@ liz: ja ik had wel even iets van: oh, oh!! Gelukkig zette het gewoon snel door, maar pfff t is echt weer heel heftig! Moest vanmorgen toen ik uit bed kwam gelijk weer douchen om het maar even netjes te zeggen! Quinten was het daar niet mee eens, want die had hongerrrrrrr!! Nog even een tipje voor t album..... Andere naam, emailadres en adres en je hebt er nog 1 gratis Die voor mn ouders heb ik gister verzonden. Vandaag maak ik er nog eentje voor onszelf, moet alleen nog even een thema bedenken daarvoor! En geniet ervan dat je jezelf zo voelt meis!! Lijkt me heerlijk om je zo goed te voelen als je zwanger bent
Ben weer terug... van een heerlijk weekje vakantie in Westfeld (vlakbij Winterberg). Het was super..!! Ik heb 7 pagina's bijgelezen... en toen ben ik maar doorgegaan naar de laatste... sorry... het was teveel.... Maarrrrr.... LIZ GEFELICITEERD!!!!! Super joh! Zit te stuiteren op mijn stoel voor je!!!!
@ flier: fijn dat de vakantie leuk is geweest!! Oh meiden ik heb een foto waar ik heel erg trots op ben! Vanmiddag in hoek van Holland gemaakt.... Dit zijn m'n opa en oma waar ik wel vaker over verteld heb omdat het zo slecht met ze ging.... Had toen nooit durven hopen dat dit nog kon!
@flier.. fijn dat je vakantie leuk was! En hoe zit t met jou cyclus? ? @Engel... hé pfieuw voor jou dat t heeft doorgezet! en bedankt voor de fotoboek link! Zal wanneer ik op de laptop ben gelijk bezig want moet nodig albums maken! ! Hoe gaat t met die ontsteking nu? Al helemaal weg? @wolkje... geniet van je vakantie meid! Enne... Wanneer was jou nod? Moeten jou deze maand wel in de gaten houden! @Liz... Whahahaha... vet grappig! Ik heb exact andersom! Bij Jesse Had ik niks geen kwaaltjes behalve moe zijn.. en nu ben ik echt wel misselijk man... Met vlagen! Leuk idee om het bekend te maken.. Ik ben diep aan het brainstormen nog! Wil ook iets anders dan de standaard shirtjes als ik ben stoer Ik word grote broer.. ach heb nog bijna 6 weken de tijd! @Hier... Weet niet of ik het al Had gezegd maar erg heftige dag gehad woensdag... was n prachtige en emotionele uitvaart! Heb t weekend beide dagen gewerkt... nu nog 2 nachten morgen en dinsdag en dan weekend!! Gister was Jesse bij mijn ouders.. hij was om 7uur al van bed en smiddags vierde mijn zus haar verjaardag waar ze Jesse mee heen zouden nemen en zou ik vanuit mijn werk daar komen! Ik had Nog zo gezegd dat hij echt 2x op bed moest omdat ik anders gelijk wel weg kon als ik er net zou zijn.. Nou... Kom ik daar... Zie gelijk n hyper Jesse die doodmoe is (dan word hij hyper) hadden zem wel maar 1x op bed gehad en maar 1.5u geslapen! Nou met mijn 2 neefjes erbij die ernstig druk zijn.. was Jesse dus uitgeblust! Kon dus bijna gelijk weer weg.. 2 minuut in de auto sliep hij al.. Heb m slapend en al uit de auto gekregen.. luier verschoond en slaapzak aan! Heeft dus ook geen eten gehad... vanmorgen standaard tijd half 7 wakker! Ik te werken en vriendlief hem n fles gegeven... Toen weer op bed gedaan en om half 11 heeft vl hem wakker gemaakt!!! Vervolgens vanmiddag weer van 2 Tot over 4 geslapen! Mannetje was op gewoon! Baal echt ontzettend van die actie van mn ouders! Verder gaat alles hier zn gangetje... 26aug heb ik de intake en n echo bij de vk!!!!!! Woehoe... aftellen! ! Vanavond na Jesse zijn badje Had hij n handdoek om met n koe over zijn hoofd... hij in de spiegel kijken.... zegt ie ineens boehoe!! Deden we eergisteren namelijk ook... zooo grappig momentje! Heerlijk ventje....!
