Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ach jeetje...Wat ontzettend schrikken!! Mijn duimen gaan overuren voor je draaien Beertje en ik denk aan je. Ik denk al aan je sinds je laatste post. Pfff...kon ik maar iets voor je doen lieverd! Die onmacht, de onzekerheid...zo naar! Ik hoop zo dat alles goed is met je uk. Nog maar n dikke knuffel voor jou!

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beer: Meis, wat schrikken allemaal... ook hier draaien de duimen nu overuren dat het allemaal goed is.... dikke knuffels!!!!!!!!

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Lieve meiden..
    Even kort berichtje... mijn foon scherm ligt in gruzelementen (bedankt jesse..) dus moet echt typen ipv swipen om geen splinters in mn vingers te krijgen..

Heb net vk gebeld en mag half12 langs komen voor een echo.
    Ik heb na dat stolsel/weefsel verlies alleen bij afvegen af en toe wat oud bloed dus stiekum hoop ik op n wonder net als bij jesse!
    Toen heb ik ook zo'n enorme bloeding gehad.

Dikke knuf ook voor jou liz! Hoe gaat t bij jou?

Liefs! Xx

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heel veel succes zometeen lieverd!! Duim nog steeds voor je dat alles goed is!

Bij jou ook nog niks verandert verder Liz?

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Beertje hoop dat er niks aan de hand is net zoals bij jesse succes zometeen xx

6. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Beertje, ik hoop ook dat je uk gewoon in orde blijkt straks bij de echo. Mijn duimen draaien gewoon door en ik ga zo n kaarsje voor je branden. Sterkte meis!

Hier: nog steeds niet gebloed, dus mijn vertrouwen begint wel weer iets te groeien. Ik voel al wel een tijd dat t goed doorbloed is van onderen, misschien dat t daar verband mee houdt. Hopelijk blijft t hier in ieder geval bij...want gedver...wat is dat naar zeg. Dan weet je weer even hoe fragiel t leven is.

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, dikke knuffel! Hoe is het gegaan bij de vk?

Liz, hopelijk gaat t bij jou ook goed allemaal met de klein uk! vrijdag duurt dan ook nog best lang. ;)

Hier.. druk druk druk! Ons mannetje wil alleen maar los staan en met ons lopen. hihi! Verder genoeg te doen. Morgenochtend weer naar de fysio, ben erg benieuwd.

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Liz: hopelijk voor jou gewoon een hele mooie echo dan vrijdag! Fijn dat je niet meer hebt gebloed!

@ beer: en hoe was t bij de Vk meis? Hopelijk goed! Knuf!

9. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Liz fijn dat het weer gestopt is..nu hopen op eeen super mooie echo vrijdag...denk aan je dikke knuffel♡♡

Beer hoe is het gegaan bij de vk?? Hoop alles goed is..denk ook aan jou dikke knuffel♡♡

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beer: Meis, hoe was het???? En pas op voor je vingers met typen vanaf je telefoon ;)

@Liz: Ohh, fijn dat jij al weer goed nieuws kunt melden....!!! Lekker ook dat het vertrouwen groeit!

@hier: vandaag is Adam weer naar cb geweest. 78,4cm en 11kg. alles was dik in orde, en hij volgt mooi z'n curve! prikjes vond hij even niet zo leuk..., maar ach.. dat hoort bij het leven.

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meiden,
    Zie dat beer nog niks gepost heeft, dus ik zal jullie maar even op de hoogte stellen nog.... ( neem aan dat je dat niet erg vindt beer? )

De Vk heeft haar doorgestuurd naar t zh, want ze kon wel zien dat er iets zat, maar het was niet duidelijk genoeg.
    Op de echo in het zh was een kloppend hartje te zien, maar ook nog een bloeding. Vermoedelijk zijn er twee vruchtjes geweest, waarvan er eentje nu niet meer is helaas. De bloeding die er nu nog zit zou nog wel een mk kunnen veroorzaken alsnog, dus het blijft spannend... Hopelijk blijft deze beeb nu wel zitten!!

12. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engel: Oh, fijn dat je even update omtrent Beer... Dus eigenlijk weer dezelfde situatie als vorige keer...

@Beer: Nou... ik blijf gewoon doorduimen dat het allemaal goed gaat..!!! Wat spannend allemaal!!! Hoe voel je je verder???

@hier: Raad eens wat ik gevonden heb... m'n ei!!! had vandaag een posi test voor mijn ovulatie... dus binnen nu en 36 uur m'n eisprong... helaas is m'n vent geblesseerd, dus ff kijken of ik 'm kan overhalen tot wat kluswerk.... :p

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Wat een leuke foto van Saar op fb!!! Heerlijk ondeugend!

14. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Wat goed flier...nou klussen klussen klussen hahhahahahaha....enne jij hebt ook facebook leuk..ik heb ook fb dus als je wil moet je maar ff zeggen via pvberichtje dan zal ik je ook toevoegen:)..

Beer had je vanmiddag ook gesproken alsnog dikke knuffel schat♡♡

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, wat fijn via jou wat te horen van Beer!

Beertje, pfff.. niet niks meid! Hopelijk blijft de kleine uk goed zitten en stopt die bloeding snel. Dikke knuff!

16. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Nou meiden...zojuist een flinke bloeding gehad. Ik heb er niks van gemerkt, zag t pas toen ik naar de wc ging. Heel mn slipje onder t bloed. Ook doorgelekt in mn jeans. Zo erg was t de laatste keer niet. Maar ook nu geen kramp en geen pijn. Zucht....wat moet ik hier nu weer mee...

Beertje, meis...t kaarsje heeft hier heel de ochtend voor je gebrand. Hopelijk heeft t geholpen. Knuff!

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ooh nee liz bah..wat naar deze onzekerheid..ik blijf voor je hopen en denk aan je dikkke knuffel...sterktee lieverd♡♡

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pfff Liz.. t beste blijven hopen! En laat t maar snel vrijdag worden! Kun je echt niet eerder terecht? Ik had met de 2de zwangerschap met 6 weken een echo en een kloppend hartje.

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: Jemig meis... niet grappig... ook gaan de duimen nu voor jou hard in het rond!!! Heb je de vk gebeld? Kan je eerder terecht voor een echo????

20. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuf ook voor jou Liz!!

Deel Deze Pagina