Jeetje Beer en Liz, jullie maken het wel spannend... Ik hoop voor jullie allebei op het beste!! Beer, ik duim dat dit vruchtje blijft zitten! Sterkte meissie! Liz, ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed gaat! Dikke knuffels voor jullie!!! @ Flier, sleep die vent het bed (of waar je ook maar wil...) in en aan de klus!
Thnx meiden. Ik heb de verloskundige niet gebeld. Als t mis is, dan is t mis. Daar kan de verloskundige ook niets aan veranderen. En ze kunnen wel eerder n echo maken, maar dan is de kans groot dat er weinig is te zien en ze wilde kijken wat mn lichaam gaat doen de komende dagen. Maar zolang ik geen kramp of pijn heb, dan is dat een goed teken. Ik ben zelf nu ook kalm en rustig. Je kunt er toch niets aan doen. Het is k*t als t mis gaat maar je doet er niets aan. De komende dagen worden spannend. Maar t lijkt er op dat ik ga bloeden als ik me (teveel?) inspan. Dus vanaf nu maar even pas op de plaats en afwachten.
@ liz: he jeetje meis toch hele dikke knuffel voor jou ook! Hoop zo dat je beebje gewoon blijft plakken! @ flier: uhmmmm zolang je vent niet aan zn uhhhh pielie is geblesseerd kan jij t werk toch gewoon doen? Kom op, aan de slag jij met dat ei! @ sita: had je nou vandaag of morgen weer fysio? Hier vandaag schandalig lang uitgeslapen! Wel om 9.00 ff Quinten gevoed, maar daarna weer verder getukt en omdat Quinten even later niet wilde slapen hem bij me in bed genomen om 10.30 en daar hebben we nog liggen tukken tot 12.30! Lang geleden dat ik tot zo laat in bed heb gelegen...heerlijk! Verder vanmiddag ff boodschapjes gedaan en geshopt.... Heb bij de VenD echt niet een te leuk vestje voor Quinten gekocht hoor! Quinten heeft vandaag ook maar 1 x geslapen en viel om 19.00 na de bv als een blok in slaap in mn armen, zo lief! Is ook echt lang geleden dat dat gebeurde! Verder ook nog even een flashback gekregen naar de bv momenten van toen Quinten echt nog inimini was.... Hij viel vanavond mn borst ineens weer helemaal aan, net als toen hihi lekker mannetje! Quinten probeert nu ook een konijntje na te doen, hij trekt daarbij zulke grappige snoetjes hihi heb er foto's van gemaakt, zal ze straks of morgen ff posten Liz en beer: nogmaals een heeeeele dikke knuffel!
@ Liz, ja vervelend he, dat een echo nog niet zo veel zekerheid kan geven op dit moment! MAar als je merkt dat het bij inspanning is dan moet je ff goed rustig aan doen he!!! Dikke knuffel!! @ Engel, lekker dat je zo lang geslapen hebt! Lekker is dat soms he! En die bv in het begin... fijn was dat he!! Die vriendin die vorige week bevallen is belde net met wat vragen... die onzekerheid was ik echt weer vergeten!! Hoorde het weer in haar stem!! Zo herkenbaar eigenlijk.. Ik heb trouwens besloten in deze zwangerschap mee te doen met een bvcursus... ik wil voor die beginnende periode toch weer even wat tips! Ik hoop dat ik bij dit frummeltje zonder tepelhoedje kan voeden! Maarja... dan moeten mijn tepels wel mee blijven werken!!
Flier, vergeet helemaal te reageren! Enneh.. ben t eens met Engeltje en Pluus hoor,.. aan de klus jullie! haha! Liz, klopt.. de vk kan er niks aan veranderen als t mis zou gaan. Maar inderdaad, doe t maar rustiger aan dan. Niet te gek doen. Engeltje, morgenochtend heb ik fysio.. en ooow, wat heerlijk dat jullie zo lang hebben kunnen pitten! Hier zit t er echt niet meer in.