Wow engel, wat heb jij een hippe oma!! Genieten van dit soort dingen joh!!! En wat spannend met jou menstruatie... gelukkig maar dat je eerder was ipv later!! Hoe gaat het nu met je borst? @ Liz, wat een leuke foto's bij je vader joh! Wat is Liza toch een mooi meisje! En die haartjes... Hoeveel tandjes heeft ze nu? Wat knap dat je je mond hebt kunnen houden! Ik kan me voorstellen dat je het even voor je wilt houden maar aan de andere kant ook graag wilt delen! Leuke tijd! @ Flier, leuke vakantie gehad? @ Sita, hoe gaat het meis? @ Beertje, hoe gaat het met jou? Intussen al 'kwaaltjes'? @ Wolkje, lekker genoten van jullie weekend weg? @ Hier, mijn vakantie is officieel afgelopen! Morgen mogen we weer! Begin er wel wat zin in te krijgen! Verder dacht ik gisteren dat ik mijn kaak gebroken had... We lagen op bed en Saar laat zich enorm achterover vallen...zo op mijn mond! Het kraakte gewoon! Heel mijn gezicht deed gisteren zeer en was gezwollen! Ik kon mijn tanden wel gewoon op elkaar krijgen en eten ging ook gewoon dus dat was de bevestiging dat het niet gebroken is maar ik denk dat het gekneusd is... vooral mijn bovenkaak doet heel erg zeer en daar kun je helaas weinig aan doen! Ik doe het dus gewoon goed rustig aan en lekker hier en daar een paracetamolletje erbij... hopelijk wordt het snel minder pijnlijk! Ow en we hebben gisteren een andere auto gekocht! Vrijdag mogen we 'm halen! Ben zo benieuwd hoe die gaat bevallen! Over bevallen gesproken... een hele goede vriendin was vrijdag uitgerekend... ik kan op haar huis kijken en steeds als de auto weg is denk ik... zou het? Ik begin het steeds spannender te vinden!
cross posting Beertje! Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Misschien dan toch een meisje nu? En die actie van je ouders is niet tof nee! Zou het wel zeggen hoor als ik jou was! MAar joh... 1,5 uur slapend 's middags! Wat een luxe! Saar slaapt 's ochtends na de 1e voeding nog 3 kwartier en 's middags hooguit een uur... die slaapt echt amper overdag... En leuk he, dat ze je na doen... Saar loopt hier heel de dag met bal en woef... ook zo grappig!
@ beer: ahhh wat schattig Kan me voorstellen dat je baalde van je ouders! Echt irritant als het zo loopt terwijl je het nog duidelijk had gezegd! Hoe gaat het nu met jou meis? Dikke knuf! Die ontsteking is bijna helemaal verdwenen nu, gelukkig maar! Ben zelf alleen nog niet helemaal fit. Doodop eerlijk gezegd! Nu doe ik op het ogenblik ook 10 x zoveel als wat ik 3 weken geleden allemaal deed en mijn lichaam moet daar natuurlijk ook weer erg aan wennen en als je er dan nog iets bij oploopt, dan merk je dat gewoon heel erg. Wilde dan ook eigenlijk een lekker pyjamadagje houden vandaag, maar toen m'n oma opbelde of ik mee wilde naar hvh kon ik moeilijk nee zeggen Was ook wel lekker om ff uit te waaien, maar een dag met m'n oma optrekken voelt alsof je een hele dag voor 10 kwekkende kinderen hebt moeten zorgen. Het was erg gezellig, maar ben blij dat ze nu weer lekker naar huis zijn haha
Nog meer cross posting @ pluus: ja hip he! Mijn oma moet er altijd op en top uitzien en ze heeft een kleding/schoenenkast waar je U tegen kan zeggen!! Wie kan er nou trouwens zeggen dat ie wel eens schoenen van d'r oma aan doet? Nou ik dus! Wat vervelend van je kaak! Wel erg toevallig dat ik van de week bijna hetzelfde had! Nick wilde Quinten een kusje laten geven aan mij, maar Quinten dook ineens uit zijn handen met z'n voorhoofd tegen mijn voortanden aan. Quinten had een dikke bult en ik heb nu nog steeds een zwelling in m'n tandvlees en kan alleen maar zachte dingen eten. Idd maar paracetamol en koelen waar het kan! Wat voor auto hebben jullie gekocht?
