Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb die van KV 2 voor 5 euro en daar op zich goede ervaring mee vanuit de vorige twee keer. Geven al vroeg een streepje, vorige keer 4 dagen voor nod al. Die heb ik nog 3, dus die gebruik ik volgende week en als het raak is haal ik een Duitse CB voor de zekerheid! Haha!
    Ben ook nog 5 dagen voor nod nu ook he, dus ook nog wel errug vroeg!

En die van etos heb ik ook wel eens gehad en zijn weer anders dan die van kruidvat en ik vond die ook niet zo fijn.
    Sowieso eerst maar FF deze opmaken en hopen dat t een volgende ronde niet nodig is :)

Ik ga slapen! Sweet dreams meiden!!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier ook gewoon positief over de kv2v5, maar je hoort idd wel eens anders. Al denk ik dat dat met iedere test wel zo is ;)

Ben nog wat vergeten te vertellen gister! Heb zo gelachen om Quinten, hij was de hele dag al behoorlijk ondeugend en dus ook tijdens de bv savonds, dus er kwam weer niet veel van drinken terecht... Op een gegeven moment had ik me dus m'n blouse maar weer dichtgeknoopt en toen begon hij natuurlijk ineens te happen, dus ik vroeg: wil je nu wel drinken dan? Hij: Jaaaaaaaa!!! En vervolgens trok hij aan m'n blouse en zei: uit!!
    Haha hoe bedoel je ik weet heus wel wat ik wil?

Pluus nog steeds niet ongi?

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahaha geweldig Engel!!! Leuk he, dat ze zo duidelijk laten weten wat ze willen :D

@ K2v5, ook positieve ervaring mee bij Saar... ik ga ze nu ook weer gewoon halen!!

@ Wolkje, volgens mij mag sauna inderdaad gewoon zolang je het maar rustig aan doet!! Anders voor de zekerheid maar even googlen he...

@ duitse zwtest!! GEWELDIG!!!!!

@ de rest... ben ik ff vergeten! :D
    Ow meiden, het begint allemaal veel beter op zijn plaats te vallen... ik ben sinds anderhalve week super vergeetachtig... zelfs mijn moeder viel het op en mijn man klaagt er sindsdien ook hartstikke vaak over... nu al zwdementie? Voor de test al???
    Daarnaast heb ik net ontbeten en ben al weer misselijk :S
    En nog steeds niet ongesteld...................

Zit er zo maar 22 maanden tussen Saar en die andere spruit.... dat is best weinig maar goed, wel leuk :D

Maar goed, ik begin ook wel een beetje zenuwachtig te worden voor de test hoor.... nog even wachten tot vanavond!

4. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, haha...dat is wel echt te grappig hoor! Ik heb eigenlijk nog alleen maar met die van Kruidvat getest en er verscheen niet meteen een streep, daar moest ik echt eventjes op wachten. Terwijl toen ik bij Liza testte, er meteen een streep verscheen. En die waren niet van Kruidvat.

Pluus...en, en??? Nog steeds geen rode zee? Ooohw..wat is het toch spannend! Ik vind het wel bizar dat we straks misschien wel met zijn drietjes of zelfs viertjes uitgerekend zijn in april...zo vlak na elkaar!

Hier: wij gaan zo richting het strand. Daar is Liza nog nooit geweest. Ze heeft vandaag lekker tot 08:30 uitgeslapen (waar gordijnen al niet goed voor zijn!), dus dat komt goed uit. Lekker boterham eten en dan gaan we. Als we moeten wachten tot na haar slaapje, dan wordt het wel erg laat. Dus nu keren we het maar gewoon om. Gaat ze maar even slapen als we weer terug komen:)

Zin an!

5. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus, stalen zenuwen heb je hoor! Pff...dan duurt het nog lang tot vanavond. En de kv2v5 zijn ook prima, je moet alleen eventjes op de streep wachten. Ik wilde de test de eerste keer al weg mieteren, omdat het zo lang duurde.

Wolkje, vergeet ik helemaal op die birljante Duitse test te reageren! Geweldig!! Nou alleen nog even positief testen dan whahaha :)

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Pluus: spannend hoor!! Maar ik denk dat het geen verrassing meer gaat zijn voor je vanavond!

Engel: haha die quinten! Wat een boef!

Ik had ook nog een mooie die ik was vergeten te vertellen. Afgelopen weekend waren we ook gaan zwemmen met z'n allen en er was een open kleedkamer voor de dames, dus geen aparte hokjes. Het was helemaal niet druk, dus ik was me aan het omkleden samen met m'n schoonzus en haar dochter van 7. Trek ik mn string aan, en ik draaide me een beetje weg zodat MN nichtje niet tegen mn doos aan keek zeg maar, ziet ze dus mijn billen en mijn string, zegt ze heel wijs: "zo, die onderbroek is wel een beetje te klein he?" :D hihi!

