Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Enne Danty... al getest?

Ook ben ik superbenieuwd naar Wolkje!! :D

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Nee manlief heeft de stad niet gered dus morgen maar even halen al zo het nog niet veel opleveren. .denk ik

3. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beer: Nou m'n vent heeft denk ik een virusje te pakken... afgelopen nacht de hele tijd op het toilet gezeten en vandaag heeft hij veel hoofdpijn gehad... maar zoals een echte vent... is het van hem veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger, dan wanneer ik ziek ben ;) :p
    Mooi gedichtje trouwens!!!!

@Danty: Oef... dat blijft dus spannend...

@Wolkje: Jaa...., hoe is het bij jou????

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Liz, succes vandaag meid! Dikke knuffel!

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Liz succes vandaag met de echo. ..dikke knuffel lieverd♡♡

Nou hier getest maar zoals verwacht negatief...dus volgende week nog maar een poging wagen iig zo ha bellen want heb drie weken geleden Nieuwe medicijnen gekregen voor mijn migraine en dat mag dus niet in de zwangerschap...Even overleggen wat te doen want kan er niet zomaar mee stoppen moeilijk moeilijk. .

Ojaaa djayvano loopt. ..zo trotsssssss

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Vanmiddag om twee uur moet ik bij de huisarts komen en gaan ze kijken wat ze kunnen doen voor mij...

7. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @danty... kortste klap is denk ik hcg laten prikken.. dan weet je het nu gelijk zeker!
    Succes bij de dokter meid!

@flier.. ja dat is algemeen bekend hé... als mannen ziek zijn dan zijn ze zoooooo zielig! En ook gelijk doooooodziek!
    Terwijl toen ik van de week hing te kokhalzen zegt ie doodleuk 'als je echt misselijk bent dan komt het er wel uit hoor' ... echt ben nog boos daarover!
    Beterschap iig met je vent!

@liz... duimen draaien nog en t kaarsje brand! Maar meid ik ben er van overtuigd dat het allemaal goed is ook bij jou! Succes en hele dikke knuffel!
    Laat je t alsjeblieft wel snel weten ook!? Zit zo in spanning om je!

@hier... damn.. belabberde nacht gehad! Jesse steeds wakker waardoor ik niet meer kon slapen... 10x eruit om te plassen.. blegh..

Jesse ligt dan ook alweer n half uur plat nu!
    En ik hoop toch zooooo dat ie wat uurtjes slaap pakt want man dr viel geen land mee te bezeilen!
    En ben zelf ook nog zo moe... dus.. n vrolijke jesse straks zou leuk zijn!

8. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Thnx voor de lieve woorden meiden. Maar ik denk echt dat het mis is. Gistermiddag begon ik weer te bloeden. Niet schokkend veel, maar toch. Vandaag werd het langzaam aan heftiger en verloor ik nu al twee stolsels. Ik heb nog steeds geen pijn/ krampen. Ik voel me alleen slap, afwezig en een weeig gevoel in mijn buik. Het lijkt een beetje op de aanloop op een menstruatie. Gelukkig heb ik geen pijn. En ondanks dat het verdrietig is, voelt het ook goed voor mijn lijf zo. Na het verlies van de eerste stolsel had ik een gevoel van opluchting, een gevoel van...ja, dat moest er uit en dat zat dwars. Ik heb de stolsels opgevangen en in een bakje in de koelkast gelegd. Ik herken er geen vruchtje in...maar ja....Kan de verloskundige er vanmiddag naar kijken. Het zal hier waarschijnlijk ook niet bij blijven.

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ach Liz... dikke knuffel! Je hebt er niet veel aan.. maar bij mij was het met de mk toen de eerste dagen ook niet onwijs heftig. Begon pas na 2 dagen of zo. Als er een vruchtje zou zitten, zou t ook duidelijk zijn. Mijn mk was rond de 7 a 8 weken en was wel erg duidelijk toen ik dat verloor. Hoop voor je op een wonder meid! (ben wel erg benieuwd wat de vk vanmiddag zegt/ziet.) Dikke knuffel!

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Aan de andere kant... liz... ik heb ook gigantisch veel stolsels verloren meid!
    En bij mij zit er ook nog n ukje!

Bij jesse had ik exact hetzelfde... voelde ineens veel fijner toen die stolsels eruit waren!
    Leek net of werd ik voor de bloedingen dicht geknepen van onder!

Meid... ik hoop dat t 'gewoon' n opruiming is van je baarmoeder maar dat t ukje er nog is!

Liefs en dikke knuffel!

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Sita, ik bloed nu al bijna een week af en aan. Maandag een vrij heftige bloeding en nu weer en ook nog met stolsels. En de zwangerschap of miskraam is de amdere niet. Kun je niets uit afleiden. Ik ben in ieder geval blij dat ik me goed blijf vorlen; geen pijn en geen kramp. Enkel wat slapjes en afwezig.Bloed is gewoon niet goed. De afspraak van vanmiddag is wat mij betreft niet eens meer nodig. Voor mij is t duidelijk genoeg.

Beertje, gelukkig is t bij jou ondanks de bloedingen toch goed gegaan. Maar dat is voor mij geen garantie dat dit voor mij ook geldt. Het mocht gewoon niet zo zijn deze keer. Hopelijk blijven krampen uit en blijft t bij dat slappe en vermoeide gevoel. Bah...wat is dit naar zeg!!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lieve Liz, wat ongelooflijk naar!!

Ga wel naar de vk meis... want 100% zekerheid heb je niet! Zeker omdat je van de week nog zo'n knaltest had!!

Hoelaat heb je vanmiddag de afspraak bij de vk?

Een kaarsje brand voor je!

13. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Thnx voor de kaarsjes..doet me heel veel! 15:15 heb ik de afspraak. Ik ga ook wel, maar ik vind t echt overbodig. Het kan na de afgelopen week gewoon niet meer goed zijn. Ik krijg straks n lege baarmoeder te zien...bah...klotenzooi! En die knaltest...die had ik gisteren gewoon. Gelukkig wil onze buurman straks even op Liza passen. Ik heb haar er liever toch niet bij.

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Maar lieverd! Ik snap dat je niet positief kan denken maar het gebeurt zo vaak in een zwangerschap dat vrouwen een bloeding hebben! En toch komen er na zo'n bloeding een gezond kindje op de wereld!!

Ik duim ontzettend hard voor je!

En fijn dat de buurman even op Liza kan passen! Even inderdaad met z'n tweeen!

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    duim duim duim

Bijgevoegde bestanden:

16. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Denk aan je liz!!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Liz: hele hele hele dikke knuffel! Hopelijk zie je nu toch een mooi kloppend hartje op het schermpje

18. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Het is mis meiden. Ik heb al n volledige miskraam achter de rug. Baarmoeder is helemaal leeg en schoon. En de eierstokken ook. Na het verlies van de stolsels ook niet meer gebloed.

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ach meis toch, wat ontzettend k.t!!!!! Heeeeele dikke knuffel en sterkte lieffie!

20. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Och meissie... had zo gehoopt op n wonder ook voor jullie!!

Hele dikke knuffel voor jullie!!

Deel Deze Pagina