@ sita: succes morgen dan bij de fysio! Voelt het nu zoiezo al wat losser aan na de eerste behandeling of merk je nog geen verschil? @ pluus: ja was echt heerlijk om ff zo lekker te kunnen tukken nog! Had t ook echt wel even nodig! En ja, ga je een bvcursus bijwonen? Ik heb een bv avond gehad bij onze zwangerschapscursus, maar ik denk niet dat ik dat bij een volgende beeb weer ga doen. Tijdens de kraamweek is bij mij de lk ook nog thuis geweest en toen ze zag hoeveel moeite het me kostte om Quinten zo uit de borst te laten drinken adviseerde zij juist om met t hoedje te gaan voeden. Mijn tepels waren gewoon te vlak en nog niet soepel genoeg en dat was hier dus gewoon echt het probleem. Een tijd later ging het gelukkig wel Ben erg benieuwd of jij daarbij wel goede tips zal krijgen om het wel te laten slagen! Al heb je grote kans dat t nu gewoon ook al lukt omdat je tepels nog soepel zijn door Sarah. Net nog maar even een stuk wezen fietsen, want had nog steeds energie voor 10! Hier nog 2 foto's van vanavond van Quinten die tijdens het eten een konijntje na deed.... Hihi hij snuift er ook echt bij
Trouwens, ik had toch laatst gezegd dat mijn twee voortanden in botsing zijn geweest met Quinten zijn voorhoofd? Ik heb de dagen erna echt alleen zacht voedsel kunnen eten en het is nu gewoon nog steeds gevoelig! En een raar bijkomend verschijnsel is dat het puntje van mijn neus steeds tintelt. Gok door een zenuw ofzo die klem heeft gezeten? Echt vet irritant om steeds te moeten voelen dat je tanden en een neus hebt! Dat weet ik ondertussen wel hihi.... Maar ff serieus, hoop wel dat dit gevoel overgaat, want het is echt irritant!
Lieve meiden! Bedankt voor alle duimen draaien de Liz voor jou kaarsje! Zoals Engel al heeft gezegd is het tot dusver nog goed!! Nou ja in de zin van er zit nog 1 kleine ukkepuk in mn buik met een prachtig kloppend hartje!! Erg ongerust natuurlijk toen de vk wel iets had gezien in mijn baarmoeder maar niet kon definiëren wat het was..! Gelijk door naar het ziekenhuis en werd daar ook gelijk binnen gehaald door de liefste gyn die ze daar hebben.. de gyn die ook Jesse heeft gehaald met de ks en me zoooo goed door die laatste weeën heeft gesteund! en nu dus met goed nieuws.. een kloppend hartje! Al zat er wel ook een grote bloeding naast dat vruchtzakje en dat kloppende hartje! Daar komt dus nu ook mijn bloed vandaan wat ik steeds heb bij het afvegen.. maar zolang dat bruin blijft maak ik me geen zorgen!! M;n kleine ukkepukje.. blijf alsjeblieft plakken!! Deze bloeding kon er dus alsnog hups in ene uitkomen en een miskraam veroorzaken maarja t hoefde niet... dus alsnog onzekerheid! Maar zoals ik zei.. zolang het bruin is maak ik me geen zorgen! @Lieve Liz... meid.. wat vreselijk ook voor jou! Maar inderdaad.. zolang je geen krampen hebt.. lijkt het mij een geknapte ader oid.. misschien wel hetzelfde als wat ik nou (weer) heb meegemaakt! Gebeurd heel vaak hé..! Ik merk het ook aan mij alleen al als ik Jesse optil dat voelt niet fijn van onderen.. dus misschien moet jij ook gewoon rsutiger aandoen!! Brand ook een kaarsje voor jou en je ukkepuk meis! @Flier.. Wat een grote vent is Adam al joh!! Superfijn!! En wat zoooo mooooi dat je je ei hebt gevonden!! Blessure of niet... klussen!!! @hier.. nou.. voel me zoooo beroerd!! Vandaag de hele dag op bed gelegen.. eerst tot 11uur (half12 vk) toen lag ik er om 14uur weer op tot 17.30 en toen om 20u weer tot nu ongeveer.. dacht even jullie nog op de hoogte brengen.. was er niet eerder toe in staat! Ben zooo vreselijk misselijk.. vanmorgen zelfs iets overgegeven (wat ik ddus ABSOLUUT niet kan..) en erg lang boven de wasbak gehangen te kokhalzen... Ook vanmiddag zo'n aanval gehad maar milder! Eet en drink amper iets want staat me echt tegen.. al probeer ik wel beschuitjes en thee naar binnen te krijgen..! En nu had ik net n glas appelsap en die is ook wel goed gevallen geloof ik Ga morgen bellen of ik iets kan krijgen denk ik want ik kan zo echt niet werken ook.. ik krijg zo'n aanval en moet dan echt de eerst volgende rioolpunt hebben.. wc red ik niet! Dus ja zolang dat is zal werken niet gaan.. straks hang ik boven een patiënt.. naald erin en ren ik weg... M'n ouders weten het inmiddels ook.. We waren gisteravond bij mn broer.. en mn moeder hoeft me dan maar aan te kijken en weet dat er wat is.. dus tjah.. Ga ze wel ook alsnog een fotoboek geven (als alles goed blijft gaan.. waar we natuurlijk vanuit gaan...) M'n zus vraagt ook al of ik zwanger ben want ze had gehoord dat ik ziek was.. en ik ben NOOIT ziek...! kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst ziek ben geweest... Noujah.. beetje mijn dag.. mijn nieuws! Onze kleine ukkepuk zit nog veilig in mn buik.. de andere hebben we gisteravond begraven.. Blijf goed plakken kleine puk!! Mem houd van je!!
Beertje, fijn van je te horen! en idd.. blijven plakken kleine ukkepuk van Beer! Engeltje,.. hihi ow dat! Ik herken dat. Wat een briljante foto's! Daan doet dit ook al een hele tijd, alleen hij doet dan de hond na.. haha! Die hond van ons doet wel eens aan reverse sneezing. Moet je maar eens opzoeken. Is wel vergelijkbaar. Idd dat inhaleren van de lucht. Ik lag laatst helemaal dubbel van het lachen omdat de hond en Daan dat dus tegen elkaar in deden.. kwam nauwelijks meer bij! En wat betreft de fysio.. het is wel wat losser geworden hoor. Ben ook minder duizelig, maar af en toe nog wel als ik te snel wil. Hoop dat ze morgen alles goed los krijgt. Met hardlopen begin ik ook last van mn rechterknie te krijgen, dus als er iets rechts in mn rug vast zit, kan het daar ook nog eens door komen. Ga het in elk geval even checken morgen. Ow, ben vandaag met mn broertje (die er helemaal niet van is) naar de kringloop geweest. Nou, heb daar leuk speelgoed kunnen vinden! Ben zelf dol op houten speelgoed en dat is goed gelukt. Verder wat leren ballen en kubussen met allerlei gekleurde vlakken gevonden. Klinkt een beetje vaag, maar ze zijn zo leuk! Ook al is het voor de sier. haha! Goed.. ik duik mn bedje in. Ben best moe.
@Klussen: Schatjes.. wrm denk je dat ik zei dat hij een blessure had... is idd in het nodige gebied... ahum...
Whahahaha flier, dan maar wat handwerk en opvangen? Tja je kunt je ei niet verloren laten gaan he!! @ Beertje, fijn om wat van je te horen!! Mijn duimen draaien verder voor die kleine ukkepuk!!! En meis, bel ff de ha voor emesafene! Dat hielp bij mij heel erg goed bij Saar!! @ Engel, gave foto's!!! Heb je de foto van Saar op facebook gezien? Klein draakje! En je tanden... pas je wel op... niet dat je zenuw beschadigd raakt! Anders maar ff naar de tandarts ofzo? @ Sita, fijn dat je nek weer wat losser komt! En geweldig he, hoe die kleintjes op dieren reageren! Saar zegt zodra ze een hond ziet heel hoog WOEF! Zo grappig!! We zijn nou bezig met miauw!
ow meiden ik heb trouwens ook wat hoor... ik heb geen ochtendmisselijkheid maar nachtmisselijkheid! Wordt 's nachts er gewoon wakker van en dan mega maagpijn... pijn dat het doet joh... uiteindelijk doen zelfs mijn ribben pijn lijkt het wel! Afgelopen nacht weer een uur wakker gelegen! Nu dus maar proberen of wat eten voor eht slapen gaan helpt!
