Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: geniet van de eerste vakantie met zn viertjes :p hihi hopelijk heb je wel gewoon wifi en kan je de duitse test van cb plaatsen :D

@ beer: hihihi leuke foto's! Is dat een knabbelstokje mama? :D
    En gewoon lekker naar de kinderboerderij gaan joh, je hebt nog een hele middag! Evt je eten alvast voorbereiden zodat je er straks niet veel meer aan hoeft te doen?

@ pluus: jeeejjjj straks wordt het weer helemaal echt je zwangerschap!! Hoelaat ga je testen vanavond? Spannend!! Wanneer zou jij eigenlijk uitgerekend zijn dan?
    Merk je trouwens nog niks aan je bv nu je "waarschijnlijk" zwanger bent?

@ danty: balen dat hij zo lastig doet met een lepel en de tandenborstel! Misschien zelf laten poetsen?

@ druppels: pfff ben gelukkig niet de enige die het dus vergeet af en toen! Ik geef het meestal dus met het avond eten en het staat standaard op tafel. Alleen is het probleem dus dat we nu vaak buiten eten of bij iemand anders eten en dan vergeet ik het mee te nemen. Hij krijgt verder ook zoveel medicijnen, dat ik het lastig vind om het op een ander tijdstip te doen en met die medicijnen ben ik dan wel weer heel stipt. Sochtends en savonds laat bij de bv krijgt hij de zantac en sochtends bij zn fruit en soms ook smiddags de forlax. Daarnaast ook nog de speciale creme en soms hormoonzalf echt iedere avond voor het slapen en soms ook sochtends bij het aankleden.

Net ff lekker stukje wezen fietsen met Quinten en gestrand op mn werk. Op de terugweg nog even langs de dierenarts gereden om wat meer info in te winnen over de konijntjes. Lees zoveel verschillende verhalen bijv over of je nu wel beter een mannetje en een vrouwtje, of juist 2 vrouwtjes, of 2 mannetjes kan memen. De dierenarts adviseert dus juist om of 2 mannetjes, of 2 vrouwtjes te nemen en in het nest te bekijken welke konijntjes het minst dominant zijn. Dat eerst dus maar eens bekijken! Was wel erg gek om daar weer te zijn hoor.... Ben er natuurlijk niet meer geweest sinds mn hond was overleden. Er was daar altijd 1 hele leuke vrouwelijke dierenarts die onwijs dol was op lady en daar heb ik nu best nog even een tijd mee staan kletsen.

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @wolkje. .. Je gaat ons toch geen 10 dagen in spanning houden zeg?:$

@pluus... testen testen testen!!!!!

@hier.. nou was de planning vanmiddag naar de kibo... ligt Jesse pas om half 2 bedje dus moet nog zien hoe laat die weer wakker is!
    Verder ben ik niet vooruit te branden.. Ben moe!!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beer: nou jij ook ff lekker liggen dan nog even, wekker om 15.30 en weer gaan met die banaan!

Ik moet zo nog even naar de maatschappelijk werkster. Ze wilde graag nog 1 keertje horen hoe het met me is en daarna hoef ik daar niet meer naar toe.
    Schoonmoeder komt vandaag niet...... En moet zeggen dat ik t niet zo erg vind! Geniet er wel ff van om lekker samen met mn kleine mannetje te zijn! Na de mwer nog even wat te eten halen voor vanavond en dan denk ik dat ik ook nog ff naar de kibo ga en anders naar de grote speeltuin.

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Wolkje, jij gaat het dus gewoon flikken om ons 10 dagen in spanning te houden... pffffff en dan zeggen jullie wat van mij :D

Fijne vakantie! Geniet er van!