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha Liz, stalen zenuwen... tja... :D

Ik had bij Saar bij de kv test wel gelijk al een dikke vette streep... binnen 2 sec al....
    Ach we zullen het vanavond zien :D

Veel plezier op het strand! Geniet ervan!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Liz: welk strand ga je naartoe? Beetje hier in de buurt? Dan kom ik ook :D

@ pluus: je bent gewoon hartstikke zwanger hihi!!

@ wolkje: hahaha dat is ook een goeie! Heerlijk he die logica van de kids!!

9. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Meiden, ik was gisteren nog bij een vriendin van me. Zij heeft ook een kleine van 15 maanden. We waren in Kruidvat en toen zag ze ineens vitamine D van het eigen merk staan en ze was helemaal verbaasd. Of ik wel wist dat die er ook in eigen merk was. Nou heb ik al tijden vitaminde D van het huismerk van Etos. Dus ja, dat wist ik! Dus even een kleine tip voor hier: drogisterijen hebben ook eigen merk vitamine D en die is een tikkeltje goedkoper dan die van Davitamon. Gisteren dus ook maar weer eens voor de gein 2v5 gekocht en bij mijn vriendin getest. Ik had het haar gisteren verteld. Dus nu weten mijn twee beste vriendinnen het alleen nog. En weer moest ik gewoon wachten op een streep. Nou...ik had mijn hart in mijn keel kloppen hoor!! Ik had verwacht dat het nu wel direct zou knallen. Maar het knalde echt pas na een tijdje haha!

Hihi Wolkje, hilarisch! Maar strings zijn ook zo jaren 90 he. Het zijn de hotpants die het nu helemaal zijn ;)

Ik had van de week ook iets grappigs met Liza. Nu we toch bezig zijn...
    's morgens is er natuurlijk altijd kinderprogramma op tv. En Mickey mouse was op, je weet wel...zo'n educatieve editie. Erg grappig. Nou heeft Liza de hele Disney verzameling van de AH destijds. En zodra Mickey mouse verschijnt, gaat ze dus het Mickey mouse poppetje zoeken en laat het ons dan zien. Zo van; 'heej, da's dezelfde..kijk maar!'. En mijn schoonmoeder vertelde laatst dat Liza naar een foto wees en toen naar het vestje van mijn schoonmoeder en 'die', 'die' riep. Bleek dat ze op de foto hetzelfde vestje aan had als die dag! Ze heeft echt oog voor detail. Liza ziet echt alles.

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, ik denk dat het Zandvoort gaat worden. Dus eh...tot vanmiddag?! :)

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Liz: dat is nou net een beetje te ver fietsen! Kan je niet naar kijkduin gaan? :p
    En wow, wat knap van Liza zeg dat ze dat al zo goed onthoudt! Daaraan merk je maat weer hoe hard t gaat he!
    Die vitamine D zag ik vorige week ook voor t eerst pas van het kv, wist t daarvoor ook echt niet!
    Daarover gesproken.... Krijgen jullie ukkies die echt iedere dag? Hier tot een maand of 6 wel echt trouw gedaan, maar vergeet t nu zo vaak! Slecht he?

12. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, wij geven de druppels nog iedere ochtend. Is gewoon een vast patroon geworden bij t ontbijt. We vergeten t daardoor eigenlijk zelden. En eh...sorry, gaat toch Zandvoort worden ;) We zijn al onderweg!

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Engeltje ik vergeet het ook erg vaak...maar heb nu een andere gekocht vanaf 1+ vloeibaar die je door de melk of ander drinken heen mag doen en nu vergeet ik het dus niet meer..moet ook zeggen alles wat ik moet toedienen met een lepel en ook tanden poetsen is 1 groot drama hier..

Had toen straks op iedereen hier gereageerd met mijn telefoon een heeeeel verhaal op mijn telefoon en djayvano greep naar mijn tel en je raadt het al alles weg:(...zucht en manlief heeft de pc uit elkaar liggen

14. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Engel.. VitD druppen worden hier ook eigenlijk elke dag nog gegeven..
    Potje en lepeltje liggen op de commode dus zie ze altijd staan!
    Maar ach.. denk dat het nu in ieder geval minder erg is dat je het af en toe vergeet dan swinters.. nu krijgt ie ook lekker veel VitD van de zon! ;)

