Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ach Beertje, wat een heerlijk knulletje!
    En wat fijn zeg, ook om te horen dat de kleine uk er waarschijnlijk geen last van heeft. En maatje 22??? Wow.. laatst Daan zn voetjes wezen opmeten, en ook hij heeft al 22!!!! Maar goed.. we hebben ook een grote jongen hier. Ga idd maar op zoek naar schoentjes dan. Want zou het wel fijn vinden als hij in de winter ook de iets stevigere stappers gewend is. Hij loopt nu nog op slofjes binnen en veel op blote voetjes.

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Beertje, wat een ge-wel-dig nieuws!!! Veel aan je gedacht. Pff...en nu lekker genieten van de uk in je buik.

Ik heb verder weinig energie, geen puf en ben totaal niet mezelf. Ga dus ook niet op iedereen reageren. Zal even vertellen hoe het gaat. Nou ja...ronduit kut dus gewoon. Het nieuws en het besef komt nu eigenlijk pas binnen. In het weekend werd het bloeden heviger, dus ja...word er dus ook dag in dag uit aan herinnerd dat mijn lichaam de zwangerschap aan het afbreken is en dat er geen beebje meer komt. Dat is zo pijnlijk en zo verdrietig. We waren er zo blij mee! We zullen nu nooit weten wie er in mijn buik zat; jongetje, meisje, kleur haar, kleur ogen, karakter....Dat doet me zo'n verdriet. Daarnaast voel ik me belabberd, labiel, totaal niet mezelf. Mijn lijf is compleet van slag en ik zit natuurlijk nog onder de hormonen. De ene keer vind ik berusting, de andere keer is de hele wereld ronduit kut en kan iedereen het heen- en weer krijgen. Het enige wat me nog laat lachen is Liza. Ik voel me momenteel heel erg klein in deze grote, boze wereld. Hopelijk stopt het bloeden gauw, dat zou vast een heel eind helpen om weer vooruit te kunnen.

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Lieve Liz...

Gooi het er hier uit meid..!! Je mag je klote/kut voelen!!!

Weet niet goed wat te zeggen tegen je.. ja enerzijds heb ik hetzelfde meegemaakt.. maarja mijn geval is weer anders want ik mag nog een uk in m'n buik hebben!

Ik had jou dat ook zo gegund meisje!! Zit nu met tranen in mn ogen omdat ik t zo KUT vind voor jullie!
    IK hoop echt met heel mn hart dat het bloeden snel stopt zodat je er niet zo aan herinnerd word.. ook al zul je het nooit vergeten!

Hele hele hele dikke knuffel.. meer kan ik verdorie ook niet voor je doen! Zou zo graag meer willen doen... :(

Dikke knuf meid!!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beer: pffff wat een opluchting is dat zeg!! Echt ben zo ontzettend blij voor je! Hopelijk komt dat laatste restje bloed er nu snel uit en heb je ook niet meer zo'n zorgen als je wat bloed verliest....
    Bij Quinten verschilt de maat heel erg per schoen, maar dit is maatje 20.

@ liz: kan me voorstellen dat je jezelf rot voelt meis.... Je hield je in het begin ook zo sterk en het moet er nu gewoon allemaal uitkomen. Het is ook gewoon k.t!! Zeker nu je lichaam nog zo vol hormonen zit, is het des te moeilijker, want je voelt je nog een beetje zwanger, maar je weet dat dat niet zo is.
    Gooi alles er maar uit hoor meis, dikke knuffel!!

@ sita: er zijn veel verschillende verhalen over idd. Ik vond ook dat nu Quinten zo graag stapt, ook buiten, dat het best kon en hij moest zeker even aan dat gewicht wennen. Binnen stapt hij gewoon op zn blote voetjes, want dat is wel het beste.
    Er zijn ook mensen die zeggen dat je pas schoentjes moet kopen als je kind 6 weken goed los kan lopen, maar zelf vind ik dat onzin.