Ben echt onredelijk pissig hier.... mijn ei gaat dus wel verloren.... maar goed.. hij heeft echt pijn... en het moet natuurlijk wel leuk blijven....
Ok... hahaha.. dat is wel heel kort door de bocht..., maar ik baal gewoon omdat mijn cyclus al zo idioot lang is... dus ik moet veel geduld gaan hebben op m'n volgende ei...!
Och flier... wat gemeen!! Misschien n stomme vraag maar wat voor n blessure heeft ie joh? Dat ie dat niet kan/wil? Balen meis... @Hier... vannacht erg veel bloed weer.. zat er natuurlijk aan te komen maar verdorie schrok me weer wild! Geen grote stolsels gelukkig en ook geen krampen.. alleen veel rood bloed! Nog bij afvegrn maar vannacht liep het er echt uit! Ben dus nog lekker thuis ook vandaag.. Vannacht om 3uur aan de beschuit gezeten was weer zo misselijk! Zal nu ook ff wat eten proberen binnen te krijgen en houden!
Bah beer kan me goed voorstellen dat je schrok...bloed en zwangerschap is niet iets wat samen hoort dus dat schrikken zal ik ook doen hoor..rustig aan doen vandaag..dikke knuffel xx♡♡♡
Flier.. pff.. dikke knuffel voor jou! (wel erg kort door de bocht ja, maar kan me voorstellen dat je flink pissig bent) Laat je volgende ei maar snel komen dan! Beertje, knuf! Niet leuk zeg, zoveel bloed.. aan de andere kant wel mooi en een goed teken nog dat je nog steeds misselijk bent, toch? Nou meiden, ik ben weer bij de fysio geweest. Ze doet alles zo zacht, en toch heb ik nu al spierpijn... pff! Mag vandaag ook niet hardlopen of andere heftige dingen doen omdat ze ook met mn onderrug bezig is geweest en dat moet zich nu gaan herstellen. Teveel klappen erbij is dus niet goed. Ben erg benieuwd. Volgende week nog een keer. Daan heeft trouwens echt weer top doorgeslapen (alleen gisteravond 2 keer een paar kleine huiltjes), en dat zónder laatste fles! Hij was gisteravond zo moe dat ik hem gelijk in bed heb gelegd toen ik m uit de auto had gehaald. Echt super! En ow, wat een vieze broeken hier weer zeg.. al 3 vanochtend. De kiezen voor mij links boven en onder lijken er door te komen en de rechterkant is ook al aardig aan het rommelen. Goed, ik ga nu koffie drinken. ben duuuuuuffff.....
@ pluus: ja zag de foto hihi heeeeerlijk snoetje!!!! Die zenuw is dan al beschadigt denk ik, denk niet dat de tandarts daar iets aan kan veranderen toch, of heb ik dat mis? Nu moet ik zoieso de tandarts bellen om de halfjaarlijkse afspraak te verzetten dus ik zal het wel ffies vragen gelijk. Wat vervelend van je nachtmisselijkheid! Misschien je kussen iets meer omhoog leggen en op je linkerzij gaan liggen. @ sita: hihi jij dus ook al zo'n snuivend kind En blijkbaar zat alles dus wel heel erg vast bij je als zo'n zachte behandeling je zo goed helpt! Fijn dat Daan zo lekker geslapen heeft! Ennuhh kan hij niet wat van die luiers aan Quinten geven @ beer: he meis, zo rot dat t zo onzeker blijft allemaal. Aan de ene kant weet je dat er nog een hoop bloed zat wat er nog uit moet, maar aan de andere kant weet je ook dat er nog een lief klein beebje in je buik zit dat mogelijk mee kan komen.... Duim nog steeds voor je dat dat niet gebeurd hoor!! Wanneer krijg je nu weer een echo? @ flier: ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt hoor, hoe egoïstisch het misschien ook klinkt.... Hopelijk is je volgende cyclus een stuk korter en heb je eerder je ei gevonden! Maarre..... Geef eens antwoord op beer d'r vraag, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!