Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: prachtige foto's weer van Liza!!! en wat een schattig jurkje! Het staat haar zo goed! Ik kan me de emotionele waarde ervan goed indenken. We hebben heerlijk kunnen relaxen... en het was heel goed gegaan met Adam tijdens de reis en tijdens het verblijf. Hij vond het ook machtig mooi! En hij besloot dus ineens te gaan lopen... nou ja... 3-5 stapjes los, maar toch!

@Sita: Jaaa, heerlijke vakantie gehad... niet veel gedaan, maar dat was juist lekker! Prachtige omgeving, dus lekker gewandeld en genoten van het feit dat we even niets moesten.

@hier: Nou, mijn eerste werkdag was wel weer even wennen.. gelukkig heb ik op maandag altijd maar een halve dag, dus kon ik even inkomen. Morgen wel meteen m'n jaargesprek..

Oh.. kan ook niet tellen... zit met mijn cyclus op dag 19 ofzo... hahaha.. tja, lastig hoor, hoe dat ook al weer werkte met die cycli ;)

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: Oh.. zie net pas je andere bericht... dat klinkt alsof je het niet vertrouwt.... ik duim voor je dat het komt door de overbelasting... en niet iets geks...

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Liz : wat een leuke foto's van jullie! Heeft je stiefmoeder deze gemaakt?
    Wat die krampen betreft, het hoeft niet te betekenen dat er iets mis is hoor! Ik denk dat je je banden gewoon veel sneller voelt bij een tweede zwangerschap ofzo. Bij Quinten had ik er ook heel erg last van en toen was ik ook heel erg bang dat t weer mis zou gaan, maar gelukkig was dat dus niet zo! Bij m'n mk had ik dan ook wel erge krampen, maar daar zat ook vrijwel gelijk bloed bij.

@ sita: gelukkig maar dat het weer wat beter gaat met je en leuk he op de kinderboerderij!
    En Daan gaat dus ook alweer los staan, echt een hele sprong is dat weer he! Knappe binkies!

@ Flier: jeejjj Adam die ook kan stappen!! Het gaat echt zo snel nu weer, nog even en onze mannetjes zijn ook alweer 1 jaar!

Vinden jullie het nou ook zo lastig om schoentjes te vinden, vooral voor de jongens? Quinten zit nu tussen maat 19 en 20 in en dat is echt een lastig maatje vind ik! Daarbij heeft hij een hoge wreef en kan hij vaak dus echt niet in de echte babyschoentjes meer. Veel dreumesschoentjes hebben een veel te dikke en harde zool, dus dat id ook niks!
    Al met al heb ik echt al een paar weken lopen zoeken naar schoentjes voor hem die nu ook kunnen met het warme weer en eindelijk geslaagd! Z'n eerste echte loopschoentjes zijn dus een feit :D

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    HEej meiden,

Liz, ik vond het al een bijzonder jurkje!! Erg leuk! En ik kan me voorstellen dat het veel waard is voor je! Fijn joh dat ze het jurkje aan kan en het staat echt LEUK!!!!
    En pas je wel goed op jezelf? Als je al zo veel last van tillen hebt moet je het toch maar rustiger aan doen hoor!!

@ Sita, wow Daan gaat rap met los staan dan! Knap van hem!
    Fijn dat je man wat dingetjes voor je doet! Inderdaad, alle kleine dingetjes helpen!

@ Flier, spannend je jaar gesprek morgen! Succes!

@ Engel, Saar heeft kleinere voetjes dus ik heb daar niet zo veel ervaring mee. Ook heeft Saar niet zo vaak schoentjes aan want die slijten van hier tot ginder door haar zittendkruipen... ze schuift vooruit met haar voetjes dus dan gaan ze kapot.
    Ze heeft alleen buiten schoentjes aan.
    Een tijdje geleden hadden ze ook heel veel schoentjes bij de zeeman... weet niet of er jongensschoentjes bij zitten...

