Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Wolkje, Eindhoven? Deal! En weet je nog dat ik hier een paar weken geleden zo'n enorme staar-je-blind-tuurstreep plaatste...waar niemand iets op zag, behalve ik zelf? Dus eh...het zou dus bij jou ook zomaar kunnen zeg! Ik ga hier steeds meer stuiteren! En je vriendin, wat verdrietig zeg. Is er dan echt geen hoop meer? Wil haar vriend echt niet meer?

Konijnennamen: hmmm....gaan we even op broeden. Ik had vroeger een konijntje en die heette Teddy. Maar goed...dan zijn we er nog niet he? Wacht, Teddy & Betty? Hihi

zwanger:
    Beertje (zwanger van een brusje voor Jesse)uitgerekend op: 3-4-2014
    Liz (zwanger van een brusje voor Liza)uitgerekend op: 13-4-2014

Klussers :D
    Pluus (wil graag een brusje voor Sarah)NOD op: 14 augustus
    Flierefluiter (wil graag een brusje voor Adam)NOD op:

Voorlopig nog maar even oefenen
    Wolkje ( mama van Pim )
    Sitalita ( mama van Daan )
    Enge-ltje ( mama van Quinten )
    Danty ( mama van Djayvanno )

Afspraken:
    Beertje 26aug. Intake vk en echo!
    Liz 03sept. Intake 15:30

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @pluus: ben ik blij dat ik vorige week nog sushi heb gegeten, flink wijn heb gedronken en allemaal lekkere rauwe kaasjes heb gegeten!

Oh kak, op vakantie hebben we een sauna in het huisje! en dat mag ook niet als je net zwanger bent toch?

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    God... hoe mijn beestjes allemaal hebben geheten...

Konijntjes waren altijd Stamper.. en mn ouders hebben nu een Foppe!
    Cavia's.. Pikkie, Gimmel, Sjors, Sjimmie, en heb nu Arie en Eise... :D

Katten, Pieter, Poes, Kees, Karel, Roefus, Woepel, Dinkje, Dibbel.. en mijn katten die ik nu heb heten, Sips, Bink, Moos en Pien... :D

Enne... Eindhoven vind mijn auto ook wel hoor!! :D
    Heb ontdekt dat Brussel maar paar uurtjes is.. dus is eindehoven helemaal dichtbij!! :D:D

4. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Zo....hoop crossposting hier! Ja..bij mij dringt ook langzaam door wat ik allemaal moet laten staan. Van de week noemde ik al dat ik mijn Redbulletjes ga missen. Maar carparchio mag ook nie meeeeer en da's zoow lekkerrrrr! En zalm en tonijn alleen nog maar vers. Zucht...je moet er wat voor over hebben.....

Sauna mag tot bepaalde warmte als ik het goed heb begrepen Wolkje. Als je zwanger bent, zou ik dit ff checken voor je weg gaat.

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    zwanger:
    Beertje (zwanger van een brusje voor Jesse)uitgerekend op: 3-4-2014
    Liz (zwanger van een brusje voor Liza)uitgerekend op: 13-4-2014

Klussers :D
    Pluus (wil graag een brusje voor Sarah)NOD op: 14 augustus
    Flierefluiter (wil graag een brusje voor Adam)NOD op:
    Wolkje (wil graag een brusje voor Pim)NOD op: 20 aug (ongeveer, eigenlijk 23 maar eisprong was vroeger dan anders)

Voorlopig nog maar even oefenen
    Wolkje ( mama van Pim )
    Sitalita ( mama van Daan )
    Enge-ltje ( mama van Quinten )
    Danty ( mama van Djayvanno )

Afspraken:
    Beertje 26aug. Intake vk en echo!
    Liz 03sept. Intake 15:30[/QUOTE]

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    zwanger:
    beertje (zwanger van een brusje voor jesse)uitgerekend op: 3-4-2014
    liz (zwanger van een brusje voor liza)uitgerekend op: 13-4-2014

klussers :d
    pluus (wil graag een brusje voor sarah)nod op: 14 augustus
    flierefluiter (wil graag een brusje voor adam)nod op:
    wolkje (wil graag een brusje voor pim)nod op: 20 aug (ongeveer, eigenlijk 23 maar eisprong was vroeger dan anders)

voorlopig nog maar even oefenen
    sitalita ( mama van daan )
    enge-ltje ( mama van quinten )
    danty ( mama van djayvanno )

afspraken:
    beertje 26aug. Intake vk en echo!
    Liz 03sept. Intake 15:30

7. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Jeeeuj, Wolkje staat in ut andere rijtje!!