@Liz.. veel plezier..! Ow ik wil ik ook zo graag met Jesse naar de zee.. heeft ie ook nog nooit gezien!!
    Maar we wonen er nou niet bepaald dichtbij..:(
    Nou zou ik nu heen kunnen rijden maar tjah dan denk ik weer och is leuker als vriendlief erbij is..!
    In ieder geval.. Have fun!!
    En wat leuk dat je samen met je vriendin n testje gedaan hebt!
    Hier weet ook alleen 1 vriendin (tevens collega) het en 1 lieve collega (die tevens een beetje vriendin is..) het...
    de vriendin omdat we toen samen naar Brussel zijn geweest en we zouden aan de drank..;) en de collega omdat ik die ochtend te horen had gekregen dat ik nu al moest prikken.. mijn vriendin net 2 dagen ervoor overleden.. het werd me allemaal teveel op het werk... :(

@Hier... nou ik wilde of naar de kinderboerderij of naar het zwembad vandaag... Is Jesse nu net wakker pas..:$
    Nu zit ie zo heerlijk om te rommelen dat ik denk tjah... moet ik nou wle weggaan.. tis beide zo'n 20minuut rijden..
    Morgen ga ik sowieso dan zwemmen.. alleen de kinderboerderij had me wel leuk geleken...;)

Zal btw nog even een foto showen van van de week toen mn vriend zo niet meewerkte... ;)

Bijgevoegde bestanden:

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Danty.. ow wat vreselijk balen dat dat zo'n strijd is!! Gewoon eten met een lepen dan? Ook zo moeilijk?

Tandepoetsen ging bij Jesse ook een periode niet soepel.. geen strijd maar gewoon erg moeilijk.. Toen heb ik n tijdje gedaan alsof het een vliegtuig was.. en ook maar 1 'strijkje' per keer.. duurt wat langer maar dat vond hij goed..!
    Nu wil ie mijn tanden poetsen.. en poets ik zijn tanden! ;)

Hopelijk heb je dr wat aan? Of alles al geprobeerd?

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Aaah beertje toch leuk d foto's...jesse denkt das leuk zoo ding happ hihi..

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Als ik hem een lege eetschaaltje en twee lepels van hem zelf geef dan heeft hij het gevoel dat hij zelf eet is er niks aan de hand en kan ik hem gwn eten geven..hij zit in een periode alles zelf doen dus heb van de week 4 tandenborstels gekocht hahahaha reserves 1 voor hem en 1 voor mij en vd week ging het best maar soms raakt ie er helemaal over stuur van..en dan probeer ik het sochtends weer..ik push het niet door want dat maakt het weer erger..maar stapje voor stapje....maar dat vliegtuig ga ik zeker proberen dankjewel

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Wolkje, die opmerking... GEWELDIG!!!!

@ Liz, die redenaties van die kleintjes zijn knap he! Saar hier ook hoor!! Van de week had ze een haarstiekje te pakken... ze probeerde deze gelijk in mijn haar te doen, de sleutels horen in het slot van de deur etc en idd wat dezelfde zijn! Saar wijst nog niet echt maar je ziet dat ze het door heeft! Knappe kinders!

En van de vit.D. wist ik ook... en weet je wat ook nog is... hij is zelfs minder vies dan van davitamon! Die van kruidvat heeft een soort sinasappelsmaak terwijl ze van davitamon heel olieachtig smaken! BAH! Wij zijn dus ook fan van kv eigenmerk!
    Geniet op het strand!

@ Engel, wij proberen het iedere dag maar ik moet toegeven dat ik het heel makkelijk vergeet! Vanmorgen ook weer... straks maar even geven dus!

@ Beertje, lekker zo'n test! :D Ga vanmiddag lekker naar de kibo joh!! Wilde ik ook gaan doen maar Saar is nog steeds niet bepaald fit... wij doen vandaag dus weer rustig aan!

@ Danty, wat vervelend dat het zo lastig gaat! Idd wat Beertje zegt... bij jou ook laten poetsen etc... vindt saar echt geweldig!!! Overal wilt ze bij helpen en het bij mij ook doen! Dan heeft ze het grootste plezier, en ik ook!!!

@ Hier, de test is in huis.... hij brand!!! Hahaha
    Heb 'm bij de trekpleister gehaald... kruidvat waren te veel bekende mensen en het zijn toch dezelfde testen dus dat maakt niet uit!
    Vind het wel spannend hoor! Ik ben gewoon zwanger kan niet anders maar toch... heb nog geen bewijs gezien dat mijn lichaam toch geen loopje met me neemt!

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha, die Jesse! Hap hap dacht hij :)
    Wel leuke foto's hoor beer!

Nou dames, wij zijn ingepakt en zitten in de auto! Tot over 10 dagen, mocht Ik tussendoor geen wifi hebben!

En wie weet komen we terug met z'n 4!

Deel Deze Pagina