Pluus, bofkont! Dat is lekker snel. Ik moet nog even geduld hebben geloof ik. 3 september de intake en dan pas wordt er een afspraak voor een echo gemaakt. Zal denk ik een week of 2 daarna zijn. Maar ik vind het niet erg. Ik weet nog dat ik bij de eerste zwangerschap alleen maar met die echo bezig was. Dat heb ik nu helemaal niet meer. Er is meer vertrouwen lijkt het wel. Mijn lichaam heeft dit kunstje al eens eerder geflikt en ik weet nu gewoon dat ik dit nog wel een keer kan. Net als het bekend maken aan onze ouders. We hebben een datum waarop we het gaan vertellen en dat wachten we gewoon af. Deze keer heb ik er de rust en het geduld voor. Dat had ik de vorige keer echt niet!
Ja dat is standaard... om onzekere ouders gerust te stellen... Nu ben ik totaal niet onzeker maar heb al wel een leuk idee met die echofoto... ga het dus wel doen Jat gedeeltelijk beertje haar idee... alleen wordt onze foto in het fotoboekje Sarah met de echofoto... We houden het dit keer ook wat langer voor onszelf hoor!
Pluus: correctie, dat was mijn idee... Beertje heeft t weer van mij gepikt hihi! Maarrr...dat is leuheuuuk!! Doen Mijn tietuuuh beginnen auw te doen. Gaan de kwaaltjes nu dan toch beginnen?!
Whahahaha... Pluus... aangezien mijn idee zo mislukt is dacht ik daar ook aan!! Ben al bezig met het album.. Ook hier veel meer 'rust' in mijn lijf! Geen idee hoe dat kan maar inderdaad misschien omdat het gewoon goed voelt en mijn lijf dit vaker heeft geflikt ofzo! Al kijk ik wel een beetje uit hoor naar de 26e! Tel niet af en denk er niet dagelijks aan maar nu ik het erover heb dan heb ik er best zin aan!!
Oh man... ik weet dat ik niet zwanger ben... maar werd wel ff emo van jullie berichtjes.... Misschien komt het omdat ik een enorme lange dag heb gehad (om 7.30u beginnen met werk, van 8.15u tot 11.00u op de OK gezeten, van 11.30u tot 13.30u op de IC en HC, daarna kort pauze om alle verslagen te maken en toen om 16.00u naar huis om daarna weekendboodschappen te doen met m'n mannetjes). Ik ga echt niet bij de pakken neerzitten... we klussen lekker door... Net heerlijk wezen hardlopen... zodat ik goed in conditie kom voor de volgende bevalling...
Lieve fliertje, meis het komt echt wel goed hoor! Anders had Adam er ook niet geweest toch? Hou daar aan vast meissie!!! En inderdaad gewoon lekker verder klussen! @ Liz, sorry dan jat ik jouw idee en auwe tieten is niet fijn!
Pluus, gefeliciteerd!!!! Flier, komt goed meid! Enneh, idd.. dan maar in conditie komen! (doe ik ook voor de ooit komende klusrondes, haha!)
haha, gaan we ook doen hoor. Maar t kriebelt hier soms wel enorm. Begin wel steeds beter in mn vel te zitten. Veel met mn vent en mn moeder gepraat en merk dat ik gewoon ook onrealistisch denk en ook gewoon dingen denk die niet kloppen over mezelf. Ben er al hard mee aan de slag. Aan de andere kant ook wel de vraag: Wanneer zouden we het wel ooit goed genoeg voor elkaar hebben voor nog een tweede? En wanneer ben je wel zeker genoeg van je zaak? Haha. Maar nu nog genieten van Daan hoor. Ow, meiden.. vandaag stond hij wel zo lang los. En trots dat hij was! Hij heeft het helemaal door hoor. En ook mooi aan ons handje meelopen. Met 2 handjes gaat makkelijker, maar met 1 handje lukt ook al prima. Pff.. niet normaal hoe hard hij nu in 1 week is gegaan! Zeg, hebben jullie de box nog staan? Zo nee, wanneer weg gehaald? Daan zit er nog wel regelmatig in, maar merk dat hij het steeds minde interessant vindt in dat ding. We hebben wel een hond in huis, dus mede daarom wil ik hem eigenlijk ook nog niet weg hebben. Maar ben erg benieuwd hoe jullie dit doen.
Sita, Het feit dat je er zo over kunt redeneren, vind ik wel een signaal dat je er best klaar voor bent. Maar gun jezelf gewoon nog even de tijd en de ruimte om te genieten van wie je bent, hoe je bent en wat je hebt. En de box hebben we net na Liza haar eerste verjaardag op geborgen. Dat was het moment dat we de tijdelijke woning in gingen, moesten we het ding toch al afbreken. Daarna nooit meer in elkaar gezet. We hebben hem ook niet gemist. Liza was er al een tijdje klaar mee. Ze vond het zo nu en dan nog wel eens leuk om in te zitten. Nu doet ze dat in haar speelgoedkisten. Daar klautert ze dan in en dan gaat ze boekjes lezen of lekker aanrommelen. Mooie vervanger voor de box haha!