@ Hier, mijn eerste dag zit er op! Poe ik ben MOE! Ik heb wel een leuk klasje dit jaar! Ze zijn een stuk minder druk als mijn groep vorig jaar en er zitten hele lieve kinderen bij. Wel zijn ze nog wat 'sloom' met in de rij lopen.... poe! Maar goed, dat komt wel goed! Ik moet ook wennen dat ik een stuk verder moet lopen nu ik in mijn nieuwe lokaal zit. Het komt wel goed! :)

Verder is Saar ziek :( Ze heeft zich gisteren heel erg verslikt en sindsdien huilt ze heel veel. In eerste instantie dacht ik dus dat ze daar last van had maar vandaag kon ze niet eens rechtop zitten... ze legde steeds haar hoofd neer... ookal zat ze... hoofdje tussen haar knieen op de grond, aan tafel hoofdje op tafel etc.
    Op kdv hadden ze ook al gezegd dat ze heel moe was en tutverslaafd maar dit was wel extreeem. Ze heeft wel goed gegeten gelukkig. Morgen maar even naar de dokter als dit zo blijft want er zit gewoon helemaal geen leven in... net zo'n slappe pop :(

Ow en ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben hoor. Heb volgens de app woensdag mijn NOD maar ik denk zelf donderdag pas... Maar heb echt nog nergens last van, voel me heel gewoon.
    We wachten dus woensdag/donderdag maar op mijn menstruatie. :)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: waarin heeft ze zich heel erg verslikt? Braaksel? Ik wil geen paniek zaaien, maar als dat zo is en ze is zo'n hangplantje, dan zou ik zeker naar de dokter gaan!
    Mijn alarmbellen gaan er namelijk echt van rinkelen door een verhaal wat ik op de EHBO opleiding heb gehoord. Weet even niet de precieze naam, maar hierdoor kan een soort van chemische longontsteking ontstaan. Misschien even de hap bellen om te overleggen of je gewoon tot morgen kan wachten?

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ze heeft zich verslikt in een frietje...
    Ze was op de opvang wel gewoon vrolijk zeiden ze vandaag alleen heel moe en tutverslaafd... als dat niet was geweest was ik inderdaad naar de hap gegaan vanavond... ik kijk morgenochtend even hoe het gaat anders morgen idd even naar de dokter...

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ok gelukkig! Niet dat dat niet erg kan zijn hoor! Hopelijk gaat t snel beter met je meisje! Beterschap!

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik heb je pb ook beantwoord!

Ik hoop idd dat ze snel opknapt! Is helemaal niets zo... Zo sneu want je zag gewoon dat ze wel heel vrolijk was opzich... haar oogjes waren soms zo ondeugend maar ze was gewoon op...

Ik kijk hoe het vannacht gaat en morgenvroeg en als ze nog zo is dan bel ik de ha even!

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @flier.. Wel fijn dat je menstruatie iig toen niet nog veel langer uitbleef man! Fijn dat je zo lekker hebt kunnen genieten en woooow gooo adam! Die is snel!!

@sita.. Lekker af en toe laten verwennen door je vent kan nooit geen kwaad meid!
    Let je wel op jezelf?

@pLuus.. Och arme saar! Hopelijk slaapt ze lekker bij een is ze daarna weer vrolijke saar met bulten energie! Fijn voor je dat je klas dit jaar weern mooi groepje is! Is toch maar afwachten elke keer!
    Oewww spannend... Dus nog 1 dag dan je nod!!

@liz.. Haha ja zou mooi zijn joh dat de voortekenen inderdaad kloppen dat we switchen!
    Ik heb hetzelfde hoor als jij! Trekt bij mij vaak richting de lies! En als ik teveel doe ben ik zo misselijk en moet ik gewoon ff liggen zo weird voelt mijn buik.. niet pijn of kramp maar gewoon.. zwanger! Ook ismn buik opgeblazen joh vandaag!
    Rustig Aan meid.. enne vanaf wanneer niet tillen?

Ow en ik bedoelde niet jullie manier van bekend maken dat dat standaard is hoor! Vind jou tekst op t shirtje juist erg grappig! ! Maar je hebt van die standaard shirtjes die wil ik niet gebruiken...

