ff n korte update: sinds maandag niet meer gebloed. Zojuist een testje gedaan en die knalde! Lukt niet via mobiel up te loaden. Maar....durf niet zo goed goede hoop te hebben en zit in de zenuwen voor morgen. Om 15:15 de echo...
Lieve liz! Meid ik ben er van overtuigd dat er nog n uk in je buik zit hoor! Hcg daalt erg snel na n miskraam en dan zou je nu geen knaltest kunnen hebben! Misschien heb je wel t zelfde als ik nu dus voor de 2e x heb gehad! Komt helemaal goed meissie! Nu brand hier n kaarsje voor jou eb je uk! @hier.. nog steeds bruin verlies... mag van mij wel stoppen man!!
Wel fijn een knaltest..ze zeggen dat je hcg afzakt als je een miskraam hebt gehad dus kk hou goede hoop voor je liz.. Beer..dikke knuffel voor je.. Nou hier stijgt de spanning behoorlijk..ik zit al weer 3/4 maand aan de pil..maar sinds de galblaas operatie vorig jaar zijn mijn darmen helemaal van slag..ben veel aan de diarree en jullie raden het allllll.....maar goed laatste tijd veel slijm verlies en let erg goed op omdat ik me dus geen "ongeluk" kan veroorloven bedoel het niet lullig echt niet..vorige week al 2 testen gedaan maar geen idee wanneer en hoe en wat me cyclus is omdat ik dus de pil slik en doorslik..en net na de wc weer slijm maar nu met echt lichtroze...en als ik dus Google kom ik uit op innesteling bloeding want menstruatie is het niet
Liz, dikke knuffel! Wel fijn dat de test zo goed was, maar kan me voorstellen dat je voorzichtig bent. Bij mij bleef het hcg nog wel een tijdje na de miskraam. Heb je niet veel aan, maar het kan dus nog beide. Danty, ook spanning bij jullie dus. Hoop voor je dat het bij jullie niet het geval is. Probeer wel in de rust te blijven he.. Iemand vroeg hoe het met mn rug is. Gaat op zich best goed. Had ook niet erg veel last van mn rug hoor, maar merkte wel dat er iets niet helemaal klopte. Volgende week nog een keertje, dus ben benieuwd. Iemand trouwens ervaringen met schoentjes van Shoesme? Heb mn oog daarop laten vallen.. Ow, en Daan krijgt nu dus in elk geval 3 kiesjes tegelijk door. Eergisteren boven iets te voelen, gisteren aan dezelfde kant onder en vandaag de andere kant boven. Arm kind.. heeft ook zure luiers weer van hier tot Tokio. Echt niet normaal. haha! Ik pluk m zo weer uit bed, heeft geen zin om te slapen.
@ Beertje, lieverd voor jou een dikke knuffel! Dit kleine frummeltje blijft vast goed zitten!! @ Danty, jeetje dat is spannend!! Hopeljik valt het mee! @ Sita, Daan zal nu toch wel bijna al zijn tanden en kiezen hebben of nog steeds niet? @ Engel, wat raar die tuin! Wij hadden dat laatst ook maar toen waren er veel maden uit de container op de grond gekomen... die vonden de vogels wel lekker! @ Hier, vannacht was Saar weer lekker slaapdronken gaan zitten en dan weet ze dus niet hoe ze moet gaan liggen en dus was ze wakker... ik eruit... vervolgens anderhalf uur wakker gelegen van de misselijkheid! Zo irritant! En manlief boos dat ik zo lag te woelen! Toen ik uiteindelijk boos reageerde was hij wel lief gelukkig! Vanavond maar crackers mee naar boven en manlief eruit sturen als het nodig is!
Ik heb ff een vraagje... Smaakt nutrilon hetzelfde als ah/kv eigenmerk?? Saar die drinkt geen gewone melk dus ik had nu een pak kant en klare dreumesmelk gekocht van nutrilon en dat drinkt ze dus wel. Ga dus poeder kopen maar ah/kv is natuurlijk ook prima maar smaakt dit hetzelfde?
Pluus, ze zeggen wel dat de verhoudingen van de inhoud ongeveer hetzelfde zijn, maar geen idee of het t zelfde smaakt. Daan krijgt Friso flesvoeding. Er zit wel verschil tussen Friso en Nutrilon qua smaak. Tandjes,.. ja als deze door zijn heeft hij 12 tandjes. haha! Maar er moeten er nog wat volgens mij hoor. sowieso nog de achterste kies en de hoektand op alle 4 de plekken. Dus nog 8 te gaan. En die ene kies dan. haha!