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Vind ik leuk! :D

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    ff twee keer, de eerste keer stond ik nog in twee rijtjes, oeps!

En tja, je moet er iets voor over hebben.... Maar als ik nadenk dat ik geen sushi meer mag de komende maanden, geen lekkere rode biefstukjes, geen wijntjes, geen champagne met oud en nieuw, geen bier met carnaval.... Maargoed, dat kan de rest van ons leven nog!

En wat betreft die vriendin: haar vriend is er heel stellig in en is er altijd duidelijk in geweest dat hij maar 1 kindje wilde. Hij is bang dat ze het financieel niet trekken en hij wil zijn liefde voor hun dochter niet delen. En wij vinden dat allemaal onzin, maargoed, hij heeft natuurlijk ook recht op zijn mening. en zij wist dat van tevoren en ze weet het nog steeds, maar haar gevoel is nu enorm tegenovergesteld. Ze heeft een paar uur mogen voelen hoe het was om zwanger te zijn weer (ook al was het dan niet zo) en dat heeft haar moederlijke drang weer aangewakkerd zeg maar. Misschien dat hij over een paar jaar wel weer zou willen hoor, maar dat kun je nu natuurlijk niet zeggen. Voorlopig niet in ieder geval. Zij heeft daar echt even een klap van gekregen, ook omdat ze zelf niet wist dat ze toch dat verlangen had. Ze heeft dus echt even tijd nodig om dit aan de kant te zetten dus. Heel sneu!

en die tuurstreep, het is echt eigenlijk geen streep. als je kijkt zie je niks, maar als je wat beter concentreert zie je heel vaag in de verte misschien iets. ik denk dus echt dat ik het me inbeeld. Maar dat maakt niet uit, over een paar dagen gewoon weer 1! Ik hoop alleen dat ik mezelf in bedwang kan houden want ik zou het wel leuk vinden als ik een echte knaller heb, in plaats van eerst een paar keer zo'n vaag tuurstreepje!

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @Wolkje.. ow bah wat vreselijk voor je vriendin!! Heftig voor haar dat ze nu toch beseft dat die verlangens er blijkbaar wel zijn van haar kant!!

Bahbah.... erg sneu!

@Liz... trouwens.. even vraagje... hoe zat dat ook alweer met die bacterie die jij toen destijds had?
    Ik weet nog dat mijn ziekenhuis vk toen destijds zo boos was gezien mijn blaasontsteking verleden dat er bij mij nooit op getest was...

En ja.. nu heb ik vanmorgen de HA weer gebeld of ze een kuur konden klaarzetten want ik heb bo....
    Maaaaar... is het verstandig om te bellen (heb de pillen niet op kunnen halen vandaag...) om te checken of het op kweek moet ofzo?
    Of kan dat na de kuur ook nog? (wat me niet lijkt toch aangezien je met de abkuur de beestjes bestrijdt...)

Advies? :(

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor alle inspiratie meiden, hier heb ik wel wat aan denk ik! :D

@ wolkje: oehhhhhh spannend!! Toch allemaal april beebjes straks? En je moet toch echt terug naar dat andere rijtje idd....had je gewoon nooit moeten veranderen! :p
    En Eindhoven is denk wel prima hoor.... Al weet ik niet hoe ik t zou moeten doen met rijden.... Wie weet durf ik het tegen die tijd na de EMDR wel weer ;)

12. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Wolkje, meid...bij mij was t precies zo. Met t blote oog nauwelijks waarneembaar. En als je n knaltest wil, doe dan niet die van Kruidvat, 2v5Euro. Die knallen pas binnen de afleestijd en niet meteen :( Tenminste, bij de testjes die ik deed verscheen er niet meteen een streep. Zenuwslopend!! Bij Liza had ik ze van de Etos en die knalden wel. Hopelijk wordt t verlangen van je vriendin uiteindelijk toch nog beantwoord.