@Hier... Zoals gezegd.. zwangere buik joh! Heb nachtdienst en zag mezelf zo pas in t raam in mn witte pak... Mijn hemel als mensen t vandaag niet is opgevallen! !!
    Ow man.... Ik krijg zo'n jeuk van mijn prikken! ! De prik zelf gaat wel maar als ik dan die vloeistof inspuit dat brand!!!!! En het jeukt de hele dag!
    Waar ik dan weer om moet denken niet ge krabben anders valt het mijn moeder sowieso op.. en natuurlijk huid open!

Zal nu snel slapen!

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, haha zo te horen ben je goed zwanger!

En Liz, rustig aan doen hoor. Bij een 2de schijnen de banden veel sneller op te kunnen rekken, dus denk dat je dan ook eerder rustig aan moet doen met tillen etc. En heb inderdaad weer wat inzichten opgedaan, mede door mijn moeder en vent hoor. ;) Ik weet ook wel waar de problemen zitten maar soms dan verstop ik dat maar weer. Geen zin in. Terwijl ik er wel aan zal moeten werken. En dat zijn we nu dus aan t doen.

Pluus, hopelijk knapt Saar snel op! Niet leuk als ze zo slecht te pas zijn. Hoe gaat het nu met haar? En wat fijn dat je een rustigere klas hebt. ;) (mocht je dan zwanger zijn, maken ze t je waarschijnlijk niet al te moeilijk :p)

Engeltje, Daan stapt achter de stoel de hele kamer door, maar wel op blote voetjes of met sokjes aan. Schoenen vind ik ook nog maar lastig te vinden. Ben ook bang dat als ik nu schoenen haal (maat 21!!!) dat ze alweer te klein zijn als hij echt begint te stappen. haha! Dus ik wacht nog maar eventjes af... Waar heb je de schoenen nu trouwens gekocht?

Ik doe t rustig aan hoor meiden. Vanmiddag naar de fysio dus ben benieuwd. Ga nu zo eerst even naar de Hema, wat simpele basis-shirts halen voor onder vestjes en zo.
    Ow, en Daan heeft nu al een broek maatje 86 aan. Moet eigenlijk wat spijkerbroekjes maatje 80 hebben, maar heb er nog een paar van 86 in de kast. Pijpjes omgeslagen en t gaat best.

Nou, ik ga dr snel vandoor. ;)

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: hoe is t nu met je meisje?

@ beer: ja, ga je het nu al zien? :)
    En echt vervelend van die prikken joh, maar is dit niet een allergische reactie op dat spul en kan daar niks aan gedaan worden?

@ sita: succes zo bij de fysio!
    Quinten vind het momenteel erg leuk om op straat tussen ons in te stappen en de laatste tijd had hij dan dus alleen maar sokjes aan, want hij past gewoon niks! Maar op straatvind ik dat helemaal niks natuurlijk ;)
    Ben nu geslaagd bij de scapino, daar hadden ze nu eerste loopschoentjes in de aanbieding van het merk Wellus voor 30 euro, dus dat viel nog mee.
    Had ook andere schoentjes gezien, maar die waren 60 euro! Vond ik voor nu nog wat te duur, maar als hij straks echt goed gaat lopen zit je volgens mij al snel aan die prijs.

Nou ff snel eten en dan op naar t zh met onze bink!

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @pluus: hoe is het met saartje vandaag? gaat het al weer een beetje beter of is ze nog steeds zo ziek?
    en bijna nod, spannend!

@flierefluiter: fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Waar waren jullie naartoe ook al weer? En die adam: wow!!! wat een snelle gast!

@sita: goed dat je de vinger op de zere plek hebt weten te leggen! nu kun je gericht aan jezelf werken en vooruit gaan kijken! Fijn ook dat je zoveel steun krijgt van je man en je mama, dat is wel belangrijk. Ga zo door meid, topper!

@engeltje: klinkt als goed zwanger! haha! let je wel een beetje op jezelf met die wisselende diensten enzo? en al weer bijna 7 weken.... het gaat vlug!