Pfff arme daan dat hij er toch nog zo veel moet! Ga dan toch maar gewoon proberen of het hetzelfde smaakt! Hier net toppunt van zwanger... Heb weer eens een hele oude cd gevonden met de muziek van the lion king in het engels (de musical) en 1 liedje is daar zo ongelooflijk mooi van!! Ik barstte tijdens het aardappels schillen compleet in tranen uit! Mocht je nieuwsgierig zijn: The Lion King Broadway Soundtrack - 14. Shadowland - YouTube
Hahaha hormonen slaan weer aan pluus..beter!! Hier niks meer weer gezien dus ben benieuwd wat is over twee weken maar testen want als het innestelingbloed is dan kan je pas dan testen. .dus afwachten
@Engel: Zodra we weer die kant op gaan laat ik je het weten..!!! Lijkt me leuk! @Pluus: EMOOOO!!! Meis, pak de tissues... en laat je lekker gaan! @Liz: Veel suc6 morgen. Hopelijk een mooie, duidelijke echo! @hier: Vandaag in het St. Lucas Andreas zhs meegekeken op de afdeling, omdat ik 3 sep daar mijn ALLERLAATSTE (hopelijk) praktijkexamen moet doen... als dat goed gaat, diplomeer ik in januari... joehoe!!! Verder heb ik hier een zieke vent... en een zeer vrolijk, praatgraag mannetje...
Nou had het niks gezegd flier omdat ik er niet mee bezig ben. .. Maar hing net dus ook boven dus wc ineens uit het niets misselijk en ja hoor spugen...en we allemaal mijn zwangerschap van djayvano..manlief gaat nu zo testen halen iig..toch poging wagen en anders over paar dagen weer en over een week...weet gwn mijn cyclus niet goed meer net zitten rekenen maar als goed is ahad ik anders volgende week ongesteld moeten worden...afwachten dus
@Danty... WOW....!! Heftig (omdat het niet 'de bedoeling' was/is..) maar ook wel spannend hoor!! Doe je strakjes een test nog? Let us know!!! @Flier.. och.. je vent ziek? zelfde kwaaltje of nu ook echt ziek? @Pluus.. hahahaha... lekker laten gaan meid! Lucht altijd op om even te huilen! Heb laatst zo'n mooi gedichtje gekregen van mn zus.. ik post m hier zo eventjes.. vond t echt ontzettend goed op mij slaan ook!! Ze poste m nadat alles me teveel werd, vriendin overleden, prikken (wat zij natuurlijk niet weet maar toch...) gewoon.. kon hele dagen huilen.. (hormonen maybe ook mee.. ) @Liz.. lieverd... hoe gaat het? Meid echt.... als het een miskraam was geweest had je langer bloed moeten verliezen hoor meissie!! Ik verlies nog steeds bloed... (bruin bloed goddank maar dan nog..) Dus echt.... het kaarsje brand hier voor jou en ik duim voor je!! Dikke knuffel!! @Sita... Haha... Daan gaat in zelfde tempo als Jesse qua tandjes.. die heeft er ook al tijden 12 en begint sinds vandaag weer ontzettend te kwijlen en rood wangetje.. Ook was hij erg jengelig vandaag dus pfff.. maak mn borst weer nat voor nog meer tandjes! Maar staat wel vet schetig hé! Vind je niet? Zo'n lachebekkie met tandjes! Hoe gaat het met je duizeligheid en je nek/rug? @Hier... geen nieuws... nog steeds hetzelfde... bruin bloedverlies bij afvegen... en god... ik was even naar de winkel geweest op de fiets met Jesse... en MOE dat ik was...!! DOOOODMOE!! Damn dan hakt zo'n weekje erin hoor.. Jesse ook maar 1 uurtje geslapen vandaag dus die ligt al n dik uur te knorren nu! Maar oké die had t dus om 17uur al helemaal gehad ook..! Zo.. nu languit op de bank... aflevering van Dexter kijken!!
