Kan m niet geupload krijgen....... hij blijft steeds hangen! Maar wederom geen knaltest maar wel een zichtbaar streepje!!
Pfff... Pluus... YOU'RE KILLING ME!!! Kom op met die test Zal je net zien idd dat je 'm nu niet kunt uploaden... jammerrrr!!! Blijven proberen he @Danty: Tnx meis! Djayvano gaat dan ook hard!! Ik blijf het gek vinden hoe snel de ontwikkeling ineens kan gaan. Maar wel superleuk om te zien he!
Flier, wat goed zeg dat Adam al helemaal losloopt! Denk dat als Daan in dit tempo doorgaat hij het ook zo onder de knie heeft. aan 1 handje lukt al aardig goed, dus ben erg benieuwd wanneer hij helemaal los loopt. Denk dat we hier ook binnenkort maar eens op zoek moeten naar de eerste schoentjes. Verder.. kan Daan zo wel weer uit bed halen. Onze buren zijn net nu aan het boren en hameren in de kamer die direct aan Daan zn kamer zit. Niet erg fijn. Probeer het nog heel even maar denk dat het anders een lang middagdutje wordt (hopelijk).
@sita.. Haha nou dat zeiden ze van Jesse ook! Die liep met 9.5mnd langs de tafels Enzo.. nou die loopt wel voor hij 1 is! Jesse dacht daar lekker anders over Wat gaat jou ventje ook ineens snel man! @pluus... foto? @danty.. Ow heerlijk hé! Die ontwikkelingen! Genot om naar te kijken.. Vind ik dan! @Hier... zijn vanmorgen lekker te zwemmen geweest met zijn tweetjes, jesse en ik! Wat n heerlijk monster is het dan in het water joh.. kent geen angst... hoge golven zijn het allermooist! Ligt nu nog knock out in bedje! Verder... krijgt vriendlief net n appje van zijn broer dat ze de verjaardag van hun dochter die 4 word morgen vieren! :x ben er flink pissed off van want heb nog geen cadeautje en Had morgen Andere plannen! Komen ze ook mooi op tijd mee!:x Bah....
Beertje, Lekker op tijd met dat appje zeg! Irritant! Ben zelf er altijd van om een maand vantevoren aan te kondigen wanneer we de verjaardagen vieren. Zo geef je iedereen ook kans om ruimte in zn agenda te houden. Ik weet dat ik er op tijd mee ben, maar dit is wel extreem laat. Wat leuk zeg dat Jesse niet bang voor t water is! Daan vindt t ook steeds mooier! Enneh, wat betreft lopen.. ben ook erg benieuwd wanneer hij het nu echt gaat doen hoor. Maar zo aan de hand trekt ie me de hele kamer door want hij vindt het machtig mooi. Maar los is nog eng. Komt vanzelf wel, hij gaat me al hard genoeg. Goed, ik gooi de spareribbetjes even in de oven! Jum jum... En probeer daarna nog even wat in huis te kunnen doen. Meneer Daan zit niet helemaal lekker in zn vel met de kiesjes. voor hem links boven en onder lijken er nu echt door te komen. Ik zie al een wit puntje maar nog niet door zeg maar. Heb vandaag ook al 4 zure luiers gehad.. Pff... haha! Afgelopen nacht heeft hij geen zetpilletje gehad, en dus gelijk weer 2 keer wakker. Denk dat we komende nacht maar weer een zetpil geven, want volgens mij heeft ie er echt wel last van.
@sita.. Ja dat hebben we wel in het hoofd zo ongeveer lekker met zn 2en dit geheimpje hebben! Al moet ik er zo om denken joh! Vrijdag stond mn broer ineens voor de deur.. Dus als n idioot de mvm bokaal uit de wc, mn spuiten in de kast, die gele ton waar de naalden in moeten bij de pannen! En als ik bij mn ouders ben moet ik er om denken dat ik niet teveel jeuk aan mn buik (allergisch reactie op spuiten) of mn shirt omhoog gaat want dan zie je 1 en al blauw en rood! Maar het doel is zo rond de12 weken! Wat balen dat Daan zo'n last heeft van de kiesjes! Dan idd maar n zetpilletje.. Als hij dan lekker doorslaapt! Stoere vent hoor zo te stappen! Nog geslaagd voor stoere stappers?