Hahaha toevallig dat cross postingen! Wat gaaf dat je schoenen van je oma leent! We hebben een ford c-max gekocht!
@Engel: Leuke foto joh! Kan me indenken dat je trots bent op de foto! Hoe is het nu moet je opa en oma? @Beertje: Geen leuke actie van je ouders... Jammer dat je nu niet echt van de verjaardag kon genieten Tja... geen idee hoe ik in mijn cyclus zit nu... Het wordt weer een verrassing... Zit nu op dag 13 of 14... maar ook dat geeft me weinig inzicht...
@Pluus: Jeeeuuhhh, nieuwe auto!!! Geen idee hoe een ford c max eruit ziet, maar zal 'm zo ff googelen...
@ flier: met mijn opa gaat het naar omstandigheden wel goed. Gelukkig geen nieuwe kwaadaardige plekjes meer gevonden en hij is geopereerd aan zijn ogen waardoor het ook een stuk beter gaat met zijn hoofd. Met m'n oma gaat het heel erg wisselend, meerdere delieren gehad, kleine tia en ze valt steeds vaker. Ze heeft nu ook een rollator om achter te lopen, maar daar is ze veel te trots voor.... Mijn mamarollator vond ze wel prachtig om achter te lopen! @ pluus: toe maar! Mooie auto hoor!
Flier, thnx! En welkom terug! Wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie had. Ben je ook een beetje uitgerust en bijgekomen? En hoe is het met Adam? Vond hij de vakantie ook leuk? Heb je ook lekker weer gehad? Engeltje, wat een mooie foto! Eentje om in te lijsten. Fijn dat het wee zo goed gaat met je opa en oma. En wat fijn dat het met die ontsteking ook weer beter is, daar kan je erg ziek van worden. Ja, nou...hopelijk blijft het de rest van mijn zwangerschap zo. Ik vind het wel prima! Maar goed, ik houd er sterk rekening mee dat het volgende week of die week er op weer helemaal anders kan zijn. Beertje, hihi..misschien gaan we onze deal dan echt waarmaken; jij een meisje en ik een jongetje?! Echt...ik voel me niet anders dan anders, alleen wat vermoeider dan. Als het eventjes kan dan ga ik ook even lekker liggen. Slapen gaat dan niet zo makkelijk, maar even gewoon liggen is dan ook prettig. Ik droom sinds twee nachten ook weer lekker maf. Vooral eng eigenlijk. Ik kan me van mijn eerste zwangerschap ook nog herinneren dat vrij vaak nachtmerries had. Weird! Ook mn moeder kwam vannacht weer eens voorbij. Ik weet alleen nog dat ze ergens verbaasd over was, maar niet meer waar over. Niet over mijn zwangerschap in ieder geval, want daar ging het niet over. Ik heb al echt voorpret over het bekend maken hihi, ondanks dat het misschien niet zo origineel is! Vandaag was ik in een foto album van Liza aan het werken voor mijn schoonmoeder en ik zat te bedenken of het ook niet erg leuk was om op de laatste bladzijde een foto van de digitale zwangerschapstest te plaatsen met een begeleidende tekst erbij! Lijkt me ook erruuuug leuk! Wij willen het na de intake bekend gaan maken, deze is 3 september. 7 september hebben we sowieso weer een date staan bij mijn paps en zijn vrouw, dus dan gaan we het waarschijnlijk vertellen. En jij 26 augustus al intake en echo!! Da's al lekker snel! Wij maken voor de echo bij de intake een afspraak. Dus voor ons nog wat langer geduld Fijn dat de uitvaart toch mooi was, ondanks dat het emotioneel natuurlijk erg zwaar is. Houd je trouwens wel in de gaten dat nachtdiensten niet meer verplicht zijn als je zwanger bent. Geldt eigenlijk voor alle wisselende diensten. En wat een actie weer van je ouders! Nie leuk nie en al helemaal niet handig. Pluus, thnx! Was ook erg gezellig en leuk. Het verborgen houden ging eigenlijk best goed en kostte me minder moeite dan ik van te voren had gedacht. Liza heeft nu 4 tandjes en er komt er ook nog eentje door en een kies die aan het door komen is. Pijnlijke aangelegenheid van je kaak zeg, auw! Idd maar veel paracetamol nemen als je er last van hebt. Werkze morgen weer! Wat zijn die weken voorbij gevlogen zeg. Ooh...en wat cool, een nieuwe auto!! Nou vooruit..zal ik nog wat foto's spammen van afgelopen vrijdag bij mijn paps. Dat jurkje wat ze aan heeft, die heb ik zelf ook aan gehad vroeger. Mijn moeder heeft die nog gemaakt <3