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Liz, dikke knuffel voor je.. hopelijk stopt het bloeden snel...

Maar dragen jjullie kleintjes dan ook schoenen met harde zool?

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Liz: het is ook gewoon ronduit kut en oneerlijk!
    Neem je tijd om alles te verwerken. En het klinkt misschien stom, maar het wordt echt beter. Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt en je je weer beter gaat voelen.
    Dikke knuffel!

Beertje: jeeeeeeeee! Een hartje! Gelukkig!

Danty: fijn! Opluchting?

Schoentjes: geen flauw idee nog! Pim staat alleen aan de tafel maar stapt nog niet, dus nog geen schoentjes hier! Ik heb nog even om het af te kijken van jullie haha!

Hier: vage ontdekking gedaan vanmiddag.... Stond MN haren te doen en pakte MN toilettas van de vakantie. Daar zaten nog die twee testen in van de vakantie. Ik wilde ze weggooien, kijk er naar en zie ineens op allebei een streepje! Hoe kan dat nou?? Die heb ik eerder echt nog niet gezien... Heel vreemd!
    Zou ik dan toch zwanger zijn geweest? Ik begrijp er echt helemaal niks meer van nu.
    Maarja, we zullen het nooit weten... Ben echt wel flink ongesteld, dus het is er in dat geval echt niet meer. Vreemd gevoel hoor! Maakt alles wat ik voelde toch weer wat anders...

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Moeilijk vast te leggen op de foto, maar zien jullie t ook?

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: op die kv komt meestal na een lange tijd een tweede streep te staan door het verdere indrogen...

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: Quinten heeft wel een harde zool, maar hij is wel flexibel. Je hebt bv ook van die sportschoentjes waar een hele dikke zool onder zit die niet flexibel is en dat vind ik niks.

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    ja, die heb ik thuis al liggen van een vriendin. Maar die zijn echt nog te stug. Ga eens even zoeken. Pfff.. haha!

11. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja ik heb ook al wel eens gehoord van in droog streepjes.. Maar nog nooit eerder gehad met eerdere testen.... Wordt er in ieder geval niet veel wijzer van!

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, ik heb ze ook nooit eerder gehad, maar ook van gehoord. Denk niet dat je er teveel achter moet zoeken hoor meid. Als je wel zwanger zou zijn geweest, dan had je wel een duidelijke test gehad.

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Oef... 4 pogingen verder en hopelijk slaapt het mannetje nu goed vast.. Zucht.

Denk dat we 1 slaapje maar even gaan introduceren, ipv 2. Hij slaapt nu vaak van half 11 tot 12 en dan eind van de middag ook nog een uur, anderhalf uur. Hij is dan wel moe, maar het is niet de bedoeling dat hij s avonds dan moeilijk in slaap gaat komen. (sinds een paar dagen)

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier een spook wat dus 1 x heeft geslapen vandaag, waardoor hij 18.30 al uitgeteld in bed lag..... Tot 19.15, sindsdien klaarwakker! Uiteindelijk bij me in bed genomen, maar dat werd nog meer keten... Dus nu maar beneden uitrazen tot z'n laatste voeding.....* zucht *

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    oh, das ook niet fijn sita!
    idd misschien 's ochtends proberen m iets langer op te houden zodat ie iets later gaat slapen en dan 's middags wakker houden? liever 's avonds dan wat eerder naar bed als dit, want hier zit je ook niet op te wachten lijkt me!

hier hebben we nog steeds twee slaapjes... maar hij heeft het echt nog nodig. Tijdens de vakantie heeft ie het een paar keer met 1 edaan maar dan is het aan het einde van de middag echt gillen en krijsen van vermoeidheid, dus nog niet echt een optie. zal vanzelf wel komen :)

Oh meiden, ik was vanmiddag bij mn vriendin die hoog zwanger is! Ze krijgt een ks omdat de kleine in stuit ligt en al met de billen is ingedaald, Ze is nu 37,5 week en ik geloof dat ze het altijd rond de 39 weken doen als het gepland wordt he? Ze willen de datum namelijk niet zeggen (begrijpelijk hoor!!) en ben dus een beetje aan het denken wanneer het zou kunnen gebeuren. Maar dat zou dus al over anderhalve week kunnen zijn, spannend!!

16. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    oh engel, jij ook al zoń spookje.... sterkte!
    Hoest met je tiet trouwens :D

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: ja hier was het precies bij 39 weken met de ks.

Quinten speelt nu verstoppertje met z'n knuffel en met de gordijnen, echt niet normaal dat kind!

Met m'n tiet gaat t goed, vandaag die crème van jou gezocht, maar nergens te krijgen... Dus toch maar voor de bepanthen gegaan en nu ook gelijk geen pijn meer.
    Kon gisteravond ook geen calendulan zalf meer vinden en heb er maar wat vitamine D druppels opgedaan, hihi moest toch wat! Het hielp nog ook! Vanmorgen bij t voeden al minder pijn :)

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    oooh, erg he die boefjes! Daan slaapt nu gelukkig aardig vast! Ligt ook lekker op zn buik nu.. toch zijn fijnste houding schijnbaar. Met de billen in de lucht, haha!
    Maar inderdaad, ga denk ik een aantal dagen proberen of hij na zn boterhammetje s middags wil gaan slapen ipv om 10.30. Ik merkte de laatste dagen al dat hij iets meer begon te protesteren s ochtends met slapen. Maar hij slaapt gerust dus nog 3 uur overdag. Op zich niet erg, maar dan wil ik s avonds ook niet dat geouwehoer hebben. ;) Dus dan maar even anders proberen. Misschien slaapt hij s ochtends dan ook wel weer ietsje langer door.
    Heb t inderdaad al eens eerder geprobeerd, 1 slaapje.. maar dat was toen ook drama. Misschien is ie er nu wel klaar voor.

En wat leuk zeg van je vriendin! Niet dat ze een ks moet, maar wel dat t waarschijnlijk snel gebeurd! Leuk leuk!

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @engeltje: ja bepanthen werkt ook goed! mijn tepels waren echt continue kapot, zoń vacuum dat meneer trok! Mijn kraamhulp raadde me toen die creme van medela aan, maar heb er ook echt naar moeten zoeken. uiteindelijk hadden ze m bij zoń megastore van prenatal. gewone drogist of zelfs de apotheek had het niet (mn moeder is toen de hele stad doorgefietst, haha) maar het werkte wel heel fijn. Lanoline werkt sowieso heel goed voor huidwondjes, dus ik smeer t ook wel eens op schrale handen in de winter of ellebogen ofzo. Tube gaat gelukkig wel erg lang mee.
    Dus mocht je weer eens bij een grote prenatal zijn of andere mega babywinkel dan moet je maar eens kijken.

@sita: ja goed idee, hoop dat dat scheelt voor je met zijn slaaojes!

en idd erg spannend! ik vind het zooooo leuk! hahaha! leef zo met haar mee en ik heb zelf gewoon zo veel zin om weer een babytje te knuffelen! dus het is ook een stuk eigenbelang hoor, haha! ;)
    Ik ga vandeweek vast een pak pampers kopen en een luiertaart knutselen, dat lijkt me al zo lang leuk om een keer te doen, dus een mooie gelegenheid nu! deze week heb ik nog de tijd, dus maar eens lekker aan de knutsel!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Bij de prenatal heb ik nou net niet gekeken idd! Thnx voor de tip!!

Luiertaarten maken is echt wel leuk om te doen! Heb pas ook 2 luierfietsjes gemaakt, was best simpel, maar ook erg leuk! Mocht je nog tips nodig hebben dan weet je me te vinden ;)

Deel Deze Pagina