@ beer: heerlijk dat jullie lekker zijn wezen zwemmen! Zag al mooie foto's voorbij komen En oeiii ja dat is oppassen met die onverwachte visitebezoekjes! Mocht ik ooit een tweede krijgen dan weet ik niet of ik het zou kunnen hoor om het zolang geheim te houden, al hoop ik het van wel! Alleen als er dan weer de vijfde ziekte op het werk heerst wordt het wel heel lastig! Ach wie weet ben ik er dan in de tussentijd immuun voor, al gok ik van niet! Balen trouwens dat je het pas zo laat hoorde van die verjaardag! Ik ben er zelf dan altijd echt een bitch in hoor...als ik andere plannen heb ga ik later wel een bakkie doen, al kan ik me voorstellen dat dat bij een kinderverjaardag wel anders is. @ sita: dat wordt dus ook gewoon ff lekker de box laten staan nog Op een gegeven moment merk je vanzelf wel dat je hem niet of nauwelijks meer gebruikt en dan kan ie altijd nog weg @ danty: Meis ik duim voor je dat jullie situatie nog eens zo verandert dat je toch nog een tweede kindje kan krijgen! Las dat je mannetje een beetje ziekjes was, dikke knuffel voor hem em hoe is het nu met jou zelf? @ flier: wow, stapt adam al zoveel? Hier af en toe een klein stapje los, maar verder nog niet.... Nog maar ffies en Adam is ook alweer een jaar! @ pluus: kom op met die foto Hier eigenlijk niet veel te melden..... Lekker rustig dagje gehad eigenlijk! Quinten zat helaas wel weer helemaal onder de uitslag, maar waarvan? Ik heb geen idee! Had de yoghurt alleen nog maar in huis gehaald en nog niet gegeven, hihi misschien was dat al genoeg Nu eerst dus maar wachten tot hij weer een gaaf huidje heeft en dan een eetlepel yoghurt proberen... Vind het best een beetje spannend hoor! Verder merk ik dat Quinten steeds meer woordjes gaat herhalen, zo leuk! Hij zegt bijv. Waf waf als ik vraag wat het hondje doet en kwak kwak kwak als ik vraag wat een eend je doet en verder mama, papa, oma, opa, eten, uit, klaar, pus ( =poes ) en niet te vergeten zn eigen naam! Ook het zwaaien heeft hij nu helemaal door, eerst deed hij het sporadisch, maar hij weet nu echt dat als we weggaan dat hij moet zwaaien, zo leuk!
@ Danty, dikke knuffel! Ik hoop dat jullie snel in een positieve flow komen waar alles van een leie dakje gaat! @ Beertje, oe lastig idd dat verstoppen van alles! Wij hebben een dagje familie erop zitten en ik vond het toch wel heel leuk dat we een geheimpje hadden Wel vervelend die allergische reacties! Kunnen ze daar niet iets aan doen? @ Sita, wat gaat jou mannetje toch snel!! Goed zeg!! @ Engel, jou mannetje ook al zo snel! En idd maar even wachten met die yoghurt! Ik snap dat je het spannend vind! @ Hier, heb de foto meerdere keren proberen te uploaden in de auto maar niet gelukt... eenmaal aangekomen moest ik de foto verwijderen omdat mijn zussen en nichtjes heel vaak met mijn telefoon aan de haal dus wilde niet dat ze 'm zagen! Jullie moeten dus nog een dagje geduld hebben Mijn buik is vandaag toch gezet joh... mijn broek knelde van hier tot ginder... daar ben ik nog niet van gediend hoor
@Engel: Wow... Quinten kan dan al echt veel zeggen... hier komt er nog helemaal niets zinnigs uit... ja... mamamamamamma... tegen ALLES! Adam reageert wel op instructie, dus dat zal allemaal nog wel goed komen, hihi @Pluus: Wachten duurt lang... lang... lang... (citaat Bert; van Bert & Ernie #Sesamstraat)
Even een ego post hoor: Ik kreeg gister avond de schrik van mn leven. Bij het afvegen na het plassen zat er rozige afscheiding op het wc papier. Later zat er ook nog wat helder rode sliertjes tussen. Een rot nacht gehad natuurlijk! Vanochtend leek het voorbij te zijn. Maar later toch weer rozige afscheiding op het wc papier en het werd nu ook wat donkerder. Dus toch maar de verloskundige gebeld en zij heeft me nou niet heel erg gerustgesteld. In dit stadium kon het nog van alles zijn, maar ook een beginnende miskraam. Ja..en dan blijft dat laatste natuurlijk het meeste hangen en de overige oorzaken daar denk ik al niet eens meer aan. Ze belt me strakjes terug en dan gaat ze me voor komende vrijdag inplannen voor een echo. De komende dagen moest ik maar afwachten, meer kunnen we toch niet doen. Ik heb verder geen pijn of krampen en het zijn ook geen liters die er uit komen, maar ja...er zitten wel vegen op het wc papier. Dat heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap nooit gehad. Het hield in ieder geval geen verband met de streptokokkenbacterie. Dat is waar ik natuurlijk het eerste aan dacht. Ik bedoel, als mn vliezen met 32 weken kunnen breken...tja, waarom kan ik er dan veel eerder in de zwangerschap dan ook niet iets mis gaan? Hoe dan ook, de komende week wordt zenuwslopend!
@Liz: Meis, wat een schrik..!! Ik snap dat je daar door van slag bent... Dikke knuf voor jou! Je hebt hier weinig aan waarschijnlijk..., maar mijn schoonzusje had precies hetzelfde rond de 6 weken... en bij haar is alles goed (ze is nu ruim 8 weken)... Probeer positief te blijven.... dit kan ook onschuldig geweest zijn!!! Nogmaals dikke knuf!!!
@ Liz: jeetje meis dat is zeker schrikken!! Hopelijk is alles nog goed met de kleine spruit! Hier bij de mk ging het lichtroze erg snel over in helderrood bloed met hele erge krampen erbij. Heb je niet toevallig gemeenschap gehad ofzo? Daar kan het ook van komen natuurlijk.... Sterkte meis! Duim voor je dat alles goed is! @ pluus: nou die is toch wel duidelijk positief hoor, mooi!!!
Lizz bah wat schrikken..ik hoop ook dat het niks betekent...een hele dikke knuffel al zo dat niet veel helpen nu..ach schat toch bah..dit is echt een verrotte week dan..ik ga duimen op een mooie echo.. Meiden dankjulliewel voor de lieve woorden...