@hier: we hebben een heerlijk weekend gehad! echt al super in de vakantiestemming, echt lekker! Vrijdag aangekomen en we zijn gistereb weer naar huis gegaan. we hadden een groot huis voor 16 man, dus lekker veel ruimte (7 volw en 4 kids). allemaal een eigen slaapkamer en pim heeft gezellig met een campingbedje bij ons op de kamer geslapen. Zo lief, hij stond 's ochtends rechtop aan de rand van zn bedje, zo net met zn koppie boven de rand uit, en stond hij te zwaaien naar ons! zoooooo lief! smelt smelt!
    Verder hebben we gewoon lekke gerelaxed, gezwommen (pim vond het geweldig in het peuterbadje) en een beetje geborreld en gegeten. We hadden een grote woonkamer met twee zitgedeeltes, dus de kindjes zaten lekker voor de tv en wij konden ergens anders zitten. De kids van mn schoonzus (2, 4.5 en 7) zijn echt super lief voor pim en hielden hem de hele tijd in de gaten, dus voor ons was het ook echt vakantie :)

verder.... ik voel me raar.... laat ik het zo zeggen: als ik zwanger zou zijn zou ik niet raar opkijken. Ik heb al de hele week een vreemd "zwaar" gevoel onder in mn buik. afgelopen vrijdag had ik ook heel erg een vlinder in mn buik kriebel. En ik heb ook een hele stijve onderrug, doet af en toe echt goed zeer. Ook heb ik ineens weer wat last van mn bekken, dezelfde plek als waar ik tijdens pim ook last van had. het doet niet echt zeer, maar ik voel ineens weer duidelijk die plek af en toe.
    Ik kan alles ook heel goed wegredeneren hoor (pijn in mn rug en bekken door het slechte bed afgelopen weekend, veel lopen en veel zwemmen, zwaar gevoel in b uik door buikgriepje, etc)
    Ik weet het niet hoor, het kan allemaal niks zijn. Maar het voelt wel vreemd. Dus als ik niet zwanger blijk denk ik dat ik een buikgriep onder de leden heb ofzo.

ik weet t niet zo goed dus... we zullen het zien. we zijn ondertussen wel zo ver dat we het heel leuk zouden vinden allebei hoor, en het zou super gaaf zijn! Ook al is het niet helemaal gepland.

oh en ik heb terug zitten lezen op t forum hier en stiekem lijken mijn dingetjes best op de kwaaltjes die ik de vorige keer had... Ik vind het dus super super spannend, haha! Officieel volgende week vrijdag mn nod, maar ik denk dus dat ik dinsdags mn ei heb gehad (3 dagen eerder dan volgend mn app) en dus ook 3 dagen eerder mn nod heb. dus ik zou over een week kunnen testen. ff wachten dus nog!

Verder hebben we heerlijk vakantie! Vandaag gaan we iets boeken om binnen nu en een paar dagen lekker weg te gaan samen. heb er zin in!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: pffff spannend!!!! Wanneer is je NOD?
    Geniet lekker van je vakantie meis!

Oh ennuh...... Ik ben niet zwanger hoor! Denk dat je Beer bedoelde!

14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    engeltje: succes in het ziekenhuis vandaag met quinten!

En over schoentjes: als ze beginnen te lopen is het natuurlijk wel belangrijk een goede zool enzo te hebben. geloof wel dat die flink duur kunnen zijn! Pim loopt nog niet (staat alleen overal aan op :)) dus hij heeft alleen schoentjes voor de sier. Ik heb een tijdje geleden bij de zeeman super leuke schoentjes gekocht! donkerblauwe jeansstof soort allstars met lime groen stiksel. heel stoer, groot genoeg (pim heeft ook grote voeten!) en maar 4 euro. prima koop dus :)

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    euh sorry, ik bedoelde idd beertje! sorry :)

En mn nod is dus denk ik volgende week dinsdag. nog een weekje geduld dus!

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, je maakt t spannend!!! En wat heerlijk dat jullie zo'n lekker weekendje weg hebben gehad. Ow en binnen een paar dagen weer weg, heerlijk! Wij willen ook nog een weekendje weg boeken. Is wel goed voor ons.

Engeltje, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over Quinten! Enneh, kan me voorstellen dat je dan wel schoentjes wilt.

tis dat ik niet zo goed weet hoe ik filmpjes erop moet zetten, maar Daan loopt echt heel triomfantelijk de hele kamer door achter een eetkamerstoel. En boos als de stoel niet verder wil, haha!