Ja idd beertje erg wow en spannend en heftig tegelijk...geen idee wat ik moet voelen en denken op dit moment. . Ja denk veel aan jou en liz dat alles goed gaat en jullie fijn mogen genieten Ja hou jullie op de hoogte van de test
@ Danty: pfff jeetje, misschien zwanger?? Wat een dubbel gevoel moet dat voor je zijn!! Al getest ondertussen? @ sita: ach die arme Daan toch! Echt sneu dat hij er zoveel last van heeft! Hopelijk zijn ze snel allemaal door! @ pluus: ben je zwanger ofzo?!?! Hihi gaat wat worden als je nu al zo vergeetachtig en emo bent!! @ Liz: morgen krijg je gewoon een mooi kloppend hartje te zien meis! Duim nog steeds voor je! Fijn dat t niet meer bloed in ieder geval! Alvast heel veel succes morgen! @ flier: ja lijkt me echt leuk!! En wat fijn dat je bijna klaar bent met je studie! Zet hem op met je laatste praktijk examen!! @ beer: ben benieuwd naar de tekst! Sommige dingen kunnen je toch zo raken he! Zeker als je zo'n pruttijd achter de rug hebt, knuf! Vanmorgen is me vriendin gezellig langs geweest met haar meisje en dat was erg gezellig! Ze heeft me vast verklapt wat Quinten voor z'n verjaardag krijgt en t is zoooo leukkkkkkk!! Echt een aanrader! Hier een filmpje op YouTube van het kado! Nijntje verstoppertje spelen - YouTube Ik heb trouwens al de hele week een pijnlijke plek op m'n hoofd. Dacht eerst dat ik m'n hoofd gestoten had en dat t gewoon beurs was, maar had er verder nog niet naar gekeken. Nu net vroeg ik of Nick even wilde kijken, maar mijn huid is op die plek wat donkerder bruin verkleurd en verder niks te zien. Kijk t nog heel eventjes aan, maar als t niet weg trekt ga ik er denk toch maar even mee naar de ha want ik vertrouw het niet helemaal...
OOh, Danty.. ben benieuwd meis. Al getest? Engeltje, wat een leuk cadeau zeg!! Dat wordt feest bij jullie. haha! En zou inderdaad anders de ha laten kijken naar die plek hoor. Beter te vaak dan te weinig. Beertje, ja Daan gaat net zo hard met de tandjes. haha! Hoop dat ze snel goed door zijn. Kun je het een beetje verwerken allemaal? Mijn rug, duizeligheid. Gaat best goed. Bijna niet meer duizelig, alleen als ik echt te gek doe. Heb net weer hardgelopen en dat ging ook best goed. Moet alleen oppassen dat ik niet te snel wil ivm mn knie die wel eens tegenwerkt. Maar ging best lekker. Zo even douchen, want ik stink. haha! Verder niet veel bijzonders meer te melden. ja,.. dat Daan sinds begin van de week al van zn laatste fles af is. Dus alleen nog s ochtends en s middags een tuitbeker melk. Echt blij mee. Ow, en dat loopding wat ik gekocht heb vindt ie echt briljant! (ik wat minder want hij piept zodra ermee gelopen wordt)
Hierbij het gedichtje nog... Ik heb thuis een potje Op het potje staat VERDRIET Ik doe er vaak verdrietjes in, want als ze klein zijn . huil ik niet. Steeds als er iets tegenzit Er iets gebeurt, wat ik niet wil Open ik het potje, Gooi het verdriet erin en sluit het heel stil. Maar gisteren , was de laatste druppel iets te veel. Van al die stukjes klein verdriet Kreeg ik een brok in mijn keel. Mijn hand begon te trillen Verdriet ..het golfde uit de pot Een traan begon te rollen, Ik voelde mij erg rot. Een onbedaarlijk snikken deed me trillen overal. Ik zat echt, tot aan mijn haren, In het diepste diepe dal. Het was met rood omrande ogen. Toen ik mijzelf weer rustig kreeg. Opgelucht keek ik naar mijn potje Het potje . dat was leeg ! Dus zie je iemand lopen, Rode ogen en heel bedeesd, Dan vraag je niets meer. Want dan weet je, haar potje is pas vol geweest. Krijg er nog kippenvel van als ik het lees.... het slaat echt zo op mij ook! Ik doe het ook in een potje.. en af en toe dan BOEM... en is dat potje inderdaad weer leeg...