@ Engel, ik merk al een week ofzo dat mijn tepels gevoelig zijn als saar begint met drinken maar verder merk ik gelukkig nog helemaal niks!! Ik moet me nu wel bewust worden dat het elk moment afgelopen kan zijn... dat vind ik wel lastig moet ik zeggen maar aan de andere kant ga ik niet tandemen dus zal toch af moeten gaan bouwen!
    En wij proberen de druppels bij het aankleden te geven maar ook dan vergeet ik ze heel vaak hoor.... dus je bent echt niet de enige!
    Wat goed dat je al zo veel informatie probeert te krijgen over konijnen!! Daar mogen meer mensen een voorbeeld aan nemen!
    Ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden! :)
    Succes bij de maatschappelijk werkster!

@ Beer... ik heb net 3 kwartier liggen slapen op de bank... ik viel zo ineens weg...
    Wie weet voor jou ook wat? En jammer dat Jesse zo laat ging slapen! Hopelijk slaapt hij niet te lang!

Ik heb vanmorgen het hele winkelcentrum gehad... bedenk ik me net dat ik nog een cadeautje moet kopen voor een verjaardag zondag... We zijn morgen de hele dag weg dus dan gaat het niet... zo maar even doen dan....

5. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Nou.... Ik word nu net wakker op de bank! En jesse slaapt nog:$
    Last van mn rug nu man... Zal maar ff de aardap en wortels klaar maken anders kunnen we zo niks meer..

En... pluus? Getest????

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Ow mijn hemel.. ben me toch een partij misselijk wakker geworden zeg.. hoofdpijn, zere nek...! Had beter geen tukje kunnen doen! :(

Heb t gevoel of kan ik elk moment overgeven...

komt nog s bij dat ik me toch een jeuk heb van die rotprikken!! :(:(
    Allemaal dikke rode bulten (en sommige blauw..)

Voel me echt ff zielig man.. gadver wat een misselijkheid..!

Respect voor alle 9 maanden misselijke dames!! Jemig.. word er nu al doodmoe van!

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow lieve beer dat is niet fijn! Probeer wat te eten... dat helpt vaak!

Ik moet me toch piesen ;)
    Wil zo geconcentreerd mogelijke urine hebben dus we houden het nog even op...

8. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus: Grrrr......!!

Beertje, arme jij. Wat Pluus ook al zei, probeer wat te eten. Verdeeld over de dag steeds kleine beetjes. Dat helpt vaak wel. Honger wakkert ook weer misselijkheid aan. Ik zorgde er altijd voor dat ik een rol beschuit bij me had, als ik merkte dat ik weer wat misselijk/ hongerig werd, dan pakte ik een droge beschuit.

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Bedankt voor de tip liz! Lijkt inderdaad alsof heb ik trek maar ben ik weer zo misselijk dat ik niet wil eten.. logisch hé! ;)

Ennnn pluuuuuuuuus... Het is avond!!

10. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja pluus.. het is avond!!!

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluuhuuus.....testuuuuh!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha we zijn net terug van de auto halen. ff saar voeden nu en dan test ik!

13. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Je weet de spanning goed op te bouwen Pluus!

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannendddd....!!!!!!!!!!!!!

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha nou zal ik het nog even langer spannend houden? :p

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
  18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    kom op nou zwangere doos!! :p

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    zwanger:
    beertje (zwanger van een brusje voor jesse)uitgerekend op: 3-4-2014
    liz (zwanger van een brusje voor liza)uitgerekend op: 13-4-2014
    Pluus (zwanger van een brusje voor Sarah) uitgerekend op 24-4-2014

klussers :d

flierefluiter (wil graag een brusje voor adam)nod op:
    wolkje (wil graag een brusje voor pim)nod op: 20 aug (ongeveer, eigenlijk 23 maar eisprong was vroeger dan anders)

voorlopig nog maar even oefenen
    sitalita ( mama van daan )
    enge-ltje ( mama van quinten )
    danty ( mama van djayvanno )

afspraken:
    beertje 26aug. Intake vk en echo!
    Liz 03sept. Intake 15:30

20. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Je weet toch ook dat zwangere dames (Liz en ik...) zo weinig mogelijk stress moeten hebben!!

Deel Deze Pagina