Ow meiden, heb net Daan zn temp weer opgenomen en sinds héééééél lang is die weer onder de 37,5. Zo lang zat ie op 37,7 of 37,8 met zn tandjes. Het lijkt erop dat die kiesjes dus eindelijk door komen. 37,3 had hij net! Zo fijn!

En... we gaan echt zo'n gereedschapskarretje kopen voor Daan zn verjaardag waarvan ik de link hier laatst had neer gezet! Mn man vindt hem ook gewoon te leuk. haha! ;) Daan zou er nu al wel mee kunnen lopen en spelen, maar we wachten nog maar eventjes.

Hoe delen (deelden) jullie trouwens de verjaardag in? Wij zitten te denken aan open huis van 14.30 tot 17.30 a 18.00 uur of zo. Dan kan Daan s ochtends mooi slapen en houden we de eetmomenten en vlak voor het slapen gaan rustig. Hoe doen jullie dat?

17. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Flier: thnx! Zo en die Adam besluit gewoon maar even te gaan lopen? Wat een knapperd zeg! En vandaag je jaargesprek; succes! Misschien heb je hem inmiddels al gehad, in dat geval, hoe ging het? Op zich maak ik me niet heel veel zorgen hoor, wat gisteren betreft. Ik merkte gewoon goed dat mijn baarmoeder lekker aan het oprekken was, tenminste...dat denk ik. Ik herken de pijn nog wel van mijn vorige zwangerschap, maar kan me niet herinneren dat ik er destijds al zo vroeg last van had.

Engeltje, thnx! En ja, die heeft mijn stiefmams gemaakt. En wat die krampen betreft, ik was niet meteen bang dat het mis zou gaan. Ik was eerder bang dat ik misschien teveel had gedaan ofzo. Maar ik kan me niet voorstellen dat je zo vroeg in je zwangerschap al wat rustiger aan moet doen. Ik denk dat mijn baarmoeder al lekker aan het oprekken is. Ik had er echt onwijs last van gisteren. Daarnaast ook enorme diarree gehad, dus het was gewoon flink aan het rommelen daar in mijn buik. En die schoentjes, vorige week ofzo had ik een link geplaatst met schoentjes die ik voor Liza had gekocht. En ook ik had lang gezocht naar schoentjes die ik echt leuk vond. En ik vind juist dat het voor meisjes lastiger is leuke schoentjes te vinden haha! Het is voor meisjes al heel erg gauw ontzettend tuttig of kitcherig! En dat vind ik echt een verschrikking!! De mevrouw in de winkel heeft haar voetjes ook gemeten en ons ook over de schoentjes geadviseerd. Ik had twee paar schoentjes die ik erg leuk vond. De ene was een paar degelijke en nette stappers, licht bruin, suede met veters, de andere een paar stoere meiden gympen. Je zou denken dat ze me dan die eerste zou adviseren, maar niets was minder waar. De gympen waren stabieler en steviger dan die andere schoentjes. En dat vond ik helemaal niet erg! Het adresje waar ik ze heb gekocht, die ga ik in ieder geval onthouden, want ze hadden er nog veel meer leuks! Oh en die leuke link voor een gratis Hema foto album, die actie is al weer verlopen...snik!

Pluus, thnx! Ze had het jurkje een tijdje geleden ook al eens aan. Toen waren mijn paps en zijn vrouw op vakantie en had ik de vrouw van mijn vader er een foto van ge-appt. Toen bleek dus dat mijn moeder dat jurkje nog had gemaakt, dat wist ik toen dus nog helemaal niet. Op dat moment schoot ik wel vol. Zo mooi dat ik dat nog van dr heb en dat het Liza ook zo leuk staat! Mijn vader was er afgelopen vrijdag ook wel door geroerd hoor. En ik weet niet of die last ook echt van het tillen kwam. Het lijkt mij eigenlijk van niet, ik denk gewoon dat mijn baarmoeder nu begint te groeien, en waarschijnlijk al wat eerder dan bij een eerste zwangerschap. Fijn dat je een leuk klasje hebt dit jaar! En dat tempo..dat leren ze nog wel haha! Hihi....ik wil niet heel lullig doen, maar weet je nog wat ik vlak voor mijn nod riep? Dat ik waarschijnlijk wel weer een pak maandverband open zou moeten trekken, want ik voelde nog helemaal niets. En weet je wat? Dat is nu nog steeds zo! (Op gisteren na dan ;) ) Dus...wacht het toch maar eventjes af. Een dag voor mn nod ook al getest en toen kwam dat lullige, haast-niet-met-het-blote-oog-zichtbaar-tuurstreepje waar ik nog niets wijzer uit werd en die hier toen ook heb geplaatst. En ook niemand hier zag dat verrekte streepje! Nog een nachtje slapen en dan weet je waarschijnlijk meer...spannend! Hoe is het nu trouwens met Saartje?