Hier blijft de box voorlopig nog wel even staan voor meneertje ondeugd! Zou niet weten hoe ik het anders moet doen met koken of naar de wc gaan.
Sita...hier ook enorme kriebels hoor...neef van mijn man daar vrouw van is 16 weken zwanger en morgen echo voor het geslacht dus leef daar erg in mee...en dan hier alle testen en zwangerschappen wat ik uiteraard superrrrrr vind..maar tegelijk ook enorm zelf kriebels van krijg...hihi..maar ben wel heeeeeel blij voooor jullie hoor vind echt geweldig. ..maar eerst kom jij op de eerste plek sita samen met je gezinnetje Tweede:Mja hier zou ik het wel willen een tweede maar het kan gwn lichamelijk niet met mij..financiël niet en kwa huis niet...whaaaaa en dat is best frustrerend....heel apart. .ben allerlei dingen tegen mezelf aan het bedenken wrm ik gwn geen tweede moet nemen maar het gevoel gaat niet weg...maar ik doe het niet hoor zou erg egoïstisch van mij zijn om het wel te doen in deze omstandigheden...achja lekker van djayvano genieten lekker ding. .. Box..had hem al tijd geleden weg gehaald maar sinds twee maand weer staan want kon toch nog echt niet zonder..ook ivm honden in huis...en djayvano en mijn chihuahua gaat niet samen nog....maar het is soms nog erg handig...
Verkeerd zeggen van mezelf een tweede kindje moeten nemen ik bedoel kan mag krijgen...je krijgt een kindje natuurlijk...dat stond er zo rot en zo bedoel ik het natuurlijk niet
Danty & Engeltje, ja daar zit ik dus ook mee. Daan is echt super lief hoor samen met de hond, maar ik wil hond en kind gewoon niet alleen laten. En hoe inderdaad dan met koken en naar de wc gaan? De kleine man is erg lief, maar nog niet duidelijk te maken dat hij even moet blijven zitten, daar is hij net als Quinten gewoon te ondeugend voor! Maareh Danty, we gaan nog niet voor een 2de hoor. Wel een keertje, maar nu nog niet. Wel balen dat de omstandigheden er nog niet naar zijn voor jullie om voor een 2de kindje te gaan zeg,.. niet leuk! Liz, ja we wachten ook nog even hoor. t loopt wel los als we voor een 2de zouden gaan, maar wijselijk gezien kunnen we beter eventjes wachten. Plus dat Daan eerst maar eens 1 moet worden. Misschien gaan dan alle remmen wel weer los, whaha!
Goedemorgen... Wat een rotnacht heb ik gehad zeg! Werd wakker met hele zere ribben en heel erg maagpijn... uiteindelijk maar rennie en paracetamol genomen.... en toen was Saar ontroostbaar! Zo zielig! Uiteindelijk wilde ze alleen op mij liggen dus tja.... na een uur was ze nog wakker maar heb ik haar toch terug in bed gelegd en toen viel ze gelukkig in slaap!! Zo nog een keer testen!! Spannend of het nu wel een knaltest is!! @ box... Saar vindt het nog heerlijk om er in te spelen dus hier staat hij gewoon nog! Gaat voorlopig nog niet weg ook!
@Danty: Oh meis, wat moeilijk als je verstand het ene zegt, maar je gevoel iets heel anders. Ik hoop voor jullie dat de toekomst het mogelijk maakt jullie gevoel te kunnen volgen en er toch een 2e kindje mag komen! Hoe gaat het met Djayvano? Ook al een flinke vent he! @Pluus: Heb je al een 2e test gedaan...???? Foto...!! @box: Wij hebben hier gewoon de box nog staan en Adam zit er veel in. Voorlopig blijft de box ook staan, want mannetje is zeer ondeugend en trekt alles uit de kast als hij losloopt (letterlijk ) @hier: vandaag heb ik bereikbaarheidsdienst.... en omdat m'n vriend ineens weg moest, is Adam bij mijn ouders... dus nou zie ik 'm pas aan het einde van de dag. niet leuk!
Dankjulliewel ik hoop oom dat de toekomst bij draait dat het qel mogelijk het wordt we doen ons best ervoor iig.. Ja flier djayvano gaat ook goed..hahaha een driftkikker poe soms een beetje te en ddat rem ik dan ook wel een beetje af..wamt ja nu is alles leuk natuurlijk vindt iedereen want hij is nog zo kleinnn maar straks niet meer..dus heb soms al beste strijden hier haha maar dat komt wel goed...voor de rest is het een heerlijk mannetje en gaat harddddddd staat los en kruipt overal in en heen en op..en klimt ook..en stappen langs de meubels doet hij nu ook..dus het gaat zoooo hard..als ik de telefoon pak en ik mijn moeder bel nou dan begint er dus een strijd want hij w echt even praten met oma..en praat dan ook babytaal met oma heleeeee verhalen gwn te schattig mja dan hangt ze op. .en is hij boos hahaha. . Pluus en knaltest? ?
Aaah gaat nu beter met saar?? En vervelend dat je de kleine man de hele dag niet ziet flier...bah hopen dat de dag zo voorbij is