Hahahaha bedankt allemaal Het is wel heel gek hoor! Het was nog geen knal test... maarja het is ook geen ochtend urine maar er was een duidelijke streep hoor!
Gaat 'm bij mij niet worden helaas... nog geen enkel zicht op een eisprong uberhaupt... Maar ik geniet graag met de anderen mee!
Engel, foon is leeg dus kan geen foto maken en gelijk posten... Zal het van de week doen! Maar wederom in ronde 1 zwanger......
Whaaaaaaa gefeliciteerddddddddddddd pluuuussssss....superrrr...en nog een mooie auto zag ik..nou jullie avond kan niet meer stuk......wat leuk!!!! Foto van het testje?? Ik vind het zo leuk om de foto's er weer te zien ervan..kunnen we ook daar weer van mee genieten *blush*
Pssst Pluus, kan ook op de ouderwetse manier, foto maken met een fototoestel en dan op de pc, of met de tel van je man!
Inderdaad... foto foto foto!! Of je foon aan de laderij zetten wil ook nog wel s helpen! @Lieve flier.. ik hoop ook ontzettend hard dat het ook snel raak mag zijn bij jou meid!!
Hahaha ja geloof het of niet... fototoestel is ook leeg en manlief zijn telefoon is zo'n barrel die maakt geen mooie foto's! Beloof het dit weekend!!
Oh lieverds... tnx voor de steun... en ik ga gewoon voor de volgende maand... kijk.. allemaal tegelijk zwanger zijn is leuk... maar ik zorg erg gewoon voor dat we nog langer van de zwanger-zijn periode kunnen genieten
Ow meiden, ik wist dat ik zwanger was maar nu vind ik het zo raar... hahaha ineens geloof ik het maar half
Pluus....... het is al weekend!!! Toe nou!!!! hihi Flier.... ff een heeeeeeele dikke knuffel voor jou! dat brusje voor Adam komt er echt wel! Bij Adam is het gelukt en dat bewijst dat het gewoon kan he! Ik zeg hop hop, lekker veel klussen en daarna met de beentjes omhoog Trouwens..... we hebben hier twee favoriete namen gevonden voor de nijntjes.... alleen moeten er toch nog 2 namen bij omdat het toch 2 mannetjes of twee vrouwtjes worden. We hebben nu Bikkel en Pip.
Pluus; gefeliciteeeeeeeeeeerd!!! Gewoon al drie april baby's op komst. Dat is toch wel heel erg bijzonder hoor! Lieve, lieve Flier, jouw tijd komt nog wel. En of het nou nu is of volgende maand...jouw tijd komt echt en dan zijn we ook voor jou mega blij! Niet bij de pakken neer gaan zitten, keep your head up en er weer vol tegen aan met je lieve man!
@ Liz: Ja zeker erg bijzonder! Alsof het zo moet zijn allemaal in april! Gelukkig is het niet allemaal op 1 april, dan had ik het echt niet geloofd