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Trouwens.... Sauna kan volgens mij je hele zwangerschap, al ben ik niet zeker over het begin van ke zwangerschap. Je mag alleen niet in de zuurstofsauna en de infraroodsauna, verder mag je in alles. Ik ben geloof ik met 37 weken nog geweest, heerlijk! Wel opletten dat je rustig afkoelt na de sauna en heel goed drinken!

@ beer: kweek kan niet na of tijdens de ab idd. Je kan toch morgen gewoon een potje meenemen? Liefst sochtends meestal, maar wel een verse plas!

14. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    I know... 't is mijn werk! ;)
    Maar dacht omdat Liz toen eigenlijk ook aan de ab had gemoeten tijdens de bevalling of Liza na de bevalling ofzo (weet niet meer precies..)
    dus... dacht als je dan geen bo hebt dus dat beestje niet bij je hebt...
    waarom dan ab geven?
    Dan zou je toch ff snel urine kunnen testen om zo onnodig ab geven te voorkomen?

Ik hoef geen urine in te leveren.. ;) Ik bel gewoon op en zeg dat ik bo heb... ben inmddels zo bekend daar dat ze wel weten dat het dan ook echt zo is! En meestal test ik het zelf op het werk en bel.. maar aangezien ik nu vrij was en vriendlief 'geen tijd' had om mijn potje naar de HA te brengen vanmorgen omdat ie zijn bed niet uit kon komen heb ik gewoon gebeld..... ;)

15. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Beertje, bij mij zal er deze zwangerschap regelmatig gecheckt of de streptokokkenbacterie actief is. En als ik jou was zou ik hier ook af en toe eens op laten checken. Ik heb mn urine destijds ook laten onderzoeken op blaasonsteking, daar kwam niets uit. Achteraf gezien was t dus die rot bacterie. Ik was tegelijk met n vriendin zwanger en zij heeft zich na aanleiding van mijn situatue ook laten testen en ze was ook draagster! Bij haar waren ze er op tijd bij. Met n antibiotica kuur is t heel goed te behandelen.

16. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    nou, hij hoeft niet meteen te knallen, maar bedoel meer dat ik het leuk zou vinden om een duidelijke streep te hebben en niet eerst zo'n dun tuurstreepje waardoor je denkt: ja wel een streep, maar... ik wil gewoon een dikke streep (en dat ik er 5 min op moet wachten vind ik dan niet erg.) Vorige keer had ik die pas op nod geloof ik. Maar ik denk toch niet dat ik zo lang kan wachten hahaha! Ik heb er nog 3 van kv liggen en die gaan allemaal in de toilettas!

En bedacht me net: als ik dan nog een cb zou willen doen volgende week, dan moet ik die kopen in duitsland, zou die dan ook zeggen: "Schwanger, 1-2 wochen"
    Hilarisch! hahahahaha!:D

17. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Liza moest na haar geboorte 5 dagen aan een infuus met antibiotica en ik moest sat tijdens de bevalling. Maar omdat t ineens zo snel ging, was er voor dat infuus bij mij helemaal geen tijd meer. Maar voor mijn bevalling had ik al n stevige ab kuur achter de rug, de laatste pil had ik nog de dag voor de bevalling.

18. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Wolkje...muhaha..hilarisch ja!

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    idd ff laten testen beertje!
    Misschien dat ik het ook ga doen als ik zwanger ben, aangezien ik ook vaak blaasontsteking heb gehad en ook vaak schimmelinfecties enzo. ben in ieder geval wel wakker geschud door liz!

20. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Ik heb vorige week ook nog van die fijne pillen gehad voor n schimmeltje....

Pfff... morgen toch maar weer s bellen! Al heb k gelukkig nog tijd genoeg Tot de bevalling!;)

Wolkje... miss n cb doen joh.. Mijn (etos) streepje was echt vager dan vaag.. urine liep er wel 5x overheen met n roze rand waardoor ik dacht dat dat vage streepje daarvan kwam.. terwijl ik wel gewoont juiste aantal druppies Had gedaan!
    Dus... n cb gaf toen antwoord! Die zegt tenminste zwanger of niet zwanger!
    Enne..Wel n Duitse doen hoor.. vet grappig! !

Deel Deze Pagina