Engeltje, fijn dat het beter gaat met je borst! Pluus, mooi dat het gelukt is om een auto te vinden! Super! Liz, wat wordt ze groot! Ze is echt al een dametje.. zo leuk! Enneh... wat een snoezig jurkje zeg! Echt bijzonder! Verder vind ik persoonlijk dat je al zo'n zwangerschapsgloed hebt hoor op je gezicht... Weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel. Hier gaat het langzaam aan wat beter. Ik heb het mooi rustig aan kunnen doen de afgelopen week en doe het nog steeds allemaal lekker op mn eigen tempo. Mn man is echt super bezig nu! Hij heeft zelfs gister een boodschappenlijst gemaakt (die ik nog even heb nagekeken uiteraard) en een lijstje gemaakt met wat we kunnen eten deze week. t zijn de kleine dingen die het doen toch? Daan heeft ook 3 nachten inmiddels weer goed doorgeslapen (af en toe even een paar kleine huiltjes, maar denk dat hij dan droomt of zo), erg fijn! Ik heb mn nek nog wel wat vastzitten, maar daar wordt morgen wat aan gedaan, en hoop dat het vanaf dan wat beter gaat en dat ik wat meer mag gaan accepteren dat ik mag zijn wie ik ben en niet anders hoef te worden of het voor iedereen perfect hoef te doen, want dat is het probleem. But we're working on it. OOOH, gaat Daan dus net een tijdje los naast me in de box staan zeg... al klappend in zn handjes. zo cool! En trots dat hij keek. Oef... die kleine man wordt echt heel groot! Ow, we zijn zaterdag trouwens naar de kinderboerderij geweest. Spannend dat hij het eerst vond! We hebben een enorme 'kat-uit-de-boom-kijker' en het was vrij druk. Later vond hij de geitjes enorm leuk en ging hij met zn handje naar de konijntjes toe die kwamen snuffelen.. Ooh, Engeltje en Pluus, ik zou ook zo een paar konijntjes willen hoor!! Ow, en Daan ontdekt net ook dat hij op handen en voeten kan staan (dat deed hij al) maar ook dat hij mij dan aan kan gaan kijken. haha, wat een droppie!
Sita, jaaaa..ze wordt idd erg groot! Ze is al lang niet meer dat veel te kleine baby'tje die veel te vroeg was. Ze heeft het keurig ingehaald en oogt eerder groter dan kleiner. Zo trots op dat lieve meisje! Grappig dat je over die gloed begint. Vlak voor ik positief testte keek ik in de spiegel en vond ik dat het net leek of ik onder de zonnebank ofzo was geweest hihi. Later is me dat nog een paar keer opgevallen. Wat goed dat je lekker rustig aan doet en dat je vent je zo goed bijstaat zeg. De kleine dingen samen, pakken vaak groots uit. Dus dat zijn juist de dingen waar je t van moet hebben denk ik. En het klinkt alsof je een paar heldere inzichten op hebt gedaan over jezelf. Goed bezig hoor! Keep up the good work. En wat schattig dat Daan de kinderboerderij uiteindelijk zo leuk vond. Genieten is dat dan he?! Hier: nou vandaag heb ik goed in de gaten dat er iets gaande is in mijn buik hoor. Mijn baarmoeder voelt erg gevoelig aan en het voelt met vlagen of ik heel erg ongesteld ga worden. Mijn gewone broek zit ook niet lekker vandaag, als ik zit dan is het gewoon te gevoelig als er iets in of tegen mijn buik aan drukt. Ik loop nu dus al de halve dag met mijn broek open. Misschien heeft t ook wel te maken met het feit dat we de afgelopen dagen erg druk waren met dozen uitpakken, inruimen en inpakken. En vandaag de ramen goed schoon gemaakt en nog meer opgeruimd, want morgen krijgen we de gordijnen. Ik zal eens even uit gaan pluizen vanaf wanneer je in de zwangerschap op moet passen met tillen en zwaardere inspanningen. Voelt niet lekker dit