingen kun je ook gewoon eventjes uitstellen!

@ pluus: nou ik had t eigenlijk niet verwacht..... Hou niet echt van konijnen als ik heel eerlijk ben! Zo klein zijn ze wel schattig, maar als ze groter zijn vind ik er echt niks aan. Maar als ik dan zie hoe dol Quinten op beestjes is dan kan ik het gewoon niet over mn hart verdragen om het niet te doen. En wie weet voelt het wel heel anders als je zo'n kleine frummel op ziet groeien, komt vast wel goed ;)

Maar nu wordt t dus ook hier brainstormen over namen hahaha. We hebben gelukkig nog tot 21 september. Ze mogen eigenlijk 15 september weg, maar dan gaan we precies op vakantie, dus dan gaan we ze nog niet weghalen bij hun mamsie!

En ik wil graag de site bekijken hoor, dus kom maar op met die link ;)

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
  19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Pluus: Thnx voor je pb! Heb er zeker wel wat aan!
    Gelijk even een vraagje.... 2 mannetjes uit hetzelfde nest kunnen wel gewoon samen toch? Weet nu nog niet van welk geslacht ze zijn natuurlijk, maar zag staan dat 2 mannetjes niet samen kon. Weet jij dit?

Heb net de foto's van gisteren binnen gekregen en ondanks dat Quinten niet netjes naar de camera kijkt zitten er wel heeeeele leuke tussen!!

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow ze zijn zeker leuk die foto's!
    Wat een droppie is het toch! :D

Ik zou niet zo snel kiezen voor 2 mannetjes want ook al komen ze uit hetzelfde nest... dit weten ze niet hoor! Ze kunnen dan alsnog gaan knokken!
    Ideale is toch echt mannetje en vrouwtje... Na 6 weken (geloof ik) kunnen goede kenners het vaak al wel zien...

Deel Deze Pagina