Beertje: Wat jij schrijft over dat teveel doen, dat herken ik vanuit mijn vorige zwangerschap heel erg. Als ik teveel deed, dan stak er een zeurderige hoofdpijn op en die kon ook rustig 2 of 3 dagen aanhouden. Daar heb ik nu (nog) geen last van. En of de pijn in mijn buik gisteren kwam doordat ik me de afgelopen dagen veel in had gespannen of doordat mijn baarmoeder gewoon aan het groeien is, geen idee. Misschien een combinatie. Ik heb nog geen last van een opgeblazen buik, is nog zo plat als een dubbeltje! Ik ben benieuwd of het buikje nu sneller komt. Bij Liza ging je het met een week of 14 een beetje zien. Ik zal een dezer dagen eens een foto van mijn buik maken. Sowieso leuk voor in het nieuwe plakboek! En die standaard tshirtjes voor het bekend maken, nee...daar heb ik ook niets mee op. Als ik al gebruik maak, dan een thsirt, van met zelf verzonnen tekst. Weet je wat ook een leuke is: 'Mama wordt het komende jaar niet meer ongesteld!' Haha!! En het idee van die foto van de digitale zwangerschapstest aan het einde van een foto album voor schoonmoeder vind ik ook een erg leuk idee. Maar ik geloof dat mijn vriend daar minder enthousiast over was. Het hoeft ook niet heel ingewikkeld voor mij hoor. Bij Liza had ik verzonnen om tompoucen met dezelfde tekst als die ik nu op dat tshirt heb laten drukken te laten maken. Maar ja...mijn geduld liet me bij de zwangerschap van Liza flink in de steek haha! En wat naar dat je zo'n jeuk hebt van die prikken. Nie leuk nie! Oh en volgens mij moet je met een week of 20 pas rustiger aan gaan doen met tillen. Maar ik ga het in ieder geval eens vragen bij de intake op 3 september.

Sita: Heel knap van je dat je de confrontatie nu toch besluit aan te gaan. Anders blijf je je kop maar stoten en dan wordt de plek almaar pijnlijker. You go girl! En echt geweldig dat je zoveel steun uit je moeder kan putten. Fijn! En hoe was de fysio? En nog geslaagd voor je basic shirtjes? En wat een leuk cadeau voor Daan! Daar gaat hij vast veel plezier van krijgen. En wat betreft de verjaardag van Liza, die hebben wij in twee keer gevierd. Een keer voor vrienden en een keer voor familie. En dat deden we dan van 14:00 tot 17:00 geloof ik. Op haar echte verjaardag zijn we lekker met zijn drietjes naar de dierentuin geweest, die dag hebben we lekker voor ons zelf gehouden. 's Avonds kwamen oma en tante nog wel een gebakje prikken, maar dat was het dan ook wel voor die dag.

Hier: Ik voel me vandaag gelukkig weer een heel stuk beter. Gister had ik echt last van mijn onderbuik, alsof ik heel erg ongesteld ging worden en daarnaast ook vreselijke diarree. Dat heeft een beetje de hele dag gerommeld. Vandaag nergens meer last van. Ik ben de afgelopen week weer helemaal in de ban van lekkere smoothies maken! Vandaag stond er bosbessen, banaan, galia meloen, kiwi's en sinaasappels op het menu. Lekker bakje kwark erbij...jammie! Ja...idd...ben ook maar weer met kwark begonnen hihi. Ik mis af en toe een Redbull wel hoor. Die dronk ik op mijn werk altijd in mijn pauze en dat was dan echt een momentje om naar uit te kijken, heerlijk! Maar ach, ik overleef het wel. Verder mis ik nog niet echt iets. Maar ik denk dat ik carparchio wel ga missen op den duur. Verder komen vandaag de gordijnen!!!! En als Liza straks wakker wordt van haar slaapje, dan ga ik samen met haar dat t-shirtje ophalen, want die kan ik vandaag ophalen. Leuk!

Wolkje: Pff...jij maakt het ook weer lekker spannend he?! Het zou toch wat zijn zeg haha! Nog een weekje geduld. Wat duurt een week dan lang he?! En wat heerlijk dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad en nu lekker nog wat boeken....genieten! Dat doet een mens goed he?

18. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    hey sita, ik heb het met pim vanaf 13.00 uur gedaan. Hij slaapt vaak tot 12-12.30 dus dat kwam mooi uit zo. Ik zou wel een eindtijd vermelden. Ik ging er vanuit dat iedereen wel zou snappen dat een kinderverjaardag maar tot een uur of 16.-17. zou zijn, maar niet dus. schoonouders kwam pas om half 5 en zchoonzus om half 4. en bleven tot half 8... dus eindtijd er bij zetten, dan weet je waar je aan toe bent.

Afgelopen weekend was met de schoonfamilie (schoonouders 40 jaar getrouwd) en nu gaan we nog zelf op vakantie! we hebben net iets geboekt in duitsland in de buurt van hannover (3 uurtjes rijden vanaf hier) dus ook niet te ver. lekker 10 dagen, vrijdag weg en maandag weer terug. Heb er zin in!!

nu eerst dus nog een paar daagjes thuis, ook fijn. lekker beetje aanrommelen in huis, opruimen, wassen, etc. en vanmiddag lekker naar de kapper!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: die schoentjes heeft Quin ook idd, maar daar is hij alweer uitgegroeid. Maatje groter hebben ze hier niet meer in de winkel helaas. Heb nu idd van die schoentjes met een goede zool erin.

@ sita: wij vieren de verjaardag van 15.30 tot 19.00 ( vroege bbq )

In het zh ging het goed. Zolang hij de ochtend en avond voeding goed blijft drinken is er niks aan het handje, maar wordt t minder dan moeten we terugkomen. Vermoedelijk haalt hij z'n meeste vocht uit het eten en aangezien hij al gevoelig is op zijn darmen maakt dit t nog wel wat erger, maar daar is niks aan te doen. Gewoon z'n medicijnen hiervoor blijven geven dus.
    Hij zou eigenlijk rond de 750 ml vocht per dag uit moeten komen, maar hij zit rond de 500 ml. Dit is niet heel erg zolang hij maar actief blijft en goed ontwikkeld.
    Verder mogen we proberen om weer wat koemelk te gaan geven om te kijken hoe hij reageert. Beginnen met een eetlepel yoghurt en dat verder uitbouwen als hij er niet op reageert. Als we dit eerst een tijdje hebben geprobeerd mogen we daarna ook weer heel langzaam de pasta's en rijst gaan proberen. Ben erg benieuwd dus hoe het gaat lopen allemaal!

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Oooh Engeltje, zou mooi zijn als dat gaat lukken met de koemelk, pasta en rijst. En fijn om te horen dat hij het voldoende goed doet zo en er geen hele heisa om wordt gemaakt dat hij veel extra moet. En waar had je de schoentjes gehaald?

Liz, wat was die site ook alweer van die schoentjes? Enneh, wel een foto plaatsen he van dat shirtje! Ben zooo benieuwd!

Wolkje, lekker zeg! even 10 daagjes eruit.. heerlijk! En ik was sowieso van plan een eindtijd te vermelden. Denk dat we zonder eten doen. Met name mn souders willen dan wel blijven plakken en daar heb ik dus geen behoefte aan. En Daan denk ik ook niet. Hoorde laatst iemand zeggen dat hun kleintje de 1ste verjaardag pas leuk vond toen alle visite weer weg was, haha! Alle ruimte weer en zelf je cadeautjes bekijken. ;)

Fysio heb ik eind van de middag, nog even geduld dus. :)

Deel Deze Pagina